AntiBullshit Skrevet 15. mars 2019 #11281 Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, Birdo skrev: Ja, i denne sesongen syns jeg det. Hun sier jo til kamera(altså, ikke foran de andre) at hun har en veldig vanskelig periode, men det unnskylder ikke oppførselen hennes syns jeg. Hun har vel noen gode kvaliteter de liker godt da, ikke vet jeg. Jeg er faktisk helt enig. Hvis man har forventninger til venner/familie/kjæreste og man merker at de ikke lever opp, så synes jeg faktisk at man selv har ansvar for å formidle forventningen sine (på en høflig og grei måte). Er bare urettferdig hvis man skal forvente at folk skal lukte seg frem til hva de bør gjøre/si. Problemet sånn som jeg ser det er at Fetisha har forventninger til Joakim og Sofie som de ikke er klare over, og visa versa. Når dette ikke blir kommunisert på en ok måte så sitter alle igjen med en dårlig følelse.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. mars 2019 #11282 Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, Fragmentet skrev: http://www.kristingjelsvik.no/du-er-ikke-offeret/ - svarer til Sophie Elise Var innom instagram og Ayla_jpg oppfodrer folk til å stemme Sophie Elise til gullbarbie 2020. Hva tenker dere om det? Dette er en total omveltning. Sophie Elise var en søt, ung pike en ikke skulle gå etter, kritisere, hate eller for guds skyld ikke pirkes på. Nå er det mange som har fått nok. Jeg synes helt ærlig at det er bra diskusjonen blir tatt vedrørende plastisk kirurgi, men det er ikke bare SE som har operert seg eller endret utseendet og fortalt åpent om det. Nytter ikke å gå løs på en person når dette generelt er en trend i hele samfunnet.
Spesialpedagog1 Skrevet 15. mars 2019 #11283 Skrevet 15. mars 2019 Tenk så gøy det hadde vært om Sophie Elise hadde tatovert hår over hele den derre Forbilde-tatoveringen sin :) 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mars 2019 #11284 Skrevet 15. mars 2019 (endret) Birdo skrev (På 15.3.2019 den 16.22): På et generelt grunnlag så er jeg enig med deg - men akkurat der skjønner jeg henne. For Fetisha ødelegger jo stemninga til alle der, det ser jo alle. Og det gjør hun hver gang de henger sammen. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AntiBullshit Skrevet 15. mars 2019 #11285 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg synes helt ærlig at det er bra diskusjonen blir tatt vedrørende plastisk kirurgi, men det er ikke bare SE som har operert seg eller endret utseendet og fortalt åpent om det. Nytter ikke å gå løs på en person når dette generelt er en trend i hele samfunnet. Her bommer du litt. Kristin kritiserer ikke Sofie for at hun har operert seg, men for det enorme fokuset hun har valgt å ha på bloggen om diverse "komplekser" og løsningen på "problemene". Sophie Elise AS disker opp med en kroppskompleks-meny for så å servere aktuelle operasjoner/injeksjoner som hovedrett. Når regninga kommer er det leserne som må ta prisen og resultatet er at leserne sitter igjen med en usunn bevisstgjøring rundt eget utseende. Den totale mengden kroppsfiksering på bloggen til Sofie er unik i norsk samanheng, og det er derfor naturlig at Kristin "tar tyren ved hornene" i stede for å tale i tunger. 38
Gjest Fru Hehosot Skrevet 15. mars 2019 #11286 Skrevet 15. mars 2019 Hvor finner jeg innlegget hun har slettet?
AntiBullshit Skrevet 15. mars 2019 #11287 Skrevet 15. mars 2019 Første videotilsvaret fra Sophie Elise fra 29. jan 2017 adressert til Kristin Gjeldsvik: 3
Gjest 2ney Skrevet 15. mars 2019 #11288 Skrevet 15. mars 2019 (endret) På 15.3.2019 den 17.04, AntiBullshit skrev: Første videotilsvaret fra Sophie Elise fra 29. jan 2017 adressert til Kristin Gjeldsvik: Er det her hun akkurat har vært i Istanbul og operert rumpa si? Endret 17. mars 2019 av 2ney
AntiBullshit Skrevet 15. mars 2019 #11289 Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: Er det her hun akkurat har vært i Istanbul og operert rumpa si? Kristin sier så. Synes det er spesielt at det ikke går an å søke videoen på youtube, vet ikke om de har forsøkt å gjort den "privat". Tyder kanskje på at det er noe i videoen som er vanskelig å stå for den dag i dag. 12
Elmarora Skrevet 15. mars 2019 #11290 Skrevet 15. mars 2019 Kattedamen som beskylder oss som skriver på rampelyset at vi mobber har endret på bloggnnlegget sitt. Hun har fjernet lenken på tråden til Sophie Elise og skriver på grunn av personlige meninger om kosmetiske behandlinger. Det er håp for alle https://dixierose.blogg.no/stopp-hatet-og-anonym-nettmobbing-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html Jeg måtte snoke litt mer på bloggen hennes og jammen har hun skrevet et par gode innlegg om hennes mening om kosmetiske behandlinger 4
Honey Dew Skrevet 15. mars 2019 #11291 Skrevet 15. mars 2019 4 minutter siden, Lambigirl skrev: Kattedamen som beskylder oss som skriver på rampelyset at vi mobber har endret på bloggnnlegget sitt. Hun har fjernet lenken på tråden til Sophie Elise og skriver på grunn av personlige meninger om kosmetiske behandlinger. Det er håp for alle https://dixierose.blogg.no/stopp-hatet-og-anonym-nettmobbing-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html Jeg måtte snoke litt mer på bloggen hennes og jammen har hun skrevet et par gode innlegg om hennes mening om kosmetiske behandlinger Det har hun. Synes de innleggene er veldig bra 2
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. mars 2019 #11292 Skrevet 15. mars 2019 23 minutter siden, AntiBullshit skrev: Første videotilsvaret fra Sophie Elise fra 29. jan 2017 adressert til Kristin Gjeldsvik: Synes hun er tøff i denne videoen. Det er tydelig at hun har hatt det vanskelig og slitt lenge, og jeg beundrer henne for åpenheten hun viser i denne videoen. Hun har bein i nesa, det skal hun ha.
Populært innlegg J.. Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg #11293 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Synes hun er tøff i denne videoen. Det er tydelig at hun har hatt det vanskelig og slitt lenge, og jeg beundrer henne for åpenheten hun viser i denne videoen. Hun har bein i nesa, det skal hun ha. Bein i nesa som setter seg ned å griner hver gang det blåser feil vei?.. 54
Snaskesnusken Skrevet 15. mars 2019 #11294 Skrevet 15. mars 2019 5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Synes hun er tøff i denne videoen. Det er tydelig at hun har hatt det vanskelig og slitt lenge, og jeg beundrer henne for åpenheten hun viser i denne videoen. Hun har bein i nesa, det skal hun ha. Jeg tenker at dette er en ung jente som trenger veiledning av fagpersonell.. Å sette seg ned å gråte slik anser jeg som en hersketeknikk. 34
AntiBullshit Skrevet 15. mars 2019 #11295 Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Jeg tenker at dette er en ung jente som trenger veiledning av fagpersonell.. Å sette seg ned å gråte slik anser jeg som en hersketeknikk. Hele videoen er meget merkelig ettersom det er et tilsvar til Kristin som snakket helt generelt som bloggere som promoterer plastisk kirurgi, Sofie ble aldri nevnt ved navn. Men som de sier på engelsk "if the shoe fits, feel free to wear it" 26
Snaskesnusken Skrevet 15. mars 2019 #11296 Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, AntiBullshit skrev: Hele videoen er meget merkelig ettersom det er et tilsvar til Kristin som snakket helt generelt som bloggere som promoterer plastisk kirurgi, Sofie ble aldri nevnt ved navn. Men som de sier på engelsk "if the shoe fits, feel free to wear it" Eller, logg av Internett.. 8
Snaskesnusken Skrevet 15. mars 2019 #11297 Skrevet 15. mars 2019 iscenesetter bloggeren den type videoer for sympati? 10
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. mars 2019 #11298 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 15 minutter siden, J.. skrev: Bein i nesa som setter seg ned å griner hver gang det blåser feil vei?.. Når ble det en svakhet å gråte? Å vise følelser er menneskelig. Det er ikke den spontane reaksjonen vår som stadfester vår styrke eller svakhet, men om man reiser seg igjen etter å ha falt sammen. Endret 15. mars 2019 av Kjærlighetsbarn98
Fragmentet Skrevet 15. mars 2019 #11299 Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Når ble det en svakhet å gråte? Å vise følelser er menneskelig. Det er ikke den spontane reaksjonen vår som stadfester vår styrke eller svakhet, men om man reiser seg igjen etter å ha falt sammen. Kanskje ingen svakhet, da gråt er et sterk virkemiddel i non-verbal, kroppslig kommunikasjon mellom oss mennesker. 7
Gjest sannhet Skrevet 15. mars 2019 #11300 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 6 timer siden, AntiBullshit skrev: Første videotilsvaret fra Sophie Elise fra 29. jan 2016 adressert til Kristin Gjelsvik: Endret 15. mars 2019 av sannhet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå