Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

Uansett, kan hende hun får et nytt perspektiv som mamma. 

 

Jeg unner henne den absurde følelsen av å glede seg sterkt til noe man ikke har forutsetning for å forstå 🥰🥰

 

Baby H...enrik.. :plystre:

 

H....arald 

 

H.....åvard

 

H...aldor :knegg:

(Spent på navn. Og det irriterer meg at jeg kan være spent på noe slik. Til noen jeg ikke kjenner og ikke engang følger i det daglige 🙈

Må ta meg sammen! :ler:

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, folk er jo forskjellige da. Jeg har vært forskjellige steder/eventer med babyene mine fra dag 1, aldri vært noe problem. De er jo bare i bæresjal og sover og ammer ved behov. Nyfødte er enkle. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten ikke det fins noen mer influensersk måte å omtale barnet sitt på enn «baby <forbokstav>». Eneste grunnen til at hun holder på sånn og ikke bare sier barnet eller babyen må jo være at hun aktivt ønsker og legger opp til spekulasjoner og oppmerksomhet rundt barnets navn - og folk biter på så det suser etter. Slutter ikke å overraske meg hvor mye folk kan engasjere seg i banale detaljer som navn på barnet, for hva har det egentlig å si for noen som helst hva SE velger å navngi barnet sitt? Ikke ser jeg underholdningsverdien i det heller

  • Liker 18
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 timer siden):

 

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

Uansett, kan hende hun får et nytt perspektiv som mamma. 

 

Jeg unner henne den absurde følelsen av å glede seg sterkt til noe man ikke har forutsetning for å forstå 🥰🥰

 

Baby H...enrik.. :plystre:

 

H....arald 

 

H.....åvard

 

H...aldor :knegg:

(Spent på navn. Og det irriterer meg at jeg kan være spent på noe slik. Til noen jeg ikke kjenner og ikke engang følger i det daglige 🙈

Må ta meg sammen! :ler:

 

 

 

Rumpa ser ut som im den er paddet med noe gelé eller skumgreier.  Den passer overhodet ikke til den smale kroppen hennes. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (7 minutter siden):

Rumpa ser ut som im den er paddet med noe gelé eller skumgreier.  Den passer overhodet ikke til den smale kroppen hennes. 

Hvorfor er det greit å rakke ned på denne kjendisen, mens andre blir fjernet fortere enn svint av administrator? Jeg bare lurer

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (3 timer siden):

Herlighet, folk er jo forskjellige da. Jeg har vært forskjellige steder/eventer med babyene mine fra dag 1, aldri vært noe problem. De er jo bare i bæresjal og sover og ammer ved behov. Nyfødte er enkle. 

Handler vel egentlig først og fremst ikke om babyen, men om mor. Sting, blodtap og søvnløshet er ikke bare bare. Og for mange krever ammingen utrolig konsentrasjon i starten. Jeg var hvertfall helt i tåka og kunne ikke tenkt meg å være et sted hvor det var forventet at jeg skulle klare å holde en ordentlig samtale.

Men er enig i at det er bedre med litt urealistisk positivitet, enn den konstante klagingen og jeg-er-den-eneste-som-har-vært-gravid-før-holdningen til SB.

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (4 timer siden):

 

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

Uansett, kan hende hun får et nytt perspektiv som mamma. 

 

Jeg unner henne den absurde følelsen av å glede seg sterkt til noe man ikke har forutsetning for å forstå 🥰🥰

 

Baby H...enrik.. :plystre:

 

H....arald 

 

H.....åvard

 

H...aldor :knegg:

(Spent på navn. Og det irriterer meg at jeg kan være spent på noe slik. Til noen jeg ikke kjenner og ikke engang følger i det daglige 🙈

Må ta meg sammen! :ler:

 

 

 

Sofie Elise er heldig som er i så god form fysisk, at hun klarer å trene så mye som hun gjør når hun er høygravid

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tough cookie said:

Sofie Elise er heldig som er i så god form fysisk, at hun klarer å trene så mye som hun gjør når hun er høygravid

Enig. Den kroppen er solid og godt forberedt på den måten :nikke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det greit å rakke ned på denne kjendisen, mens andre blir fjernet fortere enn svint av administrator? Jeg bare lurer

Den du siterer beskriver vel egentlig bare fakta som SE AS selv har bekreftet - at det setet hennes er fylt opp med silikon flere ganger. Å da påpeke at det ser ut som om det er fylt opp, og det så mye at det ikke står til hennes naturlige proporsjoner, det synes jeg er helt innenfor all den tid egen kropp og selvskading via kosmetiske operasjoner og injeksjoner har vært og er bedriftseiers valgte bedriftsinnhold og har vært i årevis.

Spesielt viktig siden dette er influencere som påvirker unge personer negativt og til og med skadelig.

 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Pidla said:

Handler vel egentlig først og fremst ikke om babyen, men om mor. Sting, blodtap og søvnløshet er ikke bare bare. Og for mange krever ammingen utrolig konsentrasjon i starten. Jeg var hvertfall helt i tåka og kunne ikke tenkt meg å være et sted hvor det var forventet at jeg skulle klare å holde en ordentlig samtale.

Men er enig i at det er bedre med litt urealistisk positivitet, enn den konstante klagingen og jeg-er-den-eneste-som-har-vært-gravid-før-holdningen til SB.

Ja, men mor klarer å ta ansvar for seg selv, jeg har aldri hatt sting, har samsovet så vi har sovet bra, ikke hatt noen store blodtap, og hatt enkel amming (er ammeveileder så vet det ikke er slik for alle). Hvis man føler seg bra, så gjør det du vil! Hvis du er dårlig så er det også lov å ligge på sofaen (eller bare hvis du vil). Men det er ikke alle som har en tøff barseltid heldigvis!

Og absolutt ja til mer positivt fokus! Det er for mye syting og for mye konkurranse om hvem som har det verst i graviditet/fødsel/barsel. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (44 minutter siden):

Ja, men mor klarer å ta ansvar for seg selv, jeg har aldri hatt sting, har samsovet så vi har sovet bra, ikke hatt noen store blodtap, og hatt enkel amming (er ammeveileder så vet det ikke er slik for alle). Hvis man føler seg bra, så gjør det du vil! Hvis du er dårlig så er det også lov å ligge på sofaen (eller bare hvis du vil). Men det er ikke alle som har en tøff barseltid heldigvis!

Og absolutt ja til mer positivt fokus! Det er for mye syting og for mye konkurranse om hvem som har det verst i graviditet/fødsel/barsel. 

Hun har vel også sagt at det er med forbehold om at formen er bra og at alt går fint med babyen. Så hun er nok innstilt på at planen kan endre seg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg heier skikkelig på SE for tiden 😍

Hun har kun overrasket meg positivt siste halve året og hun virker faktisk genuin og lykkelig og det er så fint å se! Tror hun er en av de som virkelig har hatt godt av å få nesa ut av egen navle å bry seg om noen andre. 

De kommer til å bli gode foreldre, det er jeg helt sikker på! 💙

Hun virker også veldig ydmyk og inneforstått med at babytid ikke nødvendigvis blir som planlagt og at de tar det som det kommer. Ingen urealistiske forventninger og krav til seg selv. Jeg kunne også dratt i bryllup 2 uker etter min siste. Var forøvrig på handlerunde i et par timer på Amfi 3 dager etter fødsel sist 😅

Alle post partum er forskjellig og man kan ikke legge føringer før man står i det, hvordan den blir og det gjør hun jo. 
 

Endret av EmVeeJee
  • Liker 10
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (6 minutter siden):

Kjenner jeg heier skikkelig på SE for tiden 😍

Hun har kun overrasket meg positivt siste halve året og hun virker faktisk genuin og lykkelig og det er så fint å se! Tror hun er en av de som virkelig har hatt godt av å få nesa ut av egen navle å bry seg om noen andre. 

De kommer til å bli gode foreldre, det er jeg helt sikker på! 💙

Hun virker også veldig ydmyk og inneforstått med at babytid ikke nødvendigvis blir som planlagt og at de tar det som det kommer. Ingen urealistiske forventninger og krav til seg selv. Jeg kunne også dratt i bryllup 2 uker etter min siste. Var forøvrig på handlerunde i et par timer på Amfi 3 dager etter fødsel sist 😅

Alle post partum er forskjellig og man kan ikke legge føringer før man står i det, hvordan den blir og det gjør hun jo. 
 

Enig i det meste, men begynt å bry seg om andre? Hun er kun opptatt av seg selv og sin egen graviditet 😃

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rufs skrev (10 timer siden):

Det er for mye syting og for mye konkurranse om hvem som har det verst i graviditet/fødsel/barsel. 

Ja det ser man jo også i tråden her..

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (50 minutter siden):

Enig i det meste, men begynt å bry seg om andre? Hun er kun opptatt av seg selv og sin egen graviditet 😃

Ja babyen sin 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (6 minutter siden):

Ja babyen sin 😊

Hun har ikke fått baby ennå 😃. Foreløpig ligger den inni magen. Men jeg håper selvfølgelig at hun blir en god mor. Man må ofre litt når man får barn. Ikke sette seg selv helt til side, selvfølgelig. Men man kan ikke få tid/mulighet til helt det samme livet som før. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (20 timer siden):

 

Hun er jammen meg godt trent. Men den bakenden der... smått komisk.

 

 

Hvor ser du at hun er godt trent? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (48 minutter siden):

Hvor ser du at hun er godt trent? 

At hun klarer de øvelsene hun gjør som høygravid,er en god indikator.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (58 minutter siden):

Hun har ikke fått baby ennå 😃. Foreløpig ligger den inni magen.

Man starter jo ikke å bry seg ETTER ungen er født,men under svangerskapet..

Så å si hun bryr seg om (ufødt) barn,er ikke feil..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...