Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 9/10/2022 at 4:29 PM, Isild said:

Først og fremst så så hun ikke helt i form ut på bildene TV2 delte av henne. Hun delte også at hun ville bli borte fra some i en periode, for å jobbe med seg selv.

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier-skal-jobbe-med-meg-selv/15044929/

Ingen skandaler eller noe spesiellt som skjedde, bortsett fra å kline med sønnen til Øyvind Blunck og Guri Schanke. Men de dater visst. 

Håper hun faktisk tar vare på seg selv denne måneden,  får en pause fra fest og fyll, og at det ikke viser seg at hun er avgårde for en operasjon til. For hvis hun fortsetter i dette sporet så er veien kort fra "søt og flink ung jente" til "forfylla kirurgisk katastrofe i 30-årene" 

Det er jeg dessverre redd for at høyst sannsynlig skjer. Så mange kirurgiske operasjoner eldes ikke alltid særlig bra. Håper inderlig hun ikke opererer seg enda mer.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (På 12.9.2022 den 7.59):

Gidd å lese tråden, da! Står om det f.eks i siste innlegg på forrige side.

Sorry då, jezzes

• Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (12 timer siden):

Det er jeg dessverre redd for at høyst sannsynlig skjer. Så mange kirurgiske operasjoner eldes ikke alltid særlig bra. Håper inderlig hun ikke opererer seg enda mer.

Håper virkelig ikke det. Hun er helt på grensen nå ift å ødelegge ansiktet sitt helt. Egentlig over grensen slik jeg ser det. 

• Liker 7
Skrevet

Det er tydelig på bildene fra hagefesten at grensen er nådd for lengst. Ansiktet hennes er ødelagt. Og ikke minst er det veldig tydelig hvor mye hun filtrerer og redigerer alt som postes i sosiale medier.

B0DB27FB-739D-453E-873E-6CA15E583973.jpeg

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, ignore said:

Det er tydelig på bildene fra hagefesten at grensen er nådd for lengst. Ansiktet hennes er ødelagt. Og ikke minst er det veldig tydelig hvor mye hun filtrerer og redigerer alt som postes i sosiale medier.

B0DB27FB-739D-453E-873E-6CA15E583973.jpeg

Der begynner det å minne om Michael Jackson-nese, får håpe det er bildet som er uheldig. Det er trist å se en ung jente ha hatt så lite tillit til egen skjønnhet og utstråling at hun har måttet dra det så langt. Håper virkelig leger vet å si nei til henne nå.

• Liker 21
Skrevet

Når plastiske operasjoner går for langt så ser det til slutt ut som om de er rekonstruert etter brannskade/ulykke istedetfor at det blir pent. Det er ikke mer hud igjen. Ansikt og kropp blir uproporsjonalt, fullt av arr og får et unaturlig bevegelsesmønsker pga implantater, løft og fillers. 

SE sin siste operasjon burde vært unngått. Hun klarer tydeligvis ikke å stoppe, og jeg håper også nå at leger sier nei. 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (40 minutter siden):

https://www.elle.no/sophie-elise-helt-uten-filter/

sophie-elise-elle-3-1-683x1024.thumb.jpg.a5aec4b380599298230d6dc6c995c2e0.jpg

Kommer aldri til å forstå hvorfor hun ikke gikk for mer stil. Hun var så utrolig flott et par ganger underveis. 

Der er hun jo stylet av Elle. Hun har aldri hatt tilsvarende stil selv, etter det jeg har sett.

• Liker 12
Skrevet
Sarah93 skrev (2 minutter siden):

Der er hun jo stylet av Elle. Hun har aldri hatt tilsvarende stil selv, etter det jeg har sett.

Er klar over det, men forstår ikke helt hvorfor hun ikke har gått for litt mer stil (ikke nødvendigvis helt som Elle-stilen) 

Tror det ville slått mye mer an. 

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (35 minutter siden):

Er klar over det, men forstår ikke helt hvorfor hun ikke har gått for litt mer stil (ikke nødvendigvis helt som Elle-stilen) 

Det gir ikke 💵

Sex selger. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (35 minutter siden):

Men puppe- og rumpegreiene har jo slått an. Hun tjener vanvittige summer på det. Ikke sikkert denne stilen ville generert like mye oppmerksomhet.

• Liker 6
Skrevet
Sarah93 skrev (5 minutter siden):

Men puppe- og rumpegreiene har jo slått an. Hun tjener vanvittige summer på det. Ikke sikkert denne stilen ville generert like mye oppmerksomhet.

Nei, jeg vet ikke. Ingen tvil om at sex-opplegget hennes har generert mye penger. 

Men jeg tenker at hun med "stil" kanskje ville fått mer typ anerkjennelse som hun faktisk ønsker. 

• Liker 10
Skrevet
Isild skrev (26 minutter siden):

Nei, jeg vet ikke. Ingen tvil om at sex-opplegget hennes har generert mye penger. 

Men jeg tenker at hun med "stil" kanskje ville fått mer typ anerkjennelse som hun faktisk ønsker. 

Anerkjennelse for hva da? Det er ikke SÅ imponerende å ha blondt hår og en dressjakke, liksom, Anniken Jørgensen osv kjører samme stil. Karrieren hennes er vel i høy grad bygget på sex og sjokkfaktor, å være den som tar det lengst med plastisk kirurgi, å redefinere bimbo-begrepet ved å vise at man kan se så outert ut og ha meninger om politikk, dyrevelferd osv ("Barbie med en twist") og å være kompromissløs når det kommer til å "være seg selv" - mistenker at Elle-stilen ikke er helt henne.

Men nå skal jeg slutte å kverulere :)

• Liker 12
Skrevet
Sarah93 skrev (12 timer siden):

Anerkjennelse for hva da? Det er ikke SÅ imponerende å ha blondt hår og en dressjakke, liksom, Anniken Jørgensen osv kjører samme stil. Karrieren hennes er vel i høy grad bygget på sex og sjokkfaktor, å være den som tar det lengst med plastisk kirurgi, å redefinere bimbo-begrepet ved å vise at man kan se så outert ut og ha meninger om politikk, dyrevelferd osv ("Barbie med en twist") og å være kompromissløs når det kommer til å "være seg selv" - mistenker at Elle-stilen ikke er helt henne.

Men nå skal jeg slutte å kverulere :)

Jeg er ikke uenig i noe av det du sier, jeg mener bare at hun som strever så hardt for å få nettopp anerkjennelse, kanskje ville få mer av den anerkjennelsen hun streber etter,  - ved å være mer påkledd og elegant. 

Nå har hun mest oppnådd anerkjennelse for å være "offer", det er ganske nitrist. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (17 timer siden):

https://www.elle.no/sophie-elise-helt-uten-filter/

sophie-elise-elle-3-1-683x1024.thumb.jpg.a5aec4b380599298230d6dc6c995c2e0.jpg

Kommer aldri til å forstå hvorfor hun ikke gikk for mer stil. Hun var så utrolig flott et par ganger underveis. 

Husker hun sa i story at hvis det var interesse der ute for dette bildet, så kunne hun skaffe det🙈

Kult bilde, men vil man ha det på veggen hjemme liksom...?

Skrevet (endret)

En som skrev i kompani tråd: 

«Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom»

Endret av Innsidenut
  • Liker 10
Skrevet
Innsidenut skrev (50 minutter siden):

En som skrev i kompani tråd: 

«Carsten til sesongen som kommer neste vår (som nettopp ble spilt inn):

Liva Ingebrigtsen, Agnetesh, Carina Dahl, Vendela Kirsebom, Thomas Hayes, Grunde Myhrer, Jon Herman Henriksen, Ingrid Halstensen, Iben Akerlie, Sval, Christopher Robin Omdahl, Turab Awan, Tete Liedbom»

Det var jo bra at ho ikke var med her også men en merkelig cast???eller,sikkert bare meg😂

• Liker 10
Skrevet

Hun har vært noe aktiv på ig den siste tiden, her i alle fall for en uke siden på et innlegg fra Nora Haukland.

54B919E6-B901-409C-AF5A-135D1F21FA33.jpeg

• Liker 2
Skrevet
korallrev skrev (27 minutter siden):

Hun har vært noe aktiv på ig den siste tiden, her i alle fall for en uke siden på et innlegg fra Nora Haukland.

54B919E6-B901-409C-AF5A-135D1F21FA33.jpeg

Har de byttet roller?? Rævslikkere!

Ikke pent, vet det...

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...