Snaskesnusken Skrevet 15. mars 2019 #11261 Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Hva var psykologens rolle ? For å knekke koden for å påvirker flere forbrukere, eller var psykologen der for deres skyld når dere følte dere tynget av dårlig samvittighet ?🤔 Tenker at psykologen var der slik at de kunne påvirke forbrukerne mest mulig.. 1
Hummingbird2 Skrevet 15. mars 2019 #11262 Skrevet 15. mars 2019 Tatovere hodebunnen!?! Stopp verden! Jeg vil av🙋♀️ Takk til Kristin som setter søkelyset på dette forskrudde opplegget. 23
Andrea89 Skrevet 15. mars 2019 #11263 Skrevet 15. mars 2019 I blogginnlegget der hun forteller om hooded eyes-problemet skriver hun (dette omhandler at hun så rar ut rett etter hun hadde fått behandlingen, og at hun nesten synes det var litt flaut å vise seg offentlig): Og samtidig liker jeg det, vise at jeg er litt ekstrem og rar Så det er faktisk noe hun jager etter? Å være ekstrem? 16
DianaV Skrevet 15. mars 2019 #11264 Skrevet 15. mars 2019 Hun ror for harde livet nå på story på IG... 17
AnonymBruker100 Skrevet 15. mars 2019 #11265 Skrevet 15. mars 2019 Av og til tar jeg meg selv i å lure på hvordan jeg selv hadde sett ut hvis jeg brukte like mye tid og penger på utseendet mitt som feks SE... 👄 Jeg har forøvrig litt komplekser for høy panne og viker men kommer ikke til å tatovere prikker i hodebunnen av den grunn 🙈 jeg vet ikke, jeg synes liksom det er flaut å drive på sånn. Det henger en slags «nyrikhet» over slik oppførsel, hvor man kan kjøpe alt (rompe, hår, pupper etc) for penger og dermed gjør det. Nyrikhet er kleint men jeg er muligens preget av janteloven ? Kanskje det er veldig deilig å kjøre på sånn ? Bryte alle normer og drite i janteloven. 11
Gjest trinet Skrevet 15. mars 2019 #11266 Skrevet 15. mars 2019 Er såå glad for at vi har kristin!! Hun er en av de viktigste stemmene vi har mot disse ufattelig dårlige forbildene av noen influencere. Sophie Elise har fått holde på altfor lenge uten å bli kritisert for det. Virker som hun er blitt skjermet av media i lang tid. Og en tur innom instaen hennes kjenner jeg at det vrenges innvendig. Det er jo bare fokus på rompe, pupper og utseende. Og den lille «gråte» talen hun hadde på insta nå viser at hun har ikke forstått NOENTING! Hurra for Kristin!!!!
Zenhouse Skrevet 15. mars 2019 #11267 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har lest ig storyen nå. Ja jeg tror på at hun angrer på innlegget og er lei seg. Nei jeg tror ikke på at innlegget var ment ironisk. Uansett burde hun luktet lunten når hun så hva flere sa i kommentar feltet. Det var først når Kristin la ut sin video med påfølgende avisoppslag at ig storyen kom. 16
Isild Skrevet 15. mars 2019 #11268 Skrevet 15. mars 2019 38 minutter siden, deedee_ skrev: Jeg er enig i dette, men hun burde for all del trekke seg ut av rampelyset hvis det er så ille. Det kan ikke være noe som helst positivt med å ha en slik lidelse og i tillegg være så offentlig? Hun vil jo ikke sitt eget beste, og hun drar ned mange andre yngre jenter i samme slengen. Har hun den diagnosen fra fagpersonell? (har lest at det har vært endel "selvdiagnostisering" også, derfor jeg spør) Hvis hun virkelig har den lidelsen, så må det å være en influencer være det værste hun kan jobbe med tenker jeg? Det må jo være direkte trigger for det hun sliter med, å hele tiden blir vurdert, sett, hørt og å måtte prestere, være "kul", interessant, aktuell og helst moteriktig, vakker og "plettfri". Hvis hun skal fortsette å være en påvirker, så burde hun kanskje om ikke annet velge å ha et selvpålagt "forbud" mot å dele noe som helst som har med alle forandringene hun gjør på utseendet å gjøre. For å sammenligne med en annen psykisk lidelse - en person med spiseforstyrrelser blir ganske raskt arrestert hvis han/hun deler "oppskriften på hvordan" osv. 16
Potetgull Skrevet 15. mars 2019 #11269 Skrevet 15. mars 2019 Er det noen som har screenshot av innlegget SE la ut? 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mars 2019 #11270 Skrevet 15. mars 2019 Ser på gårsdagens episoder av serien... wow snakk om hykler! Hun syter over at det plager Fetisha noe, og hun sier ordrett "For å være helt ærlig er det litt irriterende. Fordi det legger en demping på stemningen. Jeg føler at jeg ikke kan ha det hyggelig fordi noen plager henne". Altså, frøken liksom-solstråle, du er hele tiden en demper på alle rundt deg selv! Snakk om å være en hykler. Rart at hun ikke ser selv hvordan hun oppfører seg, i sin egen serie. Skulle tro man ville fremstå som sitt beste i sin egen serie, men ikke hun her tydeligvis. Hun viser frem sin verste side gang på gang.
