Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 hours ago, bedora said:

Ja, sexy var det jeg tenkte og

9C88B2CE-C0EB-46BA-9385-777835D5F0F7.jpeg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette,Men det blir en ganske stor turnoff når man på død og liv skal prøve og framstå så forbanna sexy absolutt hele tiden.. Liker godt at kjæresten min kler seg sexy for meg i visse settinger,og belønner hun gladelig for det.. Men hun sitter ikke å drar opp genseren og andre "sære ting" når vi f,eks er ute og spiser.
Og det med plastiske oprasjoner i ansiktet osv er annen greie. Dersom man føler seg vel med og drive og fikse på seg selv her og der er det helt greit. men i det minste vær ærlig om det dersom noen spør og ikke driv og ljug om det. Hvis jeg f,eks hadde jeg dyttet i meg anabole steroider og blitt drit schwær på et par måneder så ville jo folk spurt om jeg hadde "bola" så blir det blir det totalt idiotisk hvis jeg svarer "nei bare trent litt høhø" og folk hadde tenkt at han er en jævla lystløgner.. Bare vær ærlig om ting du gjør så er sjansen for at folk dømmer deg mye mindre.
Det samme med bildet ser jo helt klart at det er brukt filter eller noe retusjeringsverktøy,man kan se pixlene der det er "glattet over" nok en gang løgn..
Dersom Sofie skal fortsette sånn så anbefaler jeg sterkt at hun dekker over "forbilde" tatoveringen sin..
Var egentlig det jeg hadde og bidra med i denne debatten..

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdsson skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette,Men det blir en ganske stor turnoff når man på død og liv skal prøve og framstå så forbanna sexy absolutt hele tiden.. Liker godt at kjæresten min kler seg sexy for meg i visse settinger,og belønner hun gladelig for det.. Men hun sitter ikke å drar opp genseren og andre "sære ting" når vi f,eks er ute og spiser.
Og det med plastiske oprasjoner i ansiktet osv er annen greie. Dersom man føler seg vel med og drive og fikse på seg selv her og der er det helt greit. men i det minste vær ærlig om det dersom noen spør og ikke driv og ljug om det. Hvis jeg f,eks hadde jeg dyttet i meg anabole steroider og blitt drit schwær på et par måneder så ville jo folk spurt om jeg hadde "bola" så blir det blir det totalt idiotisk hvis jeg svarer "nei bare trent litt høhø" og folk hadde tenkt at han er en jævla lystløgner.. Bare vær ærlig om ting du gjør så er sjansen for at folk dømmer deg mye mindre.
Det samme med bildet ser jo helt klart at det er brukt filter eller noe retusjeringsverktøy,man kan se pixlene der det er "glattet over" nok en gang løgn..
Dersom Sofie skal fortsette sånn så anbefaler jeg sterkt at hun dekker over "forbilde" tatoveringen sin..
Var egentlig det jeg hadde og bidra med i denne debatten..

God "oppsummering". 

Lettkleddheten og "sexy`nessen" har blitt påtrengende og turnoff. 

Løgnene, bortforklaringene og tausheten rundt den massive plastiske transformasjonen kan være villedende for unge og andre. Hun lever av å vise og være et uoppnåelig ideal, og elsker å bli idolisert pga resultatet hun har oppnådd. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Forutsigbar viser i story bøkene hun skal lese i høst, hun liker bøker som viser livsstilen/situasjonen hun står i her og nå. 
Neste story: boka hun leser nå, hun elsker at den handler om sex,dop og kjendiser. 
 

Gjesp. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (36 minutter siden):

Sophie Forutsigbar viser i story bøkene hun skal lese i høst, hun liker bøker som viser livsstilen/situasjonen hun står i her og nå. 
Neste story: boka hun leser nå, hun elsker at den handler om sex,dop og kjendiser. 
 

Gjesp. 

https://www.seher.no/kjendis/nominert-til-arets-romanse/76870779

Er hun heldig så vinner hun årets kleineste pris også, for nettopp sex og "kjendiseri". 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Synes det er helt bak mål å nominere dem til årets romanse. Se og hør romantiserer utroskap! 

Helt sant! "Romansen" var egentlig en stygg utroskapshistorie. I beste sendetid på TV. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (Akkurat nå):

Helt sant! "Romansen" var egentlig en stygg utroskapshistorie. I beste sendetid på TV. 

Ja. Og så langt så virker denne romansen mellom dem som ett eneste stort kaos med mye frem og tilbake. Så fatter ikke hva som er romantisk med det i det hele tatt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (57 minutter siden):

Sophie Forutsigbar viser i story bøkene hun skal lese i høst, hun liker bøker som viser livsstilen/situasjonen hun står i her og nå. 
Neste story: boka hun leser nå, hun elsker at den handler om sex,dop og kjendiser. 
 

Gjesp. 

Tommy Lee postet en dickpic på IG/Twitter for en ukes tid siden,så så klart er hun plutselig interessert i Mötley Crew (..å boken The Dirt).

Rart hun aldri viste interesse for han/bandet når hun hadde Pam Anderson perioden sin,siden de jo tross alt var ett var de største parene på 90tallet.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om S.E bruker instagram, men hvis hun gjør det så er det jo bare og minne hun på at hun er årets gullbarbie når hun legger noe ut noe som er over streken..
Enten så blokkerer hun vedkommende eller så ignorer hun det bare, tror en blanding. Det er visse folk som går rett i offerrollen og sender pappa når ting begynner å bli litt opphetet,

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (På 16.8.2022 den 12.45):

Si meg en ting. Har frøkna ødelagt trynet enda mer???? Eller er det bare filter? ref snap mens hun sitter å spiser potetmos 

 

Smurfii skrev (På 16.8.2022 den 13.57):

unnskyld meg altså, men hva faen har skjedd med trynet hennes? Hun ser konstant og da mener jeg KONSTANT sjokka ut med vid åpne øyne, selv når hun ser ned. Ser ikke normalt ut….😵

Man kaller ikke andres ansikter for «tryne», uansett hva man synes om det. Det er fullt mulig å kritisere på en saklig og respektfull måte. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (19 minutter siden):

 

Man kaller ikke andres ansikter for «tryne», uansett hva man synes om det. Det er fullt mulig å kritisere på en saklig og respektfull måte. 

Jeg kaller det for tryne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sprite said:

Jeg kaller det for tryne 

Jeg også kaller det tryne, dama var på fest på lørdag så på søndagen var hun dratt i trynet og hadde hodepine

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (54 minutter siden):

Jeg kaller det for tryne 

 

Birdsson skrev (23 minutter siden):

Jeg også kaller det tryne, dama var på fest på lørdag så på søndagen var hun dratt i trynet og hadde hodepine

Jeg sier også tryne :5:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (36 minutter siden):

jeg og. typisk oslo slang

Og mange andre steder i Norge - og nei det trenger absolutt ikke å ligge noe negativt i det.

men skjønner at man kan reagere om man er vant med at det er nedsettende ment. Jeg synes det er kjempestygg når noen snakker om kjerringa si, for på min dialekt er kjerring lik hurpe, drittkjerring. Eller bikkje, blir dødelig fornærmet om noen omtaler hunden min som det, for der jeg er fra betyr bikkje dritthund, fillebikkje. Er sikkert sånn med ordet tryne for ansikt også. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig trist å se hvor langt hun har gått med de kosmetiske inngrepene. Som noen har skrevet tidligere i tråden ser det ut som om øynene hennes er «dratt opp» selv når hun ser ned. Kan umulig være behagelig.
Igjen håper jeg at hun kan innse at det har gått altfor langt, og gi seg med dette, både for hennes egen skyld men også for alle som ser opp til henne. Dessverre har vi vel sett gang på gang at hun heller gjør det motsatte; gjør ytterligere inngrep fremfor å stoppe. 

A2FC6434-996D-4357-ABCD-754A85042A7D.jpeg

Endret av bedora
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fælt som hun strir med denne Andreas hun tagger i 2/3 storyes om dagen.

Sånn som Isak holder på bryr han seg neppe i hvem sine klær du vasser rundt i,SE.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 timer siden):

Fælt som hun strir med denne Andreas hun tagger i 2/3 storyes om dagen.

Sånn som Isak holder på bryr han seg neppe i hvem sine klær du vasser rundt i,SE.

Isak har gått videre? 

Hun har begynt hos psykolog igjen leste jeg, har vel "mistet seg selv" igjen da kanskje. Flott at hun oppsøker hjelp, men husker desverre at hun en gang har ment at hun er smartere en psykologer. Vet alt, forstått alt. Litt usikker på om en psykolog når igjennom med annet enn smiger. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (11 minutter siden):

Isak har gått videre? 

Hun har begynt hos psykolog igjen leste jeg, har vel "mistet seg selv" igjen da kanskje. Flott at hun oppsøker hjelp, men husker desverre at hun en gang har ment at hun er smartere en psykologer. Vet alt, forstått alt. Litt usikker på om en psykolog når igjennom med annet enn smiger. 

Ja.

Han dumpet henne når de var i nord nå nettopp.

Bokstavelig talt reiste fra henne langs veien så foreldrene måtte komme å hente henne.

For ikke å glemme alle flørtene han har hatt gående mens de har vært "en greie".

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...