Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Februarbarn skrev (13 minutter siden):

Jeg er enig. Reagerte litt på at hun ikke hadde en liten, tynn klut over seg/brystet men «flasher» puppen på sosiale medier og i offentligheten også. Dette handler ikke om å amme offentlig, men hvilke signaler hun forsøker å sende ut her…

Jepp. Og AI er kommet for å bli. Skummelt hvordan teknologi kan brukes nå.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare sett det som er delt i avisene, men så lenge SE ikke viser bilder av normal bh og truse og uten heftig posering og thights godt opp, så tror jeg hva jeg vil om mammakroppen. Ikke for at det ene eller det andre er feil, men litt rar sammenligning når det ene bildet er delikat sort hvitt, poseres og klær nøye dandert. Om vida lill (?) hadde gjort det samme så tror jeg bildet hadde vært ganske likt. 😎

• Liker 7
Skrevet

Kritikk fra flere hold nå, da måtte jeg sjekke snapbonanzaen hennes selv. Faktisk litt sjokkert over hvor mye som deles. Her skal det tjenes penger. 

• Liker 13
  • Nyttig 9
Skrevet
M.H85 skrev (På 15.5.2024 den 9.28):

Ser nå ut som hun har møtt en veldig bra mann og kjærligheten i sitt liv,så da er vel det å få baby det mest naturlige i verden. Jeg hadde selv flat mage 1-2 uker etter fødsel. Kroppen fikset seg selv. Hvorfor skal nå ulike damer gå ut i media flå henne på dette? Et ord: SJALUSI!

Kropper er forskjellige. Deal with it. Det eneste bildene jeg har reagert på var Caroline Eriksen sine,fordi dem var like tilgjort som hun er enda + hun poserte ikke med baby. Sier ikke at Sophie er naturlig på noen måte for hun er operert overalt og åpen om det,MEN akkurat et baroverkropp bilde med babyen er ganske vanlig ta. Jeg var nede i idealvekt 2-3 uker etter fødsel. Er ikke alle som har gravid mage lenge etter,men disse tåler tydeligvis ikke at folk er ulike og er sjalu😅 Er det bare lov å ta overkropp bilde med babyen om du har hengemage og er overvektig? Tydeligvis!

"Det har fått radiovert Vida Lill Berge (34) til å reagere.

– Ble lei meg av å se det, fordi jeg selv er overvektig, jobber hardt med å gå ned mammakiloene og skammer meg over strekkmerker, sier hun til God kveld Norge" 

Sjalusi.

Jeg ser ikke at hun har spesielt flat mage,  hun har både litt mage og noen fødselskilo

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (25 minutter siden):

Jeg ser ikke at hun har spesielt flat mage,  hun har både litt mage og noen fødselskilo

🤔 Snakket om meg selv her,hvor skrev jeg at Sophie hadde flat mage?? Har ikke studert den gitt😉 Når det er sagt var det noe helt annet jeg kommenterte, nemlig blant annet utsagnet til Vida Lill Berge.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet

Hun ser sprek ut, men hadde vært såå mye finere uten de implantatene..fælt å se..falskt og klumpete....håper de unge ser at dette er grusomt og ikke gjør sånt!! 

Hun har jo ikke tatt det med ro i babybobla!! Spyr jo ut innhold!!Løgnhals!

Flott at hun koser seg..får nyte det før ungen får mer vilje og er mer våken..

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg tenkte at hun burde få tillit til å vise en ydmyk side.

Hjelp, så naiv jeg var! :klaske: 

Det blir noe fryktelig dobbeltmoralskt når man har sendt "slimproppen- minutt for minutt" og fortsetter clickbait kjøret .Og samtidig skal ha sympati for ikke å kjenne den umiddelbare tilknytningen. 

Vel, dèt kjøper jeg ikke.

Prøv en måneds tid, uten å tenke på favorittside av fjes, se den nyfødte i øynene og prøv igjen!

Det hjelper ikke med Beyonce seng til 20k, om du kakler til stakkaren våkner..... 🙈 

Endret av Tradegy
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Tradegy skrev (19 minutter siden):

Jeg tenkte at hun burde få tillit til å vise en ydmyk side. Hjelp, så naiv jeg var! :klaske: Det blir noe fryktelig dobbeltmoralskt når man nærmest har sendt "slimproppen- minutt for minutt" og fortsetter clickbait kjøret , og samtidig skal ha sympati for ikke å kjenne den umiddelbare tilknytningen. 

Vel, dèt kjøper jeg ikke. Prøv en måneds tid, uten å tenke på favorittside av fjes, men heller se den nyfødte i øynene i stedet. 

Det hjelper ikke med Beyonce seng til 20k, om du kakler til stakkaren våkner..... 🙈 

Seng til 20k?😱

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (6 minutter siden):

Seng til 20k?😱

Hun har bestillt en babyseng til 20k, hun var visstnok ifølge seg selv i ammetåka eller hva hun nå sa da hun bestillte den..og hadde aaaaldri gjort det ellers

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
11 minutter siden, Moongirl said:

Seng til 20k?😱

Ja. "Den har visstnok en teknologi som gjør at babyen kan sove i 8 tima i strekk"  (Og Beyoncé har brukt den på sine barn, kom hun med som funfact :knegg: ) 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (6 minutter siden):

Hun har bestillt en babyseng til 20k, hun var visstnok ifølge seg selv i ammetåka eller hva hun nå sa da hun bestillte den..og hadde aaaaldri gjort det ellers

Eg har vært i ammetåka deluxe 3 ganger..men, kjøpe en seng til 20k for det? Latterlig..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (Akkurat nå):

Ja. "Den har visstnok en teknologi som gjør at babyen kan sove i 8 tima i strekk"  (Og Beyoncé har brukt den på sine barn, kom hun med som funfact :knegg: ) 

Haha...det forsvarer 20k liksom...men, en baby skal jo ikke sove 8 timer i strekk med det første...🙄

• Liker 6
Skrevet
Moongirl skrev (32 minutter siden):

Haha...det forsvarer 20k liksom...men, en baby skal jo ikke sove 8 timer i strekk med det første...🙄

Det sier hun selv også i samme snap,at 8 timers søvn er for større barn.

Men,blir sånn når det kun gjengis bruddstykker.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Det sier hun selv også i samme snap,at 8 timers søvn er for større barn.

Men,blir sånn når det kun gjengis bruddstykker.

Fordi det ikke var vits å gjengi, det var ikke det det handlet om. 

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke ha vært så veldig i ammetåka da hun kjøpte senga. For hun klarte å arrangere at den sendes til en adresse i USA og at de der sender videre til Norge, fordi nettsida ikke selger til Norge. Hvorfor hun skal dele så veldig dette litt rare valget av et kjøp, forstår jeg ikke. Hun har jo ikke prøvd den enda engang. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Pidla skrev (7 minutter siden):

Kan ikke ha vært så veldig i ammetåka da hun kjøpte senga. For hun klarte å arrangere at den sendes til en adresse i USA og at de der sender videre til Norge, fordi nettsida ikke selger til Norge. Hvorfor hun skal dele så veldig dette litt rare valget av et kjøp, forstår jeg ikke. Hun har jo ikke prøvd den enda engang. 

Det jeg reagerer mest på er at det tok bare 2 uker. Hun må ha betalt for privatfly for frakt. Her tar det nettbutikken minst 3 uker å sende en bok fra lokalt lager 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg synes synd i SE som gråter på snap og sier hun føler seg utilstrekkelig og dum, fordi hun får krav mot seg fra  samarbeidspartnere,og så ønsker hun heller å fokusere på seg selv og Helmer.

Hun bør logge av verden nå.

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Jeg synes synd i SE som gråter på snap og sier hun føler seg utilstrekkelig og dum, fordi hun får krav mot seg fra  samarbeidspartnere,og så ønsker hun heller å fokusere på seg selv og Helmer.

Hun bør logge av verden nå.

Ja, jeg tror ikke hun har tenkt helt igjennom dette med å ikke ta noe særlig permisjon. 

• Liker 16
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...