Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Når ble det en svakhet å gråte? Å vise følelser er menneskelig. Det er ikke den spontane reaksjonen vår som stadfester vår styrke eller svakhet, men om man reiser seg igjen etter å ha falt sammen. 

Iscenesatt gråt?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott

Jeg tenker at disse inngrepene nærmest blir et kinderegg til kilde for oppmerksomhet for SE.  Hun kan melke et inngrep/behandling/operasjon hele tre ganger:

Første gang da hun skriver om kompleksene hun har for akkurat dette.  Andre gang for selve inngrepet.  Så kan hun jaggu meg angre seg ei tid seinere - og nærmest bli hyllet for at hun nå har tatt et oppgjør med dette fokuset og rett og slett har blitt et "voksent" forbilde.

Og sånn ruller og går det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Iscenesatt gråt?

Hvordan kan dere vite den var iscenesatt? Å holde tårene tilbake når man blir lei seg er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sannhet skrev:

Hun har jo operert seg mange ganger etter at denne videoen ble spilt inn i 2017...

#nåerdetnok 

Hun er jo helt ugjennkjennelig bare fra denne vidoen til idag.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvordan kan dere vite den var iscenesatt? Å holde tårene tilbake når man blir lei seg er ikke lett.

Hvordan kan du vite det ikke er det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvordan kan dere vite den var iscenesatt? Å holde tårene tilbake når man blir lei seg er ikke lett.

Dette er en kommersiell blogger..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Når ble det en svakhet å gråte? Å vise følelser er menneskelig. Det er ikke den spontane reaksjonen vår som stadfester vår styrke eller svakhet, men om man reiser seg igjen etter å ha falt sammen. 

Nå håper jeg ikke du er overbevist om at videoen inneholder Sofies spontane reaksjon på det Kristin skrev/sa. Da måtte hun i såfall ha lagd en reaksjonsvideo, noe denne videoen åpenbart ikke er. Som nevnt tidligere ble ikke Sofie en gang nevnt i Kristins innlegg. Hun har valgt å ha startbildet på videoen med teksten "jeg er lei meg", hvorfor tror du det? For å sanke sympati

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren vant årets forretningskvinne og lager gråtevideoer samt fremmer kroppspress og kosmetiske operasjoner.. Dette er et hån ovenfor hardt arbeidende kvinner og menn som har tatt seg en utdannelse og jobbet seg oppover. 

Skulle gjerne sett lederen min lage slike videoer.. Samfunnet vårt er helt på tryne..

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ordene hun sier i storyen på Insta. Men det finnes ingen følelser å spore i ansiktet i form av mimikk. Det sier litt om hvor langt det har gått. Hvor gammel er hun? 24? 23? Kristian har så rett i alt hun sier. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, blåbærpai skrev:

Jeg hører ordene hun sier i storyen på Insta. Men det finnes ingen følelser å spore i ansiktet i form av mimikk. Det sier litt om hvor langt det har gått. Hvor gammel er hun? 24? 23? Kristian har så rett i alt hun sier. 

Som jeg sa tidligere, hun bør få veiledning av fagpersonell utenfor Blogglandia. 

Det som bekymrer meg er at hun har fått utført så mange «endringer» om jeg kan kalle det for det av helsepersonell.. Hvor er den medisinske forsvarlighet? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AntiBullshit skrev:

Kristin sier så. Synes det er spesielt at det ikke går an å søke videoen på youtube, vet ikke om de har forsøkt å gjort den "privat". Tyder kanskje på at det er noe i videoen som er vanskelig å stå for den dag i dag.

Den er markert som "unlisted" så ja, den er forsøkt gjort privat

Endret av hulillerunde
skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hulillerunde skrev:

Den re markert som "unlisted" så ja, den er forsøkt gjort privat

lol.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Som jeg sa tidligere, hun bør få veiledning av fagpersonell utenfor Blogglandia. 

Det som bekymrer meg er at hun har fått utført så mange «endringer» om jeg kan kalle det for det av helsepersonell.. Hvor er den medisinske forsvarlighet? 

Penger trumfer nok medisinsk forsvarlighet anyday i den bransjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sannhet
3 timer siden, AntiBullshit skrev:

Første videotilsvaret fra Sophie Elise fra 29. jan 2017 adressert til Kristin Gjeldsvik:

 

Ikke bra at SE er trist og gråter, men når hun spiller inn denne videoen i 2016, har hun visstnok akkurat operert rumpa si i Istanbul, i følge Kristins siste video?

Noen som vet om det stemmer med tidslinjen på alle operasjonene hun har utført?

Hvis det er tilfelle, så mister jeg fullstendig tilliten til det SE sier og uttaler seg om heretter. 

 

Endret av sannhet
Rettet årstall til 2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Dette er en kommersiell blogger..

Jeg synes det er skremmende at så mange der ute tilsynelatende ikke forstår at blogging er business og at alt SE foretar seg på blogg/ insta etc er kalkulert forretningsdrift. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Jeg synes det er skremmende at så mange der ute tilsynelatende ikke forstår at blogging er business og at alt SE foretar seg på blogg/ insta etc er kalkulert forretningsdrift. 

Viktig poeng! Bloggverden er en forførende miks av  det intime, det private, og ren reklame ispedd løgn og fanteri. Bloggerne selv er kirurgisk justert og pyntet på, noen til det ekstreme, og bildene blir retusjerte. Det vil si at bloggerne er fantasifigurer, de finnes ikke, noe som er vanskelig å forstå for følgerne i prepubertet/pubertet, - og de mest enfoldige voksne følgerne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, blåbærpai skrev:

Penger trumfer nok medisinsk forsvarlighet anyday i den bransjen. 

Ja, jeg har vært inne på tanken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Jeg synes det er skremmende at så mange der ute tilsynelatende ikke forstår at blogging er business og at alt SE foretar seg på blogg/ insta etc er kalkulert forretningsdrift. 

Ikke sant? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin sier at saken gjelder Sophie Elise AS. Dette er ett firma som omsetter for ca 4,8 mill i 2017. Det er 10 år side innehaver satt på pikerommet sitt. Når man drifter ett AS har man en strategi man drifter etter for å oppnå størst mulig utbytte. Hva hadde man tenkt hvis en annen driftsleder satt å gråt på instagram gang på gang for å unnskylde feilsteg. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...