Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Dama? Er vel mer riktig å si jente. Når man i hver sammenheng skylder på «ung ,dum og uansvarlig» ~ får jeg ingen assosiasjoner på at hun nærmer seg 30. Alt er oppblåst og fake ~ til og med personligheten.  Verden er jammen tøff når man må sutre over å ikke få vist kroppen sin over alt på internett.  Hvor mange år skal hun være «lille Søte Sophie» som er så uskyldsren og fin! Hjelpes altså!

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (23 minutter siden):

Enig i dette.

Men hund 1 var først og frems familiehunden da hun var 12-13 når foreldrene kjøpte den,så car jo riktig at den ble i Harstad når hun flyttet.

Jeg tentke på den som het Charlie (den siste heter Oskar?)  Den de hadde som var familiehund var en tispe var den ikke? Mulig jeg husker feil. 

Endret av Isild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 minutter siden):

Dama? Er vel mer riktig å si jente. Når man i hver sammenheng skylder på «ung ,dum og uansvarlig» ~ får jeg ingen assosiasjoner på at hun nærmer seg 30. Alt er oppblåst og fake ~ til og med personligheten.  Verden er jammen tøff når man må sutre over å ikke få vist kroppen sin over alt på internett.  Hvor mange år skal hun være «lille Søte Sophie» som er så uskyldsren og fin! Hjelpes altså!

Ja, det er helt "hjelpes". Det er nok ikke mange år igjen før "lille søte Sophie" ikke fungerer lenger. Når hun passererer 30 så er veien kort til "desperat og litt ekkelt". 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (13 minutter siden):

Jeg tentke på den som het Charlie (den siste heter Oskar?)  Den de hadde som var familiehund var en tispe var den ikke? Mulig jeg husker feil. 

Riktig.

Rigmor (hund 1) var familiehunden.

Nevnte den fordi de fleste tar den med i beregningen som hennes,noe den ikke var.

Charlie og Oscar var begge hennes før hun shippet de vekk.

Hund x 2 og katt x 2 shippet vekk når hun gikk lei.

Så la oss virkelig håpe hun har lært (tviler......).

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Riktig.

Rigmor (hund 1) var familiehunden.

Nevnte den fordi de fleste tar den med i beregningen som hennes,noe den ikke var.

Charlie og Oscar var begge hennes før hun shippet de vekk.

Hund x 2 og katt x 2 shippet vekk når hun gikk lei.

Så la oss virkelig håpe hun har lært (tviler......).

Sånn var det ja, takk. 2 katter og 2 hunder som ved tilsammen 3 forskjellige anledninger har måttet adopteres av foreldrene altså. 

Det er jo rett og slett gjentagende uansvarlig adferd, og gjentagende mangel på selvinnsikt. Da er det et personlighetstrekk spør man meg. 

Tviler sterkt på at hun lærer. Hun har ikke egentlig interesse for andre enn seg selv. 

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Sånn var det ja, takk. 2 katter og 2 hunder som ved tilsammen 3 forskjellige anledninger har måttet adopteres av foreldrene altså. 

Det er jo rett og slett gjentagende uansvarlig adferd, og gjentagende mangel på selvinnsikt. Da er det et personlighetstrekk spør man meg. 

Tviler sterkt på at hun lærer. Hun har ikke egentlig interesse for andre enn seg selv. 

Helt enig..

Å det har hun jo bevist gjentatte ganger.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (52 minutter siden):

Dama? Er vel mer riktig å si jente. Når man i hver sammenheng skylder på «ung ,dum og uansvarlig» ~ får jeg ingen assosiasjoner på at hun nærmer seg 30. Alt er oppblåst og fake ~ til og med personligheten.  Verden er jammen tøff når man må sutre over å ikke få vist kroppen sin over alt på internett.  Hvor mange år skal hun være «lille Søte Sophie» som er så uskyldsren og fin! Hjelpes altså!

Hun er «søte lille Sophie» så lenge Media gidder å pushe «søte lille Sophie» og folk faller for det og Media tjener penger på det.

Isild skrev (47 minutter siden):

Ja, det er helt "hjelpes". Det er nok ikke mange år igjen før "lille søte Sophie" ikke fungerer lenger. Når hun passererer 30 så er veien kort til "desperat og litt ekkelt". 

Blir spennende å se hvor lenge det går…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo snart forventes mer av SE hvis hun skal holde mål som "kjendis" tenker jeg. Hun er ikke tenåringsblogger lenger.

Nå er hun en "forretningskvinne" som så langt har tilført verden Blogg i bokform, "Free my siliconeboobs on Instagram", middelmådig parfyme og en nedlagt bokklubb. Det er vel egentlig ikke så mye å hause opp. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Desperasjonen fortsetter..

Screenshot_20220813-162823_Snapchat.jpg

Snakk om å være stuck i 2012. Brun og bli-giveaway blir vel det neste. Eller rabattkode på fillers kanskje

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at Kasper klarte å holde henne i water i mange år. At hun hadde det fint med ham. 

Endret av Justlooking
Kom på navnet
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

unnskyld meg altså, men hva faen har skjedd med trynet hennes? Hun ser konstant og da mener jeg KONSTANT sjokka ut med vid åpne øyne, selv når hun ser ned. Ser ikke normalt ut….😵

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns vi kan være flinke til å ikke bruke ufine karakteristikker, selv om vi ikke «liker» influensere/påvirkere og det de gjør og er, men ja, det siste inngrepet har strammet opp huden i ansiktet alt for mye, såpass mye at det ser ut til å påvirke øyelokkene. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (41 minutter siden):

Jeg syns vi kan være flinke til å ikke bruke ufine karakteristikker, selv om vi ikke «liker» influensere/påvirkere og det de gjør og er, men ja, det siste inngrepet har strammet opp huden i ansiktet alt for mye, såpass mye at det ser ut til å påvirke øyelokkene. 

Enig i det. 

Uten tvil så ga den siste operasjonen et "oppsiktsvekkende" resultat. Det ble en veldig forandring, og personlig så syns jeg det ble å dra det for langt (bokstavelig talt) 

Men vi trenger ikke å være ufine. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...