J.. Skrevet 2. mai 2019 #12281 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Jeg tror ikke de har vokst,slik hun påstår. Men at de har trukket seg tilbake å begynner å få sin ekte fasong/str. Endret 2. mai 2019 av J.. 4
kjøttkaker Skrevet 2. mai 2019 #12282 Skrevet 2. mai 2019 Morsomt(les ironisk) at det eneste som diskuteres her inne er utseende hennes, også etter Debatten. Jarra. Nei, jeg er ikke feilfri selv 2
Gjest CecilieX Skrevet 2. mai 2019 #12283 Skrevet 2. mai 2019 Jeg er så lei av luriumpiller. Det er en så stygg måte å tjene pengene sine på. Finn et svakt punkt og skisser en løsning, der du som blogger tjener penger på solgte produkter. Det er rå utnyttelse av andres usikkerhet.
Anonym1990. Skrevet 3. mai 2019 #12284 Skrevet 3. mai 2019 17 timer siden, Missy1 skrev: Rart med det altså... se legger naturlig på seg kun på de plassene det er ønsket, uten at andre kroppsdeler blir påvirket. Og det skjer over natten og... hun må jo tro folk er tette i hodet eller no Hahahhahaha! 3
Anonym1990. Skrevet 3. mai 2019 #12285 Skrevet 3. mai 2019 Er sant som det Kristin sa. Hun er søren meg og Se overalt. Har du sett ferdig en snapstory hos noen dukker Hun opp med beta piller, eller bleknimgsmiddel for tennene. Har du sett ferdig en instastory dukker hun opp der og med noe reklame. Går jo bokstaveligtalt ikke an og unngå den dama. 17
Birdo Skrevet 3. mai 2019 #12286 Skrevet 3. mai 2019 De leppene der er langt fra naturlig hvert fall. Var bare spill for galleriet ift debatten den der naturlige greia.. 15
Fragmentet Skrevet 3. mai 2019 #12287 Skrevet 3. mai 2019 Jeg forstår ikke helt veien til Sophie E som offentlig person og bedrift. Går fremtiden på å fortsette med selge produkter til følgeskaren, som i utgangspunkt handler om i stor grad "å forbedre" utseende, mens privatpersonen bak bedriften benytter seg av andre muligheter i praksis for "å forbedre" og endre på utseendet? - Jeg må skrive i anførselstegn for jeg tenker det er noe ubeskrivelig trist å skrive om et menneske kan endre på ansiktet sitt til "en forbedring". Det er vanskelig dette skille med Sophie E som et menneske, hennes privatliv og hennes valg, og bedriften og hennes vesen som den offentlige talsperson for AS da karakteren er bygget opp på personlige tanker blandet med kommersielle interesse. Jeg må si jeg ikke forstår og føler meg litt dum fordi jeg forstår ikke meningen, bortsett fra å tjene penger på andre for å bruke penger på seg selv igjen ... 19
Gjest CecilieX Skrevet 3. mai 2019 #12288 Skrevet 3. mai 2019 (endret) 13 minutter siden, Fragmentet skrev: Jeg forstår ikke helt veien til Sophie E som offentlig person og bedrift. Går fremtiden på å fortsette med selge produkter til følgeskaren, som i utgangspunkt handler om i stor grad "å forbedre" utseende, mens privatpersonen bak bedriften benytter seg av andre muligheter i praksis for "å forbedre" og endre på utseendet? - Jeg må skrive i anførselstegn for jeg tenker det er noe ubeskrivelig trist å skrive om et menneske kan endre på ansiktet sitt til "en forbedring". Det er vanskelig dette skille med Sophie E som et menneske, hennes privatliv og hennes valg, og bedriften og hennes vesen som den offentlige talsperson for AS da karakteren er bygget opp på personlige tanker blandet med kommersielle interesse. Jeg må si jeg ikke forstår og føler meg litt dum fordi jeg forstår ikke meningen, bortsett fra å tjene penger på andre for å bruke penger på seg selv igjen ... Det er meningen at du ikke skal forstå, så du trenger ikke føle deg dum. Alt er bevisst lagt opp til at du ikke skal se den kommersielle delen av bedraget. Da virker det nemlig ikke så godt. Forretningsideen er å late som du er en nær venninne, som SE er glad i. Dette vennskapet er relativt ensidig dog, fordi det handler om hvordan hun kan tjene penger på deg. Hun selger vennskapet til annonsører som ønsker å påvirke deg til kjøp. Et vesentlig aspekt er å spille på komplekser du har, de fleste ting hun reklamerer for handler om det. Produkter som kan hjelpe på hva enn du føler at bør forandres på. Jeg skrollet gjennom SE sin IG, og hennes utseendefokus har ikke avtatt etter debatten. Jeg synes hun er sleip, verken mer eller mindre. Sleip og direkte farlig for følgerne sine. Hvordan hun kan leve med å skape så mye kroppspress for de som er fundamentet for hennes suksess, det fatter jeg ikke. Hun må mangle totalt samvittighet. Endret 3. mai 2019 av CecilieX
Gjest nicecar Skrevet 4. mai 2019 #12289 Skrevet 4. mai 2019 Hva skjer med at hun at hun slenger ut tunga så og si hver gang hun legger ut noe på snap eller IG?
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2019 #12290 Skrevet 4. mai 2019 52 minutter siden, nicecar skrev: Hva skjer med at hun at hun slenger ut tunga så og si hver gang hun legger ut noe på snap eller IG? Hun er tvers igjennom harry, det er bare derfor. Har henne ikke på verken snap eller IG Det hadde jeg ikke orket. 17
Gjest nicecar Skrevet 4. mai 2019 #12291 Skrevet 4. mai 2019 34 minutter siden, SupaWoman skrev: Hun er tvers igjennom harry, det er bare derfor. Har henne ikke på verken snap eller IG Det hadde jeg ikke orket. Har henne kun på snap av gammel vane, følger henne ikke på IG, men titter innom en gang i blant når profilen er åpen 👀 og da er det tunga ut på annenhver videosnutt 🤦🏻♀️
Kakemiriam Skrevet 4. mai 2019 #12292 Skrevet 4. mai 2019 Hun har gjort bra valg mtp kjæreste. Han alene har gitt meg et bedre syn på sophie
Øyeblikk Skrevet 5. mai 2019 #12293 Skrevet 5. mai 2019 15 timer siden, nicecar skrev: Hva skjer med at hun at hun slenger ut tunga så og si hver gang hun legger ut noe på snap eller IG? Ser også at feks Kylie Jenner og Isabel Raad gjør det samme på snap og/eller bilder. Merkelig «trend». Slik gjorde jeg på bilder da jeg var 7-8 år for å gjøre meg til... 6
hulillerunde Skrevet 5. mai 2019 #12294 Skrevet 5. mai 2019 Synes ikke influencere bør ha muligheten til å sette Instagramprofilen sin til «privat», for hvordan skal det kunne følges opp at de følger reglene i forhold til reklame ol? 13
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #12295 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, hulillerunde skrev: Synes ikke influencere bør ha muligheten til å sette Instagramprofilen sin til «privat», for hvordan skal det kunne følges opp at de følger reglene i forhold til reklame ol? Meget godt poeng. Det er en billig teknikk de bruker for å få følgerne sine til å føle at de er med på noe "eksklusivt". Hvor eksklusivt plast er kan man dog spørre seg. 27
acna Skrevet 5. mai 2019 #12296 Skrevet 5. mai 2019 5 minutter siden, Wiskola skrev: Meget godt poeng. Det er en billig teknikk de bruker for å få følgerne sine til å føle at de er med på noe "eksklusivt". Hvor eksklusivt plast er kan man dog spørre seg. Tipper de har glemt at hashtaggene ikke fungerer på samme måte med en lukket profil 🤔 9
Papirfly Skrevet 5. mai 2019 #12297 Skrevet 5. mai 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring, krenkende innlegg og spekulasjoner. Papirfly, mod.
Gjest nicecar Skrevet 7. mai 2019 #12298 Skrevet 7. mai 2019 SE måtte selvfølgelig kontakte classywalk for å tigge til seg to sparkesykler - noe hun forøvrig fikk også. Virker som hun driter i hva hun reklamerer for nå om dagen, det at classywalk har fått kritikk og drukner i klager har visst gått henne hus forbi.
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 7. mai 2019 Populært innlegg #12299 Skrevet 7. mai 2019 Glemmer ikke hvor uskyldig hun fremstod i debatten på NRK. Så nedtonet, minimalt sminket, eget hår og liksom bare en skygge av seg selv. Ganske så utspekulert for å sanke drøssevis med sympatistemmer, som hun jo og sikkert gjorde. Har vært full glam siden den kvelden. Viser bare hvor kynisk og kalkulerende hun og influenser-bransjen er. 65
Filifonka Skrevet 7. mai 2019 #12300 Skrevet 7. mai 2019 Lurer på om hun kommer til å fortelle om hva hun har gjort med nesen 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå