Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Snakk om å floppe med influenser-markedsføring. Tattisjobben min går slett ikke til dette studioet, da det er tvilsomt at fylkeslege prioriterer å saksbehandle privat event-tatovering midt i en usikker covid19-pandemi. I tillegg utføres tatovering på fulle folk med "tynt" blod på idiotiske steder på kroppen = enda tynnere grunnlag for troverdighet.

Nope. 26-årige bedriftseiere er for gamle til sånt sprøyt. Hva skal han far/ansatt manager forberede i forsvarstalen nå?

«Det var jo åpenbart bare kulepenn da.»
 

Åpenbart en velkjent strategi...

 

Endret av Zenhouse
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Sånn går det når Attitude ansetter en influencer... Tabbe! De får kanskje flere influencerkunder, men mister mange seriøse kunder, inkludert undertegnede. Jeg trodde Attitude var et seriøst studio, er skikkelig skuffa nå og skal avbestille timeavtalen min. Meg tjener de faktisk penger på, det gjør de ikke med sponsede tattoos på influencere og kjendiser. 

Samme her, for har likt Linda lenge. Synes hun har gjort en god figur, og vært veldig kul. Derimot er ikke jeg heller spesielt interissert i å legge igjen penger hos et studio som er så useriøst. Hun har selv tattovert Mac Miller i sin tid på hans hotellrom, og forklarte nøye gjennom den prosessen, samt var opptatt av at det skulle være hygienisk, at Mac ikke skulle være full etc på sin YT-kanal. Også gjør selve studioet hennes dette? Det strider jo mot alt Linda fronter i sosiale medier, men hun er jo i mammaperm, og er samboer med en som ikke har tattoveringer. Samboeren hennes tenker jo kun profitt, og jeg skjønner ikke hva de to gjør sammen. Det er han som eier studioet etter at Linda gikk konkurs...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I poden til Iselin idag,innrømmer hun at hun opererte underlivet på grunn av utseende..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

I poden til Iselin idag,innrømmer hun at hun opererte underlivet på grunn av utseende..

Det vet vi jo, men hun liker å skylde på et eller annet. Denne også sa hun måtte gjøres av medisinske årsaker 😀

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Det vet vi jo, men hun liker å skylde på et eller annet. Denne også sa hun måtte gjøres av medisinske årsaker 😀

Derfor jeg sier det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, J.. skrev:

Derfor jeg sier det.

Ja, skjønte det. Lurer på hvorfor hun lyver hele tiden? Alle vet det jo men virker som hun ikke bryr seg om at alle vet det... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en operasjon hun har løyet om da altså. Jeg hørte aldri selv på podcastene hennes, men husker jeg rett hvis hun i en av episodene fortalte om det "medisinske problemet" som gjorde at hun måtte ta den operasjonen? Og at hun igjen ble hyllet for "åpenheten" ? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Isild skrev:

Nok en operasjon hun har løyet om da altså. Jeg hørte aldri selv på podcastene hennes, men husker jeg rett hvis hun i en av episodene fortalte om det "medisinske problemet" som gjorde at hun måtte ta den operasjonen? Og at hun igjen ble hyllet for "åpenheten" ? 

Helt riktig.

Hun led jo tross alt av store smerter,klarte ikke bruke jeans å var vondt å sitte.

I denne podden var det plutselig rent estetisk fordi hun syns det var stygt.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, J.. skrev:

Helt riktig.

Hun led jo tross alt av store smerter,klarte ikke bruke jeans å var vondt å sitte.

I denne podden var det plutselig rent estetisk fordi hun syns det var stygt.

Hun er virkelig et FARLIG forbilde. Alle disse løgnene og "skjult agenda"-operasjonene kamuflert og hyllet som "åpenhet" er skadelig. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Hun er virkelig et FARLIG forbilde. Alle disse løgnene og "skjult agenda"-operasjonene kamuflert og hyllet som "åpenhet" er skadelig. 

Enig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier også i samme pod at etter "10 år" (feil SEn,2011 er 9 år siden..) i rampelyset,er det vanskelig å huske hva hun har sagt,å når.

Well,you don't say..

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, J.. skrev:

Hun sier også i samme pod at etter "10 år" (feil SEn,2011 er 9 år siden..) i rampelyset,er det vanskelig å huske hva hun har sagt,å når.

Well,you don't say..

 

Klart det. Vanskelig og holde styr på løgner. Hadde hun bare sagt sannheten derimot så hadde det ikke vært så vanskelig og huske... 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Hun sier også i samme pod at etter "10 år" (feil SEn,2011 er 9 år siden..) i rampelyset,er det vanskelig å huske hva hun har sagt,å når.

Well,you don't say..

 

Hun får begynne å google seg selv før hun kommer med noe, sikkert lettere å holde styr på alle løgnene da.

Knebøy-rumpa og den nye litt fyldigere kroppen som hun "elsket" var jo noe hun løy både hardt og bastant om i lang tid. Selv om hun ikke sa rett ut at "nei, jeg har ikke operert", så er det løgner å si at rumpen kom av trening, og at hun la på seg fordi hun likte det og fordi hun ble eldre (når det viste seg at det var FOR å operere rumpa) 

Når hun senere sier at "Det er jo åpenbart at jeg har operert rumpa" - så forstår jeg godt at noen av ungdomsfansen hennes blir forvirret. 

Og nå var det altså underlivsopr. hun hadde løyet om, jeez.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, J.. skrev:

Hun sier også i samme pod at etter "10 år" (feil SEn,2011 er 9 år siden..) i rampelyset,er det vanskelig å huske hva hun har sagt,å når.

Well,you don't say..

 

 

4 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Klart det. Vanskelig og holde styr på løgner. Hadde hun bare sagt sannheten derimot så hadde det ikke vært så vanskelig og huske... 

 

3 minutter siden, Isild skrev:

Hun får begynne å google seg selv før hun kommer med noe, sikkert lettere å holde styr på alle løgnene da.

Knebøy-rumpa og den nye litt fyldigere kroppen som hun "elsket" var jo noe hun løy både hardt og bastant om i lang tid. Selv om hun ikke sa rett ut at "nei, jeg har ikke operert", så er det løgner å si at rumpen kom av trening, og at hun la på seg fordi hun likte det og fordi hun ble eldre (når det viste seg at det var FOR å operere rumpa) 

Når hun senere sier at "Det er jo åpenbart at jeg har operert rumpa" - så forstår jeg godt at noen av ungdomsfansen hennes blir forvirret. 

Og nå var det altså underlivsopr. hun hadde løyet om, jeez.

Det må være utrolig kjipt å pinlig at ei så intelligent å smart "dame" som henne ikke klare å holde styr på alle løgnene sine. Kanskje det er en fordel at hun faktisk leser om seg selv i media, slik at hun kan notere seg før hva som er sant og usant fra hennes "velsnakket" munntøy. For en ting er sikkert, tråen mellom tunga og hjernen er 100% klippet hos henne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
6 timer siden, Isild skrev:

Hun er virkelig et FARLIG forbilde. Alle disse løgnene og "skjult agenda"-operasjonene kamuflert og hyllet som "åpenhet" er skadelig. 

👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Isild skrev:

Hun er virkelig et FARLIG forbilde. Alle disse løgnene og "skjult agenda"-operasjonene kamuflert og hyllet som "åpenhet" er skadelig. 

Hun gjør ikke den tittlen mindre tilbøyelig for seg heller. Ingen i norges influencer verden blir/vil klare å ta den tittelen fra henne. Og det er likså så greit. For det er ingenting å leve etter når man lever av å være en multi manipulerende lystløgner. Derfor synes jeg det er ekstra skummelt at Kasper har tredd inn IG for så skal begynne å snakke om sine tanker å følelser. Det er som å høre SE fra starten av men i en mannlige utgaven/versjonen av seg selv om hun hadde vært en mann.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hun gjør ikke den tittlen mindre tilbøyelig for seg heller. Ingen i norges influencer verden blir/vil klare å ta den tittelen fra henne. Og det er likså så greit. For det er ingenting å leve etter når man lever av å være en multi manipulerende lystløgner. Derfor synes jeg det er ekstra skummelt at Kasper har tredd inn IG for så skal begynne å snakke om sine tanker å følelser. Det er som å høre SE fra starten av men i en mannlige utgaven/versjonen av seg selv om hun hadde vært en mann.

Enig. Skummelt at Kasper nå tiltrer som "hobbypsykolog på IG" - han får mange tusen gratis tilhengere fordi han er hennes kjæreste. De ser opp til han helt "automatisk". Det at han nå trår litt mer frem i "rampelyset" gjør om ikke annet at vi bedre ser at de passer perfekt sammen. De er ganske like. Jeg trodde en stund at han var hennes rake motsetning.  Aner ikke om han har vært diagnostisert med angst, men det han beskriver på IG er mer dårlig selvbilde enn angst. Angst er for mange helt invalidiserende, og jeg stoler ikke på at kjæresteparet vet hva de driver med når de skriver om psykiske diagnoser til alle sine unge følgere.

Det gjør meg sint. 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hun gjør ikke den tittlen mindre tilbøyelig for seg heller. Ingen i norges influencer verden blir/vil klare å ta den tittelen fra henne. Og det er likså så greit. For det er ingenting å leve etter når man lever av å være en multi manipulerende lystløgner. Derfor synes jeg det er ekstra skummelt at Kasper har tredd inn IG for så skal begynne å snakke om sine tanker å følelser. Det er som å høre SE fra starten av men i en mannlige utgaven/versjonen av seg selv om hun hadde vært en mann.

Bare jeg som sitter med en følelse av at Kasper sin IG-konto faktisk kan være styrt av SE? 
 

jeg følger han ikke selv, men syns det virker som hans konto er et ledd i hennes markedsføring

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

 

 

Det må være utrolig kjipt å pinlig at ei så intelligent å smart "dame" som henne ikke klare å holde styr på alle løgnene sine. Kanskje det er en fordel at hun faktisk leser om seg selv i media, slik at hun kan notere seg før hva som er sant og usant fra hennes "velsnakket" munntøy. For en ting er sikkert, tråen mellom tunga og hjernen er 100% klippet hos henne.

Hun er ikke smart i det hele tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Isild skrev:

Enig. Skummelt at Kasper nå tiltrer som "hobbypsykolog på IG" - han får mange tusen gratis tilhengere fordi han er hennes kjæreste. De ser opp til han helt "automatisk". Det at han nå trår litt mer frem i "rampelyset" gjør om ikke annet at vi bedre ser at de passer perfekt sammen. De er ganske like. Jeg trodde en stund at han var hennes rake motsetning.  Aner ikke om han har vært diagnostisert med angst, men det han beskriver på IG er mer dårlig selvbilde enn angst. Angst er for mange helt invalidiserende, og jeg stoler ikke på at kjæresteparet vet hva de driver med når de skriver om psykiske diagnoser til alle sine unge følgere.

Det gjør meg sint. 

Har sagt det før å sier det igjen; den dagen det blir/er slutt mellom  han å SE, så er det ingen som vil erkjenne han lengre. Det er bare å se på SE sine 2 tidligere kjærester. Han fra harstad ble tvunget med å være på bloggene i starten. Svenske Robin prøvde å lage ett navn før seg selv etter bruddet men det gikk rett til fjells. Han er og forbli kjent som eksen til norske SE.

3 minutter siden, Missy1 skrev:

Bare jeg som sitter med en følelse av at Kasper sin IG-konto faktisk kan være styrt av SE? 

Jeg følger han ikke selv, men syns det virker som hans konto er et ledd i hennes markedsføring

Det er det jeg har sagt lengre bak i tråden når diskusjonen om Kasper begynte å starte ang insta kontoen. Jeg har null tro på at Kasper alene sitter å skriver alt det som blir lagt ut om. Det tilsvarer ikke det SE har lagt ut om han i podcasten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...