Elaine Marley Skrevet 10. februar 2019 #11001 Skrevet 10. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
KillerKitty Skrevet 10. februar 2019 #11002 Skrevet 10. februar 2019 12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Vi kan ikke vurdere hvor syk eller frisk hun er. Mye skjuler seg under overflaten. Man kan ikke se på en person at den er syk, det blir dermed feil å spekulere i det uten å vite. En person som er så syk som hun prøver å fortelle at hun er, ville ganske enkelt ikke klart alt hun får til. Jobb, venner, kjæreste, økonomisk orden, trening...Sier ikke at hun har det enkelt, men det er det heller ingen som har sakt at livet skal være. Kan hende hun hadde fått det bedre om hun endret på måten hun lever. Er ikke alle som er født til å være i rampelyset 14
Gjest BethD Skrevet 10. februar 2019 #11003 Skrevet 10. februar 2019 Å sitte å spekulere i hvor syk en person er basert på hva vi får se/vite gjennom media er for meg så ignorant og patetisk at jeg har ikke ord. Utrolig at voksne folk kan sitte å spekulere i en persons psyke på denne måten, og ikke en person man kjenner engang. Man kan ikke engang vite hva våre nærmeste sliter med enkelte ganger! Psykiske lidelser forblir tabu nettopp pga folk som dere. Skam dere
Ostepooopp Skrevet 10. februar 2019 #11004 Skrevet 10. februar 2019 På 8.2.2019 den 5.25, Viking-girl skrev: De rullet med Lea Burøe og gjengen hennes. Sofie kjenner jo Ørjan Burøe, så bussen var ikke tilfeldig valgt som det framstår i serien. Takk! Jeg lurte på hvor jeg hadde hun jenta fra! Jeg ble dessverre sittende å se på de to siste episodene. For en tragisk serie! Hun liker å si at hun har hatt det så vanskelig med mobbing osv. I en av disse episodene nevnte hun hvor gode venner hun hadde i Harstad. Hun sa også at hun ikke hadde en russetid slik som den er i Oslo, hun hadde bare fester med sine få, nærmeste venner. Samtidig vises et klipp fra hennes russetid der de er på hjemme alene fest med en hel del folk. Så "få nære venner" skal høres ut som 1 eller 2, men så er det egentlig ganske mange. På samme måte som "mobbing" for henne virker å være noe helt annet enn det det faktisk er. Hva er forreste greia med leppene hennes når hun sitter å prater til kamera i serien? De ser skikkelig skitne ut. Skulle trodd hun ble sminket og stylet før noe sånt. Og HVORFOR må den jenta vise trusen sin hele tiden? På rullingen hadde kjempe kort skjørt. Allikevel krabber hun inn i taxien og bryr seg ikke om hva hun viser frem. Vulgært og skittent. Lite klasse over det vesenet der! 18
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2019 #11005 Skrevet 10. februar 2019 4 timer siden, KillerKitty skrev: En person som er så syk som hun prøver å fortelle at hun er, ville ganske enkelt ikke klart alt hun får til. Jobb, venner, kjæreste, økonomisk orden, trening...Sier ikke at hun har det enkelt, men det er det heller ingen som har sakt at livet skal være. Kan hende hun hadde fått det bedre om hun endret på måten hun lever. Er ikke alle som er født til å være i rampelyset Ja jeg må si at hun er utrolig høyt fungerende til å ha 7-8 psykiske diagnoser. 15
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. februar 2019 #11006 Skrevet 10. februar 2019 (endret) BethD skrev (På 10.2.2019 den 14.32): Å sitte å spekulere i hvor syk en person er basert på hva vi får se/vite gjennom media er for meg så ignorant og patetisk at jeg har ikke ord. Utrolig at voksne folk kan sitte å spekulere i en persons psyke på denne måten, og ikke en person man kjenner engang. Man kan ikke engang vite hva våre nærmeste sliter med enkelte ganger! Psykiske lidelser forblir tabu nettopp pga folk som dere. Skam dere Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest hulillerunde Skrevet 10. februar 2019 #11007 Skrevet 10. februar 2019 Det er så rart at en ung kvinne på 24 år går å får oppstrammende behandling på halsen...
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2019 #11008 Skrevet 10. februar 2019 21 minutter siden, hulillerunde skrev: Det er så rart at en ung kvinne på 24 år går å får oppstrammende behandling på halsen... Det er enda rarere at hun som 18 åring tok botox. 9
Viking-girl Skrevet 10. februar 2019 #11009 Skrevet 10. februar 2019 5 timer siden, Ostepooopp skrev: Takk! Jeg lurte på hvor jeg hadde hun jenta fra! Jeg ble dessverre sittende å se på de to siste episodene. For en tragisk serie! Hun liker å si at hun har hatt det så vanskelig med mobbing osv. I en av disse episodene nevnte hun hvor gode venner hun hadde i Harstad. Hun sa også at hun ikke hadde en russetid slik som den er i Oslo, hun hadde bare fester med sine få, nærmeste venner. Samtidig vises et klipp fra hennes russetid der de er på hjemme alene fest med en hel del folk. Så "få nære venner" skal høres ut som 1 eller 2, men så er det egentlig ganske mange. På samme måte som "mobbing" for henne virker å være noe helt annet enn det det faktisk er. Hva er forreste greia med leppene hennes når hun sitter å prater til kamera i serien? De ser skikkelig skitne ut. Skulle trodd hun ble sminket og stylet før noe sånt. Og HVORFOR må den jenta vise trusen sin hele tiden? På rullingen hadde kjempe kort skjørt. Allikevel krabber hun inn i taxien og bryr seg ikke om hva hun viser frem. Vulgært og skittent. Lite klasse over det vesenet der! Om du leste det jeg skrev litt tidligere i tråden så har hun lagt ut en YouTube video der hun tatoverer leppene for TREDJE gang!! 🙈 Åsså har hun «bare litt Restylane nå» pluss fett... 3
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 10. februar 2019 #11010 Skrevet 10. februar 2019 Det som er aller mest skremmende er at det er utdannet helsepersonell utfører behandlingene. Da jeg utdannet meg innenfor helse var etikk en stor del av utdanningen.. Jeg ville aldri satt botox på en 18 år gammel jente.
J.. Skrevet 11. februar 2019 #11011 Skrevet 11. februar 2019 Botox er forebyggende,altså må man gjøre det før rynkene har meldt seg. Forøvrig helt på tryne at folk gjør sånt mot seg selv. 3
Pust Skrevet 11. februar 2019 #11012 Skrevet 11. februar 2019 «There is no definitive evidence that Botox can prevent wrinkles from forming, and many plastic surgeons say using Botox before lines show up doesn't make sense.» https://www.livescience.com/14900-experts-frown-botox-young-adults.html 13
Elisabethw Skrevet 11. februar 2019 #11013 Skrevet 11. februar 2019 Sett et par episoder av serien hennes nå. Ble helt sjokkert over hvor annerledes hun ser ut i virkeligheten vs hvordan hun ser ut på bilder. Ellers en helt gørrkjedelig og på grensen til pinlig serie. Hvordan får de brukt 20 minutter til å prate om en rulling hvor det egentlig ikke skjedde en dritt? Hun prater om seg selv og sitt til det kjedsommelige. Hun fremstår også veldig mye mindre intelligent og veltalende på TV enn slik hun prøver å fremstille seg selv på bloggen. 29
Gjest Picketfence Skrevet 12. februar 2019 #11014 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Hun fremstår ekstremt selvsentrert på alle sine kanaler. Litt som om verden kretser rundt henne, og at hun er superstjerne. Det er litt kleint og trist samtidig. Endret 12. februar 2019 av Picketfence
J.. Skrevet 12. februar 2019 #11015 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Picketfence skrev: Hun fremstår ekstremt selvsentrert på alle sine kanaler. Litt som om verdens kretser rundt henne, og at hun er superstjerne. Det er litt kleint og trist samtidig. Og veldig barnslig,i den forstand at det er tenkesettet til barn/ungdom,å tenke at alt handler om "meg". 17
BellaSwan Skrevet 12. februar 2019 #11016 Skrevet 12. februar 2019 18 timer siden, Elisabethw skrev: Sett et par episoder av serien hennes nå. Ble helt sjokkert over hvor annerledes hun ser ut i virkeligheten vs hvordan hun ser ut på bilder. Ellers en helt gørrkjedelig og på grensen til pinlig serie. Hvordan får de brukt 20 minutter til å prate om en rulling hvor det egentlig ikke skjedde en dritt? Hun prater om seg selv og sitt til det kjedsommelige. Hun fremstår også veldig mye mindre intelligent og veltalende på TV enn slik hun prøver å fremstille seg selv på bloggen. Har tenkt det samme selv, mer enn èn gang. Skulle tro det var to vidt forskjellige personer det var snakk om. Kanskje hun har noen som skriver for seg? Hva vet vi, egentlig? Eller kanskje det er så enkelt som at hun slapper mer av og er mer seg selv bak tastaturet enn foran kamera. 14
Gjest no. 72 Skrevet 12. februar 2019 #11017 Skrevet 12. februar 2019 Syns ikke det er rart at man blir selvsentrert og får veldig snevert syn om man har en jobb som blogger. De tar 100 bilder av seg selv hver dag. Alt handler om hvordan de fremstiller seg selv i sosiale medier. De får masse kommentarer om hvor fine, nydelige, søte og snille de er hver dag. De har ingen kollegaer som de fleste andre. De er vant til at de får alt sponset. De blir ikke utfordret intellektuelt. Så klart blir de selvsentrerte og tenker at verden kretser om dem. For mange er det nok lettere å formulere seg skriftlig enn muntlig. Når man uttrykker seg skriftlig har man tid og mulighet til å tenke igjennom, endre og vurdere hva man selv skal ytre før man trykker på send-knappen. Slik er det ikke når man har en samtale. Da kommer det ut, og det som kommer ut er det som blir stående. Du har ikke muligheten til å redigere eller trekke tilbake (så sant du ikke klipper filmen så klart).
Gjest Picketfence Skrevet 13. februar 2019 #11018 Skrevet 13. februar 2019 (endret) Jeg synes heller ikke det er rart, @Peaky Blinders Men synes det er ganske trist. Endret 13. februar 2019 av Picketfence
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. februar 2019 #11019 Skrevet 14. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Zenhouse Skrevet 14. februar 2019 #11020 Skrevet 14. februar 2019 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hvorfor sier SE IMPLANTAT om rumpa i dagens episode.... men på bloggen så har hun skrevet at hun har flyttet rundt på fett? Tatt i enda en løgn? 🙃 Jeg har for meg at begge deler er gjort. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå