Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I dag kjente jeg for egen del at det var siste gang jeg scrollet gjennom hennes snap. Følger henne ikke der, men hun dukker alltid opp. 

Jeg føler det rett og slett vemmelig å "være med" på helsestasjonen osv. Ikke et eneste bilde eller en eneste tekst der ikke babyen og mammalivet er i fokus. Hun kommer til å bli tidenes værsting innen "Mammablogging" nå - det er helt tydelig. Dette er ekstrem-eksponering. 

Endret av Isild
  • Liker 17
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
M.H85 skrev (2 timer siden):

Ser nå ut som hun har møtt en veldig bra mann og kjærligheten i sitt liv,så da er vel det å få baby det mest naturlige i verden. Jeg hadde selv flat mage 1-2 uker etter fødsel. Kroppen fikset seg selv. Hvorfor skal nå ulike damer gå ut i media flå henne på dette? Et ord: SJALUSI!

Kropper er forskjellige. Deal with it. Det eneste bildene jeg har reagert på var Caroline Eriksen sine,fordi dem var like tilgjort som hun er enda + hun poserte ikke med baby. Sier ikke at Sophie er naturlig på noen måte for hun er operert overalt og åpen om det,MEN akkurat et baroverkropp bilde med babyen er ganske vanlig ta. Jeg var nede i idealvekt 2-3 uker etter fødsel. Er ikke alle som har gravid mage lenge etter,men disse tåler tydeligvis ikke at folk er ulike og er sjalu😅 Er det bare lov å ta overkropp bilde med babyen om du har hengemage og er overvektig? Tydeligvis!

"Det har fått radiovert Vida Lill Berge (34) til å reagere.

– Ble lei meg av å se det, fordi jeg selv er overvektig, jobber hardt med å gå ned mammakiloene og skammer meg over strekkmerker, sier hun til God kveld Norge" 

Sjalusi.

Jeg har sagt det noen ganger at ingen damer er like.. noen får flat mage etter en uke og andre sliter i mange måneder..  

Å de enig i at så fort noen forteller at de er fornøyd med kroppen etter ett svangerskap så skal andre bry seg om dette. Dette hauser folk opp

Men prøver noen og nevne at hun eksponerer barnet for mye så blir damer gale.. 

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Hvilken snapkonto følger du i grunn?
Nøyaktig hvordan han ser ut? Har ikke sett ett eneste bilde av ansiktet hans, kun bittelitt fra siden. Kunne ikke plukket babyen ut fra flere babyer overhodet.

Men du vet at eksponering ikke bare betyr bilder ?

• Liker 12
  • Nyttig 21
Skrevet
Pidla skrev (19 timer siden):

Jeg er helt enig, og ville det skulle komme frem at det ikke var for å skjerme sønnen akkurat, men kanskje seg selv. For å slippe å høre evige kommentarer om "det var mye/lite!"

Da er det første gang S.E skjermer seg selv.. og barnet! 
så lenge ungen er frisk, så varrierer vekten, noen er liten, andre er stor!

Som sagt, jeg ville ha fram poenget med at hun er selvmotsigende!

Hun delte villig under svangerskapet at han lå litt under snitt, men S.E er en petite person selv, så det reagerte jeg ikke på..

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Sant, og dessuten har hun jo delt flere bilder og videoer på Snapchat der man ser ansiktet tydelig, i tillegg til annen eksponering. (Klikker ikke inn på storyene hennes lenger - synes det er så råttent gjort mot barnet å bruke han på den måten) Bare f. eks. det bildet Mads Hansen delte screenshot av ser man jo ansiktet tydelig. Selv om hun var så tydelig på at hun ikke skulle dele bilder av barnet. Og var så tydelig på at hun skulle bruke den ene uken (1 uke!) i babyboblen og ikke leve gjennom mobilen - helt til det viste seg at den uken har hun brukt på å filme masse materiale fra den første uken med baby - «bli med på baby H sin første flytur» «følg med på baby H sin første tur på treningssenter» og mye mer.

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet
M.H85 skrev (6 timer siden):

Ser nå ut som hun har møtt en veldig bra mann og kjærligheten i sitt liv,så da er vel det å få baby det mest naturlige i verden. Jeg hadde selv flat mage 1-2 uker etter fødsel. Kroppen fikset seg selv. Hvorfor skal nå ulike damer gå ut i media flå henne på dette? Et ord: SJALUSI!

Kropper er forskjellige. Deal with it. Det eneste bildene jeg har reagert på var Caroline Eriksen sine,fordi dem var like tilgjort som hun er enda + hun poserte ikke med baby. Sier ikke at Sophie er naturlig på noen måte for hun er operert overalt og åpen om det,MEN akkurat et baroverkropp bilde med babyen er ganske vanlig ta. Jeg var nede i idealvekt 2-3 uker etter fødsel. Er ikke alle som har gravid mage lenge etter,men disse tåler tydeligvis ikke at folk er ulike og er sjalu😅 Er det bare lov å ta overkropp bilde med babyen om du har hengemage og er overvektig? Tydeligvis!

"Det har fått radiovert Vida Lill Berge (34) til å reagere.

– Ble lei meg av å se det, fordi jeg selv er overvektig, jobber hardt med å gå ned mammakiloene og skammer meg over strekkmerker, sier hun til God kveld Norge" 

Sjalusi.

Dette er så sant, skal normalvektige sitte hjemme for å ikke såre overvektige?  Hele fokuset blir feil, verken «fatshame eller thinshame» er ok, vi har den kroppen vi har, noen velger å leve på ene måten der andre velger en annen måte ( livsstill) 

Det trenger ikke å få spalteplass i media at en kvinne er lei seg for at S.E ser ut som seg selv 2 uker etter fødsel!

jeg var selv tilbake på normalvekt og i mine vanlige klær på 2 uker, i badetøy på stranda!

og ja, det ble kommenterte totalt unødvendig! Jeg var aktiv, trente og levde sunt(normalt sunt) hele svangerskapet. La på meg innafor anbefalt, ser det meste var baby, vann, morkake, livmor i vektøkning. (Stor baby og morkake🤪)

så nå må folk roe seg, makan til krenkorama ute å går…

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
M.G.E skrev (58 minutter siden):

Dette er så sant, skal normalvektige sitte hjemme for å ikke såre overvektige?  Hele fokuset blir feil, verken «fatshame eller thinshame» er ok, vi har den kroppen vi har, noen velger å leve på ene måten der andre velger en annen måte ( livsstill) 

Det trenger ikke å få spalteplass i media at en kvinne er lei seg for at S.E ser ut som seg selv 2 uker etter fødsel!

jeg var selv tilbake på normalvekt og i mine vanlige klær på 2 uker, i badetøy på stranda!

og ja, det ble kommenterte totalt unødvendig! Jeg var aktiv, trente og levde sunt(normalt sunt) hele svangerskapet. La på meg innafor anbefalt, ser det meste var baby, vann, morkake, livmor i vektøkning. (Stor baby og morkake🤪)

Forsåvidt enig, men det virker litt som at folk glemmer at SE er operert fra topp til tå, mange ganger. Selvfølgelig burde ingen sammenligne kroppen sin med hennes og bli lei seg for at de ikke ser ut som henne. Hun har tatt fettsuging mange ganger de siste årene og fått det puttet i rumpa, og har i tillegg store implantater både foran og bak som strammer inn. I tillegg jobber de fleste gravide i en vanlig jobb gjennom graviditeten og bruker opp energien sin der, og har dermed ikke overskudd til å trene 5 dager i uken som SE, som ikke har noen ordinær jobb. Det blir bare for dumt å sammenligne. 

Men når det er sagt, så synes jeg at undertøybilder med baby kan man dele med sine nærmeste istedenfor med 600k fremmede. 

• Liker 18
  • Nyttig 11
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

Forsåvidt enig, men det virker litt som at folk glemmer at SE er operert fra topp til tå, mange ganger. Selvfølgelig burde ingen sammenligne kroppen sin med hennes og bli lei seg for at de ikke ser ut som henne. Hun har tatt fettsuging mange ganger de siste årene og fått det puttet i rumpa, og har i tillegg store implantater både foran og bak som strammer inn. I tillegg jobber de fleste gravide i en vanlig jobb gjennom graviditeten og bruker opp energien sin der, og har dermed ikke overskudd til å trene 5 dager i uken som SE, som ikke har noen ordinær jobb. Det blir bare for dumt å sammenligne. 

Men når det er sagt, så synes jeg at undertøybilder med baby kan man dele med sine nærmeste istedenfor med 600k fremmede. 

Jada, og det er jeg klar over!  Hun er i det minste åpen om at hun er fikset på, fra topp til tå!

poenget- ikke gi det spalteplass!

Er du såret og lei deg- så blir det ikke bedre av at media får hause det opp og alle fitness folk og andre influenser får komme med sine sympati erklæringer for denne «super flinke» dama… 

Det er jo et valg å stikke trynet fram i media, og hva du velger som sak.. 

i mellomtiden dør det 2 mødre hver time i Gaza.. det får jævli liten plass på forsiden av landets største nyhetskanaler… 

Er du skamfull og lei over egen vekt/utseende, så tenker jeg at sånn som samfunnet er blitt, så må du gå i egne sømmer, finne ut av hva du kan gjøre for å få det bedre..

desto mer oppmerksomhet disse kroppene får- positivt og negative, desto mer vises de fram!! All pr er god pr, er viset en greie i «blogger» verden.. 

klikk, like, økt publisitet- cash i kassen

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (10 timer siden):

Ja? Og? Hva er egentlig greia di, har du problemer med å lese hva folk skriver? Jeg spurte ang hva 
personen skrev: Alle følgere vet nå nøyaktig hvordan baby ser ut

Har ikke sett noen bilder av NØYAKTIG HVORDAN HAN SER UT. Altså vi snakker om bilde. 
Så kommer du rallende inn med noe annet som jeg ikke har adressert i det hele tatt. 
Henvend deg til other people like yourself, meg scorer du ingen poeng hos for jeg bryr meg ikke.

• Liker 7
Skrevet (endret)
M.G.E skrev (6 timer siden):

Sånn e det. Du bør se mest mulig dvask ut etter fødsel! Jeg trodde selv etter første at jeg kom til å aldri bli meg selv. Det var slik inntrykk man fikk. Tenkte at jeg nok forble 15kg+ med strekkmerker. Fikk ingen strekkmerker etter 3 barn en gang. Tenk å skryte av det ?😱Skam deg. Bare de med strekkmerker får lov😀

Endret av M.H85
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (59 minutter siden):

Sånn e det. Du bør se mest mulig dvask ut etter fødsel! Jeg trodde selv etter første at jeg kom til å aldri bli meg selv. Det var slik inntrykk man fikk. Tenkte at jeg nok forble 15kg+ med strekkmerker. Fikk ingen strekkmerker etter 3 barn en gang. Tenk å skryte av det ?😱Skam deg. Bare de med strekkmerker får lov😀

Ikke lov å skryte nei!!😡 For jeg fikk masse strekkmerker og har fortsatt gravidkilo selv om babyen min er 41 mnd gammel. Dette er virkelig hvordan man får en mor som fikk masse strekkmerker og ble tjukk under svangerskapet til å føle seg dritt! Hilsen meg og Vida Lill

For de som ikke tok’n: 😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ja? Og? Hva er egentlig greia di, har du problemer med å lese hva folk skriver? Jeg spurte ang hva 

Har ikke sett noen bilder av NØYAKTIG HVORDAN HAN SER UT. Altså vi snakker om bilde. 
Så kommer du rallende inn med noe annet som jeg ikke har adressert i det hele tatt. 
Henvend deg til other people like yourself, meg scorer du ingen poeng hos for jeg bryr meg ikke.

Men i jøsse navn🙈 sto du opp med feil ben i dag. 

Får håpe du har hatt en fortreffelig dag ❤️

• Liker 5
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Men i jøsse navn🙈 sto du opp med feil ben i dag. 

Får håpe du har hatt en fortreffelig dag ❤️

Bare begynner å bli lei alle som skal: «men hva med ditt og hva med datt da» på alt annet enn hva jeg faktisk adresserer.

Jeg gir bryr meg ikke hva disse influensere gjør av slike ting, de er ikke et problem jeg må finne en løsning på. Det overlater jeg til alle de gærne i trådene som er noe av de mest stalkerkåte folka jeg har vært borti på et forum. Jeg er mer skremt av den slags folk enn hva nå enn ulike influensere velger å gjøre med livet sitt i offentligheten.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Det var meg du siterte? Jeg har sett mange bilder som viser hvordan han ser ut, har ikke du? Ikke sett bildene fra navneavsløringen? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Heldig hun som er i så god form etter fødsel.. Knappe 2 uker siden fødsel og hun har allerede vært ute og reist, vært hos frisør og hudpleie, trent x flere og på date uten baby.. Hun sier hun er i babybobla, men vet ikke jeg..

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Mrs Kaizer skrev (8 minutter siden):

Heldig hun som er i så god form etter fødsel.. Knappe 2 uker siden fødsel og hun har allerede vært ute og reist, vært hos frisør og hudpleie, trent x flere og på date uten baby.. Hun sier hun er i babybobla, men vet ikke jeg..

Hun har jo gjort mesteparten av disse tingene med babyen ... Det er mulig å være i babybobla og fremdeles bry seg om andre ting i livet sitt, og uten å kun ligge på sofaen hjemme.

• Liker 11
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg ble så forhåpningsfull da hun logget av etter fødsel. Men den gang ei. Ser ut som SSI akter å gå CBE i næringa når det kommer til eksponering av barn i SoMe. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skulle ønske at avisene ikke gav henne mer oppmerksomhet.
Nå har VG en herlig overskrit med "skam" i fokus🥴 Nei, jeg kommer ikke til å lese artikkelen

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Igjen er det virkelig verdt en tur innom Henrik Troy sin instagram, og hans nyeste innlegg. Har også lagt det tråden til Henrik Troy. :pls:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...