Kyllingmonk Skrevet 9. august 2022 #29101 Skrevet 9. august 2022 J.. skrev (8 minutter siden): Man kan alltids snu det rundt. Tror du hun var bra for han,sånn egentlig? Akkurat det var jo opp til han å bestemme, han er en voksen og meget klok og reflektert mann som hadde gått mange runder med seg selv ang akkurat det før de ble sammen. Jeg vil tro det er langt mer dybde i Sophie enn det hun viser på SoMe og det bildet hun selv ønsker å male utad. 2
Missy1 Skrevet 9. august 2022 #29102 Skrevet 9. august 2022 elskermenn skrev (1 time siden): I det siste avsnittet høres det mer ut som hun har lyst at pressen skal ta kontakt enn ikke. 18 3
AntiBullshit Skrevet 9. august 2022 #29103 Skrevet 9. august 2022 elskermenn skrev (14 timer siden): Hva i alle dager. Om jeg sier min ærlige mening om hennes siste insta story, så blir jeg moderert av kg. Dette er jo bare vondt å høre på. https://imgur.com/a/frPKQZQ 116 123 ring på vegne av... Hahaha tenk å bli så stressa og provosert av at man ikke «får lov til å vise fram kroppen sin gratis». Hun som er så grisk og villig til å både lyve og kle av seg for penger hadde vel lett gjort det på onlyfans dersom det lønte seg økonomisk. Jeg mener det er langt mer sannsynlig at hun ikke vil legge nakenbildene sine bak en betalingsmur nettopp fordi svært få ville betalt for noe de er vandt til å få gratis. I tillegg er hele markedsføringsstrategien hennes basert og fundert på disse nakenbildene og ‘kontroversielle’ stuntene hennes, det er kroppen hennes som gir henne oppmerksomhet og som har gjort det mulig for henne å tiltrekke oppmerksomhet til de produkter hun «tilfeldigvis» også har stående i bakgrunnen/promoterer. At hun blir så tydelig påvirket og opprørt av at brukere på IG gir tilbakemelding om at de ikke ønsker å se innholdet hennes er jo bare komisk og man kan jo lure på om hun innser hvor inni granskauen exhibisjonist hun fremstår. Nesten så jeg også skal begynne å rapportere nakenbildene hennes nå, sånn bare for underholdningsverdien av reaksjonene hennes 23 5
J.. Skrevet 9. august 2022 #29104 Skrevet 9. august 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Jeg vil tro det er langt mer dybde i Sophie enn det hun viser på SoMe og det bildet hun selv ønsker å male utad. Mens jeg tror hun er akkurat like sølepytt-dyp "på ekte" som hun er i SoMe. 22 5
elskermenn Skrevet 9. august 2022 #29105 Skrevet 9. august 2022 AntiBullshit skrev (17 minutter siden): Hahaha tenk å bli så stressa og provosert av at man ikke «får lov til å vise fram kroppen sin gratis». Hun som er så grisk og villig til å både lyve og kle av seg for penger hadde vel lett gjort det på onlyfans dersom det lønte seg økonomisk. Jeg mener det er langt mer sannsynlig at hun ikke vil legge nakenbildene sine bak en betalingsmur nettopp fordi svært få ville betalt for noe de er vandt til å få gratis. I tillegg er hele markedsføringsstrategien hennes basert og fundert på disse nakenbildene og ‘kontroversielle’ stuntene hennes, det er kroppen hennes som gir henne oppmerksomhet og som har gjort det mulig for henne å tiltrekke oppmerksomhet til de produkter hun «tilfeldigvis» også har stående i bakgrunnen/promoterer. At hun blir så tydelig påvirket og opprørt av at brukere på IG gir tilbakemelding om at de ikke ønsker å se innholdet hennes er jo bare komisk og man kan jo lure på om hun innser hvor inni granskauen exhibisjonist hun fremstår. Nesten så jeg også skal begynne å rapportere nakenbildene hennes nå, sånn bare for underholdningsverdien av reaksjonene hennes Det er nettopp det jeg også tenker. Hun er redd for å ikke bli millionær om hun lager OF. Fordi hun er ikke kjent nok. Veldig få kan tjene på OF over tid. Til og med de veldig populære vil slite senere. 11 1
J.. Skrevet 9. august 2022 #29106 Skrevet 9. august 2022 (endret) elskermenn skrev (4 minutter siden): Det er nettopp det jeg også tenker. Hun er redd for å ikke bli millionær om hun lager OF. Fordi hun er ikke kjent nok. Veldig få kan tjene på OF over tid. Til og med de veldig populære vil slite senere. Dette er en sannhet med moderasjon. Jeg kjenner til ei på knapt 19 som har OF bruker,hun har håvet inn ca 1 mill siden hun startet i fjor,og hun er "ingen". Hun er bare ung og villig til å kle av seg. Men så er det gjerne nettopp det menn vil ha og er villig til å betale for,og det er det jeg tror SE er redd for - konkurransen fra ungjentene. Det finnes alltid noen som er yngre,freshere og mer spennende. SE er gammelt nytt,både med og uten klær. Endret 9. august 2022 av J.. 14 5
elskermenn Skrevet 9. august 2022 #29107 Skrevet 9. august 2022 J.. skrev (1 minutt siden): Dette er en sannhet med moderasjon. Jeg kjenner til ei på knapt 19 som har OF bruker,hun har håvet inn ca 1 mill siden hun startet i fjor,og hun er "ingen". Hun er bare ung og villig til å kle av seg. Men så er det gjerne nettopp det menn vil ha og er villig til å betale for,og det er det jeg tror SE er redd for - konkurransen fra ungjentene. Det finnes alltid noen som er yngre,freshere og mer spennende. SE er gammelt nytt,både med og uten klær. Hør med nittenåringen igjen om ti år 6 3
J.. Skrevet 9. august 2022 #29108 Skrevet 9. august 2022 elskermenn skrev (Akkurat nå): Hør med nittenåringen igjen om ti år Hvorfor moralisere ovenfor meg,fordi jeg forteller om en annen som faktisk bruker OF? Jeg som voksen vet at hun kommer til å angre på å ha drevet offentlig digitalt hor om noen år. Poenget mitt var at jo mindre kjent man er,jo lettere er det faktisk å tjene penger på det. 5 3
elskermenn Skrevet 9. august 2022 #29109 Skrevet 9. august 2022 J.. skrev (Akkurat nå): Hvorfor moralisere ovenfor meg,fordi jeg forteller om en annen som faktisk bruker OF? Jeg som voksen vet at hun kommer til å angre på å ha drevet offentlig digitalt hor om noen år. Poenget mitt var at jo mindre kjent man er,jo lettere er det faktisk å tjene penger på det. ? Det var en spøk. Det er mange ukjente brukere på OF som aldri vil kunne tjene kun på OF alene.
Gjest Finlay Skrevet 9. august 2022 #29110 Skrevet 9. august 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Tolker det som at det er over ja.. Tenker det er like greit, de er jo komplett forskjellige. Synd hun ikke holdt seg til Kasper for han virket veldig bra for henne. Ut fra hva som ble vist i Bloggerne, og SEs valgte vinkling i SoMe, så forholdet mellom SE og Kasper ut til å være sentrert rundt ett felles mål - at SE skulle ha det bra. Isak er nok ikke helt der…
Storesøster Skrevet 9. august 2022 #29111 Skrevet 9. august 2022 SE har jobbet hardt for å bli tatt seriøst, i form av å slå seg opp som forfatter, samfunnsdebattant og forretningskvinne med flere firmaer. Ved å ta i bruk OF vil hun redusere seg selv til å selge naken kropp for penger og da vil hun kunne skyte en hvit pil etter det seriøse imaget. Det er grunnen til at hun ikke gjør det. At hun lokker følgere inn på IG med kropp og seksualisert innhold handler jo bare om å opprettholde følgertall som for de uinnvidde ser respektable ut. 10 1
Gjest Finlay Skrevet 9. august 2022 #29112 Skrevet 9. august 2022 Storesøster skrev (4 minutter siden): Ved å ta i bruk OF vil hun redusere seg selv til å selge naken kropp for penger og da vil hun kunne skyte en hvit pil etter det seriøse imaget. Det er grunnen til at hun ikke gjør det. Nettopp. Derfor kommer hun ALDRI til å begynne med OF.
Hulderen Skrevet 9. august 2022 #29113 Skrevet 9. august 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Akkurat det var jo opp til han å bestemme, han er en voksen og meget klok og reflektert mann som hadde gått mange runder med seg selv ang akkurat det før de ble sammen. Jeg vil tro det er langt mer dybde i Sophie enn det hun viser på SoMe og det bildet hun selv ønsker å male utad. Jeg er overrasket over hvordan alle hyller Kasper nå etter at det ble slutt med Sofie. Mange var jo skeptisk til han den gangen. Vet vi at han er så klok? Det kan jo være ting under overflaten som gjorde at han ikke var så perfekt, han heller. Det var galt av Sofie å være utro, men det betyr ikke at forholdet med Kasper var bra. Hun lot seg jo forme av ham og ta opp hans interesser. Hvor sunt er det, egentlig? 7
Justlooking Skrevet 9. august 2022 #29114 Skrevet 9. august 2022 Hulderen skrev (10 minutter siden): Jeg er overrasket over hvordan alle hyller Kasper nå etter at det ble slutt med Sofie. Mange var jo skeptisk til han den gangen. Vet vi at han er så klok? Det kan jo være ting under overflaten som gjorde at han ikke var så perfekt, han heller. Det var galt av Sofie å være utro, men det betyr ikke at forholdet med Kasper var bra. Hun lot seg jo forme av ham og ta opp hans interesser. Hvor sunt er det, egentlig? Sofie tar opp interessene til alle hun blir sammen med. Har alltid likt Kasper det jeg så av ham og tenkte at Sofie var heldig. Han var veldig støttende mot henne og virket som en fin og omsorgsfull kjæreste. Hun «slet» aldri med ham på den måten som med Robin og Isak feks. Det var lite festing og et mer rolig hjemmeliv hvor han laget mat til henne 😊 Ulempen var kanskje at han etterhvert også oppholdt seg litt andre steder enn Oslo i forbindelse med studiet og annet. 10 3
J.. Skrevet 9. august 2022 #29115 Skrevet 9. august 2022 Storesøster skrev (42 minutter siden): At hun lokker følgere inn på IG med kropp og seksualisert innhold handler jo bare om å opprettholde følgertall som for de uinnvidde ser respektable ut. Det handler også om å få dekket ett ganske ekstremt eksponseringsbehov hun selv har,ikke utelukkende for å lokke inn følgere. At bildene hennes blir rapportert nettopp av følgerne hennes (hun har lukket profil så det er følgerne som gjør det..) sier jo ganske mye om at det ikke er kroppen hennes de ønsker å se. 12 2
Isild Skrevet 10. august 2022 #29116 Skrevet 10. august 2022 J.. skrev (13 timer siden): Det handler også om å få dekket ett ganske ekstremt eksponseringsbehov hun selv har,ikke utelukkende for å lokke inn følgere. At bildene hennes blir rapportert nettopp av følgerne hennes (hun har lukket profil så det er følgerne som gjør det..) sier jo ganske mye om at det ikke er kroppen hennes de ønsker å se. Godt poeng. De er jo faktisk hennes egne følgere som rapporterer bildene. Det burde hun stoppe opp og reflektere litt over. Nå er det nok mange som følger med andre utgangspunkt enn "fan", men allikevel. Tror mange begynner å syns hun er litt slitsom rett og slett. 15 1
J.. Skrevet 10. august 2022 #29117 Skrevet 10. august 2022 Nå er hun shadowbanned på IG og valgte like greit "en SoMe pause". Flaut. 13 2
Isild Skrevet 10. august 2022 #29118 Skrevet 10. august 2022 J.. skrev (19 minutter siden): Nå er hun shadowbanned på IG og valgte like greit "en SoMe pause". Flaut. Ny sutre-story om dette? Verden er tøff mot lille Sofie. Tenk å ikke få vise puppene sine hvor hun vil på internett. Er nok greit med en pause når man har det der å slite med. 16 2
J.. Skrevet 10. august 2022 #29119 Skrevet 10. august 2022 (endret) Isild skrev (10 minutter siden): Ny sutre-story om dette? Verden er tøff mot lille Sofie. Tenk å ikke få vise puppene sine hvor hun vil på internett. Er nok greit med en pause når man har det der å slite med. Var en eller annen story om at hun ikke har det noe greit om dagen som gjør at hun trenger en pause.. At hun er shadowbanned og rett å slett ikke når ut til noen som helst før om ca 20 dager nevner hun ikke med ett ord.. Endret 10. august 2022 av J.. 7 3
Isild Skrevet 10. august 2022 #29120 Skrevet 10. august 2022 J.. skrev (3 minutter siden): Var en eller annen story om at hun ikke har set noe greit om dagen som gjør at hun trenger en pause.. At hun er shadowbanned og rett å slett ikke når ut til noen som helst før om ca 20 dager nevner hun ikke med ett ord.. Vet vi at hun er shadowbanned? Det betyr at IG begrenser profilen er det ikke sånn? at innholdet hun legger ut ikke kommer opp hos ikke-følgere? Det sier jo litt om at det er endel som rapporterer tenker jeg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå