Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finlay skrev (24 minutter siden):

Ja, ser at det er brukt kontur, men ser ut som den er blitt fylt opp i tillegg. 

F6780E55-DBBD-4B2A-A66B-702D13C253B4.jpeg

Ser ut som en bart,med den mørke tykke liplineren.

• Liker 20
Skrevet
bedora skrev (22 timer siden):

Det er virkelig trist å se hvor langt hun har gått med de kosmetiske inngrepene. Som noen har skrevet tidligere i tråden ser det ut som om øynene hennes er «dratt opp» selv når hun ser ned. Kan umulig være behagelig.
Igjen håper jeg at hun kan innse at det har gått altfor langt, og gi seg med dette, både for hennes egen skyld men også for alle som ser opp til henne. Dessverre har vi vel sett gang på gang at hun heller gjør det motsatte; gjør ytterligere inngrep fremfor å stoppe. 

A2FC6434-996D-4357-ABCD-754A85042A7D.jpeg

Ser ut som en alien

• Liker 6
Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Den jakken får oppmerksomhet, men denne Andreas har samme etternavn som henne, kan jo være en slektning. 

Ellers får jeg ikke øynene fra den nye overleppen hennes😳

5B402281-A826-41FE-BBE3-C871DD9425C9.jpeg

Ja, ganske iøyefallende når leppekanten er rett under nesa.

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

De kjørte motorsykkel (..for de som husker når hun plutselig ville ta lappen på det kan jo se grunnen nå..) hvorpå han stoppet og "kastet" henne av langs veien.

Fortalt og bekreftet av både henne selv og VW på Jodel/IG.

Fortalte hun dette på Instagram? Jeg følger ikke henne der, så får ikke med meg det der. Sprøtt at se og hør ikke har skrevet om det😅

• Liker 4
Skrevet
Pust skrev (På 23.7.2022 den 22.32):

Jeg regner med at du skjønner vitsen med å holde bena der de skal være, ha hendene på rattet og ikke dille med mobil etc? Man er jo ikke alene på veien og i et frontkrasj ville det benet til Sofie blitt most - og høyst sannsynlig medvirket til store skader på overkropp og ansikt. Man tuller ikke i trafikken. 

Hvis hun kjører automat så bruker hun bare et bein.... Hun brukte heller ikke telefonen, som jeg fikk med meg.?
Slutt å heng dere oppi så mye, pust med magen og nyt livet. 

• Liker 1
Skrevet
Innsidenut skrev (52 minutter siden):

Fortalte hun dette på Instagram? Jeg følger ikke henne der, så får ikke med meg det der. Sprøtt at se og hør ikke har skrevet om det😅

IG og Jodel,når hun var innom der selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)
DildoShwaggins skrev (46 minutter siden):

Hvis hun kjører automat så bruker hun bare et bein.... Hun brukte heller ikke telefonen, som jeg fikk med meg.?

Hvis man sitter med benet i sete ved en evt kræsj,hva tror du skjer da da?

Alt dette lærer man konsekvensene av når man tar lappen..

Bena skal være på gulvet for å minske potensielle skader,av samme grunn skal man ikke lage seg uvaner med hvordan man holder rattet etc.. alt koker ned til egen sikkerhet.

Endret av J..
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (19 timer siden):

De kjørte motorsykkel (..for de som husker når hun plutselig ville ta lappen på det kan jo se grunnen nå..) hvorpå han stoppet og "kastet" henne av langs veien.

Fortalt og bekreftet av både henne selv og VW på Jodel/IG.

Er det slik å forstå at når Sofie Steen Isachsen har fortalt noe på Jodel/IG er det en bekreftet sannhet? Nå aner jeg ikke hvem VW er, men jeg vil anta den/de personene kun har frøken Isachsens versjon av saken?

Er det en person som er kjent for alternative sannheter er det vel Sofie Steen Isachsen.Jeg har vanskelig for å glemme leilighetskjøpet i Tromsø, jakten på Mac tyven i Paris eller all treningen hun la ned for å få "sprett rumpe".

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Polarisstella skrev (1 time siden):

Er det slik å forstå at når Sofie Steen Isachsen har fortalt noe på Jodel/IG er det en bekreftet sannhet? Nå aner jeg ikke hvem VW er, men jeg vil anta den/de personene kun har frøken Isachsens versjon av saken?

Er det en person som er kjent for alternative sannheter er det vel Sofie Steen Isachsen.Jeg har vanskelig for å glemme leilighetskjøpet i Tromsø, jakten på Mac tyven i Paris eller all treningen hun la ned for å få "sprett rumpe".

Når SE selv forteller noe om seg selv,så må man ta det som sannhet inntil noe annet blir bevist,ja.

Tingene du nevner ble jo enkelt motbevist,fordi det var åpenbar løgn.

Men du står jo fritt til å finne kilder som motbeviser hennes utsagn.

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg fulgte også tråden på Jodel, der det først ble spekulert i om “kastet av sykkelen” var en metafor, noe som ble avkreftet av VW. Hun kunne bekrefte at Isak “kastet” SE av motorsykkelen, og at hun ble stående igjen et øde sted og måtte ringe etter faren som kom og hentet henne. Om det er sant vet man naturligvis ikke, men dette er altså hvordan SE og venninnen VW svarte på spørsmålet "Hva skjedde egentlig i Henningsvær". 

Foranledningen vites ikke, men man kan jo se for seg at noe har skjedd som gjorde at hun altså ikke fikk sitte på tilbake igjen. Hun ble neppe fysisk KASTET av motorsykkelen😂

Endret av Finlay
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Når SE selv forteller noe om seg selv,så må man ta det som sannhet inntil blir bevist,ja.

Tingene du nevner ble jo enkelt motbevist,fordi det var åpenbar løgn.

Men du står jo fritt til å finne kilder som motbeviser hennes *utsagn.

Må man virkelig ta det Sofie Steen Isachsen forteller om seg selv som en sannhet? Så absolutt ikke. Det står fritt til enhver å tro, eller ikke tro, på det som kommer ut av munnen på Sofie Steen Isachsen.

Du skriver 'tingene du nevner ble jo enkelt motbevist,fordi det var åpenbar løgn'. Hvordan var dette mer 'åpenbar løgn' enn den omtalte  historien? Leilighetskjøpet ble avslørt av en journalist som begynte å grave i saken. Den fantastiske jakten på Mac tyven har vel aldri blitt bekreftet som løgn, etter hva jeg har fått med. 

Poenget mitt er at jeg har vanskelig for å tro på noe som kommer fra Sofie Steen Isachsen. Av den enkle grunn at hun har bygd en karriere på alternative sannheter og løgn. Ta bare alle hennes diagnoser. Som papirfobien.  Den er ikke heldigvis for henne ikke så ille at den fratar henne evnen til å posere med boken opp ned og sløret blikk. Hva med hennes bipolare lidelse, som hun mirakuløst ble frisk fra? Det er er ikke alle forunt å bli kurert fra en kronisk lidelse. Listen over løgnene til Sofie Steen Isachsen er lang. Jeg kunne fortsatt og fortsatt og .............

Btw. Jeg har verken interesse av eller ork til å 'finne kilder som motbeviser hennes utsagn'.

• Liker 28
  • Hjerte 1
Skrevet
DildoShwaggins skrev (14 timer siden):

Har du førerkort? Hvis ja bør du straks ta en runde med repetering hos nærmeste kjøreskole!

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
DildoShwaggins skrev (18 timer siden):

Det er faktisk farlig å kjøre med et ben oppi setet. Hvis det blir en kollisjon, er det stor sjanse for en såpass alvorlig skade at beinet må amputeres. I tillegg vil hun få beinet trykket inn i brystkassen og kan få alvorlig indre skader.

