DianaV Skrevet 29. januar 2019 #10841 Skrevet 29. januar 2019 Thodesen sier det bra selv: "Boka handler ikke om meg, den handler om Sophie, understreker Thodesen." Fra https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-hvem-den-mystiske-mannen-i-boken-er/70711234 11
AntiBullshit Skrevet 29. januar 2019 #10842 Skrevet 29. januar 2019 Bare jeg som synes det er litt merkelig at hun har så mye fokus på ex(ene) sine når hun er sammen med en annen nå? I podcasten følte jeg 1/3 av innholdet bestod av snakk om thodesen. Hun nevnte flere ganger «da de var sammen» til tross for at det aldri egentlig var noe forhold. Synes det er unødvendig og respektløst ovenfor nåværende kjæreste. 22
DianaV Skrevet 29. januar 2019 #10843 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, AntiBullshit skrev: Bare jeg som synes det er litt merkelig at hun har så mye fokus på ex(ene) sine når hun er sammen med en annen nå? I podcasten følte jeg 1/3 av innholdet bestod av snakk om thodesen. Hun nevnte flere ganger «da de var sammen» til tross for at det aldri egentlig var noe forhold. Synes det er unødvendig og respektløst ovenfor nåværende kjæreste. Men det er jo egentlig ingen andre som betyr noe? Det viste hun jo selv i boken (ga faen i venner og familie for denne besettelsen) dette er jo "Sophie Elise Verden", vi andre bare lever i den. Edit: før noen anklager meg for å bruke ordet "besettelse" feil: "Isachsen skriver åpent og ærlig om hvordan hennes besettelse av Thodesen tok overhånd i livet hennes, og hvordan hun endret seg som person for å imponere ham." Vil også legge til dette, fra samme artikkel: "Hun skriver også om hvordan Thodesen systematisk skal ha datet henne i skjul, og mener at han skal ha vært for flau til å være sammen med henne ute i offentligheten." Fra db.no Forstår den ene siden fra thodesen, men har også forståelse for en annen side. Selvfølgelig må det være flaut for en kjent komiker å ha uregelmessig sex med en person som ofte opplever å bli latterliggjort av både komikere og hvermannsen, som i tillegg blir nærmest en stalker i løpet av dette "forholdet". Endret 29. januar 2019 av DianaV 6
Pust Skrevet 29. januar 2019 #10844 Skrevet 29. januar 2019 Men hva skal hun skrive om nå, da? Alt er jo oppbrukt! Eller, kanskje det er noe grums i en krok hushjelpen har glemt å feie? 7
DianaV Skrevet 29. januar 2019 #10845 Skrevet 29. januar 2019 2 minutter siden, Pust skrev: Men hva skal hun skrive om nå, da? Alt er jo oppbrukt! Eller, kanskje det er noe grums i en krok hushjelpen har glemt å feie? Hun får sikkert snart et eller annet tema hun bestemmer seg for å "engasjere" seg i. Kanskje det blir at giraffer nå er utrydningstruet? Hun er truende til å kaste seg inn i hva som helst, med de dyyype meningene sine. 4
Pust Skrevet 29. januar 2019 #10846 Skrevet 29. januar 2019 Er forresten enig i at hun bruker forferdelig mye tid i media på å snakke om ekser. Stakkars kjæreste. 8
Justlooking Skrevet 29. januar 2019 #10847 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 45 minutter siden, Pust skrev: Men hva skal hun skrive om nå, da? Alt er jo oppbrukt! Eller, kanskje det er noe grums i en krok hushjelpen har glemt å feie? Hun har vel skrevt om Robin også? Ellers kan jo neste bok handle om han.😊 Og at han (plutselig) var voldelig mot henne også. Er det ikke det hun har insinuert i det siste? Her er artikkelen i VG, litt ekkel og detaljert i grunn... https://www.vg.no/rampelys/i/G1WrQB/sophie-elise-24-bekrefter-elsk-meg-handler-om-henrik-thodesen?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Endret 29. januar 2019 av Justlooking Tilføyelse 4
foreveralone Skrevet 29. januar 2019 #10848 Skrevet 29. januar 2019 Hun fjernet silikon og ble en a cup men puppene vokser helt av seg selv og er nå etter få uker nesten en C cup (jf instastory). Genialt 🧙🏻♂️ 10
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2019 #10849 Skrevet 29. januar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
J.. Skrevet 29. januar 2019 #10850 Skrevet 29. januar 2019 59 minutter siden, foreveralone skrev: Hun fjernet silikon og ble en a cup men puppene vokser helt av seg selv og er nå etter få uker nesten en C cup (jf instastory). Genialt 🧙🏻♂️ Ut ifra hva vi kan se,er det ihvertfall ingen C cup der. 5
lille humla Skrevet 29. januar 2019 #10851 Skrevet 29. januar 2019 Hun burde gå å legge seg, destruktivt forbilde for unge. Legger ut bilder man ser hun gjør seg selv til for å se tynnere ut. Jeg har aldri hatt respekt for henne, men nå er hun i minus poeng. Grusomt. 5
Justlooking Skrevet 29. januar 2019 #10852 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, foreveralone skrev: Hun fjernet silikon og ble en a cup men puppene vokser helt av seg selv og er nå etter få uker nesten en C cup (jf instastory). Genialt 🧙🏻♂️ Veldig mystisk.. Husker Lene Alexandra sine, de hadde ikke øket noe flere år etter at hun tok ut silikonen 😀 3
Missy1 Skrevet 29. januar 2019 #10853 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Utrolig at hennes pupper vokser i 20 årene uten graviditet. 🙄 Tror ikke den jenta har noe peil på bh størrelser. Hun har hatt silikon og tror fortsatt at en «a-cup» er en spesifikk størrelse. Det er iallfall tydelig at hun da aldri har gått og kjøpt seg BH som faktisk passer henne. Hun er smal rundt brystkassen, mest sannsynlig 65, og da vil a-cup være mye mindre enn når man f.eks er 80 rundt brystkassa. Er selv 65 rundt brystkassa og bruker G-cup, og jeg har ikke enorme bryster heller. Hun ser veldig flott ut etter hun tok ut implantatene i brystene, men syns det ser ennå mer rart ut med den «baggasjen» hun har bak nå. Er så ute av proporsjoner. 19
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2019 #10854 Skrevet 29. januar 2019 (endret) Missy1 skrev (På 29.1.2019 den 17.31): Tror ikke den jenta har noe peil på bh størrelser. Hun har hatt silikon og tror fortsatt at en «a-cup» er en spesifikk størrelse. Det er iallfall tydelig at hun da aldri har gått og kjøpt seg BH som faktisk passer henne. Hun er smal rundt brystkassen, mest sannsynlig 65, og da vil a-cup være mye mindre enn når man f.eks er 80 rundt brystkassa. Er selv 65 rundt brystkassa og bruker G-cup, og jeg har ikke enorme bryster heller. Hun ser veldig flott ut etter hun tok ut implantatene i brystene, men syns det ser ennå mer rart ut med den «baggasjen» hun har bak nå. Er så ute av proporsjoner. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Justlooking Skrevet 29. januar 2019 #10855 Skrevet 29. januar 2019 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Enig, og det er jo godt kjent (eller skal være) at om du går opp i omkrets, så går cup størrelsen ned og motsatt. Men selve størrelsen, volumet eller hånd-mengden om du vil av brystene, vil være det samme. Så det vil si at en 90D er det samme som 95C i et slikt bytte hvor omkrets har forandret seg men cupen er det samme. Det at hun konsekvent sier jeg var en A og nå har jeg blitt en... det er bare tull egentlig. Ja du kan si du var en A for at det skal gi mening for andre (for å gå et bilde), men å si at hun har gått fra A til C i den forstand at brystene har vokst, er bare helt tull og feil. Hun kan ha hatt feil BH størrelse før, omkretsen har forandret seg og hun har vokst med årene, men puppene, de har nok ikke vokst på uker som hun påstår. Om hun ikke har fylt de inn da, men det er vell ikke mulig så fort etter en operasjon. Det ville ikke vært overraskende om hun har lagt inn noe, kanskje til og med i samme operasjon. Hun har løyet om både rumpa og leppene så man vet jo aldri med henne. 18
Gjest hulillerunde Skrevet 29. januar 2019 #10856 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Enig, og det er jo godt kjent (eller skal være) at om du går opp i omkrets, så går cup størrelsen ned og motsatt. Men selve størrelsen, volumet eller hånd-mengden om du vil av brystene, vil være det samme. Så det vil si at en 90D er det samme som 95C i et slikt bytte hvor omkrets har forandret seg men cupen er det samme. Det at hun konsekvent sier jeg var en A og nå har jeg blitt en... det er bare tull egentlig. Ja du kan si du var en A for at det skal gi mening for andre (for å gå et bilde), men å si at hun har gått fra A til C i den forstand at brystene har vokst, er bare helt tull og feil. Hun kan ha hatt feil BH størrelse før, omkretsen har forandret seg og hun har vokst med årene, men puppene, de har nok ikke vokst på uker som hun påstår. Om hun ikke har fylt de inn da, men det er vell ikke mulig så fort etter en operasjon. Enig. Det eneste jeg tenkte kunne være en mulighet er at fettvevet i puppene har vært klemt sammen på grunn av enorme implantater, og nå når det ikke er noe der lengre så har det "seget" ut i sin normale form igjen men jeg vet ikke om det går an
Gjest hulillerunde Skrevet 29. januar 2019 #10857 Skrevet 29. januar 2019 Nå vil frøken jeg-får-meg-dyr-for-så-å-sende-dem-til-mamma-og-pappa-fordi-jeg-ikke-kan-ta-vare-på-dem skaffe seg katt, gjerne fra dyrebeskyttelsen... greit at hun sier at hun savner å ha dyr i hverdagen, men hun er jo ikke i stand til å ta vare på verken hund eller katt. det har hun jo bevist flere ganger allerede!
Gjest Phiola Skrevet 29. januar 2019 #10858 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 1 hour ago, Justlooking said: Det ville ikke vært overraskende om hun har lagt inn noe, kanskje til og med i samme operasjon. Hun har løyet om både rumpa og leppene så man vet jo aldri med henne. Isåfall må det ha vært samme operasjon, men det så virkelig ikke så sånn ut på bildene fra hun var nyoperert. Norske kirurger legger ikke inn nye implantater etter uttak før det har gått 3 mnd. Men merkelig de har vokst sånn. Da jeg tok ut mine hadde de enda litt størrelse de første dagene pga hevelse, og ble så bare mindre og mindre når dagene gikk, selv om de ble fastere. Edit: De kan legge inn nye implantater i samme operasjon, men ikke hvis implantatene skal være en del mindre enn de var da resultatet vil bli ujevnt. Endret 29. januar 2019 av Phiola
Lexii Skrevet 29. januar 2019 #10859 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 10 timer siden, Xstrella skrev: Hva er det å være misunnelig på? Hun må kle av seg for å bli 'populær' Vi ser ikke menn holde på slik. Jeg er ikke utilpass, men er lei av halvnakne berter med gapemunn hvor enn man scroller på nett. Hva vil de fremstilles som? Og jenter fra 11 år tror deres verdi må bli målt i kropp og utseende. Du ser ikke dette er skadelig? Kroppspress og psykise lidelser er vår neste generasjon skal vokse opp i. Ikke om de er gode på skolen, gode i å vær et bra menneske uansett hvordan en ser ut. Bloggere fremmer usunt kroppsbilde og det må ta slutt. Hvis du virkelig tror det finnes mennesker som er blitt varig uføre og fått skadet livet sitt for alltid som følge av kroppspress og psykiske lidelser på grunn av SoMe-kjendiser, så burde du kaste whiskyen i veggen å komme deg ut! Verden er FULL av monstere som dreper, voldtar, som VIRKELIG skader psykisk og fysisk og ødelegger liv - og her sitter dere å kommenterer på rampelyset, hvor dere klandrer kjendiser som Sophie Elise for å være med på å ødelegge fremtidige liv? Jeg kan faktisk ikke fatte det, det er URETTFERDIG at dere som virkelig mener SoMe kjendiser tar liv faktisk ikke blir utsatt for virkelig monstere her i verden! Endret 29. januar 2019 av Lexii 2
J.. Skrevet 29. januar 2019 #10860 Skrevet 29. januar 2019 11 minutter siden, Lexii skrev: Hvis du virkelig tror det finnes mennesker som er blitt varig uføre og fått skadet livet sitt for alltid som følge av kroppspress og psykiske lidelser på grunn av SoMe-kjendiser, så burde du kaste whiskyen i veggen å komme deg ut! Verden er FULL av monstere som dreper, voldtar, som VIRKELIG skader psykisk og fysisk og ødelegger liv - og her sitter dere å kommenterer på rampelyset, hvor dere klandrer kjendiser som Sophie Elise for å være med på å ødelegge fremtidige liv? Jeg kan faktisk ikke fatte det, det er URETTFERDIG at dere som virkelig mener SoMe kjendiser tar liv faktisk ikke blir utsatt for virkelig monstere her i verden! Det vet du jo ingen verdens ting om. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå