Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Peonjenta skrev:

Kaller noen et nyfødt barn for Fetisha?   Tror ikke det. 

Skjerp deg.

Hun har amerikanske foreldre,og der er det ett helt normalt navn.

Får være måte på.

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen ganger så lurer jeg litt på hvordan i helsike hun kom seg på toppen. Det må da finnes en blogger der ute som har mer å komme med enn henne. Hvorfor er ikke de på toppen? Jeg er ikke så oppdatert på bloggerfronten. Kanskje alle er slik i dag?

Innblikk i overfladisk livsstil er guilty pleasure for mange og det selger bedre enn dypere, politiske blogger f.eks. Er det noe som genererer klikk så er det ting folk irriterer seg over ;)

• Liker 2
Skrevet

Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så «mye» Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, Viking-girl skrev:

Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så «mye» Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈

Og fett innsprøytning..

• Liker 12
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Sophie går fast til psykolog nå. Jeg lurer på om hun kommer til å fortelle hvilke diagnoser hun faktisk har om hun har noen...? 

Skrevet
19 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Sophie går fast til psykolog nå. Jeg lurer på om hun kommer til å fortelle hvilke diagnoser hun faktisk har om hun har noen...? 

Tror jeg har lest hun har gjort det tidligere også. Men at hun sluttet fordi ingen psykologer forstod seg på henne, og fordi det gav henne mer «edge» å gå uten behandling eller noe sånt piss 🙄

• Liker 9
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
22 minutter siden, Missy1 skrev:

Tror jeg har lest hun har gjort det tidligere også. Men at hun sluttet fordi ingen psykologer forstod seg på henne, og fordi det gav henne mer «edge» å gå uten behandling eller noe sånt piss 🙄

Det er fornuftig å bytte psykolog om kjemien ikke er god. Det virker som hun har gått til denne nye en stund nå, og det er positivt. Håper hun får hjelp 

Skrevet
27 minutter siden, Missy1 skrev:

"jeg føler ofte jeg er “smartere” enn psykologen fordi jeg har brukt så mye tid på å analysere meg selv." 

https://sophieelise.blogg.no/1517930254_rlighet.html

Fra et blogginnlegg som tituleres med "ærlighet" fra februar 2018.

• Liker 13
Skrevet (endret)
På 6.2.2019 den 23.14, hulillerunde skrev:

Det er vel strengt tatt ikke poenget

Når en person som SE sliter så mye psykisk, så burde familien hennes ha hjulpet henne i forhold til å verne henne mot å eksponere seg selv i en slik enorm grad som hun har gjort over veldig mange år. For det første burde de ha satt ned foten når hun ikke var myndig, i stedet for å latt henne blogge. Når hun da allikevel har fått lov til det så burde de ha hjulpet henne til å få hjelp hvor hun ikke eksponerer seg selv slik hun gjør. Når det feks er tydelig at SVD er bedre for henne, hvor fokuset ikke er på eks utseende, selgranskning og selvkritikk, så burde noen ha fått henne til å innse hva det er hun holder på med, og at det faktisk ikke er sunt for henne. Men det er klart det er vanskelig når faren er ansatt i firmaet hennes, og direkte drar nytte av at hun er ustabil, og driver på slik hun gjør. DET er poenget

" sliter så mye psykisk," dette vet vi IKKE noe om. Hvis du skal følge henne ord, skal jeg følge folk som har kunnskap om dette sine ord. Klapp igjen!

Endret av lille humla
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg syns ærlig talt det er utrolig merkelig og litt ekkelt med folk som stirrer forelsket på seg selv, med halvåpen munn og med minst mulig klær på. Det avslører, i alle fall for meg, en selvopptatthet som er hinsides det meste, og får meg til å bli flau på deres vegne. Jeg får lyst til å be henne skamme seg, kle på seg, legge vekk speil og mobil og heller gjøre en god gjerning eller vaske et gulv. Det er ikke det spøtt sjarmerende eller søtt når noen som er godt inn i tjueårene ikke kan de enkleste ting på et kjøkken og ikke har lært seg noe som helst, hverken et yrke eller eller et fag, ingen ting, bare kastet bort tiden på å ta bilder av seg selv og skrive om seg selv, en person som ikke har erfaringer ut over det enhver vestlig kvinne har. Det er ikke rart reklamebloggere «sliter», der de lever i en liksomverden omgitt av store speil.

• Liker 31
Gjest hulillerunde
Skrevet
15 minutter siden, lille humla skrev:

" sliter så mye psykisk," dette vet vi IKKE noe om. Hvis du skal følge henne ord, skal jeg følge folk som har kunnskap om dette sine ord. Klapp igjen!

Altså...nei, jeg kommer ikke til å "klappe igjen". Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne kommentaren din, og om du synes det er vanskelig å komme med gode motargumenter uten å be noen om å "klapp igjen" så bør du kanskje ikke slenge deg inn i en debatt. 

Jeg baserer det jeg sier på det SE selv skriver, og da er det tydelig at dette er en jente som sliter psykisk. Det synes jeg er skrekkelig trist, og ekstra trist at hun har gått i sååååå mange år uten å få tilstrekkelig hjelp. Hadde hun fått det så hadde hun vært på et helt annet sted i og med seg selv. 

Skrevet
1 minutt siden, hulillerunde skrev:

Altså...nei, jeg kommer ikke til å "klappe igjen". Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne kommentaren din, og om du synes det er vanskelig å komme med gode motargumenter uten å be noen om å "klapp igjen" så bør du kanskje ikke slenge deg inn i en debatt. 

Jeg baserer det jeg sier på det SE selv skriver, og da er det tydelig at dette er en jente som sliter psykisk. Det synes jeg er skrekkelig trist, og ekstra trist at hun har gått i sååååå mange år uten å få tilstrekkelig hjelp. Hadde hun fått det så hadde hun vært på et helt annet sted i og med seg selv. 

"Jeg baserer det jeg sier på det SE selv skriver". Da så...

• Liker 1
Gjest hulillerunde
Skrevet
Akkurat nå, lille humla skrev:

"Jeg baserer det jeg sier på det SE selv skriver". Da så...

Hvor vil du med det du skriver? 

Skrevet
Akkurat nå, hulillerunde skrev:

Hvor vil du med det du skriver? 

Bra spørsmål faktisk! Jeg synes ikke synd på henne fordi hun utnytter situasjoner. Hun er ikke så syk (tror jeg) som hun sier. Jeg synes det er forferdelig at hun fronter psykisklidelse i media, da jeg mener hun ikke burde ha den "stillingen"

• Liker 9
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
3 minutter siden, lille humla skrev:

Bra spørsmål faktisk! Jeg synes ikke synd på henne fordi hun utnytter situasjoner. Hun er ikke så syk (tror jeg) som hun sier. Jeg synes det er forferdelig at hun fronter psykisklidelse i media, da jeg mener hun ikke burde ha den "stillingen"

Det er umulig for oss å vurdere hvor syk eller frisk hun er. 

Gjest hulillerunde
Skrevet
Akkurat nå, lille humla skrev:

Dette kan jeg være til dels enig med deg i. Hun utnytter situasjoner til det ekstreme ut fra hvor pengesekken kommer fra. Utfra hvordan hun ofte ordlegger seg, vinkler innleggene sine, fremstår i egen serie etc så tror jeg at hun sliter psykisk, men HVA og i hvilken grad hun sliter med vet jeg ikke. Det er det kun behandleren hennes og hun selv (kanskje) som vet. 

Hun burde absolutt ikke ha den stillingen i media! Hun er alt for lite nyansert, reflektert og generelt moden nok til å ha en slik rolle. Det er skremmende at en som er så selvsentrert blir frontet i så enorm grad i media. 

Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er sant. Men om hun er så syk som hun har skrevet på bloggen er det merkelig at hun ikke sitter innelåst og har fastvakt.

• Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er vel det jeg prøver å få frem. Jeg tror ikke det, men min mening har ikke noe med saken å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, hulillerunde skrev:

Dette kan jeg være til dels enig med deg i. Hun utnytter situasjoner til det ekstreme ut fra hvor pengesekken kommer fra. Utfra hvordan hun ofte ordlegger seg, vinkler innleggene sine, fremstår i egen serie etc så tror jeg at hun sliter psykisk, men HVA og i hvilken grad hun sliter med vet jeg ikke. Det er det kun behandleren hennes og hun selv (kanskje) som vet. 

Hun burde absolutt ikke ha den stillingen i media! Hun er alt for lite nyansert, reflektert og generelt moden nok til å ha en slik rolle. Det er skremmende at en som er så selvsentrert blir frontet i så enorm grad i media. 

Tror vi faktisk er ganske så enige, men jeg biter ikke på bullshiten hennes (mener ikke at du gjør det). Hun får null sympati ifra meg. Hun manipulerer hele greia, så ja det er noe som ikke stemmer med henne, men det er ikke noe "sårbart". Blir sikkert slettet nå 🙂 

• Liker 13
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Vi kan ikke vurdere hvor syk eller frisk hun er. Mye skjuler seg under overflaten. Man kan ikke se på en person at den er syk, det blir dermed feil å spekulere i det uten å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...