Gå til innhold

Baby 2020 - vi blir en familie!

puffy123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Krysser fingrene 🤞🏻😊

Tusen takk❤️ 

Glemte meg å tisset rett etter jeg skrev det ista, tror du det går fint om jeg holder meg til klokken halv 8? Da er det 2 timer ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, puffy123 skrev:

Tusen takk❤️ 

Glemte meg å tisset rett etter jeg skrev det ista, tror du det går fint om jeg holder meg til klokken halv 8? Da er det 2 timer ca

Det går nok bra, du har kanskje ikke inntatt så mye drikke i dag enda heller 😊

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Det går nok bra, da har kanskje ikke inntatt så mye drikke i dag enda heller 😊

Har drukket en halv liter dra klokken 21-7, så nei 😂 drar på apoteket å kjøper test om et kvarter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, gratulerer så mye ❤️🤩

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Se der ja, gratulerer så mye ❤️🤩

Tusen takk ❤️❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LivetErNå

Gratulerer så mye😍😍 

Blir like overrasket hver gang over hvor glad det er mulig å bli på andres vegne😅😍🎉 Fy søren så morro 💃🏻🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rainbow_dash skrev:

😍😍 gratulerer! 

Tuuusen takk ❤️❤️

40 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Åå gratulerer 😍

Tusen tusen takk 😍❤️

9 minutter siden, LivetErNå skrev:

Gratulerer så mye😍😍 

Blir like overrasket hver gang over hvor glad det er mulig å bli på andres vegne😅😍🎉 Fy søren så morro 💃🏻🤰

Takk!! 😍😍 Det er helt surrealistisk! Har tenkt den siste timen «Er det sånn det har føltes ut for alle andre som har fått positiv test??» Er helt kvalm og svimmel om hverandre 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg flytter over fra prøverdagboken min og inn hit da jeg fikk min første positive test i går! Det var faktisk 3 positive tester 😂 Måtte være helt sikker..

4650071F-34DC-4C4E-BB1F-6631A0B0EF59.thumb.jpeg.db9a08322c5cc1a94f7d620b38c24675.jpeg

Menstermin er etter egne beregninger 28 mars 2020 🥰  Jeg er da 4 uker på vei tror jeg?

Vi har spurt hverandre «hva har vi gjort??» mer enn én gang det siste døgnet, det hele er veldig overveldende. Av de månedene vi har prøvd er dette den vi hadde aller minst tro på.

Tross alt, vi gleder oss enormt mye! Har til og med kjøpt de første klesplaggene... jeg innser jo at det ikke er hverken lurt eller nødvendig - så nå blir det stopp til etter vi har funnet ut kjønn eller til etter OUL. Krysser fingrene for at alt går bra fremover - og gleder meg over at sannsynligheten for en spontanabort synker hver dag.

ED8C71A5-8557-4A2C-A99A-27E223EB5991.thumb.jpeg.7f4c975deca8fef01cbcc15510179af9.jpeg

💕🤰🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Så fine klær dere har kjøpt inn🥰 jeg har termin 26.03, så da ligger vi ganske likt🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sibirstjerne skrev:

Så fine klær dere har kjøpt inn🥰 jeg har termin 26.03, så da ligger vi ganske likt🥰

Tusen takk 😍 Det var så billig på HM så det var litt for enkelt å kjøpe litt.. 😂 nei da er vi likt! Men lurer på om det kan stemme at jeg er i uke 5 (4+6), hadde positiv EL test 7 juli. Er jeg virkelig i uke 6 i morgen?

Babyen er jo 2 uker yngre enn graviditeten. Så ved 4 uker er babyen 2 uker osv. Men når jeg er 6 uker skal jo baby være 4 uker, men det er 2 uker siden EL - ikke 4... 

Får det ikke til å stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
3 minutter siden, puffy123 skrev:

Tusen takk 😍 Det var så billig på HM så det var litt for enkelt å kjøpe litt.. 😂 nei da er vi likt! Men lurer på om det kan stemme at jeg er i uke 5 (4+6), hadde positiv EL test 7 juli. Er jeg virkelig i uke 6 i morgen?

Babyen er jo 2 uker yngre enn graviditeten. Så ved 4 uker er babyen 2 uker osv. Men når jeg er 6 uker skal jo baby være 4 uker, men det er 2 uker siden EL - ikke 4... 

Får det ikke til å stemme

Ser den, da er det fort gjort å få unnagjort litt shopping🤗

Hmm, ikke godt å si det der. Jeg hadde EL den 01.07, og jeg er 5+1 i dag. Når var siste mens? 

Hvis du hadde EL den 07.07, vil det si at du er 16 DPO. Da var jeg 4+2🤗

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 8.14, Sibirstjerne skrev:

Ser den, da er det fort gjort å få unnagjort litt shopping🤗

Hmm, ikke godt å si det der. Jeg hadde EL den 01.07, og jeg er 5+1 i dag. Når var siste mens? 

15 juni. Har sykluser på 32 dager ca.

Men da er du i uke 6 da. Jeg er jo også det i morgen, 5 + 0. Kan jo ikke stemme, EL var nok 8 juli for min del..

Endret av puffy123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sibirstjerne

Nei nå ble jeg usikker her🤔 jeg har plottet inn i to apper som loggfører graviditet og begge viser 5+1 ut ifra min siste mens som var 14.06😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Jeg gikk inn i terminkalkulatoren nå hos babyverden. Plottet inn 31 dager syklus og siste mens. Får fortsatt bare opp 5+1 og det stemmer overens med når jeg hadde EL. Embryoet er nå 3 uker gammelt og jeg er 5 uker på vei. Det stemmer med mine beregninger. 

Når jeg er 5+1 vil det si at jeg har vært gravid i fem fullgåtte uker og har startet på min sjette uke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg gikk inn i terminkalkulatoren nå hos babyverden. Plottet inn 31 dager syklus og siste mens. Får fortsatt bare opp 5+1 og det stemmer overens med når jeg hadde EL. Embryoet er nå 3 uker gammelt og jeg er 5 uker på vei. Det stemmer med mine beregninger. 

Når jeg er 5+1 vil det si at jeg har vært gravid i fem fullgåtte uker og har startet på min sjette uke😊

Ja, okei! Ja nei da er jeg vell i uke 5, 4+6 da 😅 hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette er så gøy 😍👏 Håper du oppdaterer om hvordan det går fremover! Og så håper jeg at formen blir bedre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...