Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Reagerte også på at alle tre skrek i huset til foreldrene til Feticha. Hvorfor ikke ta krangelen etterpå?

Dette er ikke voksne personer, umodne ungdommer er det nærmeste jeg kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, neiognei skrev:

Mennesker er fylt av kontraster. Hun kan da helt fint slite psykisk i perioder for så å danse for oppmerksomhet i en annen periode. Hvis du påstår at du lever med en eneste konstant psykisk tilstand så juger du. Hun har da aldri påstått at hun ikke liker oppmerksomhet. Det går an å ha det vondt på innsiden likevel altså. Det kan til og med føre til mer utagerende oppmerksomhetssøken. 

Utrolig hvor svart-hvitt alt liksom må være. 

Synes det var litt drittungetakter hos foreldrene til Fetisha når det gjaldt matlagingen, men snobbete? Nei. Bare bortskjemt og vant til at folk synes det er sjarmerende. 

Å påstå at hun later som at hun til tider sliter psykisk er drøyt. Lær deg litt mer om menneskets psyke før du uttaler deg om det emnet. 

Jeg har ikke nevnt at hun later som at hun sliter psykisk. Det eneste jeg skrev var «at hun snakker om at hun sliter psykisk mens hun danser på bordet». Så at hun ikke sliter psykisk har jeg ikke sagt. 

Eneste jeg prøvde å få frem er at jeg ikke forstod kombinasjonen av utagerende oppførsel å at hun sliter psykisk når hun gjentatte ganger selv har sagt at hun syns det er tungt å være i rampelyset. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Kjenner jeg har en weak spot for Sofie- Elise, vet ikke hvorfor, kanskje mammahjerte mitt som slår inn. Men tenker kanskje ikke " kjendislivet" er det beste for denne jenta, misliker mye av det hun gjør, men klarer ikke mislike jenta.

Endret av morhjertegod
  • Liker 6
Gjest hulillerunde
Skrevet
4 timer siden, morhjertegod skrev:

Kjenner jeg har en weak spot for Sofie- Elise, vet ikke hvorfor, kanskje mammahjerte mitt som slår inn. Men tenker kanskje ikke " kjendislivet" er det beste for denne jenta, misliker mye av det hun gjør, men klarer ikke mislike jenta.

Jeg er så enig med deg, hun hadde hatt godt av å gjøre noe helt annet med livet sitt enn det hun i dag gjør. Hun lever i en boble hvor det meste dreier seg om henne, og hvor (det virker som om) de fleste ikke er ærlige med henne i forhold til hva hun gjør, sier og formidler. Hun har alt for mye tid til å dyrke seg selv, og sitt ytre, og bruker for lite tid på å utvikle seg som medmenneske og voksenperson. Hun lever på mange måter på siden av samfunnet, og gir derfor uttrykk for at hun er skrekkelig spesiell og i en særstilling i forhold til det hun opplever. Jeg misliker ikke Sofie, for henne kjenner jeg ikke, men jeg misliker hvordan SE som bedrift kynisk opererer for å tjene penger. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest hulillerunde
Skrevet
2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den tatoveringen hun har på magen/under brystene er virkelig ikke fin. Den er ganske dårlig laget egentlig, ser litt halvferdig ut. Mangler skygge, det lille som er, ser ut som at det bare har smittet av farge i vask. Diamanten ser så.. tom og flat ut. Den ser død ut! Det er ordet jeg leter etter. Fant bilder av da den var fersk og da ser den bra ut. Nå er den bare død. Sikkert all solarium og slikt som har drept den. Selv så har jeg flere tatoveringer, og ingen av dem har død på den måten. Ikke de med skygge og farge en gang, de har holdt seg bra i 10+ år. Men så soler jeg meg ikke og er flink til å smøre de synlige om sommeren. Så kanskje det som er problemet. Ville virkelig ha touchet den opp litt. 

Helt enig. Den "diamanten" ser mer ut som en istapp. Synd hun har brukt både tid og penger på noe som ikke er fint, men som er der for evig 😕

Skrevet

Husker Tone Damli var mye i media. Folk ble så lei. Hun kunne da synge og bidro med noe. Ser ikke noe bra S.E kommer med. Er lei av å se henne i alle landets aviser. Det er nok nå!

• Liker 10
Skrevet
25 minutter siden, Xstrella skrev:

Husker Tone Damli var mye i media. Folk ble så lei. Hun kunne da synge og bidro med noe. Ser ikke noe bra S.E kommer med. Er lei av å se henne i alle landets aviser. Det er nok nå!

Det er jo fremdeles mange medier som benytter seg av at "hun ble kåret til Norges mektigste mediekvinne" once upon a time. Hvem som kåret henne til dette, og hvor mye betydning dette egentlig har, ser ikke ut til å ha noe betydning.

Hun er en rosablogger med MENINGER, liksom på en måte. Krig og fred og religion og politikk og sånt. 

• Liker 9
Gjest hulillerunde
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir irritert når hun påstår at "det er like billig å spise forsvarlig for miljøet som det er å spise kjøtt, om man tenker riktig." Dessverre er det jo ikke slik at det nødvendigvis er like billig å spise forsvarlig for miljøet som det er å spise kjøtt dersom man har lite penger. Kjøtt er dessverre ofte et billigere enn å spise plantebasert, og for familier som har dårlig råd så er det ikke nødvendigvis noen alternativer. Synes at hun, som spiser ute til nesten alle måltider, enten bør forsøke å leve med lite penger, eller forsøke å faktisk lage maten sin selv slik at hun ser hva det faktisk koster. 

Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet
42 minutter siden, hulillerunde skrev:

Jeg kjenner jeg blir irritert når hun påstår at "det er like billig å spise forsvarlig for miljøet som det er å spise kjøtt, om man tenker riktig." Dessverre er det jo ikke slik at det nødvendigvis er like billig å spise forsvarlig for miljøet som det er å spise kjøtt dersom man har lite penger. Kjøtt er dessverre ofte et billigere enn å spise plantebasert, og for familier som har dårlig råd så er det ikke nødvendigvis noen alternativer. Synes at hun, som spiser ute til nesten alle måltider, enten bør forsøke å leve med lite penger, eller forsøke å faktisk lage maten sin selv slik at hun ser hva det faktisk koster. 

Sophie Elise kan ikke engang kutte opp en agurk (kilde: Sophie Elises verden), så jeg synes det er smått ironisk at hun skal belære meg om mine spisevaner. 

Skrevet

Når SE retter en sur pekefinger mot folk som reiser mye med fly,for det er så dårlig for miljøet..

At det var?!

Fra hun som hadde 60++++ flyreiser på 1 år...

• Liker 29
Skrevet

Jeg har aldri gjort meg opp noen stor mening om SE egentlig, men har lest begge bøkene og ble egentlig veldig positivt overrasket. De var mye mer velskrevet enn jeg hadde forventet. Den siste tiden har jeg også lest litt i bloggen hennes og kommer meg jo ikke unna kommentarfeltet. Altså, nå er jeg ingen stor fan, men hva faen feiler det folk som utelukkende sitter å slenger dritt i kommentarfelt? Ofte har ikke kommentaren noe som helst med innholdet i bloggen å gjøre en gang! Eier ikke folk skam og oppdragelse? For all del, mye av kritikken hun får er nok på sin plass, men å gå til direkte personangrep og hets på den måten? 

Er man en offentlig person som henne så MÅ man tåle at folk er uenig, det er ikke det jeg mener. Men mye av det er bare helt ufattelig slemt. Merker bare at jeg mister fullstendig troen på menneskeheten innimellom.

Måtte bare ventilere en plass og det gikk ut over dere 😂

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet
På ‎14‎.‎01‎.‎2017 den 16.02, elisaday skrev:

Sånn i tilfelle folk har glemt det, så er Sofie (ja det er faktisk navnet hennes) Elise et bedre menneske enn alle andre overfladiske bloggere fordi hun mellom blogginnlegg om negler og hårfarging tar seg tid til å stille de "store" spørsmålene om politikk og velferd når det gjelder innvandring. Sjarmerende at folk biter på. Noen her som ikke lar seg lure?

På ‎14‎.‎01‎.‎2017 den 20.46, Gjest Sorbus skrev:

Jeg tror kanskje SE har litt mer innflytelse enn du har fått med deg. Sophie Elise var årets mektigste kvinne i norske medier i 2015.

http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-kaares-til-mektigste-kvinne-i-norske-medier/a/23587114/

I tillegg skriver SE kun om samfunnsrelaterte ting som noen andre allerede har satt lys på allerede. Hun slenger bare på for å komme i rampelyset. Og hun velger alltid den vinklingen som setter SE i best lys. Ikke nødvendigvis forankret i virkeligheten, men veldig bra for imaget.

Jeg driter egentlig i Sophie Elises meninger. I motsetning til mange av kollegene hennes kan hun både rettskriving og hun kan ordlegge seg. Men jeg har barn, og jeg synes det er skremmende at denne dama skal ha mulighet til å påvirke dem på noen som helst måte. Hele dama er fake, fra lepper til meninger...

Ethvert menneske som har så liten selvtillit at de må gå til det drastiske skritt å få utført diverse plastiske operasjoner for i det hele tatt å føle seg vel burde bli holdt unna sosiale medier ved tvang.Det er skremmende at det er lovlig å la slike som henne få muligheten til å påvirke lettpåvirkelige ungdommer for å selv komme i rampelyset.

• Liker 22
Gjest hulillerunde
Skrevet
3 timer siden, Em11mily skrev:

Ethvert menneske som har så liten selvtillit at de må gå til det drastiske skritt å få utført diverse plastiske operasjoner for i det hele tatt å føle seg vel burde bli holdt unna sosiale medier ved tvang.Det er skremmende at det er lovlig å la slike som henne få muligheten til å påvirke lettpåvirkelige ungdommer for å selv komme i rampelyset.

Er så enig med deg! De som burde satt ned foten for henne, og fått henne på et annet spor har sviktet. Hun jo blant annet ansatt faren sin i Sofie Elise AS, og han tjener rundt 800 000,- i året på henne, så hvor enkelt er det for han å skulle si at hun burde gjøre noe annet med livet sitt enn det hun gjør...

Skrevet
13 minutter siden, hulillerunde skrev:

Er så enig med deg! De som burde satt ned foten for henne, og fått henne på et annet spor har sviktet. Hun jo blant annet ansatt faren sin i Sofie Elise AS, og han tjener rundt 800 000,- i året på henne, så hvor enkelt er det for han å skulle si at hun burde gjøre noe annet med livet sitt enn det hun gjør...

ja når han tjener så stort er vel det eneste han gjør å bakke henne opp til å komme med flere krumspring. Vi får prise oss lykkelige for at vi er normal med normal slitasje uten at vi gidder å forme oss til idealkvinnen 🙂

• Liker 8
Skrevet (endret)
På 27.1.2019 den 8.45, Llise skrev:

Endret av Zenhouse
Får ikke vekk rubrikken, Sorry @Llise
Skrevet

Dagens insta story: Hun hører på dagens egen  podcast for 5 (!) gang mens hun tar på maske OG  lager insta story. 

Altså- i den ene enden finnes det kjente skuespillere som aldri ser egne filmer engang, i den andre enden er SE som hører på egen podcast flere ganger daglig 🙄

• Liker 23
Skrevet
5 minutter siden, Zenhouse skrev:

Dagens insta story: Hun hører på dagens egen  podcast for 5 (!) gang mens hun tar på maske OG  lager insta story. 

Altså- i den ene enden finnes det kjente skuespillere som aldri ser egne filmer engang, i den andre enden er SE som hører på egen podcast flere ganger daglig 🙄

Reagerer faktisk mer på at i ett innlegg snakker hun miljø - i det neste at hun tar ansiktsmaske minst 1 gang pr dag,hver eneste dag.

Så var det dette med (over)forbruk da..

• Liker 17
Skrevet

Heksejakt ja... Hvem ville ikke ha ansatt familien sin i en milionbedrift hvis de hadde muligheten? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...