introvert_ Skrevet 16. mai 2024 #41081 Skrevet 16. mai 2024 Februarbarn skrev (13 minutter siden): Jeg er enig. Reagerte litt på at hun ikke hadde en liten, tynn klut over seg/brystet men «flasher» puppen på sosiale medier og i offentligheten også. Dette handler ikke om å amme offentlig, men hvilke signaler hun forsøker å sende ut her… Jepp. Og AI er kommet for å bli. Skummelt hvordan teknologi kan brukes nå. 3 4
vinterskog Skrevet 16. mai 2024 #41082 Skrevet 16. mai 2024 Nå har jeg bare sett det som er delt i avisene, men så lenge SE ikke viser bilder av normal bh og truse og uten heftig posering og thights godt opp, så tror jeg hva jeg vil om mammakroppen. Ikke for at det ene eller det andre er feil, men litt rar sammenligning når det ene bildet er delikat sort hvitt, poseres og klær nøye dandert. Om vida lill (?) hadde gjort det samme så tror jeg bildet hadde vært ganske likt. 😎 7
Keaton Skrevet 16. mai 2024 #41083 Skrevet 16. mai 2024 Kritikk fra flere hold nå, da måtte jeg sjekke snapbonanzaen hennes selv. Faktisk litt sjokkert over hvor mye som deles. Her skal det tjenes penger. 13 9
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2024 #41084 Skrevet 16. mai 2024 M.H85 skrev (På 15.5.2024 den 9.28): Ser nå ut som hun har møtt en veldig bra mann og kjærligheten i sitt liv,så da er vel det å få baby det mest naturlige i verden. Jeg hadde selv flat mage 1-2 uker etter fødsel. Kroppen fikset seg selv. Hvorfor skal nå ulike damer gå ut i media flå henne på dette? Et ord: SJALUSI! Kropper er forskjellige. Deal with it. Det eneste bildene jeg har reagert på var Caroline Eriksen sine,fordi dem var like tilgjort som hun er enda + hun poserte ikke med baby. Sier ikke at Sophie er naturlig på noen måte for hun er operert overalt og åpen om det,MEN akkurat et baroverkropp bilde med babyen er ganske vanlig ta. Jeg var nede i idealvekt 2-3 uker etter fødsel. Er ikke alle som har gravid mage lenge etter,men disse tåler tydeligvis ikke at folk er ulike og er sjalu😅 Er det bare lov å ta overkropp bilde med babyen om du har hengemage og er overvektig? Tydeligvis! "Det har fått radiovert Vida Lill Berge (34) til å reagere. – Ble lei meg av å se det, fordi jeg selv er overvektig, jobber hardt med å gå ned mammakiloene og skammer meg over strekkmerker, sier hun til God kveld Norge" Sjalusi. Jeg ser ikke at hun har spesielt flat mage, hun har både litt mage og noen fødselskilo 2 1
M.H85 Skrevet 16. mai 2024 #41085 Skrevet 16. mai 2024 Djungelvrål skrev (25 minutter siden): Jeg ser ikke at hun har spesielt flat mage, hun har både litt mage og noen fødselskilo 🤔 Snakket om meg selv her,hvor skrev jeg at Sophie hadde flat mage?? Har ikke studert den gitt😉 Når det er sagt var det noe helt annet jeg kommenterte, nemlig blant annet utsagnet til Vida Lill Berge.
Sol Rampelyset Skrevet 16. mai 2024 #41086 Skrevet 16. mai 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #41087 Skrevet 16. mai 2024 Hun ser sprek ut, men hadde vært såå mye finere uten de implantatene..fælt å se..falskt og klumpete....håper de unge ser at dette er grusomt og ikke gjør sånt!! Hun har jo ikke tatt det med ro i babybobla!! Spyr jo ut innhold!!Løgnhals! Flott at hun koser seg..får nyte det før ungen får mer vilje og er mer våken.. 7 2
Populært innlegg Kmff20 Skrevet 16. mai 2024 Populært innlegg #41088 Skrevet 16. mai 2024 Har fulgt med på SE i mange år, men som nybakt mor selv så hopper jeg av toget her. Jeg får vondt i magen av dette sirkuset. Hun har alltid vært flink til å pirre oppmerksomheten min gjennom å provosere og har vært god underholdning. Jeg har vært en som har baksnakket og framsnakket henne, latt meg provosere, engasjere, blitt sjokkert og imponert. Men nå er det nok. Den eksponeringen vil jeg ikke bidra til, og det er det vi gjør når vi gir klikk og engasjement. Syns ikke det virker som hun har det bra. All denne eksponeringen, ha barnevakt når baby er 2 uker for å pleie parforholdet og henge med venner, frisør og hudpleie, trening og kroppspress. Det er sinnsykt. Det er så skadelig for tilknytningen til barnet. Sier ikke at ikke det er lov med en pause, alle trenger litt pause, men det er hele omfanget og fokuset. Livet til et nyfødt barn som er til salgs. Dette er ikke friskt og jeg ønsker ikke bidra til det. Håper flere gjør som meg, for den lille gutten sin skyld. Dette er ikke bra. 25 10 17
Tradegy Skrevet 16. mai 2024 #41089 Skrevet 16. mai 2024 (endret) Jeg tenkte at hun burde få tillit til å vise en ydmyk side. Hjelp, så naiv jeg var! Det blir noe fryktelig dobbeltmoralskt når man har sendt "slimproppen- minutt for minutt" og fortsetter clickbait kjøret .Og samtidig skal ha sympati for ikke å kjenne den umiddelbare tilknytningen. Vel, dèt kjøper jeg ikke. Prøv en måneds tid, uten å tenke på favorittside av fjes, se den nyfødte i øynene og prøv igjen! Det hjelper ikke med Beyonce seng til 20k, om du kakler til stakkaren våkner..... 🙈 Endret 17. mai 2024 av Tradegy 13 3
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #41090 Skrevet 16. mai 2024 Tradegy skrev (19 minutter siden): Jeg tenkte at hun burde få tillit til å vise en ydmyk side. Hjelp, så naiv jeg var! Det blir noe fryktelig dobbeltmoralskt når man nærmest har sendt "slimproppen- minutt for minutt" og fortsetter clickbait kjøret , og samtidig skal ha sympati for ikke å kjenne den umiddelbare tilknytningen. Vel, dèt kjøper jeg ikke. Prøv en måneds tid, uten å tenke på favorittside av fjes, men heller se den nyfødte i øynene i stedet. Det hjelper ikke med Beyonce seng til 20k, om du kakler til stakkaren våkner..... 🙈 Seng til 20k?😱 3 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 16. mai 2024 #41091 Skrevet 16. mai 2024 Moongirl skrev (6 minutter siden): Seng til 20k?😱 Hun har bestillt en babyseng til 20k, hun var visstnok ifølge seg selv i ammetåka eller hva hun nå sa da hun bestillte den..og hadde aaaaldri gjort det ellers 6 2
Tradegy Skrevet 16. mai 2024 #41092 Skrevet 16. mai 2024 11 minutter siden, Moongirl said: Seng til 20k?😱 Ja. "Den har visstnok en teknologi som gjør at babyen kan sove i 8 tima i strekk" (Og Beyoncé har brukt den på sine barn, kom hun med som funfact ) 7 1
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #41093 Skrevet 16. mai 2024 Enkelt&Komplisert skrev (6 minutter siden): Hun har bestillt en babyseng til 20k, hun var visstnok ifølge seg selv i ammetåka eller hva hun nå sa da hun bestillte den..og hadde aaaaldri gjort det ellers Eg har vært i ammetåka deluxe 3 ganger..men, kjøpe en seng til 20k for det? Latterlig.. 7 1
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #41094 Skrevet 16. mai 2024 Tradegy skrev (Akkurat nå): Ja. "Den har visstnok en teknologi som gjør at babyen kan sove i 8 tima i strekk" (Og Beyoncé har brukt den på sine barn, kom hun med som funfact ) Haha...det forsvarer 20k liksom...men, en baby skal jo ikke sove 8 timer i strekk med det første...🙄 6
J.. Skrevet 16. mai 2024 #41095 Skrevet 16. mai 2024 Moongirl skrev (32 minutter siden): Haha...det forsvarer 20k liksom...men, en baby skal jo ikke sove 8 timer i strekk med det første...🙄 Det sier hun selv også i samme snap,at 8 timers søvn er for større barn. Men,blir sånn når det kun gjengis bruddstykker. 4 1 2
Enkelt&Komplisert Skrevet 16. mai 2024 #41096 Skrevet 16. mai 2024 J.. skrev (1 minutt siden): Det sier hun selv også i samme snap,at 8 timers søvn er for større barn. Men,blir sånn når det kun gjengis bruddstykker. Fordi det ikke var vits å gjengi, det var ikke det det handlet om. 1
Pidla Skrevet 16. mai 2024 #41097 Skrevet 16. mai 2024 Kan ikke ha vært så veldig i ammetåka da hun kjøpte senga. For hun klarte å arrangere at den sendes til en adresse i USA og at de der sender videre til Norge, fordi nettsida ikke selger til Norge. Hvorfor hun skal dele så veldig dette litt rare valget av et kjøp, forstår jeg ikke. Hun har jo ikke prøvd den enda engang. 13 5
Thumper Skrevet 16. mai 2024 #41098 Skrevet 16. mai 2024 Pidla skrev (7 minutter siden): Kan ikke ha vært så veldig i ammetåka da hun kjøpte senga. For hun klarte å arrangere at den sendes til en adresse i USA og at de der sender videre til Norge, fordi nettsida ikke selger til Norge. Hvorfor hun skal dele så veldig dette litt rare valget av et kjøp, forstår jeg ikke. Hun har jo ikke prøvd den enda engang. Det jeg reagerer mest på er at det tok bare 2 uker. Hun må ha betalt for privatfly for frakt. Her tar det nettbutikken minst 3 uker å sende en bok fra lokalt lager 😅 5 1
Tough cookie Skrevet 16. mai 2024 #41099 Skrevet 16. mai 2024 (endret) Jeg synes synd i SE som gråter på snap og sier hun føler seg utilstrekkelig og dum, fordi hun får krav mot seg fra samarbeidspartnere,og så ønsker hun heller å fokusere på seg selv og Helmer. Hun bør logge av verden nå. Endret 16. mai 2024 av Tough cookie 9 4 1
Lorieen Skrevet 16. mai 2024 #41100 Skrevet 16. mai 2024 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg synes synd i SE som gråter på snap og sier hun føler seg utilstrekkelig og dum, fordi hun får krav mot seg fra samarbeidspartnere,og så ønsker hun heller å fokusere på seg selv og Helmer. Hun bør logge av verden nå. Ja, jeg tror ikke hun har tenkt helt igjennom dette med å ikke ta noe særlig permisjon. 16 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå