Nonish91 Skrevet 9. april 2024 #40201 Skrevet 9. april 2024 Drar a bare på trening for å ta snap? Så hu viser oss så flink hu er som trener rett før a skal føde??? Får helt angst 😂 1
Sinccis Skrevet 9. april 2024 #40202 Skrevet 9. april 2024 Nonish91 skrev (21 minutter siden): Drar a bare på trening for å ta snap? Så hu viser oss så flink hu er som trener rett før a skal føde??? Får helt angst 😂 Er jo mange som trener helt frem til termin om de er i form til det, så ikke noe rart med det. Og SE dokumenterer jo absolutt alt hun gjør, så hvorfor skulle treningen vært et unntak. Kanskje du ikke bør følge henne på Snapchat om du får angst av det. Ville forøvrig ikke fulgt henne uansett angst eller ikke, vil prøve å støtte henne minst mulig, men hun er jo overalt virker det som - TV, overskrifter i nettaviser, produktene hennes i mange butikker, dukker opp overalt på Instagram, Snapchat, podcaster… 11 1
Gjest winterchild Skrevet 9. april 2024 #40203 Skrevet 9. april 2024 snurk skrev (6 timer siden): Man kan si hva man vil om Sophie Elise, men at det finnes følgere som faktisk spør om de kan få være med på fødselen er jo helt fjernt å tenke på 😆 Bara jag som inte tror på detta? Om det är sant är folk riktigt psycho alltså.
Missy1 Skrevet 9. april 2024 #40204 Skrevet 9. april 2024 winterchild skrev (34 minutter siden): Bara jag som inte tror på detta? Om det är sant är folk riktigt psycho alltså. kanskje en tulling som har spurt om det så nå kan hun bruke det som clickbait for å virke mer kjendis enn hun egentlig er 12 3
Tough cookie Skrevet 9. april 2024 #40205 Skrevet 9. april 2024 I filmen "Kvinner i for store herreskjorter", spiller Henriette Steenstrup en høygravid kunstner som lager fødselen om til en kunstinstallasjon, der hun skal føde inni et bur mens tilhengerne står utenfor å ser på. Begynte å tenke på den filmen når Sophie Elise sa at følgere har spurt om å være tilstede når hun føder. 12
enkefru Skrevet 9. april 2024 #40206 Skrevet 9. april 2024 Tough cookie skrev (16 minutter siden): I filmen "Kvinner i for store herreskjorter", spiller Henriette Steenstrup en høygravid kunstner som lager fødselen om til en kunstinstallasjon, der hun skal føde inni et bur mens tilhengerne står utenfor å ser på. Begynte å tenke på den filmen når Sophie Elise sa at følgere har spurt om å være tilstede når hun føder. 🤣🤣👏 3
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2024 #40207 Skrevet 9. april 2024 Apekatten skrev (På 8.4.2024 den 14.00): Det er vanlig å bli mer hoven og vannete mot slutten av svangerskapet. Virket ikke som Sophie hadde det som fokus, bare at det er sånn kroppen hennes er nå og at det nærmer seg fødsel. Hvis det er snakk om vannansamling eller væskeopphopning, så er det helt vanlig ja. Jeg forbinder ordet hoven med helt andre ting. 2
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2024 #40208 Skrevet 9. april 2024 PurpleTuliip skrev (9 timer siden): Ett helt vanlig et? 😅 har du vært gravid før og hatt plager med vann i kroppen? Jeg fikk hvertfall beskjed av min jordmor om å følge med ved store endinger og måle endringene jevnlig. Har det noe med saken å gjøre om jeg har vært gravid eller ikke? Jeg forbinder hoven med helt noe annet enn vann i kroppen under svangerskap og bruken av ordet hoven gir derfor en annen mening en det som kanskje var intensjonen. 2
PurpleTuliip Skrevet 9. april 2024 #40209 Skrevet 9. april 2024 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (47 minutter siden): Har det noe med saken å gjøre om jeg har vært gravid eller ikke? Jeg forbinder hoven med helt noe annet enn vann i kroppen under svangerskap og bruken av ordet hoven gir derfor en annen mening en det som kanskje var intensjonen. Tenkte om du hadde det, så hadde du muligens vært heldig å sluppet unna siden du ordla deg sånn. Ja, okei. Det gjør ikke jeg. Hvis jeg eser ut, enten det er pga vann i kroppen eller jeg feks skrubber ett kne så det blir større så kan jeg fint omtale begge deler som «hoven». Endret 9. april 2024 av PurpleTuliip La til en R. 10
Missy1 Skrevet 9. april 2024 #40210 Skrevet 9. april 2024 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Har det noe med saken å gjøre om jeg har vært gravid eller ikke? Jeg forbinder hoven med helt noe annet enn vann i kroppen under svangerskap og bruken av ordet hoven gir derfor en annen mening en det som kanskje var intensjonen. Jeg har vært gravid og det er helt naturlig å si man har hovne f.eks føtter når man har vann i kroppen, akkurat som det er like naturlig å si at underlivet var hovent etter fødsel. I siste tilfelle er væsken som forårsaker hevelsen blod og ikke vann. 5 2
Nonish91 Skrevet 9. april 2024 #40211 Skrevet 9. april 2024 Sinccis skrev (8 timer siden): Er jo mange som trener helt frem til termin om de er i form til det, så ikke noe rart med det. Og SE dokumenterer jo absolutt alt hun gjør, så hvorfor skulle treningen vært et unntak. Kanskje du ikke bør følge henne på Snapchat om du får angst av det. Ville forøvrig ikke fulgt henne uansett angst eller ikke, vil prøve å støtte henne minst mulig, men hun er jo overalt virker det som - TV, overskrifter i nettaviser, produktene hennes i mange butikker, dukker opp overalt på Instagram, Snapchat, podcaster… Nja! Hu e opptatt å vise seg fram med at hu e høygravid å trener. Abonnerer ikke på hennes snap, men kommer opp på snap uten at jeg må åpne. Så hu liker nok det med å skryte på seg.
Rufs Skrevet 9. april 2024 #40212 Skrevet 9. april 2024 9 hours ago, Nonish91 said: Drar a bare på trening for å ta snap? Så hu viser oss så flink hu er som trener rett før a skal føde??? Får helt angst 😂 Er ikke farlig det da, jeg har trent frem til fødsel hver gang. Uten snap, men dog. Det er jo faktisk utelukkende positivt hvis hun gjør. 6
Justlooking Skrevet 9. april 2024 #40213 Skrevet 9. april 2024 Missy1 skrev (6 timer siden): kanskje en tulling som har spurt om det så nå kan hun bruke det som clickbait for å virke mer kjendis enn hun egentlig er Ingen oppegående personer spør om noe slikt i fullt alvor. Kanskje en eller annen har tullet om det med mange smiletegn, kanskje ironisk. Eller kanskje ingen. Men ja, alt kan brukes som clickbait uansett. Tror forøvrig ikke på noe av det hun sier pga alle tidligere motbeviste løgner … Kom til å huske på mac’en som ble ranet i Paris i den meget dramatiske kriminalnovellen hun skrev. Og som hun mirakuløst nok brukte mange år senere 😊 Det er mange eksempler på grove løgner gjennom tidene. 8 2
Nonish91 Skrevet 10. april 2024 #40214 Skrevet 10. april 2024 Rufs skrev (3 timer siden): Er ikke farlig det da, jeg har trent frem til fødsel hver gang. Uten snap, men dog. Det er jo faktisk utelukkende positivt hvis hun gjør. Jaja men tror nok at dette e som en konkurranse for henne akkurat nå 😄 1
J.. Skrevet 10. april 2024 #40215 Skrevet 10. april 2024 Justlooking skrev (6 timer siden): Ingen oppegående personer spør om noe slikt i fullt alvor. Ikke alle følgere er "oppegående". Har ingen problemer med å tro på at noen har spurt om noe sånt. Har skjedd villere ting når influencere har fått barn. 12 1
Gjest winterchild Skrevet 10. april 2024 #40216 Skrevet 10. april 2024 J.. skrev (4 timer siden): Ikke alle følgere er "oppegående". Har ingen problemer med å tro på at noen har spurt om noe sånt. Har skjedd villere ting når influencere har fått barn. Vill du ge exempel på de villere tingene? Tror faktiskt aldrig jag har hört något mer crazy än följare som frågar en influencer om de kan vara med på födseln 😂
snurk Skrevet 10. april 2024 #40217 Skrevet 10. april 2024 winterchild skrev (19 minutter siden): Vill du ge exempel på de villere tingene? Tror faktiskt aldrig jag har hört något mer crazy än följare som frågar en influencer om de kan vara med på födseln 😂 Jeg har ingen problem med å tro at dette er sant. For eksempel når "fotballfrue" skulle føde så ble avdelingen ringt av følgere som prøvde å utgi seg for å være nærmeste familie bare for å kunne finne ut av sensitiv informasjon. Når CBE "forsvant" fra bloggen så var det flere som gikk ganske langt for å tilfredsstille sin egen nyskjerrighet. De opplevde vel også at folk snoket rundt huset og prøvde å ta bilder ned i barnevognen... 3 2
Gjest winterchild Skrevet 10. april 2024 #40218 Skrevet 10. april 2024 snurk skrev (39 minutter siden): Jeg har ingen problem med å tro at dette er sant. For eksempel når "fotballfrue" skulle føde så ble avdelingen ringt av følgere som prøvde å utgi seg for å være nærmeste familie bare for å kunne finne ut av sensitiv informasjon. Når CBE "forsvant" fra bloggen så var det flere som gikk ganske langt for å tilfredsstille sin egen nyskjerrighet. De opplevde vel også at folk snoket rundt huset og prøvde å ta bilder ned i barnevognen... Nej men usch, trodde inte att folk var så sjuka trots allt. Men tydligen. Tycker faktiskt synd om influencers då det gäller detta.
J.. Skrevet 10. april 2024 #40219 Skrevet 10. april 2024 winterchild skrev (1 time siden): Vill du ge exempel på de villere tingene? Tror faktiskt aldrig jag har hört något mer crazy än följare som frågar en influencer om de kan vara med på födseln 😂 Når følgere møtte opp på døra hos CBE for å se ungen deres etter fødsel,fordi hun ikke postet barnet på bloggen,vil jeg definere som villere enn nevnte spørsmål. 5
Sinccis Skrevet 10. april 2024 #40220 Skrevet 10. april 2024 Nå er jo det bevist gang på gang at "Fotballfrue" og mannen lager falske brukere for å kommentere på egne innlegg, og også ellers finner på ting som senere viser seg å være langt i fra sannheten, så ville nok tatt alle de historiene deres om følgere som stalker dem etter fødsel med en klype salt. Eneste stalkeren som faktisk er blitt bevist å være sann var jo Fotballfrue sin mann selv, som forfulgte en kvinne som hadde kommentert noe til en samarbeidspartner, og skrapet bilen hennes 😳😂 Nå ble jo dette litt off topic, men poenget var at jeg tror nok det oftest er disse influencerne selv som kommer opp med ville historier og gjør helt drøye ting, og ikke følgerne deres. De er tross alt ikke så store kjendiser at det er så mange gale fans i lille Norge. 12 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå