Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Kaisamaia skrev (Akkurat nå):

Så.. De filmet i Trondheim på onsdag? Og i går i Oslo? Men Sophie reiser ikke mer før fødsel, så hun var ikke i Oslo? Greit at de ikke skal legge ut mye når det er innspilling, men hun er jo ikke på innspilling nå? Så nå skjer det, eller?? 😎

Åja, nei, glem det.. Hun har jo lagt ut på story på insta. Blæææ.. Ikke snap. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (35 minutter siden):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

Går nok helt fint å dra i et bryllup som er i samme byen et par timer med baby om formen er bra. 
Er vel ikke noe problem det. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (8 timer siden):

Så.. De filmet i Trondheim på onsdag? Og i går i Oslo? Men Sophie reiser ikke mer før fødsel, så hun var ikke i Oslo? Greit at de ikke skal legge ut mye når det er innspilling, men hun er jo ikke på innspilling nå? Så nå skjer det, eller?? 😎

.

Endret av FruR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (1 time siden):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

Heller bryllup med baby på rundt 2 uker enn med en baby på flere måneder. Babyer sover nesten hele tiden når de er så små, så ser ikke problemet så lenge formen hennes er bra. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funkygine dro på stranda med nyfødt baby dagen etter at hun fødte nr 3 eller 4, men hun er jo en maskin da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kmff20 skrev (1 time siden):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

Det går vel bra! 
Jeg var i selskap med 5 åringen og nyfødt da babyen var 3 dager gammel. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i 17.mai tog 3 dager etter fødsel. Gikk helt fint 😊 Var ikke et mål, men var heldig med fin form.

Noen ganger går ikke planene som tenkt, men folk flest justerer jo gjøremål etter form. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett ha dratt i bryllup to uker etter fødselen. Formen min var fin og baby sov stort sett 😃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste var knappe en uke gammel da hun overnattet til mine foreldre for første gang. Jeg skulle på julebord. 

Går vel bra med SE hvis formen er bra :) 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hèlt lov å se fram i mot et bryllup, selv i forkant av fødsel :nikke:

Er jo adrenalin i seg selv bare å tenke på all oppmerksomhet hun vil stjele fra bruden :knegg: 

Blir interessant å se hvor lite/mye H'en skal eksponeres.

Da mener jeg ikke typ emoji over fjes, og hvor alt av detaljer vises. 

Endret av Tradegy
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (18 timer siden):

Det går vel bra! 
Jeg var i selskap med 5 åringen og nyfødt da babyen var 3 dager gammel. :P

Det er flott at ikke alle er like VRAK som jeg var i flere måneder etter fødselen av mitt ene barn 🩵 At jeg klarte å tråkle sammen en enkel barnedåp er utrolig, jeg var helt utslitt. Og to uker etter fødsel...? Hormoner, melk, svette og søvnløshet rant opp og ned og jeg klarte knapt å gå ut døra 🙈 Det er veldig deilig med en 13-åring i dag! 🩵 

Det kan da godt hende at SE er i kjempeform etter fødselen for all del, men det er vanskelig å si på forhånd. 

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (På 12.4.2024 den 19.55):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Man må jo ta ting som de kommer, men skjønner godt det vordene foreldreparet ser frem til dette. Kanskje ikke helt det samme om det var en venn litt uti som skulle gifte seg. Men det er jo broren til V! Hadde det vært min/mannes bror som skulle giftet seg så er det kun selve fødsel + sykehusinnleggelsen som kunne holdt oss borte. 2 uker etter fødsel ville vært null stress! Trenger jo ikke danse på bordet eller dra sist heller da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bara jag som inte gick ur sängen på en månad efter att ha fött? 😅😅😅 tyckte synd om mig själv och too bad om andra inte gjorde det 🤣

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor artikkel i Adressa siste dagene om en restauranteier som har begått overgrep mot en lærling. SE går og spiser på restauranten hans selvsagt, ettersom det er en «influenserplass». 
 

Akkurat så lite bevisst som forventet. 😔

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (10 timer siden):

Bara jag som inte gick ur sängen på en månad efter att ha fött? 😅😅😅 tyckte synd om mig själv och too bad om andra inte gjorde det 🤣

Hvorfor var du sengeliggende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (28 minutter siden):

Hvorfor var du sengeliggende?

Högt blodtryck och allmänt sliten 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (10 timer siden):

Stor artikkel i Adressa siste dagene om en restauranteier som har begått overgrep mot en lærling. SE går og spiser på restauranten hans selvsagt, ettersom det er en «influenserplass». 
 

Akkurat så lite bevisst som forventet. 😔

Hvilken restaurant var dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (På 12.4.2024 den 19.55):

Skal i bryllup 2 uker etter termin, lykke til sier jeg bare😂👏 

Vil tro hun legger det ut kun for å skape engasjement og provosere. Snakk om å fremstille seg selv som virkelighetsfjern😮‍💨

Syns faktisk hun er kul og tøff . Får mye mer respekt for noen som setter seg mål om å være raskt tilbake , enn å spille så stakkarslig og hjelpesløs som SB . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...