Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, MoKath skrev:

Hva er greia med at alle "piller" og kosttilskudd skal ha morsom form og smake godteri? 

Det står sikkert i manuset hun får fra annonsøren. CBE skriver omtrent det samme.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Gul_gul
Skrevet
48 minutter siden, Vanben said:

Synes det ser ut som om hun har gjort noe med nesen, ref. siste snap... men hun har kanskje bare «presset» ned/inn nesen? Siden leppene er større også. 

Tror bare det er et filter. 

Skrevet

Hjelpes dette er da Photoshop. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Xstrella skrev:

Hjelpes dette er da Photoshop. 

Det også. 

Sorry, men jeg syns det er utrolig komisk når man legger ut bilder hvor man ligner minst mulig på seg selv. Folk vet jo hvordan man ser ut! Hvem skal man liksom lure? Hvis følgeteksten hadde handlet om det å trikse på og med bilder, hadde det vært en forståelig handling, men når det står alene, uten forklaring, blir det både patetisk og skummelt avslørende. 

• Liker 9
Skrevet
32 minutter siden, Pust skrev:

Det også. 

Sorry, men jeg syns det er utrolig komisk når man legger ut bilder hvor man ligner minst mulig på seg selv. Folk vet jo hvordan man ser ut! Hvem skal man liksom lure? Hvis følgeteksten hadde handlet om det å trikse på og med bilder, hadde det vært en forståelig handling, men når det står alene, uten forklaring, blir det både patetisk og skummelt avslørende. 

Dessverre så selger falskhet. Det er en egen instagram konto som kommer med klare beviser mot kjente «instababes», på at de helt åpenbart redigerer bildene de legger ut og at det IKKE er slik de ser ut i virkeligheten.

Fansen bryr seg ikke. Og det er det som er problemet.

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, Vanben skrev:

Synes det ser ut som om hun har gjort noe med nesen, ref. siste snap... men hun har kanskje bare «presset» ned/inn nesen? Siden leppene er større også. 

3ACCD7A1-C8F4-47B1-9DE1-2510D2E543D3.png

Det ser ikke ut som henne i det hele tatt. 

• Liker 26
Skrevet

Ser både smalere og mer "pinched" ut.

Ser fortsatt operert ut,men ikke på den samme tegnefilmmåten.

• Liker 1
Skrevet

Det kommentarfeltet på ig. Naturlig vakker. Hvor? Ser bare et ihjeloperert og over photoshoppa bilde. Skremmende denne fanskaren hennes. 

• Liker 22
Skrevet

Hun var i Tyrkia og la ikke ut nye bilder på over en uke

• Liker 11
Skrevet (endret)

Elsker hvordan folk skriver at hun er naturlig vakker på instagram-bildet.

Vel.

Endret av Flisespikker
  • Liker 17
Skrevet
2 timer siden, Flisespikker skrev:

Elsker hvordan folk skriver at hun er naturlig vakker på instagram-bildet.

Vel.

Hun er nok litt for sent ute, hun kan  aldri i sin levetid noengang kalle seg selv naturlig vakker!  

• Liker 7
Gjest Picketfence
Skrevet

Kjenner det er veldig uinteressant om hun har skitne eller rene negler.

Det er businessmodellen hennes som er interessant. Den som er basert på hennes usikkerhet, og hvordan man kan kjøpe seg et nytt utseende. Med like usikre jenter som målgruppe. DET er æsj. 

Skrevet

synes det er interessant at se og hør ukritisk skriver om en britisk reality kjendis sine plastiske operasjoner, hvor de påpeker at hun ikke lengre ser ut som seg selv, men å skrive en lignende artikkel om SE det lar de være...

• Liker 25
Skrevet
13 hours ago, Moondance said:

Eeeer det rester av spraytan og selvbruningskrem hun har under neglene, rett før hun tok reklamebilder for Betakaroten-piller? 🧐 neida. Joda

Grøss og gru, er det rart at man hater lange, kunstige negler liksom.. 

• Liker 11
Skrevet

"En litt ekkel fakta for mange, men.. Jeg vasker hendene sykt sjeldent. Jeg vasker hendene om jeg har vært på toalettet eller om jeg får noe veldig klissete på dem (kanskje, ofte kan det jo bare tørke inn)."

Det er nok en blanding av selvbruning, sminke og all annen møkk hu er borti i løpet av en dag. Lar det som sagt bare tørke inn..

Kilde https://sophieelise.blogg.no/1527690447_ting_du_garantert_ikke_visste_om_meg.html

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, BelAir skrev:

"En litt ekkel fakta for mange, men.. Jeg vasker hendene sykt sjeldent. Jeg vasker hendene om jeg har vært på toalettet eller om jeg får noe veldig klissete på dem (kanskje, ofte kan det jo bare tørke inn)."

Det er nok en blanding av selvbruning, sminke og all annen møkk hu er borti i løpet av en dag. Lar det som sagt bare tørke inn..

Kilde https://sophieelise.blogg.no/1527690447_ting_du_garantert_ikke_visste_om_meg.html

🤢🤢🤢🤮

• Liker 12
Skrevet

NOE har skjedd med neseryggen hennes

Bilde Imgur

Bilde til venstre fra insta i januar. Bildet til høyre fra bloggen i dag. 

• Liker 22
Gjest nicecar
Skrevet
5 timer siden, BelAir skrev:

Da er det ikke så rart at hun alltid ser veldig ustelt ut.

Skrevet
2 timer siden, BeverTramp skrev:

NOE har skjedd med neseryggen hennes

Bilde Imgur

Bilde til venstre fra insta i januar. Bildet til høyre fra bloggen i dag. 

Garantert!

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er så trist. Hun er mangemillionær, har mye fritid og har en stor plattform hvor hun når ut til mange. Og det hun bruker alle mulighetene til er tydeligvis å studere seg selv i speilet og finne «feil» som kan fikses...

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...