Gjest Plannergirl Skrevet 28. januar 2020 #15721 Skrevet 28. januar 2020 Jeg synes ikke det var noe avskrekkende ved episoden om rumpeoperasjonen. Det jeg derimot kan se for meg er at dette for enkelte kan være en trigger. Du kan se SE lyser opp i samtaler om operasjonen og det ligger en spenning i lufta, og å bli høy på smertestillende kan være en spenning i seg selv. Synes det er feil av tv2 å vise dette.
Pås Skrevet 28. januar 2020 #15722 Skrevet 28. januar 2020 Nå har jeg sett "rumpeepisoden" og synes det var utrolig stusselig. Jeg har en datter som er like gammel som SE og jeg tenkte hva om det var hun som satt der og gråt på et legekontor i LA med oppblåste lepper, opererte bryster og en mislykket rumpeoperasjon som nå måtte reopereres... tror ikke jeg hadde følt at jeg var sånn helt fornøyd med i hvilken grad jeg hadde klart å formidle at du er bra nok som du er... jeg synes alt sammen bare var trist, kunne heller ikke unngå å se tatoveringen Forbilde på armen (?) hennes, det må jo fotografen ha gjort med vilje! Det beste som kom ut av episoden var vel at andre unge, usikre jenter som har lyst å operere rumpen sin tar skrekken, for som Henrik sa: glam er det IKKE! 28
Isild Skrevet 28. januar 2020 #15723 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, Plannergirl skrev: Jeg synes ikke det var noe avskrekkende ved episoden om rumpeoperasjonen. Det jeg derimot kan se for meg er at dette for enkelte kan være en trigger. Du kan se SE lyser opp i samtaler om operasjonen og det ligger en spenning i lufta, og å bli høy på smertestillende kan være en spenning i seg selv. Synes det er feil av tv2 å vise dette. Helt enig! Jeg har ikke sett episoden, men jeg så et klipp fra operasjonen. Overhodet ikke noe til skrekk og advarsel over dette - tvert imot så kan heller ha vært til "inspirasjon" for de unge følgerne hun har som evt er i vurderingsfasen på slike inngrep. Vi fikk se en spent og "nervøs" Sophie som hadde med en god venn som trøstet og støttet. Vi fikk se en hyggelig lege og en mannlig sykepleier som satt en god dose beroligende på henne, slik at hun ikke brydde seg noe mer om noe som helst (som hun beskrev det) For meg så ble dette mer :"Det er ikke så skummelt som man tror"... 23
Gjest Gul_gul Skrevet 28. januar 2020 #15724 Skrevet 28. januar 2020 1 hour ago, Sandin said: I serien informerer hun om at faren betalte for den siste rumpeoperasjonen. Mon tro om han er fornøyd... Hvorfor betalte faren!?
Silva Pluvialis Skrevet 28. januar 2020 #15725 Skrevet 28. januar 2020 (endret) Isild skrev (På 28.1.2020 den 18.23): Helt enig! Jeg har ikke sett episoden, men jeg så et klipp fra operasjonen. Overhodet ikke noe til skrekk og advarsel over dette - tvert imot så kan heller ha vært til "inspirasjon" for de unge følgerne hun har som evt er i vurderingsfasen på slike inngrep. Vi fikk se en spent og "nervøs" Sophie som hadde med en god venn som trøstet og støttet. Vi fikk se en hyggelig lege og en mannlig sykepleier som satt en god dose beroligende på henne, slik at hun ikke brydde seg noe mer om noe som helst (som hun beskrev det) For meg så ble dette mer :"Det er ikke så skummelt som man tror"... Jeg synes det var ganske avskrekkende. Hun viste tydelig hvor syk og dårlig hun ble i etterkant av operasjonen, og det så helt forferdelig vondt ut. Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 4
Isild Skrevet 28. januar 2020 #15726 Skrevet 28. januar 2020 2 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg synes det var ganske avskrekkende. Hun viste tydelig hvor syk og dårlig hun ble i etterkant av operasjonen, og det så helt forferdelig vondt ut. Om jeg hadde vurdert å operere meg, så hadde hvertfall den episoden fått meg til å endre mening. For det så mye vondere ut enn jeg hadde tenkt.. Jeg så bare et klipp - så jeg så ikke det siste du beskriver der. Flott hvis det også kom frem at dette virkelig ikke er bare bare. 1
Noomie Skrevet 28. januar 2020 #15727 Skrevet 28. januar 2020 Er det bare meg eller henger SE ut Fetisha på snap/insta nå? I episode 10 i serien så sier jo Fetisha "She's a meat eater now" om sofaen tror jeg det er hun snakker om. Altså at hun nå spiser kjøtt nå, noe hun ikke gjorde tidligere. På insta/snap så har SE lagt ut et innlegg med noen tanker på dårlig Engelsk. Den første delen vet jeg ikke om er om Fetisha, da jeg har ikke hørt på podcasten deres da jeg synes SE har en slitsom stemme. Så det vet dere nok bedre enn meg. Den med Britnay Spears forsto jeg ikke, den ga ikke mening. Men den hvor hun skriver at hun mister respekten for folk som går fra å være forkjemper for dyrs rettigheter og veganer, for så å endre mening og begynne å spise kjøtt hver dag. Det er tydelig Fetisha hun snakker om. Det er tydelig at de to ikke er venner lengre. Så det er nok Fetisha hun snakker om, da hun sa at hun har kuttet ut noen i livet sitt den siste tiden. Synes det er barnslig og umodent og ganske bitchy ting å skrive slikt på insta/snap. Noe som er tydeligvis rettet mot en bestemt person. 13
Gjest Plannergirl Skrevet 28. januar 2020 #15728 Skrevet 28. januar 2020 16 minutter siden, Noomie skrev: Er det bare meg eller henger SE ut Fetisha på snap/insta nå? I episode 10 i serien så sier jo Fetisha "She's a meat eater now" om sofaen tror jeg det er hun snakker om. Altså at hun nå spiser kjøtt nå, noe hun ikke gjorde tidligere. På insta/snap så har SE lagt ut et innlegg med noen tanker på dårlig Engelsk. Den første delen vet jeg ikke om er om Fetisha, da jeg har ikke hørt på podcasten deres da jeg synes SE har en slitsom stemme. Så det vet dere nok bedre enn meg. Den med Britnay Spears forsto jeg ikke, den ga ikke mening. Men den hvor hun skriver at hun mister respekten for folk som går fra å være forkjemper for dyrs rettigheter og veganer, for så å endre mening og begynne å spise kjøtt hver dag. Det er tydelig Fetisha hun snakker om. Det er tydelig at de to ikke er venner lengre. Så det er nok Fetisha hun snakker om, da hun sa at hun har kuttet ut noen i livet sitt den siste tiden. Synes det er barnslig og umodent og ganske bitchy ting å skrive slikt på insta/snap. Noe som er tydeligvis rettet mot en bestemt person. Jeg tenkte ikke på Fetisha i det hele tatt, men hvem vet. Det har jo vært en trend i hele 2019 at YouTube veganere har «sluttet» så det er vel en ganske vanlig greie. Det med podcast tenkte jeg heller var sånn typ Anne Brith podcast 😂
Hvalen Skrevet 28. januar 2020 #15729 Skrevet 28. januar 2020 (endret) Blir irritert over dagens episode, og hvor stakkarslig SE skal være etter operasjonen. Ja selvfølgelig har du vondt, men det har du faktisk valgt helt selv. Endret 28. januar 2020 av Hvalen 25
MaleficentAurora Skrevet 28. januar 2020 #15730 Skrevet 28. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Noomie skrev: Er det bare meg eller henger SE ut Fetisha på snap/insta nå? I episode 10 i serien så sier jo Fetisha "She's a meat eater now" om sofaen tror jeg det er hun snakker om. Altså at hun nå spiser kjøtt nå, noe hun ikke gjorde tidligere. På insta/snap så har SE lagt ut et innlegg med noen tanker på dårlig Engelsk. Den første delen vet jeg ikke om er om Fetisha, da jeg har ikke hørt på podcasten deres da jeg synes SE har en slitsom stemme. Så det vet dere nok bedre enn meg. Den med Britnay Spears forsto jeg ikke, den ga ikke mening. Men den hvor hun skriver at hun mister respekten for folk som går fra å være forkjemper for dyrs rettigheter og veganer, for så å endre mening og begynne å spise kjøtt hver dag. Det er tydelig Fetisha hun snakker om. Det er tydelig at de to ikke er venner lengre. Så det er nok Fetisha hun snakker om, da hun sa at hun har kuttet ut noen i livet sitt den siste tiden. Synes det er barnslig og umodent og ganske bitchy ting å skrive slikt på insta/snap. Noe som er tydeligvis rettet mot en bestemt person. Dette er rent spekulasjoner du legger ut nå. Ingenting av det SE har lagt ut nå på IG og Snap story handler om F. Begge jentene følgere hverandre forsatt på IG. Ha faktaene dine rett før du legger ut noe. Sjansen er heller større at dem har tatt en pause fra hverandre enn å kutte kontakten 100%.. Ut fra mitt inntrykk av vennskapet demmes så er F så pass viktig for SE til og plassere henne helt ute i kulden rett etter å hatt henne med i hele 3 sesonger av serien sin. Endret 28. januar 2020 av Uglesjel 1
Gjest justloseit Skrevet 28. januar 2020 #15731 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, Gul_gul skrev: Hvorfor betalte faren!? Ble det sagt ordrett at faren betalte? Jeg oppfattet det som at faren hadde overført pengene men fra SEs konto, ettersom han gjør mange praktiske oppgaver for henne.
Amuletten Skrevet 28. januar 2020 #15732 Skrevet 28. januar 2020 "det er underholdning" https://www.vgtv.no/video/191546/viser-rumpeoperasjonen-det-er-underholdning 6
Isild Skrevet 29. januar 2020 #15734 Skrevet 29. januar 2020 9 timer siden, Amuletten skrev: "det er underholdning" https://www.vgtv.no/video/191546/viser-rumpeoperasjonen-det-er-underholdning Tror ikke et sekund på at det var kirurgens anbefaling å operere inn det nye hoftepartiet. At han gladelig gjorde det derimot, det tror jeg på. Det er mye penger å hente på Kardashian-hofter og rumper i disse dager. Men, men.. det er vel ikke noe poeng å mene noe mer om denne galskapen. Det er jo bare "underholdning" - på bloggernes egen TV-kanal, TV2. 27
pøbelsara Skrevet 29. januar 2020 #15735 Skrevet 29. januar 2020 Klart vi må mene noe. TV2 er en allmennkringkaster med statsstøtte og et samfunnsoppdrag. Vi må ikke bli helt avstumpet. For søren! 32
Populært innlegg skruf Skrevet 29. januar 2020 Populært innlegg #15736 Skrevet 29. januar 2020 En kirurg med respekt for seg selv og yrket sitt hadde aldri operert inn slike hofter som SE har fått, i allefall ikke til ett så petite menneske. Hele fasongen er jo helt merkelig og ikke proporsjonalt i det hele tatt, ingen kvinner har en sånn vepsefasong. Ser nesten ut som en karikatur, særlig når hun går. Jeg hadde full forståelse for at hun ønsket å reoperere tyrkiarumpa, men jeg fikk inntrykk av at planen var å «tilbakestille» rumpa mest mulig. Ikke gå all-in-Kardashian. Håper SE vet å sette pris på, og vise at hun setter pris på, Henrik. Ut i fra hva jeg har sett i serien så er han en utrolig god venn som stiller opp og oppriktig ønsker SE sitt beste. Så jeg håper hun ikke tar han som en selvfølge, men viser at hun verdsetter vennskapet og behandler han godt. Gode vennskap er toveiskjørte, ikke der den ene hele tiden tar seg av den andre. Jeg fikk litt vondt av Henrik som hadde lagt alt til siden og ryddet/vasket/handlet inn til en kosekveld hjemme til seg etter at de var på poledancing, også stiller SE opp og er dønn negativ og virket skikkelig muggen, og hele kvelden hjemme hos Henrik ble avlyst. SE skylder på angst, men hun dro likevel på visning etter poledance.. Det virker som om vennene gjør alt for å blidgjøre SE og holde henne fornøyd, de setter liksom ingen krav eller forventninger til henne. Hele verden skal dreie seg rundt SE. Sånn som det besøket på vingården i Portugal; det var direkte flaut å se at hun ble sittende i bilen som en furten unge, mens de tre andre prøvde å late som ingenting ovenfor eieren av vingården. 52
Isild Skrevet 29. januar 2020 #15737 Skrevet 29. januar 2020 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Klart vi må mene noe. TV2 er en allmennkringkaster med statsstøtte og et samfunnsoppdrag. Vi må ikke bli helt avstumpet. For søren! Jeg blir så utrolig lei meg og "sint" for at TV2 og media bidrar til dette kjenner jeg ( i dette tilfellet å tilfredsstille nysgjerrigheten unge i vurderingsfasen evt måtte ha ift "hvordan foregår en slik operasjon", og ikke minst "hylle" SE for at hun fjerner implantater både her og der, når sanneheten er at det var i påvente av nye, og for å få nye) ... det føles ikke som det er noe poeng at vi sier i fra 😕 merk "føles". 26
Gjest Gul_gul Skrevet 29. januar 2020 #15738 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 4 hours ago, skruf said: (...) Det virker som om vennene gjør alt for å blidgjøre SE og holde henne fornøyd, de setter liksom ingen krav eller forventninger til henne. Hele verden skal dreie seg rundt SE. Sånn som det besøket på vingården i Portugal; det var direkte flaut å se at hun ble sittende i bilen som en furten unge, mens de tre andre prøvde å late som ingenting ovenfor eieren av vingården. Hvor "ekte" virker serien? (Jeg har ikke sett noe av den). Kan det være scriptet at SE skal være sur og muggen for så å bli "gode venner" med vennene igjen til slutt? Endret 29. januar 2020 av Gul_gul
J.. Skrevet 29. januar 2020 #15739 Skrevet 29. januar 2020 37 minutter siden, Gul_gul skrev: Hvor "ekte" virker serien? (Jeg har ikke sett noe av den). Kan det være scriptet at SE skal være sur og muggen for så å bli "gode venner" med vennene igjen til slutt? Den er ikke ekte. Hun har selv nevnt at turen til Barcelona (?) var kun for å være fyll til serien. At hun er sur,er bare hvordan hun er.. 6
Gjest Jegserdeg Skrevet 29. januar 2020 #15740 Skrevet 29. januar 2020 En ting jeg har reagert på igjenom alle episodene er Fetisha. Altså fy for en venninne og et hakk verre enn Sophie Elise. Jeg har fått henne helt i halsen🤢 Hun ifra Nord er trofast og slenger ikke med leppa når Sophie Elise ikke er der, å Henrik? Hærlighet for en venn!👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå