velociraptor Skrevet 4. januar #48941 Skrevet 4. januar Cami9 skrev (9 minutter siden): Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲 😵💫😱😱😱 9 3
Isild Skrevet 4. januar #48942 Skrevet 4. januar Cami9 skrev (29 minutter siden): Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲 Jeg trodde hun satt på en hvit gymball 😮 Jeg tror ikke noe på at hun har fjernet noe. Byttet kanskje, men ikke fjernet. Hun pleier bare å bytte (sikkert til det siste nyeste - med passform hun liker bedre) Men hver gang høster hun kred for masse publikasjoner om "fjerning" først. Lying comes easy to this one! 27 15
Cami9 Skrevet 4. januar #48943 Skrevet 4. januar Isild skrev (5 minutter siden): Jeg trodde hun satt på en hvit gymball 😮 Jeg tror ikke noe på at hun har fjernet noe. Byttet kanskje, men ikke fjernet. Hun pleier bare å bytte (sikkert til det siste nyeste - med passform hun liker bedre) Men hver gang høster hun kred for masse publikasjoner om "fjerning" først. Lying comes easy to this one! Huff ja, snakk om å ødelegge egen kropp fullstendig… At dette skal være de «beste kirugene»?! Hell no!! 8 9
kittykaat Skrevet 4. januar #48944 Skrevet 4. januar Cami9 skrev (43 minutter siden): Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲 Pent er det ikke i vart fall 🙃 13 1
Era Vulgaris Skrevet 4. januar #48946 Skrevet 4. januar Cami9 skrev (1 time siden): Huff ja, snakk om å ødelegge egen kropp fullstendig… At dette skal være de «beste kirugene»?! Hell no!! Jeg har alltid hatt stor ræv og prøvd å slanke den vekk størstedelen av livet mitt. Tenk om jeg hadde visst at jeg skulle bli «hot og moderne», det hadde spart meg for mye 🙄 For meg er det helt absurd at noen opererer på seg en gigantisk bakdel og hofter. 17 1 8
Palmemor Skrevet 4. januar #48947 Skrevet 4. januar Ble veldig synlig på de ballerinasnappene at ikke alt er fjerna fra hofter/rumpe hvertfall 13 2
Sarah93 Skrevet 4. januar #48948 Skrevet 4. januar Era Vulgaris skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt stor ræv og prøvd å slanke den vekk størstedelen av livet mitt. Tenk om jeg hadde visst at jeg skulle bli «hot og moderne», det hadde spart meg for mye 🙄 For meg er det helt absurd at noen opererer på seg en gigantisk bakdel og hofter. Det er vel ofte sånn at tynne damer (som Sophie Elise) ønsker seg stor rumpe, mens damer med mer former gjerne vil ha mindre. Det kan jo være veldig pent og sexy både å være petit og å ha mer på baken, så verden hadde vært bedre om flere kvinner var fornøyd med den typen de er i utgangspunktet. Men det har ikke Sophie Elise bidratt positivt. 16 1
Era Vulgaris Skrevet 4. januar #48949 Skrevet 4. januar Sarah93 skrev (41 minutter siden): Det er vel ofte sånn at tynne damer (som Sophie Elise) ønsker seg stor rumpe, mens damer med mer former gjerne vil ha mindre. Det kan jo være veldig pent og sexy både å være petit og å ha mer på baken, så verden hadde vært bedre om flere kvinner var fornøyd med den typen de er i utgangspunktet. Men det har ikke Sophie Elise bidratt positivt. Jeg er klar over at skjønnhetsidealet alltid er i endring, i min levetid har det vekslet fra Twiggy til Kardashian-ræv og alt i mellom. Kvinner opererte ut ribbein for å få smal midje, nå skal man heller legge ting inn. Å være overvektig har aldri vært noe ideal da, så i mine øyne er BBL og hofteimplantater helt snodig. At SE er et forferdelig forbilde i så måte, kan vi absolutt være enig om. 13 7
Allo Skrevet 6. januar #48950 Skrevet 6. januar Cami9 skrev (På 4.1.2026 den 17.03): Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲 Det ser ut som hun har satt inn mindre implantater. Også har hun hofter som ikke er proporsjonalt rett til resten av kroppen. Hvor har hun det fra at følgerne hennes liker bilder som dette, selv om dette ikke er det verste? Hun fremstår som en pinup som bare må fremstå som en sexmodell. Hun er langt fra sexy, bare billig. 10 4
Molly65 Skrevet 6. januar #48951 Skrevet 6. januar Når hun nylig var i Maldivene så la ut ut flere bilder av runpeballene sine og de var mer sprettne og faste enn rumpa til en 12 år gammel jente om jeg skal få si det sånn. og her har dama klagd på at rumpa henger og at huden er slapp og at hun er klar over at hun alltid med leve med en slik rompe. bare tull, hun har lagt inn nye implantater og det er helt sykt at hun faktisk kan holde på sånn som hun gjør. Hun er livsfarlig forbildet for unge jenter. Det stopper aldri med hun. Hun påstår også at hun ikke har noe i leppene når det helt tydelig at hun har fylt på masse fillers. Botox mener hun at hun tar en gang i året ved behov. En gang i uken tror jeg nok blir mer riktig for å sette det på spissen. 20 1
Lorieen Skrevet 7. januar #48952 Skrevet 7. januar Helt greit at hun bytter slitedeler - men HVORFOR må hun lyve om det? Er hun lystløgner? Mytoman? 16 2
kittykaat Skrevet 7. januar #48953 Skrevet 7. januar Lorieen skrev (8 timer siden): Helt greit at hun bytter slitedeler - men HVORFOR må hun lyve om det? Er hun lystløgner? Mytoman? Veldig spesielt å fortsette å lyve så mye i godt voksen alder, må jeg si. Kan ikke stole på noe hun sier lengre. 6 2
Isild Skrevet 7. januar #48954 Skrevet 7. januar Allo skrev (11 timer siden): Det ser ut som hun har satt inn mindre implantater. Også har hun hofter som ikke er proporsjonalt rett til resten av kroppen. Hvor har hun det fra at følgerne hennes liker bilder som dette, selv om dette ikke er det verste? Hun fremstår som en pinup som bare må fremstå som en sexmodell. Hun er langt fra sexy, bare billig. Det begynner å bli merkelig å være vitne til. Sofie skapte "Sophie Elise" som det for mange har vært gøy å følge. "Sophie Elise" begynte egentlig som et (i Sofies øyne) "oppussingsprosjekt". Men herfra blir det jo bare trist! Det er ikke noe som helsst gøy med en 30 år gammel dame med så stramt fjes og uproposjonal kropp at man tenker "hva er det som har skjedd??" - en 30 åring som danser ballett og fortsatt henfaller til å ønske å være "liten jente" og som syns hun "ser ut som søsteren til sønnen min". Ei som griner hvis man konfronterer henne med noe som helst, og som innrømmer etterpå at griningen kun var kynisk. Hvor er det hun vil? Hun tøffer i 50 i høyrefila mens alle andre raser forbi i 110. Alle hun har møtt på sin vei har gått videre, utviklet seg videre, fått mer voksne influencerkontoer. Nå sist Nora Haukland. De to var drøye sammen en liten stund med rumpeslikking, Cowboy-Mars, røyking og drikking i badeland og det famøse posebildet. Etter det har Nora tilsynelatende sluttet å være like "Cowboy" og har en mer sofistikert approach. Sofie sin "Sophie Elise" derimot har fått barn for å redde karrieren - som hun har outsourcet til dagmamma, nattnatty, familie, venner og pappaen - og er så glad for at hun har fått seg en hobby - ballett. Hun har fortsatt mange følgere, er fortsatt veldig populær for media, men jeg tror desverre det blir "togkrasj" de vil skrive om videre i 30 årene hennes hvis hun ikke finner på noe annet enn alt dette rotet "Sophie Elise" har blitt. Hun burde rebrandet hele opplegget sitt med å "avvikle" Sophie Elise og relansere seg som Sofie Steen Isachsen, - jenta bak avataren 13 16
Sarah93 Skrevet 7. januar #48955 Skrevet 7. januar Det er virkelig ikke noe galt (isolert sett) i å være 30 og danse ballett. Får være grenser for hvor dømmende man skal være. 5 1
Durancell Skrevet 7. januar #48956 Skrevet 7. januar Cami9 skrev (På 4.1.2026 den 17.03): Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲 Det er helt krise. Ikke bare litt stygt heller. 11 4
Palmemor Skrevet 7. januar #48957 Skrevet 7. januar Sarah93 skrev (1 time siden): Det er virkelig ikke noe galt (isolert sett) i å være 30 og danse ballett. Får være grenser for hvor dømmende man skal være. Du sier det jo selv. Isolert sett er det ingenting i veien for det. Men det er totalen som blir helt absurd. «Nå har jeg endelig fått meg en hobby». Flott det. Du har 1000 andre hobbyer. Når har du tenkt å være mamma? 11 10
Lorieen Skrevet 7. januar #48958 Skrevet 7. januar Palmemor skrev (56 minutter siden): Du sier det jo selv. Isolert sett er det ingenting i veien for det. Men det er totalen som blir helt absurd. «Nå har jeg endelig fått meg en hobby». Flott det. Du har 1000 andre hobbyer. Når har du tenkt å være mamma? Nettopp. Totalen blir fullstendig absurd. Det er noe med prioriteringene her som er helt riv, ruskende galt. Hun betaler folk for både å ta vare på barnet sitt, men også for å lage mat, vaske hus, vaske hår (!) alle sånne helt vanlige ting som de fleste gjør selv. Jeg hadde skjønt det hvis hun brukte penger på hjelp hjemme for å få mer tid sammen med barnet sitt - men hun er jo omtrent aldri med han, stakkars liten. Det er stort sett nannyen som henter og leverer i barnehagen og er sammen med ham om ettermiddagene og i helgene. Det er til og med nannyen som flyr ham nordover på samvær med pappaen. Jeg synes det er totalt forkvakla, hele opplegget. 14 8
Palmemor Skrevet 7. januar #48959 Skrevet 7. januar Lorieen skrev (51 minutter siden): Nettopp. Totalen blir fullstendig absurd. Det er noe med prioriteringene her som er helt riv, ruskende galt. Hun betaler folk for både å ta vare på barnet sitt, men også for å lage mat, vaske hus, vaske hår (!) alle sånne helt vanlige ting som de fleste gjør selv. Jeg hadde skjønt det hvis hun brukte penger på hjelp hjemme for å få mer tid sammen med barnet sitt - men hun er jo omtrent aldri med han, stakkars liten. Det er stort sett nannyen som henter og leverer i barnehagen og er sammen med ham om ettermiddagene og i helgene. Det er til og med nannyen som flyr ham nordover på samvær med pappaen. Jeg synes det er totalt forkvakla, hele opplegget. Helt enig med deg. At hun betaler noen for all kjedelig jobb fordi hun kan, you go girl! Men å betale noen for å være sammen med barnet sitt store deler av døgnet fordi hun MÅ jobbe? Alle må jobbe. Og alle prioriterer. Men de jeg kjenner til som har (hadde, da det var lov) aupair, de tilbrakte hvert ledige sekund med sitt barn. De digga ikke seg selv på kveldstid eller i helgene. De var på jobb, og så var de med barna. Det er så absurd 4 8
Missy1 Skrevet 7. januar #48960 Skrevet 7. januar Lorieen skrev (1 time siden): Nettopp. Totalen blir fullstendig absurd. Det er noe med prioriteringene her som er helt riv, ruskende galt. Hun betaler folk for både å ta vare på barnet sitt, men også for å lage mat, vaske hus, vaske hår (!) alle sånne helt vanlige ting som de fleste gjør selv. Jeg hadde skjønt det hvis hun brukte penger på hjelp hjemme for å få mer tid sammen med barnet sitt - men hun er jo omtrent aldri med han, stakkars liten. Det er stort sett nannyen som henter og leverer i barnehagen og er sammen med ham om ettermiddagene og i helgene. Det er til og med nannyen som flyr ham nordover på samvær med pappaen. Jeg synes det er totalt forkvakla, hele opplegget. Og til tross for dette er hun SÅ sliten og småbarnstiden er SÅ hektisk for henne stakkars 11 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå