Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15861 Skrevet 2. februar 2020 Arbeidsgiveren til SE har kåret hennes "Glød" som testens beste selvbruningsprodukt. Festlig at "Tv2 hjelper deg" hegner om kollegene sine 🙄
Agatha Spinatha Skrevet 2. februar 2020 #15862 Skrevet 2. februar 2020 7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Arbeidsgiveren til SE har kåret hennes "Glød" som testens beste selvbruningsprodukt. Festlig at "Tv2 hjelper deg" hegner om kollegene sine 🙄 Oi, det er drøyt. 7
Gjest justloseit Skrevet 2. februar 2020 #15863 Skrevet 2. februar 2020 Sitat og svar til slettet innhold er slette. Sol, admin. Jeg vil spørre dere direkte, dere som mener at å namedroppe Sophie Elise og sette et navn på kritikken, slik som Kristin gjorde, er mobbing. Hva skal man gjøre da?! Er bedriften unnlatt all kritikk fordi bedriftens varemerke er Sofie? Hvilke virkemidler sitter vi igjen med, hvis vi ikke kan få kritisere og diskutere denne bedriften? Hva hvis kjeden XXL het Øivind Tiedemansen (grunnleggerens navn). Se for dere dette! Hadde vi da ikke fått lov til å skrive om de grove overtrampene som er gjort fordi det ville være å henge ut Øivind? Måtte vi da flåsete ordlegge oss om at det foregår grums i «sportsutstyrhandelen»? Dere må snart forstå at det er ikke GREIT at vi ikke skal få kritisere bare fordi grunnleggeren av bedriften selv har valgt sin egen person som bedriftens produkt. Vi har ikke noe annet VALG enn å tilsynelatende «henge ut» et enkeltindivid når vi ønsker å kritisere denne bedriften. Og det er ikke vår feil. Kom gjerne med forslag, men i mellomtiden er det ikke ok å be folk om å ikke uttale seg.
filifjonka Skrevet 2. februar 2020 #15864 Skrevet 2. februar 2020 4 hours ago, ikkevoksen said: Etter Ari Behns selvmord skulle man tro at folk tenkte seg om. Ikke at de var så like - men han har også fått gjennomgått i media. Om det ble en nyhet at SE tok livet sitt etter denne vixen-utdelingen, hadde nok alle som klappet jublet følt seg svært skyldig, tror dere ikke det? Det går an å være snillere, aksepterende og fortsatt få frem budskapet sitt. Denne takketalen var ikke rett sted eller tidspunkt for dette. Veldig tendensiøs uttalelse der. 17
xemiliex Skrevet 2. februar 2020 #15865 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Helt utrolig hva folk får seg til å skrive om et menneske i sin kamp mot «mobbing». Så fantastisk avslørende. Og: er det sånn at når mobbekortet svikter, så spiller vi selvmord inn i debatten? Det er inget annet enn en ett hundre prosent skamløs hersketeknikk (mulig dette heller gjaldt for Gjelsvik sin tråd; de overlapper). Endret 2. februar 2020 av xemiliex 24
Justlooking Skrevet 2. februar 2020 #15866 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Ser det er delte meninger om dette. Selv synes jeg det er bra at noen tør å si fra at det SE driver med ikke er greit. Fordi hun har bygget hele millionbusinessen sin på kropp og utseende, og med sine utallige operasjoner og inngrep er hun et dårlig forbilde. Når media og journalister alltid har båret henne på gullstol og vært talerøret hennes, er det bra det finnes en person som tør å si høyt det mange egentlig mener. Endret 2. februar 2020 av Justlooking 16
Gjest Plannergirl Skrevet 2. februar 2020 #15867 Skrevet 2. februar 2020 12 timer siden, ikkevoksen skrev: Forretningsmodellen er jo henne som person. Ja, hun tjener penger på dette og det burde hun kanskje ikke. Det er ikke sunt, det er ikke bra. Men hun blir fortsatt hengt ut for å være den hun er. Det må være vondt. Jeg kjenner meg igjen, jeg er på rundt samme alder og tåler lite selv, jeg har også opplevd mobbing i ung alder så jeg kan bare forestille meg hvor vondt det må være å bli slengt dritt til på åpen scene på denne måten og oppleve det på nytt. Dere kan kalle det kritikk så mye dere vil, men hadde det vært dere som fikk så mye "kritikk" så tror jeg ikke dere hadde vært like tøffe i maska her. Nå tror jeg at jeg har fått frem poenget mitt godt nok, så dette blir mitt siste bidrag i denne debatten forhåpentligvis. Tror du virkelig at den hun fronter er 100% Sofie Steen Isachsen? Det tror jeg ikke på i det hele tatt. Ja, hun er seg selv på mange punkter, men hun har også gått ut å sagt at hun vet når å provosere og hvordan hun skal fremstå for mest mulig klikk. Tror privatperson og bedrift ikke nødvendigvis er helt den samme. Imaget til bedriften Sophie Elise AS er ikke nødvendigvis helt den private Sofie.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15868 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Bedre med dobbeltmoral enn ingen moral Endret 2. februar 2020 av lillesnøfnugg
Isild Skrevet 2. februar 2020 #15869 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Bedre med dobbeltmoral enn ingen moral 🤪 Og folk lurer på hvorfor SE AS kritiseres... 48
Populært innlegg Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #15870 Skrevet 2. februar 2020 13 hours ago, ikkevoksen said: Etter Ari Behns selvmord skulle man tro at folk tenkte seg om. Ikke at de var så like - men han har også fått gjennomgått i media. Om det ble en nyhet at SE tok livet sitt etter denne vixen-utdelingen, hadde nok alle som klappet jublet følt seg svært skyldig, tror dere ikke det? Det går an å være snillere, aksepterende og fortsatt få frem budskapet sitt. Denne takketalen var ikke rett sted eller tidspunkt for dette. Vis litt respekt for Ari Behns minne og hans familie og ikke trekk ham inn i SE-debatten. Det er ingenting som tyder på at Behn tok livet av seg pga. nettmobbing. Les boka fra 2017 og se dokumentaren hvis du lurer på hva som skjedde med ham. Familien hans bør få slippe å se hans navn trukket inn i bloggdiskusjoner hele tiden, slik man ser overalt på SoMe nå. Hver gang noen får kritikk, så svarer noen tenk på Ari Behn. Det er en uting. Det kan hende at døtrene hans leser her som en avveksling, og de ikke har behov for å bli minnet om farens selvmord hele tiden. Forsvar gjerne Sophie Elise, men hold Ari Behn utenfor. 65
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15871 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Slettet. Endret 2. februar 2020 av lillesnøfnugg
Isild Skrevet 2. februar 2020 #15872 Skrevet 2. februar 2020 4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hun kritiseres ikke, men mobbes 🙄 De ødelegger uttrykket mobbing helt, det liker jeg veldig dårlig. 34
Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15873 Skrevet 2. februar 2020 15 minutter siden, lillesnøfnugg said: Bedre med dobbeltmoral enn ingen moral 🤪 Dette! Altså, det er helt utrolig. Som jeg skrev i Kristin-tråden: Hva er det som gjør at media ikke konfronterer SE med slike selvmotsigelser? Dette er jo et helt ekstremt eksempel. Kristin hadde vist dette til NRK-journalisten, som i stedet hadde valgt å kjøre mikropenisvinklingen. 43
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2020 #15874 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 21 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hun kritiseres ikke, men mobbes 🙄Hvor naiv kan man bli? SE har aldri noen sinne blitt mobbet. Hun roper mobbing for få sympati når hun ikke klare å ta ansvar for sine handlinger og effekt på sine unge følgere. Endret 3. februar 2020 av Uglesjel 23
Justlooking Skrevet 2. februar 2020 #15875 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, Bloggleseren skrev: Dette! Altså, det er helt utrolig. Som jeg skrev i Kristin-tråden: Hva er det som gjør at media ikke konfronterer SE med slike selvmotsigelser? Dette er jo et helt ekstremt eksempel. Kristin hadde vist dette til NRK-journalisten, som i stedet hadde valgt å kjøre mikropenisvinklingen. Hun har alltid sluppet unna medias kritiske søkelys, av en eller annen mystisk grunn.. Kun Kristin har turt å ta den kampen. Og fortsatt vil ikke NRK ta opp at det var på deres kanal Sofie kom med dette, men heller skyte budbringeren. 24
Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15876 Skrevet 2. februar 2020 2 minutter siden, Justlooking said: Hun har alltid sluppet unna medias kritiske søkelys, av en eller annen mystisk grunn.. Kun Kristin har turt å ta den kampen. Og fortsatt vil ikke NRK ta opp at det var på deres kanal Sofie kom med dette, men heller skyte budbringeren. Ja, veldig rart. Jeg skulle ha skjønt det hvis det var TV2 med sin økonomiske samrøre med bloggerne, men NRK burde jo vært fristilt. Det er ikke så mye tvil om at artikkelen er tendensiøst vinklet når de selekterer bort at SE tidligere har avvist å ta med kamera på operasjonssalen og heller tar med mikropenisutsagn ute av kontekst - som noen antagelig har tipset dem om? Det er slikt som dette som får en til å skjønne for en utrolig liten andedam norske medier er. Man får følelsen av at SE har en hjelper eller to på innsiden, som vet å peke mediene i riktig retning. 20
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2020 #15877 Skrevet 2. februar 2020 12 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Arbeidsgiveren til SE har kåret hennes "Glød" som testens beste selvbruningsprodukt. Festlig at "Tv2 hjelper deg" hegner om kollegene sine 🙄 Nå testet de bare 4 stykker da, det finnes sikkert 20-30 forskjellige selvbrunere i salg i Norge. Tar ikke testen seriøst. 14
LittleBabyNothing Skrevet 2. februar 2020 #15878 Skrevet 2. februar 2020 (endret) «You do it to yourself...» Endret 2. februar 2020 av LittleBabyNothing
nurcos Skrevet 2. februar 2020 #15879 Skrevet 2. februar 2020 1 hour ago, lillesnøfnugg said: Hun kritiseres ikke, men mobbes 🙄Hvor naiv kan man bli? Jeg ble mobbet gjennom hele oppveksten min. Fra første klasse til tiende klasse. Da hadde jeg endelig muligheten til å flytte vekk. Nå, nesten 20 år etter, tør jeg fremdeles ikke besøke familie som bor i området i fare for å støte på de som mobbet meg. Jeg er ufør, sliter med å bli kjent med andre mennesker og har dager hvor jeg så vidt tør å gå utenfor døren. Mobbingen jeg opplevde i barndommen har ødelagt hele livet mitt. Og at du og andre kaller kritikken mot SE som mobbing føles som et slag i tryne for meg. Slutt å utvanne et så viktig ord. 38
ludden Skrevet 2. februar 2020 #15880 Skrevet 2. februar 2020 På 14.1.2017 den 16.02, elisaday skrev: Sånn i tilfelle folk har glemt det, så er Sofie (ja det er faktisk navnet hennes) Elise et bedre menneske enn alle andre overfladiske bloggere fordi hun mellom blogginnlegg om negler og hårfarging tar seg tid til å stille de "store" spørsmålene om politikk og velferd når det gjelder innvandring. Sjarmerende at folk biter på. Noen her som ikke lar seg lure? Du virker kjempesmart 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå