Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan responderte Iselin på det at SE opererte underlivet av estetiske årsaker? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, miss summers skrev:

Hvordan responderte Iselin på det at SE opererte underlivet av estetiske årsaker? 

Spør hvor gammel hun var,å sier det var dumt at hun ikke lot det "gro" på henne før hun gjorde det.

SE "tar" også Iselin på at hun selv har operert puppene (redusert de),hvorpå Iselin svarer hun gjorde det fordi menn oppfattet hennes som "tits on legs".

SE svarer - "Det hadde vært min store drøm."

......Å det sier jo litt.

• Liker 43
Gjest Finlay
Skrevet

Synes det er litt trist når Kasper deler bilder av SE med teksten "en nydelig skapning". Når både han og hun vet at "nydeligheten" er kjøpt og betalt, og milevis unna det hun ble "skapt med".

Kan jo selvsagt være det indre han tenker på da....🤔

Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Spør hvor gammel hun var,å sier det var dumt at hun ikke lot det "gro" på henne før hun gjorde det.

SE "tar" også Iselin på at hun selv har operert puppene (redusert de),hvorpå Iselin svarer hun gjorde det fordi menn oppfattet hennes som "tits on legs".

SE svarer - "Det hadde vært min store drøm."

......Å det sier jo litt.

Herregud. Det er ikke håp 🤦🏼‍♀️

• Liker 15
Skrevet
10 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Klart det. Vanskelig og holde styr på løgner. Hadde hun bare sagt sannheten derimot så hadde det ikke vært så vanskelig og huske... 

Akkurat. Det har jeg hørt mye, at om man lyver så klarer man tilslutt ikke å holde styr på løgnene sine, og da vil man bli avslørt fordi det man sier ikke henger sammen. Må være passe flaut å bli tatt i løgn foran hele Norge.

• Liker 12
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er at det har vært nødvendig å si noe om glufseoperasjonen i utgangspunktet. Det er jo en av de svært få tingene hun ikke har vist frem, og ingen hadde kunnet vite noe om at hun hadde gjort det. Nei vent, jeg skjønner det. Det er jo Sofie Elise Isachsen. A L T for oppmerksomhet og sympati, A L T for å fremstå som mer interessant enn hun egentlig er. Store kjønnslepper blir til invalidiserende handicap, regningskrekk blir til papirfobi.

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, Sandin skrev:

Det jeg ikke skjønner, er at det har vært nødvendig å si noe om glufseoperasjonen i utgangspunktet. Det er jo en av de svært få tingene hun ikke har vist frem, og ingen hadde kunnet vite noe om at hun hadde gjort det. Nei vent, jeg skjønner det. Det er jo Sofie Elise Isachsen. A L T for oppmerksomhet og sympati, A L T for å fremstå som mer interessant enn hun egentlig er. Store kjønnslepper blir til invalidiserende handicap, regningskrekk blir til papirfobi.

Grunnen til at hun nevnte det nå er fordi hun har glemt hva hun sa første gangen når hun ble konfrontert om sine mange "småe" operasjoner. Nå sier hun at det var pga utseendet og ikke medisinske grunner som hun sa først for noen år siden, som en annen bruker har nevnt her i tråden om. Når SE får høre om andre sine operasjoner så prøver hun å vende kritikken mot dem slik at hun skal slippe unna. Men det fungere dårlig hver eneste gang. 

• Liker 11
Gjest eelisabethh
Skrevet
11 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Grunnen til at hun nevnte det nå er fordi hun har glemt hva hun sa første gangen når hun ble konfrontert om sine mange "småe" operasjoner. Nå sier hun at det var pga utseendet og ikke medisinske grunner som hun sa først for noen år siden, som en annen bruker har nevnt her i tråden om. Når SE får høre om andre sine operasjoner så prøver hun å vende kritikken mot dem slik at hun skal slippe unna. Men det fungere dårlig hver eneste gang. 

Som hun sa for ett år siden. Ikke så langt tilbake i tid å huske, så det er ganske rart at hun ikke vet hva hun sa. 

Skrevet
50 minutter siden, Sandin skrev:

En underlivsoperasjon er jo ganske privat også, og ikke noe jeg ville delt offentlig om det gjaldt meg. Men folk er forskjellige..

• Liker 10
Gjest Lin11
Skrevet
På 6.7.2020 den 16.59, Missy1 skrev:

Bare jeg som sitter med en følelse av at Kasper sin IG-konto faktisk kan være styrt av SE? 

jeg følger han ikke selv, men syns det virker som hans konto er et ledd i hennes markedsføring

Han kan vel reklamere  og selge løgner for SE uten å bli tatt for det? Han har vel ikke registrert IG kontoen som en kommersiell kanal?

Skrevet

Ser på snapchat nå at hun skal gi bort hunden? 🙄

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Shavasa skrev:

Ser på snapchat nå at hun skal gi bort hunden? 🙄

Det er nødt til å være lagt ut kun for å provosere og få klikk

• Liker 10
Gjest Lin11
Skrevet
4 minutter siden, Sandin skrev:

Det er nødt til å være lagt ut kun for å provosere og få klikk

Enig 👍🏼

Gjest kaprikorn
Skrevet

Hun skal sende hunden til foreldrene mens hun skriver og hente han igjen etterpå. 

Skrevet

Får se om hun henter den da, eller om det blir nok en historie om at den har det bedre der, slått seg til ro osv.. 

• Liker 37
Skrevet
27 minutter siden, kaprikorn skrev:

Hun skal sende hunden til foreldrene mens hun skriver og hente han igjen etterpå. 

Altså, er det så mye forstyrrelser at hun ikke klarer skrive med hunden i nærheten? Og boken har vært planlagt før hun fikk hunden  ....

• Liker 19
Gjest kaprikorn
Skrevet
Akkurat nå, Justlooking skrev:

Altså, er det så mye forstyrrelser at hun ikke klarer skrive med hunden i nærheten? Og boken har vært planlagt før hun fikk hunden  ....

Jeg tror det blir veldig mye lettere å forstå SE når man innser at hun ikke er så veldig intelligent. Jeg mener ikke dette som kritikk eller et stikk mot henne, men det er sannheten. Problemer som mange andre dødelige ville klart å løse knirkefritt er ikke overkommelige for henne og de hun omgås med. Å forvente at hun tenker gjennom ting sluttet jeg med en stund siden. Har lest mye saklig kritikk av hennes aktiviteter både her på KG og andre steder, og dette virker som den klare forklaringen på hvorfor hun lever som hun lever. Lyset er på, men ingen er hjemme 

Skrevet

I siste video sier hun at pappa-manager har sagt fra seg stillingen og gått tilbake til å kun styre økonomien.

Wonder why.

• Liker 35
Skrevet
31 minutter siden, J.. skrev:

I siste video sier hun at pappa-manager har sagt fra seg stillingen og gått tilbake til å kun styre økonomien.

Wonder why.

"Forklaringen" forteller hun nå. Men om folk kjøper den blir noe annet. Jeg tror ingenting på det. Men skjønner at hun vil ha noen som bor i samme by som henne før å gjøre ting enklere.

Linke til siste youtube videoen;

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

"Forklaringen" forteller hun nå. Men om folk kjøper den blir noe annet. Jeg tror ingenting på det. Men skjønner at hun vil ha noen som bor i samme by som henne før å gjøre ting enklere.

Linke til siste youtube videoen;

@Felis , Jeg ber deg på mine knær. Kunne du finne fram dine recapkrefter og velsigne oss?

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...