Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35121 Skrevet 28. februar 2023 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Og jeg har som sagt ikke fulgt med på Sophie Elise verken i sosiale medier eller på noen av disse programmene om henne. Jeg har ikke en gang sett Farmen der hun var med. Jeg sier ikke at du tar feil, da Fetisha sikkert har vært kjent for mange som SE sin venninne, men jeg bare peker på at for de som ikke har fulgt med på SE så har Fetisha kanskje ikke vært mest kjent som SE sin venninne. Jeg er ganske sikker på at de får fortsette. Sophie Elise AS er en bedrift som er såpass stor og erfaren i bransjen, at jeg antar den kontrakten er rimelig vanntett. Det er sikkert også noen arge advokater som står klare til å forsvare SE AS med nebb og klør. Jeg tror NRK sliter med å finne gyldig grunn til å avslutte samarbeidet. De har nok gått av seg skoene da de inngikk denne kontrakten. men kontrakten er vel ikke evigvarende. det må jo stå noe om når podcasten opphører. det er fullt mulig å ikke fornye en kontrakt med en innleid. 2
lurker Skrevet 28. februar 2023 #35122 Skrevet 28. februar 2023 1 minutt siden, Ardwinna said: Og jeg har som sagt ikke fulgt med på Sophie Elise verken i sosiale medier eller på noen av disse programmene om henne. Jeg har ikke en gang sett Farmen der hun var med. Jeg sier ikke at du tar feil, da Fetisha sikkert har vært kjent for mange som SE sin venninne, men jeg bare peker på at for de som ikke har fulgt med på SE så har Fetisha kanskje ikke vært mest kjent som SE sin venninne. Ja, klart det finnes noen som ikke vet det, med veldig mange vet nok om det. De har hatt podkast sammen tidligere også, i 2019.
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35123 Skrevet 28. februar 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Er og har vært hele tiden 100% sikker på at dette ikke får konsekvenser,for det er det det ender med,hver eneste gang. enig. jeg har også tenkt det samme. ellers ville dette skjedd med en eneste gang det ble et issue. håper bare at folk skutter å høre på dritten. men kjenner jeg til grisegubber i dette landet så skjer vel ikke dette. de sitter nok spikret foran hver torsdag. ÆSJ 3
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35124 Skrevet 28. februar 2023 Fatter ikke at hun ikke trekker seg frivillig, men tviholder på denne jobben. Stiller trofast opp til ny pod innspilling hver tirsdag, selv om hun vet at “hele Norge” ønsker henne bort fra NRK, og at NRK har havnet i deep shit pga henne. Hadde hun hatt en smule stolthet, hadde hun trukket seg da hun så denne stormen bygge seg opp. Blir mer og mer sikker på at bildet med posen var kalkulert fra hennes side, for oppmerksomhet. Nå kan hun leke diva som sniker seg rundt mens pressen lurer i buskene, nekte å kommentere annet enn i vage formuleringer i egne kanaler. Neste blir vel store solbriller og skjerf. Det positive som kom ut av posebildet, var at det også ble satt fokus på det faktiske innholdet i podcasten, og at "alle" fikk det med seg. Tror de spiller inn sin siste podcast for NRK i dag.
Ardwinna Skrevet 28. februar 2023 #35125 Skrevet 28. februar 2023 Ænema skrev (10 minutter siden): men kontrakten er vel ikke evigvarende. det må jo stå noe om når podcasten opphører. det er fullt mulig å ikke fornye en kontrakt med en innleid. Ikke evigvarende, men for alt vi vet har NRK slått på stortromma og inngått kontrakt for en lang periode fordi de var sikker på at dette var en fantastisk ide. 2
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35126 Skrevet 28. februar 2023 (endret) Ardwinna skrev (3 minutter siden): Ikke evigvarende, men for alt vi vet har NRK slått på stortromma og inngått kontrakt for en lang periode fordi de var sikker på at dette var en fantastisk ide. Det kan tenkes, og NRK må kanskje betale dem ut perioden om de vil kvitte seg med dem før. Noe de forhåpentligvis gjør med glede for å få ro. Endret 28. februar 2023 av Finlay
Humas Skrevet 28. februar 2023 #35127 Skrevet 28. februar 2023 Kanskje de spiller inn en podcast, legger bånd på seg. Snakker om Alta-aksjonen, miljøvern og kosthold.. Men i tilfelle lar jeg meg ikke lure. Det er for at de skal kunne avslutte med ‘verdighet’. 4 1
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #35128 Skrevet 28. februar 2023 Ardwinna skrev (3 minutter siden): Ikke evigvarende, men for alt vi vet har NRK slått på stortromma og inngått kontrakt for en lang periode fordi de var sikker på at dette var en fantastisk ide. huff ja. håper ikke det 1
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35129 Skrevet 28. februar 2023 Humas skrev (16 minutter siden): Kanskje de spiller inn en podcast, legger bånd på seg. Snakker om Alta-aksjonen, miljøvern og kosthold.. Men i tilfelle lar jeg meg ikke lure. Det er for at de skal kunne avslutte med ‘verdighet’. De hadde "Tinderfest" i helgen,så vi vet alle hva dagens tema er.. 8 2
Missmischief Skrevet 28. februar 2023 #35130 Skrevet 28. februar 2023 Unnskyld meg for måten jeg ordlegger meg på nå, men så blåst som kringkastingssjefen fremstod i debatten så overrasker det meg ikke det spor om desse to får sitte å spy ut av seg hjernedødt innhold i lang lang tid fremover. I debatten virket det som de over 3000 klagene hadde gått henne hus forbi der hun stod innbilsk ekkelt å smilte og indirekte forsvarte denne podcasten med nebb og klør. Voksne dama kunne vel i det minste sagt hva hun mener når ordet rundpult kom opp? neida, selv det ble for skummelt. 36 4
Populært innlegg MyMichelle Skrevet 28. februar 2023 Populært innlegg #35131 Skrevet 28. februar 2023 Jeg synes at i podcasten er Fetisha like ille som SE. Jeg hørte de første episodene for å danne meg en egen mening. Fetisha legger noen ganger om stemmen for å framstå kul (høres det ut som), gapskratter etter annenhver setning, samt at det er hun som bruker begrepet «fette nørd». Det var hun som brukte det når det gjaldt kondombruk også. Og hun sier hun har et problem med alkohol. Og at hun har lyst å bli gravid bare for å vite om hun kan bli det. Så vil hun ta abort. Vil hun ha barn skal en slektning i USA være gravid med det. Jeg ser absolutt ingen grunn til at dere skal synes mer synd på Fetisha enn på SE. Hun er ikke mer «offer» enn SE. 43 9
Vitulina Skrevet 28. februar 2023 #35132 Skrevet 28. februar 2023 Helt vilt at man med de utbyttene og lønn har heftelser på nesten 900 000 på bilen. Tror dette går rett vest, om kort tid. (VG viste regnr) 10 2
Carrie_S Skrevet 28. februar 2023 #35133 Skrevet 28. februar 2023 (endret) 1 hour ago, J.. said: At Fetisha (på IG story) nå sitter å gjør narr av at norsk presse står utenfor bygget å prøver å få SE i snakk,mens SE sitter i bakgrunnen også veldig fornøyd,er jo et greit hint om at de/SE ikke blir kicket fra NRK,tenker jeg.. Avskjedspodden 🙂 De får anledning til å slippe sitt narrativ i sin egen kanal, og NRK går ut med pressemeldingen samme dag som podkasten går på luften på torsdag. Endret 28. februar 2023 av Carrie_S 4
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2023 #35134 Skrevet 28. februar 2023 Missmischief skrev (1 minutt siden): Voksne dama kunne vel i det minste sagt hva hun mener når ordet rundpult kom opp? neida, selv det ble for skummelt. Ansiktsuttrykket hennes da Solvang sa rundpult er verdt Kringkastingsavgiften🤣
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35135 Skrevet 28. februar 2023 Carrie_S skrev (13 minutter siden): Avskjedspodden 🙂 De får anledning til å slippe sitt narrativ i sin egen kanal, og NRK går ut med pressemeldingen samme dag som podkasten går på luften på torsdag. Tror neppe det skjer,gitt. 5
Galanga Skrevet 28. februar 2023 #35136 Skrevet 28. februar 2023 Vitulina skrev (13 minutter siden): Helt vilt at man med de utbyttene og lønn har heftelser på nesten 900 000 på bilen. Tror dette går rett vest, om kort tid. (VG viste regnr) Stussa veldig på at de ikke sladda skiltnummeret, det ligger fortsatt åpent på VGs forside. 1 2
Carrie_S Skrevet 28. februar 2023 #35137 Skrevet 28. februar 2023 (endret) 1 minutt siden, J.. said: Tror neppe det skjer,gitt. Vi får se da 😉 Jeg er helt sikker. Dvs kan hende de slipper pressemeldingen på onsdag pga press, men jeg tror det blir torsdag slik det ser ut nå. Endret 28. februar 2023 av Carrie_S 1
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35138 Skrevet 28. februar 2023 Carrie_S skrev (12 minutter siden): Vi får se da 😉 Jeg er helt sikker. Dvs kan hende de slipper pressemeldingen på onsdag pga press, men jeg tror det blir torsdag slik det ser ut nå. Ganske sikker der,ja. 1
nyjenta Skrevet 28. februar 2023 #35139 Skrevet 28. februar 2023 Vitulina skrev (43 minutter siden): Helt vilt at man med de utbyttene og lønn har heftelser på nesten 900 000 på bilen. Tror dette går rett vest, om kort tid. (VG viste regnr) Fordi det dummeste man kan gjøre er å betale ned lån. Med utbytte og lønn bør man investere og betale ned regninger med det man tjener på investeringene. er en grunn til at rike alltid har lån og gjeld opp til øra, så får man i tillegg skattefradrag. 2
J.. Skrevet 28. februar 2023 #35140 Skrevet 28. februar 2023 J.. skrev (3 timer siden): At Fetisha (på IG story) nå sitter å gjør narr av at norsk presse står utenfor bygget å prøver å få SE i snakk,mens SE sitter i bakgrunnen også veldig fornøyd,er jo et greit hint om at de/SE ikke blir kicket fra NRK,tenker jeg.. Hun slettet den nå,så fikk muligens beskjed om å jekke seg ned.. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå