Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tallene fra krisesentere sier ingenting om dette.

Link de gjerne til meg, så skal jeg peke på hva du har misforstått.

Endret av Stonegiant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Stonegiant skrev:

Tallene fra krisesentere sier ingenting om dette.

Link de gjerne til meg, så skal jeg peke på hva du har misforstått.

Bare å google. Kommer mye opp. 

Fordommer lager de selv. Reiser en norsk mann til asia så blir han overfalt av giftelystne. De setter seg på fanget og gnir seg på dem. Den oppmerksomheten er ikke vestlige menn vant til så de blir blendet. Thaier får takke seg selv når de er så desperate. Menn er dumme som går 5 på også. De ender opp med å forsørge både henne og hele familien. Les UDI sine sider om giftermål og krav. Alt dette vet de fra Asia og vil kapre seg rik vestlig mann. Fordommene stemmer jo!

Anonymkode: 31c39...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min fant seg kone i asia som 20 åring. Har nå to barn sammen. Blir visst mer vanlige at unge gutter/menn gjør dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å google. Kommer mye opp. 

Fordommer lager de selv. Reiser en norsk mann til asia så blir han overfalt av giftelystne. De setter seg på fanget og gnir seg på dem. Den oppmerksomheten er ikke vestlige menn vant til så de blir blendet. Thaier får takke seg selv når de er så desperate. Menn er dumme som går 5 på også. De ender opp med å forsørge både henne og hele familien. Les UDI sine sider om giftermål og krav. Alt dette vet de fra Asia og vil kapre seg rik vestlig mann. Fordommene stemmer jo!

Anonymkode: 31c39...2c1

Hvorfor blir ikke disse "enkle" mennene sett på som offer når de åpenbart blir utnyttet etter å ha blitt fanget i honningfella??? De blir utnyttet OG sett på som overgripere samtid.

Ikke lett...

Anonymkode: 136dc...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Reiser en norsk mann til asia så blir han overfalt av giftelystne. De setter seg på fanget og gnir seg på dem. Den oppmerksomheten er ikke vestlige menn vant til så de blir blendet

Hvis de aldri har fått oppmerksomhet fra en kvinne før, og aldri fått positiv respons hvis de har prøvd seg, så blir de selvsagt forelska. Det betyr ikke at de er slemme og onde. 

Og hvorfor ikke bli sammen med en Thailandsk dame fremfor å leve resten av livet alene, eller vente til de blir 35-40 og noen damer tar dem fremfor å være alene? 

Jeg tror dette er fremtida for en stadig større andel menn i Norge. Når det først har blitt vanlig forsvinner det sosiale stigmaet og. Alle tjener vel på dette. De får kjæreste, damene får et bedre liv, og norske damer slipper at de prøver seg på dem. 

Anonymkode: 7802b...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror dette er fremtida for en stadig større andel menn i Norge. Når det først har blitt vanlig forsvinner det sosiale stigmaet og. Alle tjener vel på dette. De får kjæreste, damene får et bedre liv, og norske damer slipper at de prøver seg på dem. 

Anonymkode: 7802b...e47

Jeg er en av disse mennene. Jeg er 42 år gammel, og vet at jeg er et godt og bra menneske, som fortjener å oppleve lykke og kjærlighet. Problemet er bare at jeg har blitt avvist av alle kvinner jeg har vært interessert i, og min eneste mulighet, slik jeg ser det, er derfor å reise til Thailand. Men samtidig så tør jeg ikke, for jeg vet hvor mange ufine og stygge mennesker som finnes rundt omkring, som kommer til å dømme meg nedenom og hjem, kun på grunn av deres egne råtne holdninger og fordommer, og det fører igjen til at jeg fortsetter et liv alene, ulykkelig og deprimert.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av disse mennene. Jeg er 42 år gammel, og vet at jeg er et godt og bra menneske, som fortjener å oppleve lykke og kjærlighet. Problemet er bare at jeg har blitt avvist av alle kvinner jeg har vært interessert i, og min eneste mulighet, slik jeg ser det, er derfor å reise til Thailand. Men samtidig så tør jeg ikke, for jeg vet hvor mange ufine og stygge mennesker som finnes rundt omkring, som kommer til å dømme meg nedenom og hjem, kun på grunn av deres egne råtne holdninger og fordommer, og det fører igjen til at jeg fortsetter et liv alene, ulykkelig og deprimert.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Ikke gi opp. Er nok en fin norsk dame til deg der ute. 

Anonymkode: 31c39...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lets face it. Vi feministiske norske kvinner blir helt utkonkurrerte av disse mørke skjønnhetene. Menn gifter seg med Thaidamer - Norske kvinner ønsker de verken å gifte seg med eller å få barn med. Det sier jo noe om disse mennene. De tror de skal ha vakre føyelige kvinner fra andre verdenshjørner, som skal gjøre alt husarbeidet mens de selv sitter og later seg...

Hva kan man si? Dersom dette er norske menn - så får det bare være. Vi får leve uten menn. Litt trist - Men man kan ikke gi avkall på grunnleggende menneskerettigheter bare for å få seg en mann. 

Norske kvinner forventer jo noe av en mann - likestilling og respekt - Dersom man ikke får det, kan det jo være det samme. Da passer vi jo rett og slett ikke sammen med de norske mennene. Heldigvis er det jo god "to" i disse vakre, stolte utenlandske kvinnene også - Tror ikke det alltid blir som latsabbene (norske menn) har tenkt.

Unnskyld til norske menn som respekterer kvinner og setter oss på likefot. Dette handler ikke om dere - Men de mennene som ønsker å importere slave: sexslave, hushjelp, kokk osv.

Anonymkode: 6bdfe...cb0

La de gå ja, det finnes alltid noen oppegående norske menn. Så kan de andre bare holde på.

Samtidig litt synd da den norske befolkningen er så liten... Det blir bare mer og mer konkurranse til slutt når det ikke er så mange i aldersgruppene 20-39. Folk flest ønsker noen nær sin kultur og som har vokst opp med samme tingene som en selv.

Er nok best å  være singel. 

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp. Er nok en fin norsk dame til deg der ute. 

Anonymkode: 31c39...2c1

Han snakker som at han absolutt ikke har noe valg... Alle kvinenne i hele norge har avvist ham? Særlig

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart tallene fra krisesentrene sier noe annet.

Anonymkode: 31c39...2c1

Hva er det de "tallene fra krisesentrene" sier at de fleste forhold er? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette er fremtida for en stadig større andel menn i Norge. Når det først har blitt vanlig forsvinner det sosiale stigmaet og. Alle tjener vel på dette. De får kjæreste, damene får et bedre liv, og norske damer slipper at de prøver seg på dem. 

Anonymkode: 7802b...e47

Det er nok en viss sjanse for at dette blir mer utbredt fremover ja. Globalisering får mange snurrige konsekvenser. 

Om dette skulle bli reellt vil nok det gå ut over vestlige kvinner og menn fra disse landene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Han snakker som at han absolutt ikke har noe valg... Alle kvinenne i hele norge har avvist ham? Særlig

Anonymkode: 344dd...ec7

Bare for at du ikke forstår det betyr det ikke at det ikke er sant. Det finnes andre mennesker som har veldig forskjellige erfaringer enn deg, det forekommer. Det finnes over 8 milliarder forskjellige mennesker. Ingen mennesker er i stand til å sette seg inn i, eller forstå livssituasjonen til, hvert eneste av de over 8 milliarder menneskene. Å påberope seg det virker nesten en smule arrogant, i mine øyne.

Jeg sa ikke ett ord om bakgrunn, eller oppga noen informasjon om meg eller min livssituasjon. At du da er i stand til å sette spørsmålstegn til min livssituasjon blir derfor litt dumt. 

Anonymkode: 8a9bc...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/23/2019 at 10:22 PM, AnonymBruker said:

Fordi dem vet dem ikke har en sjanse på norsk kvinne. 

 

 

Anonymkode: d9df9...9b4

Så alle som har ikke-vestlig kjæreste er tapere som ikke hadde sjanse på norsk kvinne?

Anonymkode: 952a7...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 23.20, herzeleid skrev:

Det er nok en viss sjanse for at dette blir mer utbredt fremover ja. Globalisering får mange snurrige konsekvenser. 

Om dette skulle bli reellt vil nok det gå ut over vestlige kvinner og menn fra disse landene. 

Jeg vet ikke helt. Føler ikke at det går utover meg på noen som helst måte at menn 20-30 år eldre enn meg drar til Thailand..

Jeg tror uansett det ikke er noe å frykte sånn generelt sett verken for vestlige menn eller kvinner. De kvinnene som importerer menn og de mennene som importerer kvinner er jo (generelt sett) ikke akkurat kremen av kremen da.

Anonymkode: b3405...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt. Føler ikke at det går utover meg på noen som helst måte at menn 20-30 år eldre enn meg drar til Thailand..

Jeg tror uansett det ikke er noe å frykte sånn generelt sett verken for vestlige menn eller kvinner. De kvinnene som importerer menn og de mennene som importerer kvinner er jo (generelt sett) ikke akkurat kremen av kremen da.

Anonymkode: b3405...ba1

Problemet er jo at yngre og yngre menn gjør dette. Men igjen i norge er 25% av menn ufrivillig barnløse og det øker raskt så det er jo win win i det store bildet at de gjør det fremfor å være ulykkelige her til lands å pådra seg fysiske å psykiske problemer pga ensomhet osv. 
 

Og kjenner forøvrig flere som har fru/kjæreste fra østen å jeg kaller mange av de mer krem av kremen en holdningene til mange som ligger rundt, lever i nuet og ikke planlegger noe som helst i livet. 
 

har selv vurdert å reise utenlands for å møte noen da kvinner i andre kulturer kaster seg over meg selv om de ikke vet noe om nasjonalitet. Her til lands må man kjempe å spille spill for å overhode få interesse... vil jeg spille spill så har jeg både ps4/ pc/kort og brettspill til den jobben. 

og jeg har akkurat gått inn i 30 årene og jobbet vekk ungdommen så mangler litt erfaring men heller sitter gjeldsfri å egenbolig imens flere av playerne jeg vokste opp med bor på gutterommet eller løper etter jenter og har en game de har brukt tid på. 

Anonymkode: a977f...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er jo at yngre og yngre menn gjør dette. Men igjen i norge er 25% av menn ufrivillig barnløse og det øker raskt så det er jo win win i det store bildet at de gjør det fremfor å være ulykkelige her til lands å pådra seg fysiske å psykiske problemer pga ensomhet osv. 
 

Og kjenner forøvrig flere som har fru/kjæreste fra østen å jeg kaller mange av de mer krem av kremen en holdningene til mange som ligger rundt, lever i nuet og ikke planlegger noe som helst i livet. 
 

har selv vurdert å reise utenlands for å møte noen da kvinner i andre kulturer kaster seg over meg selv om de ikke vet noe om nasjonalitet. Her til lands må man kjempe å spille spill for å overhode få interesse... vil jeg spille spill så har jeg både ps4/ pc/kort og brettspill til den jobben. 

og jeg har akkurat gått inn i 30 årene og jobbet vekk ungdommen så mangler litt erfaring men heller sitter gjeldsfri å egenbolig imens flere av playerne jeg vokste opp med bor på gutterommet eller løper etter jenter og har en game de har brukt tid på. 

Anonymkode: a977f...daf

Jaha?

Anonymkode: 6a7f8...6ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke typisk norsk. Det er typisk norske kvinner. De er fullt klare over at de ikke klarer å konkurrere mot feminine kvinner som er kvinner, ikke prøver å være menn. Disse kvinnene er både vakrere enn de norske kvinnene er, og er varme og gode, har en innvendig skjønnhet, som norske kvinner ikke kan måle seg med. Norske kvinner er bare opptatt av det overfladiske, hvor mye man tjener, utseende, og så videre. Disse kvinnene er interesserte i deg som person. Det tåler norske kvinner dårlig.

Derfor går de rundt med så mye hat og forakt mot både menn som gifter seg med disse feminine, vakre, kvinnene, og mot kvinnene som utkonkurrerer disse norske kvinnene.

Anonymkode: eff5b...3a7

Ååhhh så uenig. Norske vakre kvinner, ingen slår de. Både i oppførsel og utseende  ❤️❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt. Føler ikke at det går utover meg på noen som helst måte at menn 20-30 år eldre enn meg drar til Thailand..

Nå er, og vil, nok ikke dette være isolert til menn 20-30 år eldre enn det, ei heller Thailand. 

Sitat

 

Jeg tror uansett det ikke er noe å frykte sånn generelt sett verken for vestlige menn eller kvinner. De kvinnene som importerer menn og de mennene som importerer kvinner er jo (generelt sett) ikke akkurat kremen av kremen da.

Anonymkode: b3405...ba1

 

Det er nok forskjellige ting å frykte, i den grad det er noe. Vestlige kvinner tviler jeg på at vil være så veldig interessert i å etablere seg med "lavstatus-menn" fra andre land uansett, da vi ser at tilsvarende menn fra vesten gjerne faller gjennom. Men at normale vestlige menn kan finne at de i større grad kan etablere seg med, i deres øyne, mer attraktive kvinner med lavere status, og at dette i en stadig mer globalisert verden kan bli vanligere tror jeg ikke er utenkelig. Det trenger strengt tatt ikke en gang være snakk om å "hente seg" noen eller bevisst utnytting fra noen av partene, kun samspill mellom preferanser, der kvinner gjerne synes menns status er attraktivt mens menn i større grad velger på bakgrunn av andre kriterier. 

Som nevnt tror jeg taperne ved en slik utvikling vil være vestlige kvinner, nærmere bestemt de som opplever vansker med å finne og etablere seg med menn som fyller deres egne krav, og menn fra landene ikkevestlige kvinner reiser fra, som vil oppleve det samme som "lavstatus-menn" i vesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Gjerne slaskete og vanskelige menn som har null sjans på norske kvinner, virker det som. Hvordan er det for disse damene, som gjerne er veldig attraktive og pene selv, å bo og leve sammen med norske menn?! Gjerne menn som er betydelig mye eldre enn dem selv også, som kunne vært deres far.. 

Blir de lykkelige selv av å dele livet sammen med slike menn her i Norge?!

Ja seff går kjærlighet på tvers av kulturer og lande grenser, men dette er gjerne damer som hadde hatt muligheten til å finne seg tusen ganger mere attraktive menn, som istedet havner bortgjemt på bygda, uten nettverk eller noe liv for deres egen del...

Anonymkode: 4479a...52d

Hei, jeg er 32 og er fra philipines og gift med norsk mann i samme alder. Vi begge har utdannelse innen helse og er lykkelig med jobb og barn. Så "normale" ekteskap finnes også. Jeg forstår ditt spørsmal og hvorfor du undrer. Mange unge asiatisk kvinner gifter seg med eldre ikke så pene mann. For å forstå det må du kjenne asiatisk kultur og respekt. Det er mye fattigdom , derfor unge kvinner vil til Europa og finne mann. Alder betyr ikke noe for de tror at eldre mann er ferdig med festlivet og er stabil.Stemmer ikke altid. men om man er gift og har opphold kan man jobbe selv og gi trygt liv til familien hjemme i asia.Alle sender penger hjem og får stor respekt. Foreldre tar vare på barn og når barn blir store de tar vare på foreldre. Derfor vi kan leve i hardt forhold med norsk mann fordi vi vet familien har det bra hjemme. SAD BUT THRUE....

Anonymkode: 2e205...6ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...