smalls Skrevet 30. april 2019 #12261 Skrevet 30. april 2019 Hun kan da ikke ha operert nesa for da ville hun ha hatt bandasje på? Mener man må ha bandasje på en stund. 2
Gjest Keikolina Skrevet 30. april 2019 #12262 Skrevet 30. april 2019 2 timer siden, smalls skrev: Hun kan da ikke ha operert nesa for da ville hun ha hatt bandasje på? Mener man må ha bandasje på en stund. Ja, sånt tar lang tid.
K91 Skrevet 30. april 2019 #12263 Skrevet 30. april 2019 Vet ikke hva hun har gjort og det får vi nok aldri vite heller (som er like greit), men noe har garantert skjedd med nesa etter at hun var i Tyrkia i påskeferien, og det er lett å se. Spesielt på bildene fra i går på bloggen og på story i dag. 6
Kragebein Skrevet 30. april 2019 #12264 Skrevet 30. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, innhold med opphavsrett og samtlige svar til dette. Kragebein, adm
DianaV Skrevet 30. april 2019 #12265 Skrevet 30. april 2019 11 minutter siden, K91 skrev: Vet ikke hva hun har gjort og det får vi nok aldri vite heller (som er like greit), men noe har garantert skjedd med nesa etter at hun var i Tyrkia i påskeferien, og det er lett å se. Spesielt på bildene fra i går på bloggen og på story i dag. Ingen tvil om at noe har blitt gjort. Hvem vet når hun poster bilder fra dagen idag egentlig? Det var en drastisk forskjell å se på bildene som ble sammenlignet. Men men. Hva kan man forvente av SE egentlig? Godt hun ikke legger ut om "fiksing" på seg selv. Hvis hun fortsetter å være i offentligheten så kommer forandringene til å vise uansett. Blir interessant å se SE om 3-5 år hvis hun fortsetter å fikse. Kan fort ende opp som Charlotte Crosby. https://www.seher.no/kjendis/trygler-henne-om-a-stoppe-med-inngrepene/71012342 14
AntiBullshit Skrevet 30. april 2019 #12266 Skrevet 30. april 2019 Det går an å skaffe seg «ny» nese ved hjelp av fillers. Google «non surgical nose job» så kommer et opp masse før-etter bilder 4
Bloggleseren Skrevet 1. mai 2019 #12267 Skrevet 1. mai 2019 Morsomt hvordan Sophie Elise her røper at hun prøvde å ta på spraytan før reklameinnlegget for Betakaroten: https://sophieelise.blogg.no/hvordan-bli-naturlig-brun-uten-a-sole-seg.html 7
Bloggleseren Skrevet 1. mai 2019 #12268 Skrevet 1. mai 2019 Det ser ut som nesen hennes har blitt rett - ikke sånn hoppbakke som hun hadde før: https://sophieelise.blogg.no/ikke-perfekt.html Det ser veldig mye bedre ut, selv om jeg skulle ønske for hennes del at hun kunne bli mindre misfornøyd med utseendet. 3
Raven Emerald Skrevet 1. mai 2019 #12269 Skrevet 1. mai 2019 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
K91 Skrevet 1. mai 2019 #12270 Skrevet 1. mai 2019 Bloggen hennes består jo av 98% reklame om dagen og hun prøver ikke engang å levere noe annet godt innhold der. Kanskje på tide å legge den ned?? 15
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. mai 2019 #12271 Skrevet 1. mai 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Justlooking Skrevet 1. mai 2019 #12272 Skrevet 1. mai 2019 2 timer siden, K91 skrev: Bloggen hennes består jo av 98% reklame om dagen og hun prøver ikke engang å levere noe annet godt innhold der. Kanskje på tide å legge den ned?? Men den er jo en ren reklameblogg, jobben hennes er jo å selge reklame 😊 Det som er synd er at hun reklamerer for absolutt hva som helst. Hun har råd til å slutte å reklamere for tulleting for å gjøre bloggen mer troverdig. Men money talks så hun fortsetter på vanlig vis med alle slags lureprodukter. 3
ReinaSiete Skrevet 2. mai 2019 #12273 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Du vet du fortsatt er B-kjendis når du må reklamere for gummibjørner og hudpiller på sosiale medier for å finansiere livsstilen din. Etter så mange år som toppblogger og SÅ mye selvskryt om hvor god hun er på sosiale medier hadde jeg forventet mye større og anerkjente samarbeidspartnere - i det minste. Så og si alle bloggere reklamerer for disse kosttilskuddene og ansiktsmaskene, om de har 50.000 eller 1500 følgere. Hun har hatt så mange muligheter innen TV og musikk, signert med Universal og alt, men reklamerer for samme betakaroten som hun gjorde da hun var 17 år gammel. Hun blir 25 i år. What a progress. Endret 2. mai 2019 av ReinaSiete 26
Spøkelse Skrevet 2. mai 2019 #12274 Skrevet 2. mai 2019 På 1.5.2019 den 13.02, Bloggleseren skrev: Det ser ut som nesen hennes har blitt rett - ikke sånn hoppbakke som hun hadde før: https://sophieelise.blogg.no/ikke-perfekt.html Det ser veldig mye bedre ut, selv om jeg skulle ønske for hennes del at hun kunne bli mindre misfornøyd med utseendet. Jeg er ikke uskyldig. Jeg snakker om bloggere og kjendiser med venner og kollegaer, og sier sikkert en del jeg kunne spart meg for. Men vi er jo med å bidra til at hun/de sitter og nettopp tenker at nesa så ut som en hoppbakke og "nå ser det veldig mye bedre ut" når vi skriver det offentlig. Det er vanskelig nok for mange å akseptere utseendet akkurat som det er, og vi har ikke mange tusen som sitter på nett og mener noe om vinkelen på nesa eller puppen.. Ikke rart de faller for presset. 5
Hedersbrukeren Skrevet 2. mai 2019 #12275 Skrevet 2. mai 2019 18 timer siden, K91 skrev: Bloggen hennes består jo av 98% reklame om dagen og hun prøver ikke engang å levere noe annet godt innhold der. Kanskje på tide å legge den ned?? Om du ikke liker bloggen er det jo bare å la være å gå inn på den. Selv har jeg aldri vært inne på den, selv om det voldsomme engasjementet her på sett og vis skulle tyde på at dette var noe man burde fått med seg 2
Amethyst Skrevet 2. mai 2019 #12276 Skrevet 2. mai 2019 Og igjen sier hun puppene har vokst 😂 se instastory 10
AntiBullshit Skrevet 2. mai 2019 #12277 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, Amethyst skrev: Og igjen sier hun puppene har vokst 😂 se instastory Må være noe i drikkevannet i Tyrkia 🤪 22
Missy1 Skrevet 2. mai 2019 #12278 Skrevet 2. mai 2019 14 minutter siden, Amethyst skrev: Og igjen sier hun puppene har vokst 😂 se instastory Rart med det altså... se legger naturlig på seg kun på de plassene det er ønsket, uten at andre kroppsdeler blir påvirket. Og det skjer over natten og... hun må jo tro folk er tette i hodet eller no 16
Bloggleseren Skrevet 2. mai 2019 #12279 Skrevet 2. mai 2019 3 hours ago, Spøkelse said: Jeg er ikke uskyldig. Jeg snakker om bloggere og kjendiser med venner og kollegaer, og sier sikkert en del jeg kunne spart meg for. Men vi er jo med å bidra til at hun/de sitter og nettopp tenker at nesa så ut som en hoppbakke og "nå ser det veldig mye bedre ut" når vi skriver det offentlig. Det er vanskelig nok for mange å akseptere utseendet akkurat som det er, og vi har ikke mange tusen som sitter på nett og mener noe om vinkelen på nesa eller puppen.. Ikke rart de faller for presset. Enig. Og jeg hadde nok ikke sagt det slik hvis hun ikke hadde korrigert en tidligere plastisk operasjon. Men jeg synes jeg ser tegn til at hun forsøker å fikse på tidligere overgrep mot eget utseende og vende mer tilbake til originalen, som var veldig, veldig søt. Puppene, leppene, hårfargen og nå nesen har blitt mer naturlig. Det kan jo være et godt tegn, og i så fall hjelper det kanskje om folk skryter? Skjønt hvem vet. 1
smalls Skrevet 2. mai 2019 #12280 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Amethyst skrev: Og igjen sier hun puppene har vokst 😂 se instastory Mhm, puppene har liksom vokst over natten. 🙄 En krem som har gjort de større? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå