Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, egentlig ikke. Det er en gørrkjedelig blogg som bare handler om katter.

Kattene er søte de men det blir for ensformig for meg. Hun skriver alt for lange tekster og det blir et langt gjesp å lese.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun «sliter» med for stor panne! 🤪

Det er "vikene" bak ørene hun har tatovert,ikke pannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, angel94 skrev:

What, har hun operert vagina også??

Nei, hun har operert vulva

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, J.. skrev:

Det er "vikene" bak ørene hun har tatovert,ikke pannen.

Var vel medisinsk det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, J.. skrev:

Når jeg faktisk ikke trodde det var mer å "pynte på" har hun altså tatovert hodebunnen for å skape en illusjon av mer hår/dekke over viker..

.....

.....

Atte hæ?!

Herregud 🤯

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, J.. skrev:

Når jeg faktisk ikke trodde det var mer å "pynte på" har hun altså tatovert hodebunnen for å skape en illusjon av mer hår/dekke over viker..

.....

.....

Atte hæ?!

Trist at hun vier et blogg innlegg til dette og ikke bare gjør det i stillhet. Flere i kommentar feltet hatt reagert negativt og skrevet at nå er det mange (unge) som tar en kikk i speilet og ser at de har «unormalt høyt hårfeste og viker». Dette er ikke å bære ansvaret som «influencer» på en god måte, SE! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Zenhouse skrev:

Trist at hun vier et blogg innlegg til dette og ikke bare gjør det i stillhet. Flere i kommentar feltet hatt reagert negativt og skrevet at nå er det mange (unge) som tar en kikk i speilet og ser at de har «unormalt høyt hårfeste og viker». Dette er ikke å bære ansvaret som «influencer» på en god måte, SE! 

Jeg har pr dags dato aldri sett noen med oppsatt hår å tenkt "...for noen viker fra rundt/bak øret å opp til hårfeste😲" akkurat.

Er nettopp ett slikt bilde hun bruker til å illustrere..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger Sophie Eliseviser nå frem en ny del av kroppen sin. Den hunfør skammet seg over

– Jeg hadde helt panikk.

Hengepupper, kviser og strekkmerker

 

Nå skal alt vises frem.

Merkevare. Mange forbinder Sophie Elise Isachsen med tung sminke og plastiske operasjoner. Nå har bloggeren og forfatteren begynt å vise frem en annen side av seg selv: strekkmerkene sine. Kjole: stylistens egen, sokker: Lindex, armbånd: Ole Lynggaard Copenhagen / David Andersen, hårklype: Maanesten. Hår&makeup: Sara Schultz (Pudder Agency)

https://www.dn.no/d2/helse/sophie-elise/helse/medier/hengepupper-kviser-og-strekkmerker/2-1-499303

Det spesielle er at dette er overskrifter fra Dagens Næringsliv! De kjører også på med å vise hvor man kan få kjøpt klærne til Sophie. 

Må være flaut når næringslivsavisen har blitt en rosablogg

Man kan godt si det er magasinet til Dagens Næringsliv, men det selges jo sammen med avisen og er jo på akkurat samme nettisde. .

Endret av SVK
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Himmelblå10

Jeg kommenterer aldri noe offentlig om noen personer. Men nå følte jeg at jeg også må det etter det siste blogginnlegget til sophie. Jeg har småsøsken selv som er i akkurat i den rette alderen for å bli påvirket av galskapen som sophieelise holder på med. Jeg vil ikke at de skal tro at det er normalt å kjøpe å betale for plastiske operasjoner, fillers, botox, tatoveringer.. listen er lang, så lenge man ikke er fornøyd med et eller annet med seg selv. Hun finner stadig vekk nye ting å klage på om seg selv.. men hun drar det faktisk så langt at hun fronter ditt, fronter datt.. og er du ikke fornøyd med deg selv? Bruk Restylane, operer fitta di, tatover hodebunnen din! Nei vet du hva... ALLE har komplekser med seg selv, men man kan lære seg og akseptere de og elske de. Det har jeg gjort, heldigvis før sophieelise tronet mediebilde. Forbilde? Ikke et forbilde jeg vil ha for mine barn eller søsken.

#boikottsophieelise 

takk for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må slutte å lese bloggen hennes rett og slett. Jeg er ei voksen dame etterhvert, og likeså har det å lese om «skavankene» hun belyser gjort meg enda mer selvbevisst og -kritisk. Jeg hadde aldri hørt om hip dips eller lagt merke til at jeg har et merkbart hårløst område fra øra til hårfestet. Jeg skulle gjerne ikke vært klar over disse tingene, og det skremmer meg å tenke på hvordan unge jenter midt i målgruppen hennes påvirkes. 😓

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin er RÅ! Anbefaler alle å sjekke ut videoen som er linket til over her. Endelig noen som tør å si ordentlig ifra. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Sassenach skrev:

Jeg tror jeg må slutte å lese bloggen hennes rett og slett. Jeg er ei voksen dame etterhvert, og likeså har det å lese om «skavankene» hun belyser gjort meg enda mer selvbevisst og -kritisk. Jeg hadde aldri hørt om hip dips eller lagt merke til at jeg har et merkbart hårløst område fra øra til hårfestet. Jeg skulle gjerne ikke vært klar over disse tingene, og det skremmer meg å tenke på hvordan unge jenter midt i målgruppen hennes påvirkes. 😓

Du skriver at du begynner å bli godt voksen og allikevel blir påvirket i negativ retning av bloggeren.. Tenk når du som en voksen kvinne lar deg bli påvirket hvilken negativ  effekt dette har på unge mennesker. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Du skriver at du begynner å bli godt voksen og allikevel blir påvirket i negativ retning av bloggeren.. Tenk når du som en voksen kvinne lar deg bli påvirket hvilken negativ  effekt dette har på unge mennesker. 

 

Jeg er snart 21 år og har aldri følt særlig på dette med kroppspress. Har tenkt at sånn eller sånn hadde jeg likt å se ut, men det har alltid blitt med tanken. Så har det gått vekk av seg selv etter en stund. Føler nesten jeg er et unntak, men jeg er glad jeg slipper den utfordringen. Jeg tenker at så lenge kroppen ser sunn og frisk ut og den funker slik den skal uten smerter, så er jeg glad. 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...