Sh999 Skrevet 26. januar 2018 #7021 Skrevet 26. januar 2018 Nå er jeg sikkert litt stygg her, men here we og: SE er nok ikke så opptatt av miljø og dyrevelferd som hun skal ha det til, det eneste hun ønsker er og få fokuset på seg selv ift at hun må ha litt andre strenger å spille på, men in the end så er hun dessverre kun opptatt av seg selv. Det er skremmende at hun har så mye påvirkningskraft blant unge usikre jenter. Hun sier jo selv at hun sliter psykisk og trenger bekreftelse, og så fikser hun det med operasjon etter operasjon for å føle seg bedre for en liten stund. Hun signaliserer jo at det er en god løsning.. Problemene som sitter i hodet lar hun gå utover kroppen.. Det er ikke greit, og håper ikke unge jenter som sliter med kroppspress vil ta etter henne og tro at det er greit og "pisse i buksa for og holde seg varm" ! Det er en "hjernekirurg" aka psykolog hun trenger, ikke en pastikk kirurg.. Hun ødelegger seg selv dessverre.. Jeg vil ikke SE noe vondt, håper bare at hun skjønner selv snart at en plass må det stoppe.. 17
Gjest Eidsbergingen Skrevet 26. januar 2018 #7022 Skrevet 26. januar 2018 (endret) 15 minutter siden, Sh999 skrev: Nå er jeg sikkert litt stygg her, men here we og: SE er nok ikke så opptatt av miljø og dyrevelferd som hun skal ha det til, det eneste hun ønsker er og få fokuset på seg selv ift at hun må ha litt andre strenger å spille på, men in the end så er hun dessverre kun opptatt av seg selv. Det er skremmende at hun har så mye påvirkningskraft blant unge usikre jenter. Hun sier jo selv at hun sliter psykisk og trenger bekreftelse, og så fikser hun det med operasjon etter operasjon for å føle seg bedre for en liten stund. Hun signaliserer jo at det er en god løsning.. Problemene som sitter i hodet lar hun gå utover kroppen.. Det er ikke greit, og håper ikke unge jenter som sliter med kroppspress vil ta etter henne og tro at det er greit og "pisse i buksa for og holde seg varm" ! Det er en "hjernekirurg" aka psykolog hun trenger, ikke en pastikk kirurg.. Hun ødelegger seg selv dessverre.. Jeg vil ikke SE noe vondt, håper bare at hun skjønner selv snart at en plass må det stoppe.. Nei, du er ikke stygg. Du er tøff med denne ytringen! Jeg er enig. Jeg mener det har gått for langt, og vi (betydning: offentlige og private mennesker og aktører) må gjøre noe før det blir for sent. Både for Sophie Elise som privatmenneske (dette vil følge henne i lang tid framover!) og de andre sårbare menneskene. Media må ta på seg rollen å informere mennesker om dette med bloggingen og pengene som rår. Ytrer et annet menneske imot, står du i fare for å bli stemplet og hetset. Det er ikke greit! Hat legger man i hjemme, ikke ut på internett! Kanskje avsporing; MEN jeg leste innlegget til pappahjerte om kommentarer om sure kjerringer. Jeg er enig at det er galt, men jeg heier ikke for at man skal gå etter hverandre og gå på personangrep. Bekjempe ild med ild? Kvel ilden, vil jeg påstå. Det har best effekt, men alle bloggere som lever av å blogge, er avhengig av klikk, annonseplass og lesere. Det må flere aktører inn på banen. Belys de med makt og som kan opplyse befolkningen, ikke oppfordre til drittslenging og mer sinte kommentarer i sosiale medier. Endret 26. januar 2018 av Eidsbergingen *skrivefeil
Sh999 Skrevet 26. januar 2018 #7023 Skrevet 26. januar 2018 5 minutter siden, Eidsbergingen skrev: Nei, du er ikke stygg. Du er tøff med denne ytringen! Jeg er enig. Jeg mener det har gått for langt, og vi (betydning: offentlige og private mennesker og aktører) må gjøre noe før det blir for sent. Både for Sophie Elise som privatmenneske (dette vil følge henne i lang tid framover!) og de andre sårbare menneskene. Media må ta på seg rollen å informere mennesker om dette med bloggingen og pengene som rår. Ytrer et annet menneske imot, står du i fare for å bli stemplet og hetset. Det er ikke greit! Hat legger man i hjemme, ikke ut på internett! Kanskje avsporing; MEN jeg leste innlegget til pappahjerte om kommentarer om sure kjerringer. Jeg er enig at det er galt, men jeg heier ikke for at man skal gå etter hverandre og gå på personangrep. Bekjempe ild med ild? Kvel ilden, vil jeg påstå. Det har best effekt, men alle bloggere som lever av å blogge, er avhengig av klikk, annonseplass og lesere. Det må flere aktører inn på banen. Belys de med makt og som kan opplyse befolkningen, ikke oppfordre til drittslenging og mer sinte kommentarer i sosiale medier. Takk Synes bare det er så trist og se på rett og slett.. at plastikk operasjoner skal være løsningen på alt, for det er nemlig ikke det... Det er dessverre blitt en besettelse for henne, og det synes jeg er fælt at unge jenter kan ta etter. 4
jentefranorge Skrevet 26. januar 2018 #7024 Skrevet 26. januar 2018 Ser ut som fettsuging, altså er slik de tegner før de skal fettsuge lår,
smalls Skrevet 26. januar 2018 #7025 Skrevet 26. januar 2018 14 minutter siden, jentefranorge skrev: Ser ut som fettsuging, altså er slik de tegner før de skal fettsuge lår, Er dette nylig? Fettsuge lårene for å få enda større ræv? 🙄
*Stjerne*støv* Skrevet 26. januar 2018 #7026 Skrevet 26. januar 2018 En ting jeg stusset over med sist episode (en av flere ting vel å merke..) var at hun drakk kvelden før kjeveoperasjonen ?! Man for skriv før planlagte operasjoner om å ikke drikke alkohol, ta pause fra noen medisiner (med samråd av lege) kosttilskudd osv.. Det var nok ikke legen som gjorde henne ekstra hoven, pga legen «ikke likte henne». hun ble ekstra hoven for hun ikke fulgte retningslinjer! 20
hulillerunde Skrevet 26. januar 2018 #7027 Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, Superblomst skrev: På snapchat kunne SE fortelle at hun har fått en ENDA EN diagnose etter å ha vært uten kjæresten i 5 døgn: INSOMNIA Jeg blir litt bekymret for at hun bruker kjæresten sin som en form for medisin, at han blir en ny avhengighet på et vis. 8
Dynetrekk Skrevet 26. januar 2018 #7028 Skrevet 26. januar 2018 Når det gjelder det bildet med tusjestrekene på låret, vil jeg gjette det er fra en fotoshoot av noe slag, da man på Fetishas instagram-profil kan se et bilde hvor hun har lignende tusjing i ansiktet. Vil tro temaet for shooten "sjokkerende" nok er SE og plastikkirurgi. Det er interessant hvordan SE til stadighet ber leserne sine om å slutte å bry seg om og spekulere i utseendet hennes, når hun jo så veldig bevisst legger opp til det med slike bilder som i siste innlegg. 4
elisaday Skrevet 26. januar 2018 #7029 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, Dynetrekk skrev: Når det gjelder det bildet med tusjestrekene på låret, vil jeg gjette det er fra en fotoshoot av noe slag, da man på Fetishas instagram-profil kan se et bilde hvor hun har lignende tusjing i ansiktet. Vil tro temaet for shooten "sjokkerende" nok er SE og plastikkirurgi. Det er interessant hvordan SE til stadighet ber leserne sine om å slutte å bry seg om og spekulere i utseendet hennes, når hun jo så veldig bevisst legger opp til det med slike bilder som i siste innlegg. Herregud. Og nok engang poserer hun med pels. Kanskje ikke ekte men uansett.... Dyrevennen SE. 6
Gjest orfeus Skrevet 26. januar 2018 #7030 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, Dynetrekk skrev: Når det gjelder det bildet med tusjestrekene på låret, vil jeg gjette det er fra en fotoshoot av noe slag, da man på Fetishas instagram-profil kan se et bilde hvor hun har lignende tusjing i ansiktet. Vil tro temaet for shooten "sjokkerende" nok er SE og plastikkirurgi. Det er interessant hvordan SE til stadighet ber leserne sine om å slutte å bry seg om og spekulere i utseendet hennes, når hun jo så veldig bevisst legger opp til det med slike bilder som i siste innlegg. Patetisk og lite kreativt 🙄 At de gidder å være med på egodyrkingen hennes!
Gjest orfeus Skrevet 26. januar 2018 #7031 Skrevet 26. januar 2018 3 timer siden, elisaday skrev: Bare så det er sagt så ser jeg ikke serien. Jeg må skifte kanal hver gang hun dukker opp i gmn eller andre programmer. Jeg takler henne ikke i det hele tatt. Baserer uttalelsene mine på det jeg leser i media og her inne og det jeg noen få ganger i året leser på bloggen. Lykke til med bilkræsjet, det er fascinerende å se hva folk skriver om programmet her inne. Edit: glemte å nevne bloggomtoppbloggere. Fantastisk blogg. Kommer ikke til å pine meg til det, men burde sikkert gjøre det ...? Enig med deg, Bloggomtoppbloggere er flinke!
elisaday Skrevet 26. januar 2018 #7032 Skrevet 26. januar 2018 3 minutter siden, orfeus skrev: Patetisk og lite kreativt 🙄 At de gidder å være med på egodyrkingen hennes! De tjener nok sitt på det de også. Bare se på Joakim Kleven som har fått sin egen nominasjon i årets Vixen. Hadde nok aldri endt opp der uten Sofie Elise. 7
elisaday Skrevet 26. januar 2018 #7033 Skrevet 26. januar 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Kommer ikke til å pine meg til det, men burde sikkert gjøre det ...? Enig med deg, Bloggomtoppbloggere er flinke! Da er du et mye mer tolerant menneske enn meg og det er bare en god ting! Jeg er så kynisk ang reality at det er litt latterlig i seg selv. Og heia bloggomtoppbloggere! Har aldri hatt en favorittblogg før men det har jeg nå 😁 3
Salka Skrevet 26. januar 2018 #7034 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, Dynetrekk skrev: Når det gjelder det bildet med tusjestrekene på låret, vil jeg gjette det er fra en fotoshoot av noe slag, da man på Fetishas instagram-profil kan se et bilde hvor hun har lignende tusjing i ansiktet. Vil tro temaet for shooten "sjokkerende" nok er SE og plastikkirurgi. Det er interessant hvordan SE til stadighet ber leserne sine om å slutte å bry seg om og spekulere i utseendet hennes, når hun jo så veldig bevisst legger opp til det med slike bilder som i siste innlegg. Fy faen... Og så med pels da! Jeg spyr! Håper ikke den er ekte, men jeg syns den ser ekte ut. Dyrevenn my ass! Hun driter i dyrene så lenge hun får se bra ut. 8
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2018 #7035 Skrevet 26. januar 2018 Huff. Jeg hadde skrevet ganske mye her...men slettet det igjen. Orker ikke poste så mye negativt om et stakkars villfarent pikebarn. Huff igjen.
Anonym2467 Skrevet 26. januar 2018 #7036 Skrevet 26. januar 2018 (endret) 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Huff. Jeg hadde skrevet ganske mye her...men slettet det igjen. Orker ikke poste så mye negativt om et stakkars villfarent pikebarn. Huff igjen. Det er ikke synd i henne og hun er ikke et pikebarn, hun er en voksen kvinne som må tåle å høre at folk er uenig i hvordan hun holder på. Hun er tross alt ikke en liten ukjent blogger, hun er "Norges mektigste mediekvinne".... Endret 26. januar 2018 av Anonym2467 Skrivefeil 20
hulillerunde Skrevet 26. januar 2018 #7037 Skrevet 26. januar 2018 54 minutter siden, Salka skrev: Fy faen... Og så med pels da! Jeg spyr! Håper ikke den er ekte, men jeg syns den ser ekte ut. Dyrevenn my ass! Hun driter i dyrene så lenge hun får se bra ut. Tror frøken SE bare bryr seg om dyrevern og miljøvern så lenge det ikke på noen måte eller under noen omstendigheter går ut over henne Det jeg opplever at hun vil er at alle andre skal være gode dyrevenner og miljøvernere slik at hun kan reise så mye hun vil og kjøpe de veskene og klærne hun vil med god samvittighet. 12
Gjest Eidsbergingen Skrevet 26. januar 2018 #7038 Skrevet 26. januar 2018 (endret) Gi meg styrke Jeg skal lese bloggen, følge med på insta og Snap, om det skal være sjans for å dokumentere og prøve å gjøre en forskjell. Bringe frem om det er etisk eller ikke. Jeg vil være en motvekt. Er ikke imot Sofie Elise som menneske. Det er hennes image, innflytelse og menneskene som skor seg også på Sofie Elise, uten å tenke etisk og hvilke konsekvenser det har. Det er over 20 000+ lesere, ho har? Tenk at de leserne er en del av en annens hverdag igjen, og slik går no sirkelen. Om vi vil eller ei. *Edit! Hva er det fine ordet igjen? Dobbeltmoralsk? Vel jeg blir det nå siden jeg må tilstå at jeg gikk inn på bloggen, trodde jeg la fordommer ned i boksen men jeg måtte fort ut igjen. Den effekten har Sofie Elise på meg nå. Jeg tror ikke på henne og jeg vil ikke trykke mer på blogg eller linker med stikkord Sofie Elise. Heller ingen nettsider og tv-kanaler hopper jeg forbi. *Edit 2! Jeg har oppdaget bloggomtoppbloggerne! Så deilig med satire og kløktige mennesker som er en sunn motvekt Endret 26. januar 2018 av Eidsbergingen
jentefranorge Skrevet 26. januar 2018 #7039 Skrevet 26. januar 2018 1 hour ago, Salka said: Fy faen... Og så med pels da! Jeg spyr! Håper ikke den er ekte, men jeg syns den ser ekte ut. Dyrevenn my ass! Hun driter i dyrene så lenge hun får se bra ut. Hun ser ikke bra ut. 4
Salka Skrevet 26. januar 2018 #7040 Skrevet 26. januar 2018 44 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun ser ikke bra ut. Det syns ikke jeg heller, men hun syns selv at hun gjør det. Men hva vi syns er likegyldig, poenget er at hun driter i dyrene, hun bare later som hun bryr seg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå