Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jane Eyre skrev (41 minutter siden):

SE kan ikke ta ansvar for andres følelser. 

Hva? Hun lever av å påvirke folks følelser. Får millioner i året for akkurat det. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 13.12.2020 den 13.13):

Hun burde faen meg få forbud mot internettilgang! Den instaposten der er så kalkulerende, kynisk, ufølsom og tonedøv som det er mulig å få den i den tiden vi er inne i. Jeg kjenner jeg koker av dette! Alt for PR, klikk og penger, og blodfansen forsvarer henne - uansett hva. Det er ikke til å tro.

Her ofrer andre kontakt med barn, barnebarn, gamle foreldre, venner og kjente for å ta vare på hverandre, mens denne egosentriske (ordet jeg har lyst til å bruke egner seg ikke på trykk), plastikkdukken gir jevnt blaffen. Og sitter garantert og ler av kommentarfeltet. For et nedrig og utspekulert menneske hun er. Dette er bunnen, og vel så det.

Har henne ikke på instagram. Hva er det hun har gjort/skrevet?

Skrevet
Honey Dew skrev (25 minutter siden):

Har henne ikke på instagram. Hva er det hun har gjort/skrevet?

20201217_103137.jpg

• Liker 2
Skrevet

Siri Borges debattinnlegg i Dagbladet får hard medfart i kommentarfeltet på FB. Så det er ikke er bare vi sjalu, feite navere her på KG som reagerte på den totale skivebommen. 

• Liker 28
Skrevet
Jane Eyre skrev (2 timer siden):

Så du mener at SE, som tjener millioner på å spille på andres følelser, ikke kan ta ansvar for andres følelser? SE har mange følgere og dermed mye makt, når man har mye makt så har man et større ansvar for hva man presenterer til omverden. Hun både kan og bør ta ansvar for andres følelser!

• Liker 17
Skrevet

det er tydelig at dette er gjort med vilje for å skape blest

• Liker 7
Skrevet
Jane Eyre skrev (9 timer siden):

Hva mener du hun kan ta ansvar for, da? 

• Liker 8
Skrevet
Isild skrev (På 16.12.2020 den 18.31):

Fantstisk flott skrevet! Det oppsummerer veldig godt hvorfor SE er Norges farligste forbilde. Bra at hun tar oppgjør med redaksjonelle medier og deres ryggløse behandling av SE. 

Skrevet
Lin11 skrev (53 minutter siden):

Fantstisk flott skrevet! Det oppsummerer veldig godt hvorfor SE er Norges farligste forbilde. Bra at hun tar oppgjør med redaksjonelle medier og deres ryggløse behandling av SE. 

Artikkelen er god, men 5 år gammel.

Det eneste som har forandret seg er: "I mens får denne bloggeren fritt fortsette å pushe helseskadelig kroppshysteri til 70.000 ungdommer hver eneste dag."

Til at hun nå pusher kroppshysteriet til 450 000 hver eneste dag.

Skrevet
Jane Eyre skrev (13 timer siden):

Alle mennesker har et ansvar for hvordan de opptre for omverdenen. Når jeg er på jobb, så er jeg på jobb, og gjør jeg noe feil så beklager jeg meg. SE er på jobb. Dette er JOBBEN hennes. Hun får penger for det hun gjør. Da må hun være sitt ansvar bevisst. Jeg kan ikke bare gjøre masse feil på jobb som får konsekvenser for andre mennesker, og så bare fraskrive meg ansvaret. 

• Liker 27
Skrevet
Finlay skrev (På 14.12.2020 den 10.13):

Tipper pappa Isachsen priser seg lykkelig over at han ikke lenger er manager, og slipper å stå til rette for alle de idiotiske tingene dette fjolset foretar seg😅

Hadde faktisk vært morsomt å se og høre pappa SE debattere dette, for det var fornøyelig å se han tidligere forsøke å forsvare datteren etter at Kristin Gjelsvik kom med sin tale.......snakk om å være totalt lost i debatt-sammenheng 🤣

• Liker 12
Skrevet
Uatskillelig skrev (2 timer siden):

Alle mennesker har et ansvar for hvordan de opptre for omverdenen. Når jeg er på jobb, så er jeg på jobb, og gjør jeg noe feil så beklager jeg meg. SE er på jobb. Dette er JOBBEN hennes. Hun får penger for det hun gjør. Da må hun være sitt ansvar bevisst. Jeg kan ikke bare gjøre masse feil på jobb som får konsekvenser for andre mennesker, og så bare fraskrive meg ansvaret. 

Helt enig man er ansvarlig for hvordan man opptrer MEN. Man kan ikke ta ansvar for andres følelser. Det er urealistisk. Vi vet at folk dater og har sex gjennom denne pandemien. SE valgte å legge ut et bilde og vi shamer henne for det. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jane Eyre skrev (5 timer siden):

Helt enig man er ansvarlig for hvordan man opptrer MEN. Man kan ikke ta ansvar for andres følelser. Det er urealistisk. Vi vet at folk dater og har sex gjennom denne pandemien. SE valgte å legge ut et bilde og vi shamer henne for det. 

Når hun har over 450 000 følgere og er Norges største påvirker, så syns jeg det er helt på sin plass at hun fikk tilbakemeldinger og kritikk ift at hun ikke følger smittevernreglene. Alle vet at SE er kjæreste med Kasper og dermed ikke burde kysse på Annijor under en pandemi. Hva hun gjør ellers er det ingen som bryr seg om. Hun valgte å legge ut dette vel vitende om at det ville skape reaksjoner. Reaksjonene kom, og det er ikke å "shame". Tipper hun ikke er hverken overrasket eller spesiellt lei seg over reaksjonene heller. Money talks. Jeg tror dette var et kalkulert "stunt" før jul -  for å få opp engasjementet. 

Endret av Isild
  • Liker 34
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Når hun har over 450 000 følgere og er Norges største påvirker, så syns jeg det er helt på sin plass at hun fikk tilbakemeldinger og kritikk ift at hun ikke følger smittevernreglene. Alle vet at SE er kjæreste med Kasper og dermed ikke burde kysse på Annijor under en pandemi. Hva hun gjør ellers er det ingen som bryr seg om. Hun valgte å legge ut dette vel vitende om at det ville skape reaksjoner. Reaksjonene kom, og det er ikke å "shame". Tipper hun ikke er hverken overrasket eller spesiellt lei seg over reaksjonene heller. Money talks. Jeg tror dette var et kalkulert "stunt" før jul -  for å få opp engasjementet. 

Plis ikke vær så dømmende overfor andre. Du vet ingenting om SE og Kasper sitt forhold. Om de har et åpent forhold så har de all rett til dette. Kritikken mot SE ligner mobbing. Denne pandemien lokker virkelig trollene ut i lyset 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Jane Eyre said:

Plis ikke vær så dømmende overfor andre. Du vet ingenting om SE og Kasper sitt forhold. Om de har et åpent forhold så har de all rett til dette. Kritikken mot SE ligner mobbing. Denne pandemien lokker virkelig trollene ut i lyset 

Jeg synes egentlig ikke det er greit å klemme, kose og kysse på så mange i disse tider, men det er også forskjell på å kline med en annen enn kjæresten (med eller uten samtykke) på "Privaten" enn å gjøre det og legge ut til mange hundretusen følgere på en reklamekanal. 

• Liker 32
Skrevet
Jane Eyre skrev (På 20.5.2020 den 22.54):

4 mai farget hun håret og i følge henne, var hun sykt fornøyd. Drømmefargen som hun beskriver det på instagram. 

I dag har hun farget håret på nytt. 16 dager senere. 

S.E virker besatt av å endre på utseende.

Men at SE "virker besatt av å endre på utseende" er greit å skrive? 

At SE har en besettelse hva gjelder eget utseende er spekulering i SEs psykiske helse, og ligger betydelig nærmere trolling enn å påpeke at hun bryter smittevernregler under pandemien.

Skrevet (endret)
Jane Eyre skrev (1 time siden):

Du skjønner at det ikke er kysset i seg selv som er problemet, men kysset i kontekst av at vi er i en pandemi? Om SE og K har et åpent forhold er klinkende likegyldig. Det er derimot ikke likegyldig at vi alle er oppfordret til å ha færrest mulig kontakter for å begrense smittespredning, og når SE velger å dele at hun kliner til med noen hun ikke er i et forhold med og som hun gir uttrykk for å omgås svært sjelden så er det faktisk en hån mot alle oss som velger å følge retningslinjene. Denne pandemien lokker virkelig tullingene ut i lyset...

Endret av hulillerunde
  • Liker 40
Skrevet
Jane Eyre skrev (4 timer siden):

Problemet er ikke om man har åpent forhold eller ikke. Om folk dater og ligger rundt under pandemien er helt sikkert, men det er ikke behov for å legge det ut for så mange når inntrykket man gir er at man ikke tar smittevern alvorlig. 

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...