Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

winterchild skrev (19 minutter siden):

Nej men usch, trodde inte att folk var så sjuka trots allt. Men tydligen. Tycker faktiskt synd om influencers då det gäller detta. 

Jaa, det er virkelig noe å tenke når man eksponerer hele sitt private liv - og ikke minst barna sitt liv - på nett. Man vet aldri hvem som sitter på andre siden av skjermen 😵‍💫

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinccis skrev (1 minutt siden):

Nå er jo det bevist gang på gang at "Fotballfrue" og mannen lager falske brukere for å kommentere på egne innlegg, og også ellers finner på ting som senere viser seg å være langt i fra sannheten, så ville nok tatt alle de historiene deres om følgere som stalker dem etter fødsel med en klype salt. Eneste stalkeren som faktisk er blitt bevist å være sann var jo Fotballfrue sin mann selv, som forfulgte en kvinne som hadde kommentert noe til en samarbeidspartner, og skrapet bilen hennes 😳😂

Nå ble jo dette litt off topic, men poenget var at jeg tror nok det oftest er disse influencerne selv som kommer opp med ville historier og gjør helt drøye ting, og ikke følgerne deres. De er tross alt ikke så store kjendiser at det er så mange gale fans i lille Norge.

"Stalkeren" det er snakk om i dette tilfellet var aktiv her på kvinneguiden og fortalte selv stolt at hxn hadde ringt inn og prøvd å utgi seg for å være noen i familien for å prøve å finne ut av om CBE faktisk var innlagt eller ikke....

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (18 minutter siden):

"Stalkeren" det er snakk om i dette tilfellet var aktiv her på kvinneguiden og fortalte selv stolt at hxn hadde ringt inn og prøvd å utgi seg for å være noen i familien for å prøve å finne ut av om CBE faktisk var innlagt eller ikke....

Nettopp.

Blir for dumt å avskrive alle influencer-historier som løgn,fordi de har lagt på/trukket fra sannheter før.

At enkelte folk har 0 sperrer er viden kjent,ikke alle forstår at influencere driver med passiv deling,og tror derfor at man kan inkludere seg selv i livene deres på denne måten.

Det finnes faktisk psyke folk der ute og det er gjerne nedsiden av kjendisstatusen.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 minutter siden):

Nettopp.

Blir for dumt å avskrive alle influencer-historier som løgn,fordi de har lagt på/trukket fra sannheter før.

At enkelte folk har 0 sperrer er viden kjent,ikke alle forstår at influencere driver med passiv deling,og tror derfor at man kan inkludere seg selv i livene deres på denne måten.

Det finnes faktisk psyke folk der ute og det er gjerne nedsiden av kjendisstatusen.

Den manglende troverdigheten må influenserne faktisk ta på seg ansvaret for selv. De lyver så ofte og mye, at til slutt tror man jo ikke på noe de sier. Det blir den berømmelige Peter og ulven-fabelen satt ut i livet. SE er blitt avslørt for løgn, bedrag og overdrivelser gang på gang, jeg tror ikke på særlig mye av det hun kommer med. 

  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tro på at det finnes sånne skrullinger der ute, men det jeg har vanskelig for å forstå er hvordan man kan fortsette å eksponere seg selv og livet sitt på den samme måten etter å ha opplevd slike skrullinger tett innpå seg. 
SÆRLIG når det kommer små uskyldige barn inni bildet. Jeg hadde vært livredd for at det kunne skjedd barnet mitt noe som konsekvens av hvordan jeg solgte livet mitt på internett om jeg var henne.

  • Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo overhodet ikke usannsynlig.

I CBE-tråden er det folk som søker opp registreingsnummeret til bilen deres for å sjekke om den EU-godkjent og zoomer inn på hånda til Caroline Berg Eriksen for å se om hun har manipulert bildet.

Dette er langt fra fans av CBE, men de har en besettelse.

Sophie Elise er en mye større kjendis, så at hun skulle ha besatte fans er vel ikke usannsynlig.

Endret av Sarah93
skrivefeil
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missy1 skrev (25 minutter siden):

Jeg kan tro på at det finnes sånne skrullinger der ute, men det jeg har vanskelig for å forstå er hvordan man kan fortsette å eksponere seg selv og livet sitt på den samme måten etter å ha opplevd slike skrullinger tett innpå seg. 
SÆRLIG når det kommer små uskyldige barn inni bildet. Jeg hadde vært livredd for at det kunne skjedd barnet mitt noe som konsekvens av hvordan jeg solgte livet mitt på internett om jeg var henne.

Hun gjør det fordi hun vet omtrent ikke om noe annet.

Hun har eksponert livet sitt siden hun var på ungdomsskolen

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 time siden):

Nå er jo det bevist gang på gang at "Fotballfrue" og mannen lager falske brukere for å kommentere på egne innlegg, og også ellers finner på ting som senere viser seg å være langt i fra sannheten, så ville nok tatt alle de historiene deres om følgere som stalker dem etter fødsel med en klype salt. Eneste stalkeren som faktisk er blitt bevist å være sann var jo Fotballfrue sin mann selv, som forfulgte en kvinne som hadde kommentert noe til en samarbeidspartner, og skrapet bilen hennes 😳😂

🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (1 time siden):

Det er jo overhodet ikke usannsynlig.

I CBE-tråden er det folk som søker opp registreingsnummeret til bilen deres for å sjekke om den EU-godkjent og zoomer inn på hånda til Caroline Berg Eriksen for å se om hun har manipulert bildet.

Dette er langt fra fans av CBE, men de har en besettelse.

Sophie Elise er en mye større kjendis, så at hun skulle ha besatte fans er vel ikke usannsynlig.

For alt vi vet kan dette være cbe og gubben sine fake profiler på kg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (På 7.4.2024 den 8.17):

100% riktig. Bare tull. Så vanlig er det ikke å føde i uke 37 eller 38 eller hva hun er at det skal skje akkurat nå. 

Kan det være at hun sier hun trolig kommer til å føde før termin pga at hun skal ha ks? Da er det vanlig å få en dato rundt to uker før termin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (4 timer siden):

Jaa, det er virkelig noe å tenke når man eksponerer hele sitt private liv - og ikke minst barna sitt liv - på nett. Man vet aldri hvem som sitter på andre siden av skjermen 😵‍💫

Ja väldigt sant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (4 timer siden):

Nå er jo det bevist gang på gang at "Fotballfrue" og mannen lager falske brukere for å kommentere på egne innlegg, og også ellers finner på ting som senere viser seg å være langt i fra sannheten, så ville nok tatt alle de historiene deres om følgere som stalker dem etter fødsel med en klype salt. Eneste stalkeren som faktisk er blitt bevist å være sann var jo Fotballfrue sin mann selv, som forfulgte en kvinne som hadde kommentert noe til en samarbeidspartner, og skrapet bilen hennes 😳😂

Nå ble jo dette litt off topic, men poenget var at jeg tror nok det oftest er disse influencerne selv som kommer opp med ville historier og gjør helt drøye ting, og ikke følgerne deres. De er tross alt ikke så store kjendiser at det er så mange gale fans i lille Norge.

Jeg synes heller ikke det SE gjør nå om dagen er troverdig.

Hun har jo tidligere gjort stort poeng i egne kanaler og media om at hun ble utsatt for stalkere.

Det er tydeligvis helt glemt da hun nå oppfordrer fremmede unge ungdomsgjenger med gutter/unge menn om å oppsøke henne og komme til henne om de ser henne.

Og nå publiserer hun altså at en såkalt sprø følger har spurt om å få være med henne når hun føder. Hadde dette virkelig skjedd så er det jo fullstendig idioti å sikre en slik sprø følger oppmerksomhet akkurat nå.

Nei, hun er ikke troverdig i det hele tatt. Det er få som har innrømmet hvor kyniske de er for å tjene mest mulig penger, men Sofie Steen Isachsen har innrømmet at hun gjør hva som helst for å tjene penger på sin avatar og sitt firma Sophie Elise (AS).

SSI ødela helt på egen hånd eget image og rykte. Nå har hun for svært mange ødelagt det enda mer med all denne nesten maniske seksualiseringen av sin gravide kropp og planer om å eksponere eget barn ("til det blir en egen person"...hva hun enn legger i det...).

Dette betyr at hun nok er begynt å bli litt mer desperat etter oppmerksomhet, noe hun håper kan få folk til å glemme alle hennes skandaler og helt uakseptable og uansvarlige handlinger og kyniske forretningsdrift. Og når man, som SE AS, allerede har gått så langt som hun har gått før, da må hun bli veldig drøy for å få oppmerksomhet. Hun har jo også forsøkt å fri til både unge jenter (med candy girl godteri) og et desperat "ungpike"-image - samtidig som hun forsøker å lokke til seg eldre menn med sitt samme Lolita-image og nå en blanding mellom "Madonna og h*re-image" under graviditeten. Og unge gutter/menn har hun jo forsøkt å kapre også. Det viser bare at desperasjonen begynner å bli større, når hun må gå til slike ytterpunkt.

Kynismen tar ingen ende hos henne - eller altfor mange influencere generelt, også CBE og LKE.

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (10 minutter siden):

Har det vært stilt siden i går morges nå? 🩷

Ja, men Nora Haukeland hadde henne på sin snap idag. Jeg tror hun bevisst er mer stille på snap nå som det nærmer seg termin. Så kan hun skylde på at hun vil være tilstede med vennene sine på dagtid så mye hun vil, men hun vet det skaper spekulasjoner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (15 timer siden):

Ja, men Nora Haukeland hadde henne på sin snap idag. Jeg tror hun bevisst er mer stille på snap nå som det nærmer seg termin. Så kan hun skylde på at hun vil være tilstede med vennene sine på dagtid så mye hun vil, men hun vet det skaper spekulasjoner.

Bildet til Nora trenger jo ikke å være fra i går, mest sannsynlig fra siste gang SE var i Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vampyrina skrev (3 timer siden):

Bildet til Nora trenger jo ikke å være fra i går, mest sannsynlig fra siste gang SE var i Oslo 

De driver uansett innspilling til serien i Trondheim nå. Hadde jo vært god SE-stil å ha fødsel/keisersnitt med i serien, slik hun hadde rumpeoperasjonen med i forrige serien sin. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (På 9.4.2024 den 9.58):

Man kan si hva man vil om Sophie Elise, men at det finnes følgere som faktisk spør om de kan få være med på fødselen er jo helt fjernt å tenke på 😆 

Synes det sier mer om hvilket syn følgerne har på Sophie Elise. Altså ikke som et reelt og respektert menneske, men mer som en slags figur. Kanskje en fantasifigur 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. De filmet i Trondheim på onsdag? Og i går i Oslo? Men Sophie reiser ikke mer før fødsel, så hun var ikke i Oslo? Greit at de ikke skal legge ut mye når det er innspilling, men hun er jo ikke på innspilling nå? Så nå skjer det, eller?? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...