Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
32 minutter siden, J.. skrev:

Tro det eller ei - den er ends kjedeligere enn epi.1.

Hele episoden handler om at hun prater om eget utseende,prøver å hive inn en liten diskusjon om feminisme men den koker kjapt ned i at hun ikke ser problemet med catcalling,hun synes jo det er en fin liten oppmerksomhet å få.

.....

Haha, skjønner at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se på serien 😂

Endret av korallrev
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, korallrev skrev:

Haha, skjønner at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se på serien 😂

Ingen fare nei! 🤣

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av orfeus
Slettet kommentar til slettet innlegg.
Skrevet

Sofie: Hvorforfor mener du det er nødvendig å vise pupp når du lager annonser for sminke til å ha i ansiktet?

Skrevet (endret)

Er trist over fansen hennes. Hun ser slik ut pga utallige operasjoner. Google henne før. Prisen for hennes utseende er flere hundre tusen kr. Er det selvsikkerhet? Hun får så mye ros pga utseende. Som er kjøpt og betalt. Det er feil. Hvor rik på bloggen ville hun vært uten operasjonene og totalforandringene? 

Endret av Xstrella
  • Liker 10
Skrevet

Jeg har ikke giddet å sett på. Merker jeg er drittlei hele jenta. Men virker ikke som denne serien er så spennende. Når første episode er 👎så er jo det ganske negativt. Blir bare kjedelig og overfladisk 

• Liker 8
Skrevet

Har ikke alle fått med seg at solarium er ugunstig for både utseende og helse? En blogger som lever av utseende burde vite bedre! Jeg ser mange her bekymre seg for hvordan fillers/botox/silikon vil påvirke utseendet hennes om noen år. Når man tenker på hvor skrukkete man blir av solskader er det virkelig grunn til bekymring, for klarer slapp hud å holde igjen alt som er der inne? Jeg holder en knapp på ansiktsløftning innen fylte 40, og så tror alle følgerne hennes at cat-woman er det nye skjønnhetsidealet.

Skrevet
14 hours ago, Mnjah said:

Lurer på om hun reagerer voldsomt på sukker, forstår ikke hvordan ansiktet kan være så markert i det ene øyeblikket, og så hovent i det neste. Vet flere reagerer på sukker med hovent ansikt.

Tror nok heller det er en god blanding av photoshop, contouring og hvor lenge det var siden hun sist tok fillers  :) 

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Sorbus skrev:

Har ikke alle fått med seg at solarium er ugunstig for både utseende og helse? En blogger som lever av utseende burde vite bedre! Jeg ser mange her bekymre seg for hvordan fillers/botox/silikon vil påvirke utseendet hennes om noen år. Når man tenker på hvor skrukkete man blir av solskader er det virkelig grunn til bekymring, for klarer slapp hud å holde igjen alt som er der inne? Jeg holder en knapp på ansiktsløftning innen fylte 40, og så tror alle følgerne hennes at cat-woman er det nye skjønnhetsidealet.

man skulle tro at de aller fleste hadde fått med seg at det er skadelig :/ SE "reklamerer" jo også for at  man kan sove med sminke fra Coverbrands...,og som de aller fleste har fått med seg så skader det huden å ikke fjerne sminke før man legger seg :/

"Det er så irriterende når man kjøper vipper og river dem av etter en kveld på byen, og dagen etter er de ubrukelige. Disse har jeg sovet med uten at de har vært bøyd dagen etter.. Faktisk er disse bildene tatt etter å ha brukt dem natten igjennom."

"Denne øyenskyggen! AH, her snakker vi også å kunne sove med sminke på men våkne opp som en stylet prinsesse dagen etter."

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, hulillerunde skrev:

man skulle tro at de aller fleste hadde fått med seg at det er skadelig :/ SE "reklamerer" jo også for at  man kan sove med sminke fra Coverbrands...,og som de aller fleste har fått med seg så skader det huden å ikke fjerne sminke før man legger seg :/

"Det er så irriterende når man kjøper vipper og river dem av etter en kveld på byen, og dagen etter er de ubrukelige. Disse har jeg sovet med uten at de har vært bøyd dagen etter.. Faktisk er disse bildene tatt etter å ha brukt dem natten igjennom."

"Denne øyenskyggen! AH, her snakker vi også å kunne sove med sminke på men våkne opp som en stylet prinsesse dagen etter."

Man trenger vel kanskje ikke å bekymre seg for ting som å fjerne sminke og rynker når man har tilgang på hudpleie for tusenvis av kroner og bruker botox for tusenvis av kroner i Sofie Elises lille boble? Alt som skjer fremover er jo morgendagens problem og kan korrigeres med en injekson eller 10 eller en kostbar, sponset hudpleiebehandling. 

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, elisaday skrev:

Man trenger vel kanskje ikke å bekymre seg for ting som å fjerne sminke og rynker når man har tilgang på hudpleie for tusenvis av kroner og bruker botox for tusenvis av kroner i Sofie Elises lille boble? Alt som skjer fremover er jo morgendagens problem og kan korrigeres med en injekson eller 10 eller en kostbar, sponset hudpleiebehandling. 

Det er sant. Kjekt å kunne legge inn muligheter for fremtidig samarbeid med ulike skjønnhetsklinikker også, så da er det nok lurt å bare sove med sminken på 

• Liker 2
Skrevet

Skal bli interessant å se "Insider FEM ikveld" Besøker de ikke denne klinikken i Tyrkia hvor både hun og Isabel har operert seg?

• Liker 9
Skrevet

Jeg kommer nok til å se hele sesongen. Er spent på om det blir en eneste episode uten sutring om hvor tøft hun har hatt det og alt det der. I dagens episode hevdet hun at hun ikke sa det for å få sympati, but still...

• Liker 12
Skrevet
40 minutter siden, elisaday skrev:

Det hjelper ikke med gratis hudpleie og all verdens injeksjoner, dersom man får hudkreft eller føflekkreft...:sukk:

Skrevet
1 minutt siden, Sorbus skrev:

Det hjelper ikke med gratis hudpleie og all verdens injeksjoner, dersom man får hudkreft eller føflekkreft...:sukk:

Fortell det til frøken "mektigste mediekvinne" 😉

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, hulillerunde skrev:

Hun har tidligere også reklamert for Spraytanhuset til tross for at hun, kun timer tidligere, kom løpende ut av Brun og Blid på Carl Berner... "virkeligheten" stemmer bare overens med det det reklameres for i øyeblikket

Og i dag fikk jeg reklame på Snapchat der Sophie Elise reklamerer for Tancare. 

Skrevet (endret)

https://www.tv2.no/underholdning/9636572/

Dette er dritbra. Gratulerer til Sofie Elise. 

For å klargjøre: jeg er på INGEN måte fan av det denne dama driver på med men INGEN fortjener å bli utsatt for det hun ble utsatt for. At politiet etter en klage tar dette på alvor er flott. Det gir et håp til andre unge kvinner som er utsatt for det samme. Bare trist at SE måtte klage på en henleggelse før saken ble tatt på alvor. 

Endret av elisaday
+
  • Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Var det det snapbilde hvor hun gav noen en BJ?

Jeg regner med det. 

Gjest Vitting
Skrevet

"Suck on that, Mannegruppa Ottar», skriver hun"

:a034:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...