Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Miominoen skrev (1 time siden):

Leste du bare overskriften? Det er gjerne lurt å lese artikkelen også. Det gir som oftest et mer nyansert bilde av saken.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sliten-hver-dag/84316159

Nope! Men kanskje heller Dagbladet jeg burde adressert kritikken pga (typisk) og tildels misvisende click-bate
Tildels fordi jeg allikvel syntes hun fremstod litt sutrende all den tid hun faktisk har ansatte som hjelper til og barnet har en far også

Endret av enkefru
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Det kan være riktig det, at hun ikke har den spesifikke night-nannyen. Men hun har likevel tilgang til hjelp om natten. Dokumentert det selv. Og klage må hun få lov til. Men å få klage på forsiden av Dagbladet, med all den hjelpen hun har, burde både Dagbladet og hun holde seg for gode til. 

Det er ikke intervjuobjektet som bestemmer hva som er på forsiden, og her har Dagbladet lagt ut et lite ragebait. De kunne også brukt noen av disse indirekte sitatene:

Å bli mor har også endret henne på et dypere plan. Hun opplever at hun har blitt mer sensitiv i møte med andre mennesker.

- Etter at jeg ble mor så har jeg blitt mye mer følsom. Jeg merker det spesielt når jeg møter folk, så tenker jeg ofte: «Det her er noens barn», uansett hvor gamle de er.

- Jeg er jo mor først, men jeg føler at jeg lever et liv som er perfekt. Jeg er mor, men jeg er fortsatt meg selv og jeg har mitt. Jeg vil være et godt forbilde for X og vise ham at livet er mye, men det er OK.

Overskriften kunne altså like gjerne vært:

- Å bli mor har endret meg på et dypere plan.
- Jeg er jo mor først. 

- Jeg føler at jeg lever et liv som er perfekt. 

Det er journalisten som bestemmer vinkling, og desken som bestemmer forsiden. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Med et såå sykelig oppheng i å prøve å være «sexy» så er det ikke rart denne dama blir mer sliten enn de fleste? Tenk om hun bare kunne brukt all den energien hun bruker på å gape, posere osv til å faktisk slappe av og hente seg inn - hvis hun er så sliten? 

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (1 time siden):

Med et såå sykelig oppheng i å prøve å være «sexy» så er det ikke rart denne dama blir mer sliten enn de fleste? Tenk om hun bare kunne brukt all den energien hun bruker på å gape, posere osv til å faktisk slappe av og hente seg inn - hvis hun er så sliten? 

Alt handler om prioriteringer. Hun setter seg selv så mye høyere enn barnet så tiden hennes vil aldri strekke til så lenge barnet er hos henne. 

Hun har ikke aleneomsorg for det barnet, hun har hjelp fra veldig mange personer. Barnehage, nanny, barnevakt, far til barnet, sine egne foreldre, fars foreldre. 
Hun er nesten aldri alene med barnet og har i tillegg kjøpt seg fri fra matlaging og husarbeid. 
Hun er ingen alenemor, hun vet ingenting om hvordan det er å være alene med et barn. 
Det er i tillegg snakk om en frisk og veldig grei gutt å ha med å gjøre, i følge hennes egne uttalelser er han alltid blid og fornøyd, gråt nesten ikke som baby og sovet hele natten fra han var veldig liten. 

Den dama bør ikke få spalteplass og hun burde fått seg en ordentlig reality check

edit: hun har også en personlig assistent som gjør ting for henne. 

Endret av Missy1
  • Liker 10
  • Nyttig 26
Skrevet
Isild skrev (På 2.3.2026 den 7.55):

Nei, vanskelig å se at SE hjalp noe særlig. Når vi nå vet hva Nora sto i parallelt med den vanvittige festingen, så burde en venninne heller lagt til rette for at festingen roet seg og oppfordret til at de var mer offline en stund. Nora trengte nok ro, trygghet og omsorg - ikke å være mer på fest og offentlig enn noen gang. At Sofie delte bilde hvor hun (SE)  slikket Nora i rumpa, av at de drakk og festet i badeland og ikke minst delte SE bilde hvor Nora holder kokainpose er bare forferdelig trist å tenke over i ettertid. 

What?! Hvor delte SE det første bildet av hun og Nora?😱

• Liker 1
Skrevet
mao1 skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvordan jeg kopierer inn gamle innlegg i nye her, men hvis du leter tilbake til side 43 fra 2022 her i tråden, så ligger bildet. Fant det med et raskt googlesøk. 

• Liker 1
Skrevet
mao1 skrev (7 timer siden):

Ser ut som om Nora delte bildet selv på sin instagram? 

Fant bildet på google.

486F21F0-FDE7-4F8C-8397-E9337F8DD6B9.jpeg.b4c2481826c5b5dd4fa70ad8dbef8eb9.thumb.jpeg.b04adb819a51bf83c0967ec7a44cc584.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
plomman skrev (6 timer siden):

Fant bildet på google.

486F21F0-FDE7-4F8C-8397-E9337F8DD6B9.jpeg.b4c2481826c5b5dd4fa70ad8dbef8eb9.thumb.jpeg.b04adb819a51bf83c0967ec7a44cc584.jpeg

Der var det famøse bildet ja. Når vi nå vet hva Nora sto i, så er det vondt å se på hvor mye drøy eksponering hennes venninne Sophie Elise la opp til. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Der var det famøse bildet ja. Når vi nå vet hva Nora sto i, så er det vondt å se på hvor mye drøy eksponering hennes venninne Sophie Elise la opp til. 

Så det du antyder her er at det er SE som er ansvarlig for både påkledning, posering og publisering av dette bildet? NH var en viljeløs nikkedukke som gjorde som SE befalte? Det var kanskje ikke NH som la ut dette bildet på egen instagram heller?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Miominoen skrev (47 minutter siden):

Så det du antyder her er at det er SE som er ansvarlig for både påkledning, posering og publisering av dette bildet? NH var en viljeløs nikkedukke som gjorde som SE befalte? Det var kanskje ikke NH som la ut dette bildet på egen instagram heller?

En god venninne, som vet hva sin venninne står i, ville aldri ha blitt med på dette, fordi en oppegående god venninne ville forstått at når man lever med vold så kan man av og til gjøre ting som egentlig selvskader. 

Vi vet ingenting om hvem av dem som fikk den andre med på det. Hvis det var SE som initierte dette er det enda verre. Men det er ille nok at SE ble med på det, selv om det ev. var NH selv som tok initiativ til det.

Uttrykket til NH og inntrykket hun der gir er også mer trist enn noe annet, hun ser ikke edru ut heller, noe som ytterligere bare forverrer inntrykket.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Tar ikke denne pengestrømmen til denne damen snart slutt? Hvem betaler hennes dyre livsstil? Hvilke interesse har folk av å følge henne?

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Sinnsykt av voksne folk å legge ut noe sånt. Forteller mye om dem.

Er dessverre ikke sjokkert når det gjelder SE.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
plomman skrev (13 timer siden):

Fant bildet på google.

den dagen hennes lille sønn snubler over dette bildet ... for faen

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
kittykaat skrev (18 minutter siden):

den dagen hennes lille sønn snubler over dette bildet ... for faen

Det gjør han i så fall fordi det stadig blir postet på nytt på Kvinneguiden :) 

• Liker 1
Skrevet
Sarah93 skrev (4 minutter siden):

Det gjør han i så fall fordi det stadig blir postet på nytt på Kvinneguiden :) 

Og det er bare én av grunnene til at de som deler denne type bilder/innhold i første omgang må ansvarliggjøres for hva de deler. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 minutter siden):

Og det er bare én av grunnene til at de som deler denne type bilder/innhold i første omgang må ansvarliggjøres for hva de deler. 

Hadde hun ikke stått støtt i dette (og lignende) bilder,hadde hun slettet de fra egen feed og tags,så det er neppe hun anser som et problem.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Hadde hun ikke stått støtt i dette (og lignende) bilder,hadde hun slettet de fra egen feed og tags,så det er neppe hun anser som et problem.

My point exactly!

Så så lenge SE står støtt i å tjene penger på å se "deilig ut", sjokkere og å få dekka eget eksponeringsbehov , så får heller sønnen være collateral damage? Ok!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg viste ikke at Sophie Elise hadde skrevet ny bok, så jeg åpnet å leste et par sider.

Hvis dere vil vite om sex livet til SE så er jo boken helt perfekt 😅 Hun skrev altså så detaljert om hva hun hadde gjort med både jenter og gutter. 

Jeg ble helt sjokkert, at noen vil skrive så detaljert om sitt eget sex liv..

20260310_180206.thumb.jpg.34c8f3c5b1a5302d100c9fbf2c9abd7e.jpg

Skrevet
Beetlegirl91 skrev (1 time siden):

Jeg viste ikke at Sophie Elise hadde skrevet ny bok, så jeg åpnet å leste et par sider.

Hvis dere vil vite om sex livet til SE så er jo boken helt perfekt 😅 Hun skrev altså så detaljert om hva hun hadde gjort med både jenter og gutter. 

Jeg ble helt sjokkert, at noen vil skrive så detaljert om sitt eget sex liv..

20260310_180206.thumb.jpg.34c8f3c5b1a5302d100c9fbf2c9abd7e.jpg

🏳️🏳️🏳️🏳️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...