Endret av Honey Dew
  • Liker 25
Skrevet (endret)
Finlay skrev (8 timer siden):

Jeg fulgte også tråden på Jodel, der det først ble spekulert i om “kastet av sykkelen” var en metafor, noe som ble avkreftet av VW. Hun kunne bekrefte at Isak “kastet” SE av motorsykkelen, og at hun ble stående igjen et øde sted og måtte ringe etter faren som kom og hentet henne. Om det er sant vet man naturligvis ikke, men dette er altså hvordan SE og venninnen VW svarte på spørsmålet "Hva skjedde egentlig i Henningsvær". 

Foranledningen vites ikke, men man kan jo se for seg at noe har skjedd som gjorde at hun altså ikke fikk sitte på tilbake igjen. Hun ble neppe fysisk KASTET av motorsykkelen😂

Jeg tar ingenting hun sier for god fisk, hun skrev på Jodel at hun var utro mot Kasper, fordi hun trodde hun ble forelsket i sitt livs kjærlighet.. Vel, hun har hele tiden sagt at Kasper var hennes livs kjærlighet (og alle andre hun har vært sammen med). Meget spesielt å bli hodestups forelsket og tro, at det er ens livs kjærlighet - når du såvidt har møtt fyren engang. Alt er et rop om oppmerksomhet, og drama i innerste krets. Det har nok vært en situasjon som har endt med, at hun ikke fikk bli med tilbake. Og hun skriver fra seg alt ansvar offentlig, for å skape et negativt narrativ ovenfor den andre personen. Noe som da henvises tilbake til - uskyldig-liten-pike syndrom.

Karma is a bitch? 
Relasjonen hennes med Isak og alt det har ført til, mener jeg bare er karma for hvordan hun behandlet Kasper. Er man utro på nasjonal-TV i beste sendetid, vel - da fortjener man faktisk en god del motgang. Helt vilt å tillate seg selv slik oppførsel, da har man ikke mye forståelse eller empati for situasjonen til den andre parten - for å si det mildt. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
Finlay skrev (21 timer siden):

Tydeligvis så har det vært en krangel eller noe da, som endte i at hun ble satt igjen langs veien. "Movie-moment" ala tyverijakten i Paris. 

Evt så har hun sett på "Rådebank" og rappa ideen derfra. 

Det som er litt rart er at de har klart å ha en krangel på motorsykkel i hele tatt. Litt vanskelig å prate/rope til hverandre mener jeg.

Sjelden jeg ønsker å få høre begge sider av Sofies drama, men akkurat denne historien har nok en "interessant" `andre side`. 

• Liker 31
Skrevet
45 minutter siden, Isild said:

Tydeligvis så har det vært en krangel eller noe da, som endte i at hun ble satt igjen langs veien. "Movie-moment" ala tyverijakten i Paris. 

Det som er litt rart er at de har klart å ha en krangel på motorsykkel i hele tatt. Litt vanskelig å prate/rope til hverandre mener jeg.

Sjelden jeg ønsker å få høre begge sider av Sofies drama, men akkurat denne historien har nok en "interessant" `andre side`. 

Stusset litt på den selv. og en intercom man skru av dersom det blir mye mas..

• Liker 4
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Man har jo gjerne kommunikasjon på MC. 

Skrevet
Polarisstella skrev (På 19.8.2022 den 9.17):

leilighetskjøpet i Tromsø, jakten på Mac tyven i Paris eller all treningen hun la ned for å få "sprett rumpe".

Sett dette nevnt flere ganger. Hva var det som egentlig skjedde? Jeg har ikke fulgt hun lenge nok til å få med meg dette.. 

Skrevet
Hulderen skrev (10 minutter siden):

Man har jo gjerne kommunikasjon på MC. 

Ja, vet at noen har det. Mulig Isak har slike hjelmer. Høres uansett ikke særlig trafikksikkert ut å sitte å krangle på en motorsykkel, så hvis det var situasjonen er jeg helt enig i at han satt henne av. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...