Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest winterchild

Jag hoppas det går bra med henne och bebis. Jag hade en av mina på intensiven efter födseln och det var otroligt jobbigt och stressigt. Det är inte alla födslar som går felfritt. Säger inte att det måste vara så för Sophie och bebis. Men om man har haft en ruff födsel är nog det sista man vill att uppdatera på sociala medier. Hoppas allt är okej med både mamma och bebis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (27 minutter siden):

Jag hoppas det går bra med henne och bebis. Jag hade en av mina på intensiven efter födseln och det var otroligt jobbigt och stressigt. Det är inte alla födslar som går felfritt. Säger inte att det måste vara så för Sophie och bebis. Men om man har haft en ruff födsel är nog det sista man vill att uppdatera på sociala medier. Hoppas allt är okej med både mamma och bebis. 

Ja, jeg kjenner at jeg blir oppriktig bekymret når hun ikke har oppdatert noe på mange dager. Redd noe har skjedd med henne eller babyen!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (1 time siden):

Ja, jeg kjenner at jeg blir oppriktig bekymret når hun ikke har oppdatert noe på mange dager. Redd noe har skjedd med henne eller babyen!

Eller så vil de bare ha noen dager med seg selv før de deler nyheten med noen. Får satse på at det ikke er værre enn det😊

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lykkes i hvert fall godt med sin sosiale medie-strategi. Glemt er løgner, pose-gate, utroskap og alt annet. Nå sitter folk her, engasjert i fødsel og babynavn. Hun er god på å holde på følgere, det skal hun ha. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (26 minutter siden):

Hun lykkes i hvert fall godt med sin sosiale medie-strategi. Glemt er løgner, pose-gate, utroskap og alt annet. Nå sitter folk her, engasjert i fødsel og babynavn. Hun er god på å holde på følgere, det skal hun ha. 

Hun kjenner godt til alle knepene ja, hun har tross alt levd godt av dette siden tenårene. 

Hvordan folk kan være engasjert i fødsel og babynavn til en influenser går høyt over min begripels 😅

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (10 minutter siden):

Hun kjenner godt til alle knepene ja, hun har tross alt levd godt av dette siden tenårene. 

Hvordan folk kan være engasjert i fødsel og babynavn til en influenser går høyt over min begripels 😅

Min også. Jeg følger henne ikke mer.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Helt utenfor min fatteevne at noen faktisk er opptatt av dette, men det er jo helt tydelig at det er mange som følger med stor iver og interesse. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 timer siden):

Men her er du 😊

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo nesten ha født nå ja? For ellers er det rart om hun ikke har lagt ut noe. Jo, det genererer nysgjerrighet når det ikke legges ut noe og det er jo sikkert noe SE ønsker å oppnå. Men samtidig tjener hun jo ingenting dersom hun ikke legger ut noe. Så hun "burde" jo legge ut noe daglig.

Datoen 24.04.24 er jo fin den da, så kanskje hun har "bestilt" den :fnise:

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (24 minutter siden):

Men her er du 😊

Ja? Man kan jo være engasjert i en bedrift/influencer her uten å være interessert i fødsel og babynavn. Denne tråden handler jo (heldigvis!) om mer enn kun dette barnet som allerede før fødsel er blitt eksponert og spekulert unødvendig mye om.

Endret av Sinccis
  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

For min del er det fordi det er en "virkelighetsflukt" å følge henne. 😊 Kan liksom se på hennes eller andres snapstory i stedet for å se på tv f.eks. 😊 De fleste har vel en eller annen form for underholdning i livet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (1 time siden):

For min del er det fordi det er en "virkelighetsflukt" å følge henne. 😊 Kan liksom se på hennes eller andres snapstory i stedet for å se på tv f.eks. 😊 De fleste har vel en eller annen form for underholdning i livet. 

Jeg blir oppriktig nysgjerrig. Hva får du ut av det?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Panda202 skrev (31 minutter siden):

Frisøren hennes la ut bilde av henne for 2t siden. Fortsatt gravid. 

Lite smart frisør, eller så har SE fått henne til å gjøre det slik at man skal tro hun enda er gravid

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda202 skrev (1 time siden):

Festlig hva folk vet om denne dama

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda202 skrev (1 time siden):

Hvem er frisøren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...