Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Melus skrev (10 minutter siden):

Jeg trodde hun hadde termin i mars? 
 

3.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (5 timer siden):

3.mai.

Hvordan kan hun da si at hun garantert får baby i april? Hun starta jo mnd her med å si at denne måneden skjer det. Helt garantert? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan hun da si at hun garantert får baby i april? Hun starta jo mnd her med å si at denne måneden skjer det. Helt garantert? 

Man trenger ikke ta alt så bokstavelig?

Hun sier jo "han garantert kommer" fordi hun kjenner på sterke rier om dagen,og har mange "symptomer" på fødsel.

Om han kommer nå,er det jo ikke unormalt,er ikke lenge til termin så kan jo skje når som helst.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 timer siden):

At hun klarer de øvelsene hun gjør som høygravid,er en god indikator.

hvor ser du hvilke øvelser hun gjør? hvis det diskuteres ting som skjer på en lukket profil er det jo greit å si hva man snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (41 minutter siden):

Man trenger ikke ta alt så bokstavelig?

Hun sier jo "han garantert kommer" fordi hun kjenner på sterke rier om dagen,og har mange "symptomer" på fødsel.

Om han kommer nå,er det jo ikke unormalt,er ikke lenge til termin så kan jo skje når som helst.

Tja. På måten hun sa det på, så skjønte jeg det som at det ikke er en mulighet for at baby kommer seinere. Men kan være jeg misforsto. Eneste løsningen jeg ser på at hun kunne være så sikker, er planlagt igangsettelse før termin, eller keisersnitt. Men kan være hun snakket ut fra sin egen følelse. Men var ikke slik jeg oppfattet det, på måten hun sa det på for nesten et par uker siden.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (5 minutter siden):

hvor ser du hvilke øvelser hun gjør? hvis det diskuteres ting som skjer på en lukket profil er det jo greit å si hva man snakker om. 

Det ser jeg (og mange andre...) på hennes åpne snapchat-konto.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hopeful skrev (Akkurat nå):

På måten hun sa det på, så skjønte jeg det som at det ikke er en mulighet for at baby kommer seinere. Men kan være jeg misforsto.

Nettopp. At du (eller jeg,for den saks skyld..) tolker det sånn eller slik,betyr ikke at det er riktig.

Hun hadde ikke hatt noen grunn til å ønske fler kontroller for å sjekke om han ligger riktig ift fødsel,hvis hun skulle hatt planlagt keisersnitt.

Man blir heller ikke medisinsk satt i gang med mindre det er bekymring rundt mor/barns helse.

Hun har nok bare en magefølelse på at han kommer snart.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 minutter siden):

Nettopp. At du (eller jeg,for den saks skyld..) tolker det sånn eller slik,betyr ikke at det er riktig.

Hun hadde ikke hatt noen grunn til å ønske fler kontroller for å sjekke om han ligger riktig ift fødsel,hvis hun skulle hatt planlagt keisersnitt.

Man blir heller ikke medisinsk satt i gang med mindre det er bekymring rundt mor/barns helse.

Hun har nok bare en magefølelse på at han kommer snart.

Sant det. Men en kan da stille spørsmålstegn rundt det hun sier? Vet godt hvor vanskelig det kan være å få igangsettelse. Men så vet man heller aldri. Kunne jo vært grunner, gode eller dårlige, for å fått det igjennom, og spørs hvem man spør. Jeg ble selv lovd igangsettelse 2 uker før. Men så var det en annen lege, som mente noe annet seinere. Så det er så forskjellig hvilken lege man møter. Men tenkte bare å forhøre meg om andre tenkte det samme. Men da var det nok jeg som tolket det helt feil. Og muligens det Sofie selv ønsker. Spekulasjoner og diskusjon rundt det 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (På 12.4.2024 den 19.55):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

Vi giftet oss da vår yngste var tre uker gammel (resultat av dårlig planlegging), og det gikk aldeles fint!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 14.4.2024 den 11.27):

 

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

Uansett, kan hende hun får et nytt perspektiv som mamma. 

 

Jeg unner henne den absurde følelsen av å glede seg sterkt til noe man ikke har forutsetning for å forstå 🥰🥰

 

Baby H...enrik.. :plystre:

 

H....arald 

 

H.....åvard

 

H...aldor :knegg:

(Spent på navn. Og det irriterer meg at jeg kan være spent på noe slik. Til noen jeg ikke kjenner og ikke engang følger i det daglige 🙈

Må ta meg sammen! :ler:

 

 

 

Tror ikke Henrik pga. Henrik Thodesen.😎😆

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kaisamaia said:

Tror ikke Henrik pga. Henrik Thodesen.😎😆

Nei, egentlig ikke jeg heller :knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (22 timer siden):

3.mai.

Hvor har du dette fra? Hun har jo valgt å ikke dele termindato. Når hun sier at hun er 38 uker i dag så er det jo neppe tilfelle. Hun er nok enten litt mer eller litt mindre. Ellers kunne jo en hver idiot regne seg frem til termindato (selv om barnet neppe kommer på selve termindatoen uansett). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (30 minutter siden):

Tror ikke Henrik pga. Henrik Thodesen.😎😆

Haldor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

abanabi skrev (9 minutter siden):

Hvor har du dette fra? Hun har jo valgt å ikke dele termindato. Når hun sier at hun er 38 uker i dag så er det jo neppe tilfelle. Hun er nok enten litt mer eller litt mindre. Ellers kunne jo en hver idiot regne seg frem til termindato (selv om barnet neppe kommer på selve termindatoen uansett). 

Hun la ut screenshot av gravidappen der hun hadde glemt å skjule termindatoen, ble slettet raskt etterpå.

Men igjen, dette kan hun jo ha gjort med vilje og ha satt en helt random dato på appen for å sette i gang spekulasjoner og diskusjon, kanskje helst overskrifter («Sophie Elise røper termindatoen ved uhell!» «Dette er Sophie Elises hemmelige termindato!»). Stoler tydeligvis ikke på noe hun gjør eller sier lenger, haha.

Endret av Sinccis
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (Akkurat nå):

Hun la ut screenshot av gravidappen der hun hadde glemt å skjule termindatoen, ble slettet raskt etterpå. Men igjen, dette kan hun jo ha gjort med vilje og ha satt en helt random dato på appen. Stoler tydeligvis ikke på noe hun gjør eller sier lenger, haha.

Ah, da så. Hadde ikke fått med meg dette. Haha, ja man blir jo usikker på om alt er et spill for galleriet til slutt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (På 14.4.2024 den 11.27):

 

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

Uansett, kan hende hun får et nytt perspektiv som mamma. 

 

Jeg unner henne den absurde følelsen av å glede seg sterkt til noe man ikke har forutsetning for å forstå 🥰🥰

 

Baby H...enrik.. :plystre:

 

H....arald 

 

H.....åvard

 

H...aldor :knegg:

(Spent på navn. Og det irriterer meg at jeg kan være spent på noe slik. Til noen jeg ikke kjenner og ikke engang følger i det daglige 🙈

Må ta meg sammen! :ler:

 

 

 

Hun har sagt no sånt som at det blir et «internasjonalt» navn..et navn som også er lett å uttale på engelsk.. Men hvem vet med hu der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (27 minutter siden):

Hun har sagt no sånt som at det blir et «internasjonalt» navn..et navn som også er lett å uttale på engelsk.. Men hvem vet med hu der 😅

Jeg tror det er Henry, brukt i Norge, men også internasjonalt. Henrik er vel den norske versjonen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abanabi skrev (2 timer siden):

Hvor har du dette fra? Hun har jo valgt å ikke dele termindato.

Hun postet ved en feil en usladdet screenshot fra gravidappen,med termindao synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (1 time siden):

Jeg tror det er Henry, brukt i Norge, men også internasjonalt. Henrik er vel den norske versjonen.

Det tenkte jeg også først. Men Henry er ikke et norsk navn som hun påstår at hun har valgt. 

Et kort og raskt søk på diverse navn på H.
Informasjonen vi har er et godt norsk navn som funker på engelsk. 

Henry har engelsk opprinnelse. Henrik er den norske varianten som du sier.  
Herman, Hans, Henning, Helmer, Hugo, Hilmar er tysk. 

Nordisk/Norsk/Norrøn navn:
Håkon, Hauk, Halvar, Harald, Helge, Heine, Hjalmar, Håvard, Hallgeir, Hårek, 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...