miamiamia Skrevet 13. mai 2024 #41001 Skrevet 13. mai 2024 Kult navn! Og kudos for at hun ikke har delt så mye i starten. Håper hun holder ham unna SoMe. 1
Nonish91 Skrevet 13. mai 2024 #41002 Skrevet 13. mai 2024 (endret) Synes hu virker så fokusert på å vise at magen hennes er borte 😅 kan man trene så fort etter keisersnitt?? Blir det ikke tungt med bilstolen også? Blør man nedentil om man har tatt keisersnitt? Nå har jeg jo ikke det, men skjønte ikke helt hvorfor hu sku bruke bind om det ble keisersnitt? Endret 13. mai 2024 av Nonish91
Pidla Skrevet 13. mai 2024 #41003 Skrevet 13. mai 2024 miamiamia skrev (4 minutter siden): Kult navn! Og kudos for at hun ikke har delt så mye i starten. Håper hun holder ham unna SoMe. Så langt har hun jo ikke det... 4 2
Glufseguri Skrevet 13. mai 2024 #41004 Skrevet 13. mai 2024 Nonish91 skrev (7 minutter siden): Blør man nedentil om man har tatt keisersnitt? Nå har jeg jo ikke det, men skjønte ikke helt hvorfor hu sku bruke bind om det ble keisersnitt? Man har jo fortsatt renselse etter et keisersnitt. 11
pøbelsara Skrevet 13. mai 2024 #41005 Skrevet 13. mai 2024 Nonish91 skrev (10 minutter siden): Synes hu virker så fokusert på å vise at magen hennes er borte 😅 kan man trene så fort etter keisersnitt?? Blir det ikke tungt med bilstolen også? Blør man nedentil om man har tatt keisersnitt? Nå har jeg jo ikke det, men skjønte ikke helt hvorfor hu sku bruke bind om det ble keisersnitt? Selvsagt blør man etter keisersnitt - akkurat som etter ev vaginal fødsel. 13
Nonish91 Skrevet 13. mai 2024 #41006 Skrevet 13. mai 2024 pøbelsara skrev (Akkurat nå): Selvsagt blør man etter keisersnitt - akkurat som etter ev vaginal fødsel. Åja 😅 trodde man slapp å bruke bind hvis de va ks
J.. Skrevet 13. mai 2024 #41007 Skrevet 13. mai 2024 Thumper skrev (55 minutter siden): Finnes en mellomting. Personlig så liker jeg ikke navnet. Så mange andre fine alternativer på H som ikke er "influencernavn" som hun kaller det. Men så er din mening fullstendig uinteressant,da det ikke er ditt barn. 10 1
Anneisabell Skrevet 13. mai 2024 #41008 Skrevet 13. mai 2024 Nonish91 skrev (12 minutter siden): Synes hu virker så fokusert på å vise at magen hennes er borte 😅 kan man trene så fort etter keisersnitt?? Blir det ikke tungt med bilstolen også? Blør man nedentil om man har tatt keisersnitt? Nå har jeg jo ikke det, men skjønte ikke helt hvorfor hu sku bruke bind om det ble keisersnitt? Selvfølgelig blør du o..du har tatt keisersnitt og mann skal vente 6 uker etter KS med trening
Thumper Skrevet 13. mai 2024 #41009 Skrevet 13. mai 2024 J.. skrev (Akkurat nå): Men så er din mening fullstendig uinteressant,da det ikke er ditt barn. Dette er et diskusjonsforum, ikke et ekkokammer kjære deg 😘 det er lov å være uenig uten at det er noe galt med det. Sier jeg noe stygt om ungen og SE? Kommer jeg med unødvendige slengbemerkninger og drittkasting? Nei. Jeg deler mine tanker og meninger på et forum. 1 5
Justlooking Skrevet 13. mai 2024 #41010 Skrevet 13. mai 2024 Har ikke engasjert meg i navnet, men det er jo et helt greit navn. Eneste jeg forbinder navnet med er fra noen eldre norske spillefilmer. Og det er mye bedre enn de typiske navnene som «alle» heter. 4
Sinccis Skrevet 13. mai 2024 #41011 Skrevet 13. mai 2024 @henriktroy på Instagram. Enig faktisk, skal fra nå av slutte å klikke meg inn på SE sine kanaler, synes det er ganske råttent å tjene penger på barnet sitt. 15 16
Frisk Frosk Skrevet 13. mai 2024 #41012 Skrevet 13. mai 2024 Sinccis skrev (7 minutter siden): @henriktroy på Instagram. Enig faktisk, skal fra nå av slutte å klikke meg inn på SE sine kanaler, synes det er ganske råttent å tjene penger på barnet sitt. Det er helt forkastelig at Sofie Steen Isachsen, gjennom sitt firma Sophie Elise AS, har gjor sitt nyfødte barn til et produkt bedriften selger. Ikke en gang for ti år siden kunne man si at man gjorde det fordi man ikke visste. Man visste den gangen at det var et brudd mot barns rettigheter, og etter det har det de siste ti årene kommet bare mer og mer forskning - og kriminalsaker! - som viser galskapen i at kyniske foreldre bruker egne barn som produkter de selger på nett. Ingenting er hellig, barnets første timer - knips, telle penger... et par dager senere er barnet tilbehør for at mor skal få vise frem sin post-partummage og reklamere for seg og barn som produkt som kan selge annonser til høystbydende... få dager senere, barnet fornavn selges på mors bedriftskanaler. Jeg blir svært overrasket om mor ikke allerede har solgt barnet til den nakenfotograferingen hun skal ha et par måneder etter fødsel. (måtte jeg ta feil, men det tror jeg ikke at jeg gjør ) 10 17
M.G.E Skrevet 13. mai 2024 #41013 Skrevet 13. mai 2024 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Det er helt forkastelig at Sofie Steen Isachsen, gjennom sitt firma Sophie Elise AS, har gjor sitt nyfødte barn til et produkt bedriften selger. Ikke en gang for ti år siden kunne man si at man gjorde det fordi man ikke visste. Man visste den gangen at det var et brudd mot barns rettigheter, og etter det har det de siste ti årene kommet bare mer og mer forskning - og kriminalsaker! - som viser galskapen i at kyniske foreldre bruker egne barn som produkter de selger på nett. Ingenting er hellig, barnets første timer - knips, telle penger... et par dager senere er barnet tilbehør for at mor skal få vise frem sin post-partummage og reklamere for seg og barn som produkt som kan selge annonser til høystbydende... få dager senere, barnet fornavn selges på mors bedriftskanaler. Jeg blir svært overrasket om mor ikke allerede har solgt barnet til den nakenfotograferingen hun skal ha et par måneder etter fødsel. (måtte jeg ta feil, men det tror jeg ikke at jeg gjør ) Ville ikke oppgi fødselsvekt da, ble for personlig!! 8
kaiturid Skrevet 13. mai 2024 #41014 Skrevet 13. mai 2024 Frisk Frosk skrev (45 minutter siden): Det er helt forkastelig at Sofie Steen Isachsen, gjennom sitt firma Sophie Elise AS, har gjor sitt nyfødte barn til et produkt bedriften selger. Ikke en gang for ti år siden kunne man si at man gjorde det fordi man ikke visste. Man visste den gangen at det var et brudd mot barns rettigheter, og etter det har det de siste ti årene kommet bare mer og mer forskning - og kriminalsaker! - som viser galskapen i at kyniske foreldre bruker egne barn som produkter de selger på nett. Ingenting er hellig, barnets første timer - knips, telle penger... et par dager senere er barnet tilbehør for at mor skal få vise frem sin post-partummage og reklamere for seg og barn som produkt som kan selge annonser til høystbydende... få dager senere, barnet fornavn selges på mors bedriftskanaler. Jeg blir svært overrasket om mor ikke allerede har solgt barnet til den nakenfotograferingen hun skal ha et par måneder etter fødsel. (måtte jeg ta feil, men det tror jeg ikke at jeg gjør ) Da var det hakk i plata igjen. Tror du ikke vi har fått med oss din mening nå?? 6 1 4
Frisk Frosk Skrevet 13. mai 2024 #41015 Skrevet 13. mai 2024 M.G.E skrev (1 time siden): Ville ikke oppgi fødselsvekt da, ble for personlig!! Forstå det den som kan... Vekt har ingenting å si. Å eksponere barnet med avkledde bilder og navn, det er ikke personlig... Bare de som tror de lever i en parallell virkelighet kan argumentere slik. 12 8
Zenhouse Skrevet 13. mai 2024 #41016 Skrevet 13. mai 2024 Thumper skrev (3 timer siden): Babynavnet er ikke norsk og ikke nordisk, det er tysk. Og hvordan kan det funke på engelsk egentlig? Ingenting av det hun har sagt, stemmer. Pussig å si det er nordisk ja. Et raskt googlesøk, så ser man jo at det er tysk. Men forholdsvis vanlig i Norge på 1800-tallet. Lurer også på hvordan det uttales på engelsk, for ikke å snakke om Harstad-dialekten 🤭 Men gøyalt navn da- jeg likte det. Jeg tippet Henry på forhånd. Sikkert fordi jeg kjenner en gammel nordlending som heter det.
Gjest StinkySocks Skrevet 14. mai 2024 #41017 Skrevet 14. mai 2024 Det spiller vel ingen rolle hva slags navn han hadde fått da. Folk her på Kvinneguiden ville selvfølgelig brukt mange sider her inne for å klage og sutre uansett.
Pidla Skrevet 14. mai 2024 #41018 Skrevet 14. mai 2024 M.G.E skrev (7 timer siden): Ville ikke oppgi fødselsvekt da, ble for personlig!! Nå var det vel først og fremst ikke for å ikke eksponere barnet, men for å unngå at det ble et tema å kritisere. 7 1
velociraptor Skrevet 14. mai 2024 #41019 Skrevet 14. mai 2024 winterchild skrev (6 timer siden): Håller med om att folk på denna sidan är väldigt hissiga. Och rent ut aggressiva mot varandra för absolut ingen anledning whatsoever. Man ska väl kunna få delta i diskussion utan att bli helt utskälld bara för att man har en annan åsikt lixom. Tycka vad man vill om Sophie men måste säga att jag har respekt för att hon har varit väldigt pro-Palestine medan andra influencers inte har uttalt sig. Hon har säkert förlorat en hel del pengar på det. Hva betyr förlorat? Tjene eller tape? Jeg vil tro at hun har tjent masse på å være en politisk korrekt godhetsposør i Midtøsten-konflikten, akkurat som Funkygine. 3 2
Nikea Skrevet 14. mai 2024 #41020 Skrevet 14. mai 2024 velociraptor skrev (2 minutter siden): Hva betyr förlorat? Tjene eller tape? Jeg vil tro at hun har tjent masse på å være en politisk korrekt godhetsposør i Midtøsten-konflikten, akkurat som Funkygine. Tapt. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå