J.. Skrevet 1. februar 2019 #10921 Skrevet 1. februar 2019 22 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvorfor er de opererte hoftene hennes shoppet mindre?? Var det ikke fordi de var smale som var grunnen til at hun la inn padding på dem? Snakk om å kaste tusenvis av kroner rett ut av vinduet. Reagerte mest på fjeset hennes.. 4
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2019 #10922 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Reagerte mest på fjeset hennes.. Ser ikke store forskjellen på det, hun er jo like stram i maska irl. Botox virker slik. 3
J.. Skrevet 1. februar 2019 #10923 Skrevet 1. februar 2019 (endret) 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Ser ikke store forskjellen på det, hun er jo like stram i maska irl. Botox virker slik. Jo. Øynene er jo plutselig veldig små,å langt i mellom. Hun er mer symetrisk i fjeset på egne bilder. Endret 1. februar 2019 av J.. 1
Gjest hulillerunde Skrevet 1. februar 2019 #10924 Skrevet 1. februar 2019 27 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvorfor er de opererte hoftene hennes shoppet mindre?? Var det ikke fordi de var smale som var grunnen til at hun la inn padding på dem? Snakk om å kaste tusenvis av kroner rett ut av vinduet. og hvorfor er hånda på hofta diger i forhold til resten?!
Thjelp Skrevet 1. februar 2019 #10925 Skrevet 1. februar 2019 (endret) Synes det fantastisk at hun sitter med puppene på utstilling mens hånden hennes tydelig viser «Forbilde» YepYep Supert Forbilde ( før jeg blir angrepet, så vet jeg at forbilde er for boken hennes) Endret 1. februar 2019 av Thjelp Skriveslurv 5
Justlooking Skrevet 2. februar 2019 #10926 Skrevet 2. februar 2019 16 timer siden, AntiBullshit skrev: Hun har begge deler, derfor den ser så stiv ut. Hun hadde aldri kunne fått en så svær en med bare fett. Hun var aldri så tykk. Hun påsto i bloggen og andre steder, og som selvsagt ble referert stort i media, at hun plutselig hadde lagt på seg 15 kilo og elsket det. Men at hun selvsagt fikk mye hat for det også.. I det siste har det også stått at hun sa hun la på seg 20 kilo. Ikke at alle de kiloene syntes, men det var før rumpeoperasjonen. Etter rumpeoperasjonen var hun plutselig tynn igjen Da hadde hun på kort tid trent litt og fått den kjempestore rumpa. Så om det er sant at hun la på seg 15-20 kilo (det vet man jo aldri) så har hun hatt mer enn nok fett til å fylle i rumpa. 5
Pust Skrevet 2. februar 2019 #10927 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, hulillerunde skrev: og hvorfor er hånda på hofta diger i forhold til resten?! Høyrearmen hennes! Hjelp! Den ser ut som en løsrevet del fra en ødelagt dukke eller noe. Nei, TV2 må ha dårlig råd, som bruker den billigste photoshopperen de kunne finne. 7
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2019 #10928 Skrevet 2. februar 2019 13 minutter siden, Justlooking skrev: Hun påsto i bloggen og andre steder, og som selvsagt ble referert stort i media, at hun plutselig hadde lagt på seg 15 kilo og elsket det. Men at hun selvsagt fikk mye hat for det også.. I det siste har det også stått at hun sa hun la på seg 20 kilo. Ikke at alle de kiloene syntes, men det var før rumpeoperasjonen. Etter rumpeoperasjonen var hun plutselig tynn igjen Da hadde hun på kort tid trent litt og fått den kjempestore rumpa. Så om det er sant at hun la på seg 15-20 kilo (det vet man jo aldri) så har hun hatt mer enn nok fett til å fylle i rumpa. Hvor høy er hun? 155? aldri i verden om hun la på seg 20, da hadde hun vært tjukk. Har aldri sett SE lubben engang. 10
Justlooking Skrevet 2. februar 2019 #10929 Skrevet 2. februar 2019 22 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvor høy er hun? 155? aldri i verden om hun la på seg 20, da hadde hun vært tjukk. Har aldri sett SE lubben engang. Ikke jeg heller.. De 15 kiloene står overalt på google, men at det plutselig var 20 står her https://www.tv2.no/a/10384052/ Tror hun sier hun er 1,58. 1
TheTeen Skrevet 2. februar 2019 #10930 Skrevet 2. februar 2019 Enig i at promobildet til Sophie Elises Verden var trikset med, det ser bare rart ut. Øynene ser ut til å sitte lenger fra hverandre, og tidligere har hun da hatt en mer timeglassfigur enn den som fremkommer på bildet. Det her virket så rett opp og ned. Men igjen, man ser stor forskjell fra de bildene som legges ut av henne selv (og som har vært igjennom hennes korrektur) og de lagt ut av for eksempel aviser hvor det ikke er et samarbeid. Alle visste at det var Thodesen som var mannen fra boka hennes, men det at han nå har gått ut og bekreftet det selv - pr stunt før hans nye tv serie!? Ble ærligtalt litt kvalm av hele fyren da jeg fra før av ikke syntes han er hverken kjekk eller morsom og beskrivelsen fra boka (det jeg har lest i aviser/andre anmeldelser /små klipp) ikke akkurat var i hans favør. Fikk litt sånn dårlig 50 shades feeling av hele fyren. 13
J.. Skrevet 2. februar 2019 #10931 Skrevet 2. februar 2019 Når ble toppløs det samme som naken? Høres vel mer sjokkerende ut. *bilde fra hennes Instastorys 6
Mango Skrevet 2. februar 2019 #10932 Skrevet 2. februar 2019 Herreguuud for en negativ gjeng som sitter her! HVORFOR bry seg SÅ vanvittig om hva SE gjør, sier og skriver når dere misliker henne så mye?? Alt jenta gjør er jo tydeligvis feil. -Feil at hun har silikon, latterlig at hun tar de ut og viser frem resultatet. -Hvorfor ta ut silikonen når rumpa fortsatt er operert -Tviler på psyken og hennes opplevelser og erfaringer med å ha det tøft. Alt er relativt , er nok mange som har det verre , betyr det da at SE ikke får lov til å ha det vondt med seg selv. Men for all del , syns mer synd i mange fler her enn i SE. Hun står i hvertfall for det hun uttaler seg om, til tross for at meningene kan endres. Slenger ikke anonym drit på nettet. Se heller det positive i mennesker, enn å søke etter alt som kan vris til det negative. Takk for meg!🤦♀️ 3
J.. Skrevet 2. februar 2019 #10933 Skrevet 2. februar 2019 36 minutter siden, Mango skrev: Herreguuud for en negativ gjeng som sitter her! HVORFOR bry seg SÅ vanvittig om hva SE gjør, sier og skriver når dere misliker henne så mye?? Alt jenta gjør er jo tydeligvis feil. -Feil at hun har silikon, latterlig at hun tar de ut og viser frem resultatet. -Hvorfor ta ut silikonen når rumpa fortsatt er operert -Tviler på psyken og hennes opplevelser og erfaringer med å ha det tøft. Alt er relativt , er nok mange som har det verre , betyr det da at SE ikke får lov til å ha det vondt med seg selv. Men for all del , syns mer synd i mange fler her enn i SE. Hun står i hvertfall for det hun uttaler seg om, til tross for at meningene kan endres. Slenger ikke anonym drit på nettet. Se heller det positive i mennesker, enn å søke etter alt som kan vris til det negative. Takk for meg!🤦♀️ Lige så. 21
Gjest hulillerunde Skrevet 2. februar 2019 #10934 Skrevet 2. februar 2019 38 minutter siden, Mango skrev: Herreguuud for en negativ gjeng som sitter her! HVORFOR bry seg SÅ vanvittig om hva SE gjør, sier og skriver når dere misliker henne så mye?? Alt jenta gjør er jo tydeligvis feil. -Feil at hun har silikon, latterlig at hun tar de ut og viser frem resultatet. -Hvorfor ta ut silikonen når rumpa fortsatt er operert -Tviler på psyken og hennes opplevelser og erfaringer med å ha det tøft. Alt er relativt , er nok mange som har det verre , betyr det da at SE ikke får lov til å ha det vondt med seg selv. Men for all del , syns mer synd i mange fler her enn i SE. Hun står i hvertfall for det hun uttaler seg om, til tross for at meningene kan endres. Slenger ikke anonym drit på nettet. Se heller det positive i mennesker, enn å søke etter alt som kan vris til det negative. Takk for meg!🤦♀️ Dette er akkurat like negativt som det du påstår at andre i denne tråden er. I stedet for å synke til samme nivå som deg, så kan jeg heller plukke på det du sier. 1) Det er ikke direkte feil at hun viser frem resultatet etter å ha fjernet silikon. Det som derimot ER feil er det enorme kroppspresset hun formidler med det hun gjør. Hva ønsker hun å oppnå med å vise seg frem på denne måten? Hvorfor skal hele Norge se kroppen hennes? 2) Det er da ingen som har sagt "hvorfor fjerne silikon når rompa er operert"?! Om det er det du har fått ut av kommentarene til de som mener at hun burde fjerne det hun har fått lagt inn i rompa også, så er det trist. 3) Det er vel ingen her som ikke tviler på at hun sliter psykisk. Det man reagerer på er at hun for det første har hatt ALLE diagnoser i hele verden uten å få påvist noen ting. Hun har deriblant uttalt at hun er "tidligere bipolar"... Når en person til stadighet roper "ulv" så ender det opp med at det blir vanskelig å tro på denne. Når hun samtidig alltid vinkler det til at hun har det verre enn alle andre, og er helt alene i verden om å oppleve tøffe situasjoner, så er det nok mange som reagerer negativt. 4) "Hun står i hvertfall for det hun uttaler seg om, til tross for at meningene endres". Nei, hun står ikke for noe når meningene endres ut fra hvor pengene kommer fra. Hun står ikke for det hun uttaler seg om i forhold til miljø når man ser på hvor ekstremt mye hun reiser, shopper og spiser takeaway for. Det handler ikke om å bare se det negative, men det handler om å holde en bedrift ansvarlig for den kyniske måten den opererer på! Og om det er ETT ord som beskriver bedriften Sophie Elise Isachsen så er det kynisk.
Sool Skrevet 3. februar 2019 #10935 Skrevet 3. februar 2019 Noen ganger forstår jeg ikke om hun tuller eller ikke. Men i serien sier hun «jeg er ikke vant til å lage mat. Jeg er vant til å bli servert» Hun var utrolig snobbete hjemme hos Fetishas foreldre, og visste ikke hvordan hun skulle kutte agurk å var oppgitt over hele situasjonen at hun måtte hjelpe til og ikke ble servert av foreldrene. Er dette virkelig Sophie Elise? Og hun prater om at hun sliter psykisk men står å danser på bordet på bølgen og MOI fordi hun elsker de rare blikkene? Alt er så dobbeltmoralsk. Forstår ikke om hun bare later som for å skape spenning eller flere seere eller om hun faktisk er så smålig å falsk som hun viser? Jeg forstår Fetisha veldig godt. At hun mener Sophie Elise er en dårlig venninne fordi hun alltid må være midtpunkt, og ikke strekker seg litt ekstra for sine nærmeste venner. 43
neiognei Skrevet 3. februar 2019 #10936 Skrevet 3. februar 2019 (endret) 14 minutter siden, Sool skrev: Noen ganger forstår jeg ikke om hun tuller eller ikke. Men i serien sier hun «jeg er ikke vant til å lage mat. Jeg er vant til å bli servert» Hun var utrolig snobbete hjemme hos Fetishas foreldre, og visste ikke hvordan hun skulle kutte agurk å var oppgitt over hele situasjonen at hun måtte hjelpe til og ikke ble servert av foreldrene. Er dette virkelig Sophie Elise? Og hun prater om at hun sliter psykisk men står å danser på bordet på bølgen og MOI fordi hun elsker de rare blikkene? Alt er så dobbeltmoralsk. Forstår ikke om hun bare later som for å skape spenning eller flere seere eller om hun faktisk er så smålig å falsk som hun viser? Jeg forstår Fetisha veldig godt. At hun mener Sophie Elise er en dårlig venninne fordi hun alltid må være midtpunkt, og ikke strekker seg litt ekstra for sine nærmeste venner. Mennesker er fylt av kontraster. Hun kan da helt fint slite psykisk i perioder for så å danse for oppmerksomhet i en annen periode. Hvis du påstår at du lever med en eneste konstant psykisk tilstand så juger du. Hun har da aldri påstått at hun ikke liker oppmerksomhet. Det går an å ha det vondt på innsiden likevel altså. Det kan til og med føre til mer utagerende oppmerksomhetssøken. Utrolig hvor svart-hvitt alt liksom må være. Synes det var litt drittungetakter hos foreldrene til Fetisha når det gjaldt matlagingen, men snobbete? Nei. Bare bortskjemt og vant til at folk synes det er sjarmerende. Å påstå at hun later som at hun til tider sliter psykisk er drøyt. Lær deg litt mer om menneskets psyke før du uttaler deg om det emnet. Endret 3. februar 2019 av neiognei 1
Justlooking Skrevet 3. februar 2019 #10937 Skrevet 3. februar 2019 På 31.1.2019 den 14.52, hulillerunde skrev: Slik hun formulerer seg så høres det ut som om hun har vært innom akuttpsykiatrisk, men ikke innlagt. Kan hende jeg tolker det helt feil Så det på sumo og jeg har samme inntrykk. At hun har møtt opp på akuttpsykiatisk men ikke blitt innlagt nei. 11
Spøkelse Skrevet 3. februar 2019 #10938 Skrevet 3. februar 2019 Ganske gjennomsiktig egentlig, hun kaster seg rundt for å baksnakke Joachim med en gang han går på do da de diskuterte på utestedet, mens på "intervjucam" når hun har tid til å formulere seg fremstiller hun det som at hun setter pris på å ha sterke menn med ærlige meninger i livet sitt. Vel, da bør du kanskje prøve å takle det uten å dra frem furteleppa når noen stiller oppriktige og innenfor spørsmål om eksempelvis plastisk kirurgi OG det er en du påstår er bestevennen din. 16
Gjest Keikolina Skrevet 3. februar 2019 #10939 Skrevet 3. februar 2019 Skjønner ikke hvorfor hun vil fremstå som en furten 5 åring. 6 åringen her hjemme kan skjære opp grønnsaker jo, horribelt.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 3. februar 2019 #10940 Skrevet 3. februar 2019 Reagerte også på at alle tre skrek i huset til foreldrene til Feticha. Hvorfor ikke ta krangelen etterpå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå