Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.9.2019 den 22.38, jabx skrev:

Ikke bare har du stygge fordommer, men du er stygg i munnen også. Hva er poenget med å omtale disse kvinnene på en slik måte?

Spade for en spade. Ser ikke noen grunn til å pynte på det med pene ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, StovnerJune said:

Spade for en spade. Ser ikke noen grunn til å pynte på det med pene ord.

Tenker du det samme om noen snakker stygt eller nedsettende om deg eller noen du bryr deg om også?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva folk tenker om min norske, kjekke mann, som har meg som kone. Jeg ser asiatisk ut, men jeg er adoptert. Tror alle at mannen har hentet seg en kjøpekone før jeg åpner munnen? 😋

Anonymkode: 15160...5de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2019 at 8:33 PM, AnonymBruker said:

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

Litt av et syn du har på menn. Du er nok ikke så attraktiv som du tror.

Anonymkode: c6664...099

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

"Norske kvinner er sure fordi de er utkonkurrert." Du mener at jeg skulle ønske at jeg hadde byttet ut den (norske) snille, morsomme og velutdannede suksessfulle mannen min med en voldelig, psykisk utviklingshemmet mann?

Anonymkode: dc3b9...270

Aiai stakkars mann

Anonymkode: 162d4...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva folk tenker om min norske, kjekke mann, som har meg som kone. Jeg ser asiatisk ut, men jeg er adoptert. Tror alle at mannen har hentet seg en kjøpekone før jeg åpner munnen? 😋

Anonymkode: 15160...5de

Jeg personlig tror ikke automatisk det, men det er nok av som sikkert dømmer for fort. Men det spørs. Hvis du for eksempel ser mer koreansk enn thai ut, så slipper man nok lettere unna. 

Anonymkode: f458f...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, StovnerJune skrev:

Spade for en spade. Ser ikke noen grunn til å pynte på det med pene ord.

Du kaller andre kvinner hore basert på generalisering og fordommer? Hyggelig du da😊

Anonymkode: 162d4...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Først og fremst for å investigate abuse...Det er ikke noe nytt at menn mishandler kvinner spesielt når kvinnen ikke kan komme seg vekk

 

Anonymkode: b3405...ba1

Det er ofte kvinner som er sjalue som kommer med sånne utspill. De må finne på en unnskyldning for at de skal få tilbake mennene sine. Jeg skjønner godt de svenske mennene. Lydige, pene, jordnære, evige unge thai damer er et godt parti framfor arrogante, sinte feministiske, verden tilhører henne damer fra norden. Norske kvinner leker alt for harde men så fort de ikke finner seg en mann innen biologiske klokken løper ut så retter de sin vrede ovenfor norske menn. Alt er dems feil

Anonymkode: 5a9fe...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Ja tenker det samme, helt tragisk bare, de kvinnene hadde fortjent et helt annet liv, sammen med attraktive menn, som de selv er! Og ikke havne på bygda i Norge sammen med menn ingen andre kvinner vil ha.

Jeg forsvarer ingenting, og syntes også det er ganske tragisk med 60 år gamle menn som får seg en 22årig thailandsk dame, for man vet gjerne hva som ligger bak det.

MEN, og jeg syntes det er et stort men her..det er utrolig mange ensomme og helt ordinære menn her i Norge som rett og slett bare ikke får seg en dame. Dette kan være menn som det ikke er noe i veien med, men som er for sjenerte, keitete eller rett og slett ikke har så gode sosiale antenner at de klarer å prate med en kvinne, enda mindre å sjekke opp en. Mange norske kvinner forventer gjerne endel, uten at det skal være feil -men slike menn klarer bare ikke å møte kvinner på denne måten. 
Jeg syntes det er fint om de finner tonen med ei thai dame, dette kan være damer som er annerledes i væremåten enn vi er og har andre egenskaper de ser etter hos en mann - som gjør at disse mennene klarer å få kontakt med dem.

Mange thailandske damer ser etter trygghet og en grei økonomi ja, men en skal ikke se bort ifra at om mannen er snill (selv om utseendet er under par og det samme sosiale antenner) så kan det nok utvikle seg en nærhet eller en kjærlighet som begge lever godt med. Har sett et par dokuer hvor thailandske damer sier at alt er bedre enn thaimenn - hvor mange er utro/ikke er snill med damene, drikker og kanskje heller ikke jobber. Det er da ingen lystig utsikt det heller, leve i ren fattigdom med en slik mann.. og der finnes nok av eksempler på at thaidamer i Norge som har skilt seg/gått fra mannen fordi han var voldelig eller annet. 

Jeg vet ikke.. jeg hadde et ganske bastant syn på dette før selv..men alt er ikke så svart og hvitt som man gjerne vil ha det til.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte kvinner som er sjalue som kommer med sånne utspill. De må finne på en unnskyldning for at de skal få tilbake mennene sine. Jeg skjønner godt de svenske mennene. Lydige, pene, jordnære, evige unge thai damer er et godt parti framfor arrogante, sinte feministiske, verden tilhører henne damer fra norden. Norske kvinner leker alt for harde men så fort de ikke finner seg en mann innen biologiske klokken løper ut så retter de sin vrede ovenfor norske menn. Alt er dems feil

Anonymkode: 5a9fe...5bc

Ingen som vil "ha tilbake" voldelige trygda menn på 50+ da. Heller ikke de som skal ha en "lydig"kone aka en som fungerer som en slave. Hvem vil ha en dårlig mann som det? Som ser på kvinnen som en bruksgjenstand som bare skal behage han mens han gir fullstendig faen i henne?

Anonymkode: b3405...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte kvinner som er sjalue som kommer med sånne utspill. De må finne på en unnskyldning for at de skal få tilbake mennene sine. Jeg skjønner godt de svenske mennene. Lydige, pene, jordnære, evige unge thai damer er et godt parti framfor arrogante, sinte feministiske, verden tilhører henne damer fra norden. Norske kvinner leker alt for harde men så fort de ikke finner seg en mann innen biologiske klokken løper ut så retter de sin vrede ovenfor norske menn. Alt er dems feil

Anonymkode: 5a9fe...5bc

Hvorfor skrev du svenske? Skrivefeil?

Og det er en få andel kvinner som er så ekstremt feministiske.... Jeg har aldri møtt noen som er det, det er kun på internett.

 

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 13.04, StovnerJune skrev:

Spade for en spade. Ser ikke noen grunn til å pynte på det med pene ord.

Nei, du får fortsette med rasismen og det råtne menneskesynet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/12/2019 at 12:23 AM, AnonymBruker said:

Lurer på hva folk tenker om min norske, kjekke mann, som har meg som kone. Jeg ser asiatisk ut, men jeg er adoptert. Tror alle at mannen har hentet seg en kjøpekone før jeg åpner munnen? 😋

Anonymkode: 15160...5de

Det er et par stykker her inne som GARANTERT hadde tenkt det, ja.

Anonymkode: 63926...13b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2019 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva folk tenker om min norske, kjekke mann, som har meg som kone. Jeg ser asiatisk ut, men jeg er adoptert. Tror alle at mannen har hentet seg en kjøpekone før jeg åpner munnen? 😋

Anonymkode: 15160...5de

Ja det tenker KG kvinner uten å mukke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk kan dra alle over en kam. Selvsagt støtter jeg ikke forhold der thaikvinner eller andre for den saks skyld, blir utnyttet eller behandlet dårlig, men det gjelder da slett ikke alle menn. Mange reiser en del, og det er naturlig å treffe folk fra andre land, inkludert Asia. Det er jo fint at de som kanskje ikke har hatt hell med det motsatte kjønn her hjemme finner noen i utlandet om de ønsker et forhold. 

Anonymkode: 3c6c0...d66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt: Utenlandske damer er konkurranse som må bekjempes og derfor ser du alt det bitre og rasistiske oppgulpet i denne tråden. Det ligger i kvinners natur å senke motpartens verdi i hierarkiet via drittslenging. 

Norske kvinner er så utrolig høye på seg selv og tror de er de beste kvinnene i hele verden, men sannheten er de er iskalde og harde "menn" i kvinnedrakt.. 

Jeg forstår virkelig de menn som ser seg etter partner i utlandet. 

Anonymkode: f7083...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎22‎.‎07‎.‎2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på. At du kjenner 24 par med norske menn med thaikvinner er bare tull. 

Anonymkode: c5dda...303

Og hvorfor ikke. Skal vi se hva jeg har i bekjentskapskretsen: Fra min første arbeidsplass på over 300 ansatte.6 kollegaer, samt broren til en av dem. Fra neste arbeidsplass, på annen kant av landet: 2 kollegaer. Har 2 ekser som har gått den veien. Begge disse traff damene, i andre settinger enn å hente seg hjem. Han ene har flakset litt mellom flere nasjonaliteter, mens han andre er godt gift og har barn. Nåværende arbeidsplass, 1 kollega. I forbindelse med klassen til barna: 3 foreldrepar. I nabolag hvor jeg bodde tidligere og nå, 5 par. Vips, så var jeg oppe i 20. I tillegg har broren til en kollega asiatisk kone, hyttenaboen har asiatisk kone. Så det å kjenne over 20 men med asiatiske koner er ikke vanskelig. Tar man med østeuropesiske i tillegg, blir det enda flere menn. Med afrikanske og latin amerikanske i tillegg, er det ikke vanskelig å komme opp i over 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/økonomi/norske-pensjonister-hovedsaklig-med-thailandske-og-filippinske-koner-mister-forsrgingstillegg/3423847391.html

Vel nå mister endelig de gamle norske grisene barnetillegget de gir sine 40 år yngre kvinner i Thailand/Filippinene osv..

Spørs hvor attraktive de blir for disse kvinnene da!😂

Anonymkode: c3bf0...5e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.nettavisen.no/økonomi/norske-pensjonister-hovedsaklig-med-thailandske-og-filippinske-koner-mister-forsrgingstillegg/3423847391.html

Vel nå mister endelig de gamle norske grisene barnetillegget de gir sine 40 år yngre kvinner i Thailand/Filippinene osv..

Spørs hvor attraktive de blir for disse kvinnene da!😂

Anonymkode: c3bf0...5e8

Hva er poenget med å telle på knappene når det gjelder en svak gruppe som dette? Hvis de vil spare 100 millioner så er det bedre å skvise griske rikinger som stjeler unna skattepenger ved å legge igjen store penger i skatteparadis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Etnisk norske har trossalt vært her i 1000 år,

Rart at de i forrige generajsonene klarte å holde ut med norske vikingkvinner så lenge, men ikke dere moderne menn tydeligvis. Stussig...

Anonymkode: 344dd...ec7

Det var ikke uten grunn at vikingene risikerte liv og helse for å dra utenlands å røve jenter med hjem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...