Gjest Peanut Skrevet 15. mars 2019 #11271 Skrevet 15. mars 2019 Ett spørsmål- om man tatoverer seg i hodebunnen med mørk farge- hvordan blir det når man blir virkelig gammel og hvithåret?
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. mars 2019 #11272 Skrevet 15. mars 2019 Jeg ble helt målløs av krangelen deres for å være helt ærlig. At de skriker så høyt til hverandre er helt sykt... Ikke greit i det heletatt. Skjønner godt at det gjorde vondt for alle å være tilstede der.
Birdo Skrevet 15. mars 2019 #11273 Skrevet 15. mars 2019 19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser på gårsdagens episoder av serien... wow snakk om hykler! Hun syter over at det plager Fetisha noe, og hun sier ordrett "For å være helt ærlig er det litt irriterende. Fordi det legger en demping på stemningen. Jeg føler at jeg ikke kan ha det hyggelig fordi noen plager henne". Altså, frøken liksom-solstråle, du er hele tiden en demper på alle rundt deg selv! Snakk om å være en hykler. Rart at hun ikke ser selv hvordan hun oppfører seg, i sin egen serie. Skulle tro man ville fremstå som sitt beste i sin egen serie, men ikke hun her tydeligvis. Hun viser frem sin verste side gang på gang. På et generelt grunnlag så er jeg enig med deg - men akkurat der skjønner jeg henne. For Fetisha ødelegger jo stemninga til alle der, det ser jo alle. Og det gjør hun hver gang de henger sammen.
J.. Skrevet 15. mars 2019 #11274 Skrevet 15. mars 2019 11 minutter siden, Peanut skrev: Ett spørsmål- om man tatoverer seg i hodebunnen med mørk farge- hvordan blir det når man blir virkelig gammel og hvithåret? Permanent makeup varer bare i 4 år,så det er ikke noe problem.. 2
Gjest 2ney Skrevet 15. mars 2019 #11275 Skrevet 15. mars 2019 (endret) På 15.3.2019 den 16.22, Birdo skrev: På et generelt grunnlag så er jeg enig med deg - men akkurat der skjønner jeg henne. For Fetisha ødelegger jo stemninga til alle der, det ser jo alle. Og det gjør hun hver gang de henger sammen. Hva mener du? Ser ikke serien. Hvorfor er de venner da? Endret 11. april 2019 av 2ney
Fragmentet Skrevet 15. mars 2019 #11276 Skrevet 15. mars 2019 http://www.kristingjelsvik.no/du-er-ikke-offeret/ - svarer til Sophie Elise Var innom instagram og Ayla_jpg oppfodrer folk til å stemme Sophie Elise til gullbarbie 2020. Hva tenker dere om det? Dette er en total omveltning. Sophie Elise var en søt, ung pike en ikke skulle gå etter, kritisere, hate eller for guds skyld ikke pirkes på. Nå er det mange som har fått nok. 19
Birdo Skrevet 15. mars 2019 #11277 Skrevet 15. mars 2019 8 minutter siden, 2ney skrev: Hva mener du? Ødelegger Fethisa alltid stemningen når de er sammen? bare lurer. Ser ikke serien. Hvorfor er de venner da? Ja, i denne sesongen syns jeg det. Hun sier jo til kamera(altså, ikke foran de andre) at hun har en veldig vanskelig periode, men det unnskylder ikke oppførselen hennes syns jeg. Hun har vel noen gode kvaliteter de liker godt da, ikke vet jeg.
Gjest 2ney Skrevet 15. mars 2019 #11278 Skrevet 15. mars 2019 (endret) 15 timer siden, Birdo skrev: Ja, i denne sesongen syns jeg det. Hun sier jo til kamera(altså, ikke foran de andre) at hun har en veldig vanskelig periode, men det unnskylder ikke oppførselen hennes syns jeg. Hun har vel noen gode kvaliteter de liker godt da, ikke vet jeg. Takk for svar! Da forstår jeg hva du mener. Endret 16. mars 2019 av 2ney
Moi04 Skrevet 15. mars 2019 #11279 Skrevet 15. mars 2019 Min ærlige mening er at Sophie Elise har gått for langt. Mye av kritikken som kommer er berettiget. MEN, og det er et stort men. Jeg begynner også å bli voldsomt lei av videoene til Kristin hvor hun angriper en eller annen. Hun høres alltid så sint ut og et eller annet sted inne i meg får jeg alltid en følelse av at hun sitter på sin høye hest og rekker tunge til alle som står for noe annet enn det hun gjør. Hennes vei er den riktige vei og alle andre er noen idioter. Hun står for gode ting og har noen gode poenger men de forsvinner litt fordi hun alltid har rett og alltid er sint. 7
Gjest Peanut Skrevet 15. mars 2019 #11280 Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, J.. skrev: Permanent makeup varer bare i 4 år,så det er ikke noe problem.. Vel, man skjønner i hvert fall at jeg ikke bruker noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå