AntiBullshit Skrevet 4. juli 2020 #18541 Del Skrevet 4. juli 2020 24 minutter siden, Finlay skrev: Tror det var flere som tagget studio, ligger bla.på Henrik Skansens story. Tatovøren var på en hjemmefest hos SE ref. Snapstory til Juliefusdahl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celaeno Skrevet 4. juli 2020 #18542 Del Skrevet 4. juli 2020 Det var visst et offisielt tattoo arrangement.. hva nå enk det betyr. Attitude postet dette på sin egen story. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. juli 2020 #18543 Del Skrevet 4. juli 2020 5 minutter siden, Celaeno skrev: Det var visst et offisielt tattoo arrangement.. hva nå enk det betyr. Attitude postet dette på sin egen story. Jeg må si jeg er sjokkert over at dette er Attitude! Jeg har alltid hatt stor respekt for dem på grunn av proffesjonaliteten de har vist frem til nå, spesielt grunnleggeren, Linda Electric! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 4. juli 2020 #18544 Del Skrevet 4. juli 2020 Trodde det var et ganske seriøst studio med dyktige folk. Det der er helt krise. Dårlig jobb var det også. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celaeno Skrevet 4. juli 2020 #18545 Del Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, Jolene skrev: Jeg må si jeg er sjokkert over at dette er Attitude! Jeg har alltid hatt stor respekt for dem på grunn av proffesjonaliteten de har vist frem til nå, spesielt grunnleggeren, Linda Electric! Samme her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2020 #18546 Del Skrevet 4. juli 2020 Greit at ting er innafor mht. smitte, hygiene o.l. Men altså - tatovere fulle folk????😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #18547 Del Skrevet 4. juli 2020 Seriøst!! Hvor j... vanskelig er det å merke f* reklame?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. juli 2020 #18548 Del Skrevet 4. juli 2020 6 minutter siden, Celaeno skrev: Samme her. Nettopp. Og de skriver til og med på insta-siden sin at man ikke bør drikke alkohol dagen før tattovering, samme dag som tattovering eller dagen etter en tattovering. Nei, dette hadde jeg ikke trodd om dette studioet. Da vet jeg hvilke jeg definitivt skal droppe. Hadde lyst til å tattovere meg hos Linda, men det skjer ikke nå. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankie Teardrop Skrevet 4. juli 2020 #18549 Del Skrevet 4. juli 2020 Hun må bestemme seg for hva hun vil fremstå som. Den ene dagen skal hun motivere unge til å lese bøker og være et godt forbilde, den neste er de tatoveringer på fylla, seksualiserte tennisbilder etc. Det funker ikke å sjonglere på den måten når hun som person er et firma. Virker som flere og flere blir kritiske og får øynene opp for dette, bare å krysse fingrene for at seriøse samarbeidspartnere trekker seg ut nå. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 #18550 Del Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, Finlay skrev: Greit at ting er innafor mht. smitte, hygiene o.l. Men altså - tatovere fulle folk????😖 Enig. Jeg synes det er helt utrolig at det i det hele tatt er lov å tatovere fulle folk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 4. juli 2020 #18551 Del Skrevet 4. juli 2020 20 minutter siden, Uatskillelig skrev: Enig. Jeg synes det er helt utrolig at det i det hele tatt er lov å tatovere fulle folk. Tror egentlig ikke det er lov.... ikke i Norge iallfall. Syns det er veldig tacky også med slike spontane tatoveringer som hun tar. Ikke gjennomtenkt eller forseggjort. Ser ut som hun har klussa på seg selv med kulepenn 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. juli 2020 #18552 Del Skrevet 4. juli 2020 «http://www.norsktattoounion.org/«»Dessuten er det ikke lov å utføre tatoveringer fra et lokale som ikke er godkjent av lokale helsemyndigheter.« Tror neppe stua til SE er godkjent av lokale helsemyndigheter At SE gjør dette bør ikke overraske noen, men at et såkalt seriøst tatto studio gjør det??? 5 minutes of fame, men forhåpentligvis lenger tid i skam om andre i bransjen reagerer 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul_gul Skrevet 4. juli 2020 #18553 Del Skrevet 4. juli 2020 6 minutter siden, Zenhouse said: (...) Tror neppe stua til SE er godkjent av lokale helsemyndigheter At SE gjør dette bør ikke overraske noen, men at et såkalt seriøst tatto studio gjør det??? 5 minutes of fame, men forhåpentligvis lenger tid i skam om andre i bransjen reagerer FYI: 1 hour ago, Celaeno said: Det var visst et offisielt tattoo arrangement.. hva nå enk det betyr. Attitude postet dette på sin egen story. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. juli 2020 #18554 Del Skrevet 4. juli 2020 Det er vanskelig å tro at Fylkeslegens ressurser brukes til godkjenning ev søknader på enkelteventer for tatovering hjemme hos folk. Saksbehandlingstiden er lang nok allerede, så at dette prioriteres og det til og med under en pandemi, det høres merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 4. juli 2020 #18555 Del Skrevet 4. juli 2020 Har sett at de har tatovør på andre blogg/youtube-events også, tror feks Eveline hadde det på releasefest for bok eller sminke eller noe. Det er nok lov altså, og tror ikke det er lov mot å tatovere fulle folk heller, bare noe studier helst ikke gjør. De tatoveringene kommer nok til å forsvinne etter en stund, håndflate og innside av fingre er jo steder som det er kjent at tatoveringer ikke "holder" men må fylles på om de ikke skal forsvinne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 4. juli 2020 #18556 Del Skrevet 4. juli 2020 4 timer siden, Frankie Teardrop skrev: Hun må bestemme seg for hva hun vil fremstå som. Den ene dagen skal hun motivere unge til å lese bøker og være et godt forbilde, den neste er de tatoveringer på fylla, seksualiserte tennisbilder etc. Det funker ikke å sjonglere på den måten når hun som person er et firma. Virker som flere og flere blir kritiske og får øynene opp for dette, bare å krysse fingrene for at seriøse samarbeidspartnere trekker seg ut nå. Dette er selve forretningskonseptet til flere . Isabella Løwengrip har snakket åpent om det og det er tydelig at SE kopierer dette. Altså å være ydmyk, søt, girl-next-door- jente den ene dagen og provosere den neste. Slik holder de seg aktuelle og interessante. Samme som mange bedriver i forhold med push- pull. Det er en overlagt forretningsstrategi. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. juli 2020 #18557 Del Skrevet 4. juli 2020 4 timer siden, CecilieX skrev: Det er vanskelig å tro at Fylkeslegens ressurser brukes til godkjenning ev søknader på enkelteventer for tatovering hjemme hos folk. Saksbehandlingstiden er lang nok allerede, så at dette prioriteres og det til og med under en pandemi, det høres merkelig ut. Helt enig. Mange viktige saker har blitt satt på vent eller fått veldig lang behandlingstid under pandemien. Men fyllefest-tatoveringer prioriteres 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 4. juli 2020 #18558 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Sånn går det når Attitude ansetter en influencer... Tabbe! De får kanskje flere influencerkunder, men mister mange seriøse kunder, inkludert undertegnede. Jeg trodde Attitude var et seriøst studio, er skikkelig skuffa nå og skal avbestille timeavtalen min. Meg tjener de faktisk penger på, det gjør de ikke med sponsede tattoos på influencere og kjendiser. Endret 4. juli 2020 av FotbaIlflua 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. juli 2020 #18559 Del Skrevet 5. juli 2020 Snakk om å floppe med influenser-markedsføring. Tattisjobben min går slett ikke til dette studioet, da det er tvilsomt at fylkeslege prioriterer å saksbehandle privat event-tatovering midt i en usikker covid19-pandemi. I tillegg utføres tatovering på fulle folk med "tynt" blod på idiotiske steder på kroppen = enda tynnere grunnlag for troverdighet. Nope. 26-årige bedriftseiere er for gamle til sånt sprøyt. Hva skal han far/ansatt manager forberede i forsvarstalen nå? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. juli 2020 #18560 Del Skrevet 5. juli 2020 Veldig impulsive tatoveringer. Fulle folk har en tendens til å få "gode" ideer. At tatovøren sa ja til det der er ganske kritikkverdig faktisk. Dårlig reklame for de iallefall. SE virker genellt litt hyper og impulsiv for tiden. "aldri vært så lykkelig" som hun kaller det selv. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå