Ane Rikke Skrevet 24. april #40401 Del Skrevet 24. april «Smått» ironisk at en kritisk diskusjon om bedriften SE plutselig utarter seg til spekulasjon om fødsel og navn på barn. Viser med all tydelighet at folk flest lar seg påvirke (inkludert meg selv, idiotisk er det uansett). 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 24. april #40402 Del Skrevet 24. april tøttaa skrev (25 minutter siden): Hvem er frisøren? Stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhs Skrevet 24. april #40403 Del Skrevet 24. april Hun har ikke født. Sjekk snappene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 24. april #40404 Del Skrevet 24. april Det bildet kan jo være tatt for flere dager siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. april #40405 Del Skrevet 24. april Jeg visste ikke at det var mulig å komme inn på sykehuset bare for å sove? 🤔 Men tydeligvis. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 24. april #40406 Del Skrevet 24. april Ane Rikke skrev (22 minutter siden): «Smått» ironisk at en kritisk diskusjon om bedriften SE plutselig utarter seg til spekulasjon om fødsel og navn på barn. Viser med all tydelighet at folk flest lar seg påvirke (inkludert meg selv, idiotisk er det uansett). Det har vært åpenbart hele tiden at denne graviditeten skulle brukes for å rette opp i det totalt krasjede imaget som Sophie Elise AS' eier hadde skaffet seg, med bl.a. rusmisbruk, kokain, kontraktsbrudd, skandaler ++++. Alt hun hadde bygget opp over år raserte hun selv. Graviditeten har hele tiden blitt brukt for å snu imaget - nesten fra ho*e til Madonna... uten å lykkes siden hun hele tiden under svangerskapet også har fokusert på å seksualisere den gravide magen. Men ja, når folk er så opptatt av navnespekulasjonene og fødselstidspunkt (begge deler helt uvesentlig!), så ser det dessverre ut som om hun lykkes i det råtne bedriftseier Sofie Steen Isachsen holder på med... 9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 24. april #40407 Del Skrevet 24. april Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Det har vært åpenbart hele tiden at denne graviditeten skulle brukes for å rette opp i det totalt krasjede imaget som Sophie Elise AS' eier hadde skaffet seg, med bl.a. rusmisbruk, kokain, kontraktsbrudd, skandaler ++++. Alt hun hadde bygget opp over år raserte hun selv. Graviditeten har hele tiden blitt brukt for å snu imaget - nesten fra ho*e til Madonna... uten å lykkes siden hun hele tiden under svangerskapet også har fokusert på å seksualisere den gravide magen. Men ja, når folk er så opptatt av navnespekulasjonene og fødselstidspunkt (begge deler helt uvesentlig!), så ser det dessverre ut som om hun lykkes i det råtne bedriftseier Sofie Steen Isachsen holder på med... Helt enig med deg. Er skummelt hvordan hjernen fungerer. Når jeg ser hun ligger på førstesiden på KG listen, tenker jeg «har hun født nå»? Og klikker meg inn. Selv om jeg egentlig gir blanke f…, så fungerer reptilhjernen annerledes. Da kan man bare forestille seg hvordan fansen har det i disse dager. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christin91 Skrevet 24. april #40408 Del Skrevet 24. april Hun oppdaterer snap med at hun har vært på sykehuset for å sove pga dårlig form og mye kynnere. Deretter sier hun at tanken aldri var å ikke oppdatere, men at hun har vært lite på telefonen. Beklager altså, men den kjøper jeg ikke! Fint at hun blir ivaretatt, men hun vet svært godt at folk vil spekulere når hun blir fraværende over flere dager…. 18 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 24. april #40409 Del Skrevet 24. april Amatariel skrev (8 minutter siden): Jeg visste ikke at det var mulig å komme inn på sykehuset bare for å sove? 🤔 Men tydeligvis. Fikk sove på fødestuen, ja! Aldri hørt om før. Kjedelig om det brått skulle bli fullt da, og noen trenger den fødeplassen, men «nei, for der sover Sophie Elise nå!» 🤭 Neida, vet ikke hvordan det fungerer med soveplass på fødestuer. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 24. april #40410 Del Skrevet 24. april Sinccis skrev (1 time siden): Fikk sove på fødestuen, ja! Aldri hørt om før. Kjedelig om det brått skulle bli fullt da, og noen trenger den fødeplassen, men «nei, for der sover Sophie Elise nå!» 🤭 Neida, vet ikke hvordan det fungerer med soveplass på fødestuer. Dette blir feil å spekulere i. Har selv vært ut og inn av føden, og fått vært dær over natten, om det eks er fult på føde obs, men ledig føderom, så får en ligge der. Jeg var inne selv i påvente av fødsel pga syke modningsrier som vi bare vente på skulle bli ekte rier i løpet av få timer, og historie med styrtfødsel tidligere. Har hørt flere fått sovet ei natt på sykehuset for å få sovemedisin og observasjon. Om det da skulle komme mange fødende, så vil hun bli vekket og kjørt ut på gangen/sendt hjem. De vil ikke sende noen som føder på gangen fordi en gravid skal få sove. Mye jeg spekulerer på rundt henne, og kan diskutere opp og ned i mente. Men akkurat dette, det vet jeg at iallefall st.olavs kan gjøre, også for dama i gata, som ikke er kjendis/influecer med rævva full av penger 😅 Men at hun skriver "trudde ikke folk ble bekymret" "var ikke meningen å ikke oppdatere", den kjøper jeg ikke altså 😅 sorry men 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. april #40411 Del Skrevet 24. april Vel, da fikk hun mye mediedekning igjen da - hun er ekspert på det 😊 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 25. april #40412 Del Skrevet 25. april Hun har vært åpen om selvmedisinering pga søvnproblemer i mange år, nå kan hun jo ikke det lenger pga svangerskapet. Man kan faktisk bli veldig syk uten søvn og i værstefall bli psykotisk. Hun har vel også vært i psykose tidligere og da kan hun få det flere ganger....Om hun får et kolikkbarn som ikke sover, så håper jeg virkelig hun har en støttende partner og god hjelp rundt seg, så babyen ikke havner i Harstad sammen med alle kjæledyrene hun ikke orket. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 25. april #40413 Del Skrevet 25. april Amatariel skrev (9 timer siden): Jeg visste ikke at det var mulig å komme inn på sykehuset bare for å sove? 🤔 Men tydeligvis. Det fikk jeg også, 2 dager! Helt nydelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. april #40414 Del Skrevet 25. april EmVeeJee skrev (2 timer siden): Det fikk jeg også, 2 dager! Helt nydelig Så bra det er mulig etter behovene. Men ingen tvil om at at det er forskjellig fra person til person. Da jeg ringte føden og jeg var over termin og lurte på om min fødsel var i gang og om en sjekk kunne være lurt, så drooo føden veldig på det og mente jeg kunne være hjemme litt lenger. Jeg måtte nesten trygle om å komme inn, så til slutt sa de ja. Viste seg at jeg hadde 10 cm åpning da jeg kom, og babyen ble nesten født i gangen 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 25. april #40415 Del Skrevet 25. april Carabilla skrev (2 timer siden): Hun har vært åpen om selvmedisinering pga søvnproblemer i mange år, nå kan hun jo ikke det lenger pga svangerskapet. Man kan faktisk bli veldig syk uten søvn og i værstefall bli psykotisk. Hun har vel også vært i psykose tidligere og da kan hun få det flere ganger....Om hun får et kolikkbarn som ikke sover, så håper jeg virkelig hun har en støttende partner og god hjelp rundt seg, så babyen ikke havner i Harstad sammen med alle kjæledyrene hun ikke orket. Har hun ikke sagt at hun skal ha nanny ? Også om natta? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 25. april #40416 Del Skrevet 25. april EmVeeJee skrev (2 timer siden): Det fikk jeg også, 2 dager! Helt nydelig Jeg å! For en nydelig dag det var for å klare å sove godt og hente seg inn til fødsel. 🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 25. april #40417 Del Skrevet 25. april FruR skrev (34 minutter siden): Har hun ikke sagt at hun skal ha nanny ? Også om natta? Babyen skal få sleep coach. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. april #40418 Del Skrevet 25. april Sinccis skrev (45 minutter siden): Babyen skal få sleep coach. Det høres skikkelig lurt ut at babyen får mange å forholde seg til som ikke er mamma og pappa i en tidlig og sårbar fase. Hvor er samvittigheten hennes? Er det bare meg meg meg hele tida? Hun er så klisje på seg selv! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 25. april #40419 Del Skrevet 25. april Sinccis skrev (1 time siden): Babyen skal få det, Ja, det forundrer meg ikke...hun kaster vel bare penger på " problemet" så hun slipper å deale med det selv. Denne babyen blir vel hennes nye melkeku og hovedinntekt fremover uansett. Ei som ikke gidder å vaske løshårer sitt selv engang, orker selvfølgelig ikke å ta vare på sitt eget barn. Kjenner jeg blir kvalm av slik mentalitet til nyrike folk...Fullstendig blottet for å deale med det ekte livet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 25. april #40420 Del Skrevet 25. april Christin91 skrev (13 timer siden): Hun oppdaterer snap med at hun har vært på sykehuset for å sove pga dårlig form og mye kynnere. Deretter sier hun at tanken aldri var å ikke oppdatere, men at hun har vært lite på telefonen. Beklager altså, men den kjøper jeg ikke! Fint at hun blir ivaretatt, men hun vet svært godt at folk vil spekulere når hun blir fraværende over flere dager…. Noen av bildene hun la ut på snap er direkte fra snap fra da hun var på sykehuset. Hun lever av telefonen sin, og når hun klarer å ta bilder, så klarer hun å oppdatere med om alt går fint eller ikke. Hun bare elsker dette 😂 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå