Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

Synd hun har lidt forgjeves 🥲

Ja det der kommer til å bli evig lidelse. Får aldri den friske naturlige kroppen tilbake. Hun er nå og for alltid et vedlikeholdsprosjekt 😕

• Liker 12
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ayesha2 skrev (På 30.1.2026 den 16.35):

Korriger meg dersom jeg tar feil men det er rett og slett litt vanskelig å henge med. Så hun har tatt ut implantater fra rumpe og alt som er igjen er hennes eget fett? Og det var mer enn nok fett til å få rumpa og hoftene til å se slik ut uten implantater? For 8-10 år siden? Jeg kan ikke huske at hun har noen gang hadde ekstra fett som kan lage de formene, hun har alltid vært slank.

Nei.

Når hun "farmet" fett før BBLen,var hun relativt stor ift egen normalvekt og høyde..

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir opp, so cringe 😬😵‍💫

Screenshot_20260131-191410.png

• Liker 12
Skrevet (endret)
kittykaat skrev (5 minutter siden):

Screenshot_20260131_191613_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 8
Skrevet
Maia3 skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20260131_191613_Snapchat.jpg

D E S P E R A T

• Liker 15
  • Nyttig 14
Skrevet
kittykaat skrev (17 timer siden):

Herregud så desperat. Se på meg, se på meg, se på meg da!!! 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg lurer på hvem som egentlig følger henne, kvinner på hennes alder, eldre kåte menn? Hun er ikke inspirerende noe sted, bare et togvrak der du må se bort noen ganger (ganske ofte) fordi det blir så utrolig pinlig. Second hand embarrassment delux. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Ayesha2 skrev (På 30.1.2026 den 15.35):

Korriger meg dersom jeg tar feil men det er rett og slett litt vanskelig å henge med. Så hun har tatt ut implantater fra rumpe og alt som er igjen er hennes eget fett? Og det var mer enn nok fett til å få rumpa og hoftene til å se slik ut uten implantater? For 8-10 år siden? Jeg kan ikke huske at hun har noen gang hadde ekstra fett som kan lage de formene, hun har alltid vært slank. Det er tydelig at det er noe som er satt inn der. Større, mindre, annen passform, silikon - hvem vet. Men det der er ikke naturlig. Og jeg forstår ikke hvorfor hun skal snakke så mye om det i flere måneder før for så lyve om det etter. Hadde hun bare vært helt stille om det så hadde sikkert ikke mange lagt merke til det. Akkurat som med brystene. Igjen, korriger meg fordi jeg har ikke fulgt med slavisk. Jeg trodde hun skulle gå for noe mindre, hun snakket ihvertfall mye om det og hvor tungt det var. Men det jeg ser på snappene er at de er ganske store. Kanskje det er push up eller måten hun poser på som gjør de store? Hva vet jeg. Men igjen, hun snakket om det så lenge så jeg forstår ikke om hun tror at omverden er en gjeng med idioter som ikke kan legge to og to sammen?

Dette med åpen munn, kjeveortopedi, regulering, gua alt blir litt så hulter til bulter. Når man ser henne på tv eller en podcast eller et intervju så ser man ikke den gapingen. Bare f.eks på forræder der hun måtte spille hvor overasket hun ble hver gang noen ble sendt ut selvom hun visste det fra dagen før. Jeg skjønner det er en del av spillet, men der kom gapingen som en 😮 og munnen lukket seg kjapt igjen. Men på hennes egne kanaler så skjer det daglig. Med et forførende blikk så det er tydelig at dette er hennes forsøk på å se digg ut. Det virker bare helt merkelig at en dame på over 30 år kan ha på en og samme dag på sin Snapchat der hun legger ut bok tips, skal vise frem klær/produkter på en seksuell måte, kryper rundt på gulvet slik at rumpen er i siktet mens hun rydder leker, tar mange video/selfie med fokus på sexy eyes, åpen munn og bryst så nære som mulig. Jeg kjenner ingen som bruker ordet "sexy" så ofte som hun gjør. Alt av frisyre, bøker, klær, sminke, trening, parfyme, briller, duftlys, mat, musikk etc - ALT skal være sexy. Og mye av dette filmer hun når sønnen går rundt i bakgrunnen... 

Som vi alle vet så var dette barnet planlagt men planla hun bare svangerskapet og ikke det å faktisk være mor? Trodde hun at det var nok med å være gravid (ingen angriper en gravid dame) også gå tilbake til seg selv? Det var 'lett' å gjette seg til at hun kommer til å ta keisersnitt og det kommer en fødselsangst og fødselsdepresjon etter og dette var før barnet var født. Hun har selv skapt debatt mtp hvor mye hun er borte fra barnet sitt. Fra han var bare noen uker (!!!)

Hun drasser med han til USA for en helt unødvendig operasjon, Spania for kjærestetid mens sønnen er med nanny. Hun har jo vist gang på gang at hun prioriterer andre ting å gjøre enn å være med sin sønn. HUN velger å legge dette ut. Og hvis hun tenker at å slutte å eksponere han når han fyller 2 år så burde dette gi en liten bismak i munnen hennes og hvem andre som er med på dette. 2 år?!! De første leve årene dine så vet omverden veldig mye om deg, t.o.m hvilke skole du skal kanskje begynne. Vi har sett han i badekaret. I vognen. Når han går. Hans daglig rutine. Hvor han blir levert i bhg. Hva han spiser. Han tisser i badekaret. Han like Løvenes konge og Mumudalen. Altså listen er lang... Så hva tenker hun at hun ikke har eksponert han for allerede? Og dette kommer fra meg som ikke følger henne men det kommer opp på utforsk på Snapchat. 

Det å se henne når hun filmer med sønnen er slikt at jeg må spille på nytt for å se om jeg faktisk så det jeg så. Det er veldig kamera 1-2-3 action. Hun bærer han men både ansiktet og kroppen skriker usikkerhet. Han virker som en rolig og søkende gutt, men hun har ikke helt lært seg å kjenne han. Da hun la ut den videoen som var veldig merkelig så var ikke det bare dagmamma som måtte 'oversette' det han prøvde å si til henne men også leserne (!!!!) Hun snakker til han som et fremmed barn som man vil bli fortest mulig ferdig med. Hun har nanny/dagmamma eller hva enn det er som leverer og henter fra barnehagen. Hun har vaskehjelp, kokk og en assistent som gjør alt hun sier. Hun stråler inne på badet når hun skal reklamere for Glød og er kjempe glad i bilen der hun sitter parkert og synger. Men med sønnen så stråler det usikkerhet og 'la oss bli ferdig så fort som mulig'. Det er ganske trist.

Denne tiden for barnet er svært viktig og noe som kan prege han i voksen alder. Det er snakk om trygghet, stabilitet og mye av din personlighet bygges denne tiden. Bare det at hun ikke engang kan ta fly med han til Harstad men sender en nanny er helt absurd. Hun har råd og tid til å ta morgen fly dit og tilbake samme dag. Eller bli hos foreldrene sine.

Nei, jeg merker at jeg blitt matt av damen. Hun er sikkert en hyggelig person mot andre. Men de to hun burde beskytte mest er sønnen og henne selv fra henne selv. Ikke bruk masse penger på en adhd diagnose, fordi kanskje så er ikke det 'kult' eller 'inn' å ha adhd om 1-2 år, hva skal du finne på da? Da har ihvertfall tiden med sønnen din gått som du aldri får tilbake. Får sønnen sin skyld så håper jeg en eller tar fatt i dette. Faren, besteforeldre, venner - hvem som helst. Den lille gutten burde ikke være på nettet og sånn er det.

Hun burde vært lagt inn for et eller annet, hun er jo åpenbart syk som tror alt dette er normalt?!! 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er helt tydelig å se at hun har operert øyelokkene, men nå når jeg ser på ansiktet hennes tror jeg faktisk hun har tatt en facelift..hun er utrolig strekt i ansiktet. Og da lurer jeg på hvilke plastikkirurg opererer facelift på en 30 åring….tror dette må være gjort i utlandet 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillyvally skrev (1 time siden):

Det er helt tydelig å se at hun har operert øyelokkene, men nå når jeg ser på ansiktet hennes tror jeg faktisk hun har tatt en facelift..hun er utrolig strekt i ansiktet. Og da lurer jeg på hvilke plastikkirurg opererer facelift på en 30 åring….tror dette må være gjort i utlandet 

Det er vel noen år siden nå hun tok facelift, men veldig synlig ja. Trur ikke hun hadde tippet 30 når hun tok facelift..

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillyvally skrev (2 timer siden):

Hun har tatt ansiktsløft, ja. Det var rett etter innspillingen av Farmen. Etter det vil jeg tippe at hun har gjort det igjen for ansiktet ser nok en gang annerledes ut. Helt vanvittig at en kirurg med respekt for seg selv vil gjøre noe sånt. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Så mye som hun outsourcer enhver av sine egne oppgaver i livet, så skulle det ikke forundre meg om hun outsourcer det neste forholdet sitt heller. Rett og slett oppretter ledig stilling som cuckqueen (eller utvider dagmammaen eller «assistenten»s stilling til også å inkludere dette)

• Liker 2
Skrevet
Fizzypo skrev (12 timer siden):

Hun har tatt ansiktsløft, ja. Det var rett etter innspillingen av Farmen. Etter det vil jeg tippe at hun har gjort det igjen for ansiktet ser nok en gang annerledes ut. Helt vanvittig at en kirurg med respekt for seg selv vil gjøre noe sånt. 

Hun har gjort to ansiktsløft. Det første rett etter Farmen og det andre da sønnen var omtrent seks mnd.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Vet at dette er usaklig, men jeg lurer litt på når hun foretar en full ansiktstransplantasjon hvis det blir umulig med enda flere ansiktsløft og injeksjoner. Å ligne seg selv slik hun var som naturlig er jo ikke en del av planen uansett, og nesen henger bokstavelig talt i en tynn tråd.

• Liker 1
Skrevet
Nærsynt1234 skrev (På 4.2.2026 den 15.53):

Det er vel noen år siden nå hun tok facelift, men veldig synlig ja. Trur ikke hun hadde tippet 30 når hun tok facelift..

Det var etter den usa turen hun ble helt space i trynet. Ser ut som en blanding av downs syndrom (nei ikke ta det ille opp i kontekst dette er en sammenligning av yttryk) og romvesen

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Reverend skrev (10 timer siden):

nesen henger bokstavelig talt i en tynn tråd.

Ikke rart hun sliter med søvn når nesen omtrent ikke kan pustes gjennom - og det eneste fungerende «pustehullet», munnen, teipes igjen! Men logikken var vel noe av det første hun opererte bort, så kanskje ikke så rart hun ikke ser tegninga?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (På 6.2.2026 den 2.38):

Ikke rart hun sliter med søvn når nesen omtrent ikke kan pustes gjennom - og det eneste fungerende «pustehullet», munnen, teipes igjen! Men logikken var vel noe av det første hun opererte bort, så kanskje ikke så rart hun ikke ser tegninga?

Jeg er enig i at det kanskje kan påvirke søvnen noe, men hun har slitt med søvnen i maaange år, hvertfall helt siden hun var sånn 13-14 år. 

Skrevet
Lorieen skrev (På 5.2.2026 den 4.19):

Hun har gjort to ansiktsløft. Det første rett etter Farmen og det andre da sønnen var omtrent seks mnd.

Jeg er omtrent 99% sikker på at hun har tatt fox eye lift, samme som Kendall Jenner og Bella hadid. Det ble gjort en gang etter farmen. 

Skrevet
Lille harepus skrev (1 time siden):

Jeg er omtrent 99% sikker på at hun har tatt fox eye lift, samme som Kendall Jenner og Bella hadid. Det ble gjort en gang etter farmen. 

Tipper en fox eye lift og en pony tail lift. En gang etter farmen og så en gang på familietur til LA. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...