Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sinccis skrev (36 minutter siden):

Okei hvis denne rumpa er uten implantater, så skal jeg spise hatten min. Screenshots fra video fra snapstory i dag. I tillegg forteller hun om planlagt ny operasjon av puppene, da hun ikke er fornøyd med implantatene nå likevel. Så det tok jo ikke lang tid med litt mindre pupper allikevel.

IMG_8806.jpeg

IMG_8807.jpeg

Hun viser igjen at plastisk kirurgi er en avhengighet hos henne. At noen frivillig legger seg under kniven flere ganger i året for unødig kirurgi, er for meg, helt uforståelig. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Missy1 skrev (2 timer siden):

Sofie skal utrede seg for ADHD, dette gjør hun privat og bruker rundt 30k på utredningen. 

merkelig at hun skulle ha behov for det. Hun har jo påstått tidligere at hun allerede har diagnosen. Det vet jeg for jeg kan huske jeg sendte henne melding og oppfordret henne til å snakke mer om ADHD for å hjelpe andre unge jenter (hun svarte aldri)

Veldig «in» med adhd om dagen, så hun tenker sikkert det blir bra content med masse engasjement osv. sto sikkert mellom det eller å lage ny unge. Litt mindre jobb med en utredning… 

• Liker 21
  • Nyttig 9
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
Allo skrev (29 minutter siden):

Hun er en ren lystløgner, de lyver uten å blunke som om det de sier er sant. Hun har løyet så ofte at det føles naturlig. Selvfølgelig har hun implantater i rumpa. Det er bare utrolig stygt. Veldig kantete.  

Må si jeg er sjokkert over hennes sutring over barnet og hvor slitsomt det er for hun får ikke sminket seg og ordnet håret. Ingen må fortelle meg at det er normal oppførsel. Vi er mange som har hatt småbarn, men forskjellen fra oss og SE er at hun har barnepass omtrent hele dagen, og likevel klager hun over Helmer og hans måte å få oppmerksomhet på fra moren. Jeg er rystet! 

Lurer på hvordan hun egentlig trodde det var å ha barn. Trodde hu det var lettere enn å ha valp? 🤦🏼‍♀️

Hun tåler ikke være alene med ungen sin fordi hun er avhengig av å være i sentrum for all oppmerksomhet 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Kosemose skrev (6 minutter siden):

Veldig «in» med adhd om dagen, så hun tenker sikkert det blir bra content med masse engasjement osv. sto sikkert mellom det eller å lage ny unge. Litt mindre jobb med en utredning… 

Billigere også...

Måtte hun aldri dra inn flere barnet i sitt eget sykelige oppmerksomhetsbehov og kynismen som gjør at hun velger å utnytte eget barn for egen økonomiske vinning for å kunne fortsette med disse unødvendige selvskadingsoperasjonene hun stadig får utført.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun har et lite barn og snakker dag in og dag ut om ulike operasjoner hun skal ta. Tenker hun ikke på hans framtid på skolen blant barn og venner?? Hvorfor blottlegge alt du skal gjøre. Spesielt alle disse kirurgiske inngrepene ???

Det sykeste er vel når sønnen bare var 5-6 mnd og hun fløy han helt til La med exen for å ta en panneløft!!!!! 

et lite barn på 6 mnd, i fly 16 timer , operasjon med narkose i et helt fremmed land ! Altså , det er jo helt galskap!! ja exen var med. Men når du nettopp har født er barn og ungen trenger deg så sårt og det eneste som virkelig teller er at ungen får dekket sine behov , så flyr du over Atlanteren for å løfte panna di 😨😨😨😨

• Liker 23
  • Nyttig 15
Skrevet
Molly65 skrev (2 timer siden):

Hun har et lite barn og snakker dag in og dag ut om ulike operasjoner hun skal ta. Tenker hun ikke på hans framtid på skolen blant barn og venner?? Hvorfor blottlegge alt du skal gjøre. Spesielt alle disse kirurgiske inngrepene ???

Det sykeste er vel når sønnen bare var 5-6 mnd og hun fløy han helt til La med exen for å ta en panneløft!!!!! 

et lite barn på 6 mnd, i fly 16 timer , operasjon med narkose i et helt fremmed land ! Altså , det er jo helt galskap!! ja exen var med. Men når du nettopp har født er barn og ungen trenger deg så sårt og det eneste som virkelig teller er at ungen får dekket sine behov , så flyr du over Atlanteren for å løfte panna di 😨😨😨😨

For ikke å snakke om at de også måtte ha med både barnepass og nattnanny fordi SSI trengte kjæresten selv...

Og all denne seksualiseringen hun drevet med av seg selv siden hun var gravid, og som hun også har fortsatt med hele tiden etter at hun ble mor.

Hun vet at dette kan føre til at barnet blir mobbet o.l. Men hun bryr seg tydeligvis ikke om det. Bare hun selv får fortsette å få mye oppmerksomhet.

Om det skulle vise seg at hun skulle ha en bokstavdiagnose (hun har jo fra før en selvlaget diagnoseliste lengre enn et vondt år), så unnskylder det ingenting av det hun holder på med nå. Ingen bokstavdiagnose kan unnskylde det å bli gravid for å redde eget omdømme og bedrift, slik hun i egen bok (2016) skrev hun ville gjøre om alt gikk til h*lvete.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Nytt år, nye bryster 🙄

Dette er så psykt. 

Screenshot_20260112_111451_Snapchat.thumb.jpg.7ff61bda38ff4dfbec4f81c13185a328.jpgScreenshot_20260112_111532_Snapchat.thumb.jpg.33ecde22e8bfb47b802d827b10979503.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Vil heller at puppene skal føles naturlig slik de gjorde før…

Usikker på om hun i det heletatt husker hvordan naturlig føles. 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Nytt år, nye bryster 🙄

Dette er så psykt. 

Screenshot_20260112_111451_Snapchat.thumb.jpg.7ff61bda38ff4dfbec4f81c13185a328.jpgScreenshot_20260112_111532_Snapchat.thumb.jpg.33ecde22e8bfb47b802d827b10979503.jpg

Kan hun snart holde alt dette for seg selv! 

"Kirurgen min" Da er man litt mye hos (unødvendig) kirurg syns jeg - når det blir like dagligdags som "tannlegen min". 

Rekk opp hånda alle som er drilei puppene til Sophie Elise 🙋‍♀️"Naturlig ut slik det gjorde før", hva er det hun mener? De første, de neste, de megasvære, da hun fjernet alt, eller de hun satt inn igjen etter å ha høstet masse skryt for å fjerne? 

• Liker 32
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Kan hun snart holde alt dette for seg selv! 

"Kirurgen min" Da er man litt mye hos (unødvendig) kirurg syns jeg - når det blir like dagligdags som "tannlegen min". 

Rekk opp hånda alle som er drilei puppene til Sophie Elise 🙋‍♀️"Naturlig ut slik det gjorde før", hva er det hun mener? De første, de neste, de megasvære, da hun fjernet alt, eller de hun satt inn igjen etter å ha høstet masse skryt for å fjerne? 

Hun har vel ikke noe igjen på kroppen som er naturlig. Hun vil føle det naturlig når hun skal ha sex sånn at ikke partneren skal kjenne at det er implantater. Alle på hennes alder vet at alt med henne er unaturlig. Så lykke til med den. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Allo skrev (18 minutter siden):

Hun har vel ikke noe igjen på kroppen som er naturlig. Hun vil føle det naturlig når hun skal ha sex sånn at ikke partneren skal kjenne at det er implantater. Alle på hennes alder vet at alt med henne er unaturlig. Så lykke til med den. 

Og det er jo ikke sånn at noen mannfolk noensinne bryr seg om hvorvidt de kjenner implantater eller ei… 

• Liker 2
Skrevet

Kunne noen tilbudt psykolog til denne forstyrra damen? 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (8 minutter siden):

Kunne noen tilbudt psykolog til denne forstyrra damen? 

Hun går til psykolog, Hedvig Montgomery 

Skrevet
Vampyrina skrev (3 minutter siden):

Ser ikke ut som det hjelper. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Vampyrina skrev (28 minutter siden):

Oi. Men hun går faktisk til en psykolog som kan gi henne gode råd om mammarollen og relasjonen til lille Helmer da. Det er bra, håper hun tar til seg litt veiledning. 

Endret av FruR
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke det finnes en eneste psykolog som kan hjelpe dette mennesket. For femten år siden, kanskje, men nå? Ikke sjans i havet. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Missy1 skrev (9 timer siden):

Vil heller at puppene skal føles naturlig slik de gjorde før…

Usikker på om hun i det heletatt husker hvordan naturlig føles. 

Hun opererte de vel på 18 års dagen sin så det en stund siden ja..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (20 minutter siden):

Oi. Men hun går faktisk til en psykolog som kan gi henne gode råd om mammarollen og relasjonen til lille Helmer da. Det er bra, håper hun tar til seg litt veiledning. 

I utgangspunktet så burde jo dette være bra. 

Men siden hun selv tidligere har sagt at hun er smartere enn psykologer og derfor ikke ser noen hensikt å gå til dem, så er det vel lite trolig. Man kan jo leve i håpet hvis hun selv faktisk har valgt dette og hun følger det seriøst opp selv.

Skal man vurdere ut fra innholdet i bedriftskanalene så er det ikke mye som endrer seg, hverken når det gjelder mammarolle, barnet eller hennes sykelige selvskading med alle disse unødvendige kosmetiske operasjonene.

• Liker 12
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...