Era Vulgaris Skrevet 20. november 2023 #38421 Skrevet 20. november 2023 Isild skrev (9 timer siden): Helt enig med deg igjen. Det var så jeg fikk vondt i magen. Det var noe dypt forstyrrende over å se slik seksualisering av graviditet. Har aldri sett det før jeg heller. IKKE normalt, og som du sier - nå skal tydeligvis unge vordende mødre påvirkes. For en møkkabransje. SE seksualiserer jo absolutt alt fra bøker til graviditet. Jeg er overhodet ikke overrasket, til tross for at hun har uttalt at hun ikke har særlig glede av sex. Hun vet at sex selger, og er opptatt av å se sexy ut hele tiden. Det blir nok mye naken, sexy baby mama i monitor nå. 17 1
Cessy Skrevet 20. november 2023 #38422 Skrevet 20. november 2023 Magen er ikke så stor ennå som hun prøver å få den til å se ut som. Hun hadde maks svai i ryggen for å få mage til å være synlig. Da jeg var i samme uke så hadde jeg ikke noen synlig kul med mindre jeg presset den ut. 8
Arne Tiholt Skrevet 20. november 2023 #38423 Skrevet 20. november 2023 1 minutt siden, Cessy said: Magen er ikke så stor ennå som hun prøver å få den til å se ut som. Hun hadde maks svai i ryggen for å få mage til å være synlig. Da jeg var i samme uke så hadde jeg ikke noen synlig kul med mindre jeg presset den ut. Tror ikke hun gjør den stor med vilje. Hun ville helst hatt flat mage
Hyacinth Skrevet 20. november 2023 #38424 Skrevet 20. november 2023 Viki6 skrev (10 timer siden): Tviler på at hun blir mer voksen og mindre selvopptatt av å få baby. Men kan jo hende at barnefar er en grepa kar. Blir kanskje mange turer til Harstad for å få avlastning. Familien til begge bor vel der? Hun har jo vært veldig glad i dyrene sine, uten at det har hjulpet på omsorgsevne. De har vel alle havnet i Harstad etter kort tid. Synes ihvertfall det virker som et godt tegn at barnefar ikke vil bli influencer og ikke vil eksponeres. 6
Sinccis Skrevet 20. november 2023 #38425 Skrevet 20. november 2023 Hyacinth skrev (2 minutter siden): Synes ihvertfall det virker som et godt tegn at barnefar ikke vil bli influencer og ikke vil eksponeres. Absolutt. På den annen side ville jo ikke Kasper være synlig på so-me heller, før han da ble influencer selv allikevel. Får nå håpe denne barnefar har vett til å skjerme barnet, men ser ikke helt hvordan han kan stoppe SE hvis det er eksponering hun bestemmer seg for. Hun har jo allerede delt detaljerte ultralydbilder, så det ender nok ikke etter at barnet er født. Ser for meg det blir sexy photoshoots med baby, og ammebilder. Og hvem kan vel shame en ung mor som prøver å finne sin vei i den nye mammarollen sin. 13 2
Frisk Frosk Skrevet 20. november 2023 #38426 Skrevet 20. november 2023 Hyacinth skrev (6 minutter siden): Synes ihvertfall det virker som et godt tegn at barnefar ikke vil bli influencer og ikke vil eksponeres. Han må jo ha sagt seg enig i at SSI deler deres intime sexliv på SE AS, så så mye mot å eksponeres har han tydeligvis ikke... 7 4
Lorieen Skrevet 20. november 2023 #38427 Skrevet 20. november 2023 Ref. snapstory: Kafébesøk med bar mage og åpen buksesmekk. Ærlig talt, det finnes da vel gravidbukser? Er ikke det greiere enn å «måtte matche trusa med resten av klærne»? Jeg skulle i hvert fall tro det. 32 6
Hyacinth Skrevet 20. november 2023 #38428 Skrevet 20. november 2023 Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Han må jo ha sagt seg enig i at SSI deler deres intime sexliv på SE AS, så så mye mot å eksponeres har han tydeligvis ikke... Hahaha, det er absolutt et godt poeng! 5 1
Rufs Skrevet 20. november 2023 #38429 Skrevet 20. november 2023 2 hours ago, Lorieen said: Ref. snapstory: Kafébesøk med bar mage og åpen buksesmekk. Ærlig talt, det finnes da vel gravidbukser? Er ikke det greiere enn å «måtte matche trusa med resten av klærne»? Jeg skulle i hvert fall tro det. Altså seriøst? 🤯 4 2
Lorieen Skrevet 20. november 2023 #38430 Skrevet 20. november 2023 Rufs skrev (7 minutter siden): Altså seriøst? 🤯 Seriøst. 3 1
Rufs Skrevet 20. november 2023 #38431 Skrevet 20. november 2023 Just now, Lorieen said: Seriøst. Jeg er bare målløs. Er ikke hun såvidt gravid? Det blir jo "spennende" fremover. 🤪 5 1
Missy1 Skrevet 20. november 2023 #38432 Skrevet 20. november 2023 Syns det er spennende at hun allerede i uke 17 kan kjenne at innvollene hennes dyttes så langt opp at hun føler maten kommer opp i spiserøret…. Hun har et tungt svangerskap foran seg isåfall, for den babyen skal vokse og ta mye mer plass før den skal ut 🫣 19 7
Lorieen Skrevet 21. november 2023 #38433 Skrevet 21. november 2023 Missy1 skrev (1 time siden): Syns det er spennende at hun allerede i uke 17 kan kjenne at innvollene hennes dyttes så langt opp at hun føler maten kommer opp i spiserøret…. Hun har et tungt svangerskap foran seg isåfall, for den babyen skal vokse og ta mye mer plass før den skal ut 🫣 Nå er vel babyen på størrelse med en avokado, så da er anatomien hennes noget spesiell inni der. Greit hun er petite, men SÅ lita er hun da ikke… 7
Isild Skrevet 21. november 2023 #38434 Skrevet 21. november 2023 Fra å være fornærmet over at noen spekulerte i om hun var gravid, så får hun nå ikke vært NOK gravid. Dette blir `høygravid` fra nå og frem til fødsel. Veldig gravidmage, og plager som at barnet tar "all plassen"osv (som vi andre opplevde mot slutten) Det blir som å pynte til jul i September. Håper for guds skyld de velger å skjerme dette barnet, så han/hun får vokse opp så anonymt som det går, og med så blankt googlesøk som mulig. 20 6
Gjest Sprite Skrevet 21. november 2023 #38435 Skrevet 21. november 2023 Isild skrev (1 time siden): Fra å være fornærmet over at noen spekulerte i om hun var gravid, så får hun nå ikke vært NOK gravid. Dette blir `høygravid` fra nå og frem til fødsel. Veldig gravidmage, og plager som at barnet tar "all plassen"osv (som vi andre opplevde mot slutten) Det blir som å pynte til jul i September. Håper for guds skyld de velger å skjerme dette barnet, så han/hun får vokse opp så anonymt som det går, og med så blankt googlesøk som mulig. Tviler sterkt på den siste delen her. Tviler sterkt!
Missy1 Skrevet 21. november 2023 #38436 Skrevet 21. november 2023 Hvis Sofie mener hun skal bli mer privat og ikke eksponere denne babyen når den kommer, så burde hun kanskje bruke svangerskapet til å øve seg? Hun er vant til å eksponere hver minste ting i livet sitt, noe hun har gjort mesteparten av livet sitt. Det er galskap å tro at hun vil klare å holde seg privat etter fødsel når hun holder på slik som nå. Ikke engang en uke har det vært kjent at hun er gravid, men hun har allerede rukket å brette ut ekstremt mye detaljer. Svangerskapet står nå til salgs for annonsører og det er blottlegging hver dag. Er det noen som tror hun klarer å legge lokk på det den dagen barnet ser dagens lys? Det blir som å tro at en tung rusmisbruker klarer å kutte drugs tvert 19 9
Wald86 Skrevet 21. november 2023 #38437 Skrevet 21. november 2023 (endret) . Endret 26. november 2023 av Wald86 8 2
Carabilla Skrevet 21. november 2023 #38438 Skrevet 21. november 2023 (endret) J.. skrev (På 17.11.2023 den 7.30): Heldigvis sier NHI at fødselpsykose er sjeldent (1 av 1000). https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/etter-fodselen/fodselspsykose Samme med fødselsdepresjon,som rammer 7-13%. https://www.fhi.no/he/folkehelserapporten/grupper/svangerskap/?term= Og enda viktigere - det finnes god hjelp å få,hvis det skulle bli slik. Jeg er klar over at det er sjeldent, men om hun har vært psykoisk tidligere så øker også sjansen for å oppleve det igjen. Om det stemmer det hun sier at hun nesten ikke sover så blir man alvorlig syk til slutt... Endret 21. november 2023 av Carabilla 7
Sinccis Skrevet 21. november 2023 #38439 Skrevet 21. november 2023 Carabilla skrev (53 minutter siden): Om det stemmer det hun sier at hun nesten ikke sover så blir man alvorlig syk til slutt... Er så klart umulig å vite hva som stemmer av alt hun sier, men med tanke på at hun sier hun allerede på svangerskapsuke 17 kjenner hvordan barnet presser innvollene hennes opp, samt må ha hjelp fra kjæresten for å gå til bilen da det er så tungt å gå som gravid, så kan man kanskje ta dette med at hun nesten ikke sover noe med en klype salt også. Håper nå fremdeles på at hun får en "wake up call" når hun er høygravid eller senest når barnet er født, og velger å skjerme barnet (og seg selv også for den saks skyld, tror ikke det å eksponere privatlivet sitt i den grad hun nå gjør er sunt for psyken hennes heller). 12 5
Missy1 Skrevet 21. november 2023 #38440 Skrevet 21. november 2023 Sinccis skrev (12 minutter siden): Er så klart umulig å vite hva som stemmer av alt hun sier, men med tanke på at hun sier hun allerede på svangerskapsuke 17 kjenner hvordan barnet presser innvollene hennes opp, samt må ha hjelp fra kjæresten for å gå til bilen da det er så tungt å gå som gravid, så kan man kanskje ta dette med at hun nesten ikke sover noe med en klype salt også. Håper nå fremdeles på at hun får en "wake up call" når hun er høygravid eller senest når barnet er født, og velger å skjerme barnet (og seg selv også for den saks skyld, tror ikke det å eksponere privatlivet sitt i den grad hun nå gjør er sunt for psyken hennes heller). Merkelig nok må hun dyttes av kjæresten for å komme seg til bilen, men hun klarer fint å trene daglig på treningssenter. Kan nok ta det meste hun sier med en god spade salt 19 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå