Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nope, navnet mitt begynner på B.

Men flott at det finnes flere som meg der ute, vi gjør tydeligvis inntrykk ;) 

Anonymkode: cfd16...88b

Inntrykk av å holde ut?

Anonymkode: c3bf0...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, navnet mitt begynner på B.

Men flott at det finnes flere som meg der ute, vi gjør tydeligvis inntrykk ;) 

Anonymkode: cfd16...88b

Søren, jævla synd at hun dro fra forumet. Hun var en ganske interessant dame.

Lurer på om noen vet hvor hun ble av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntrykk av å holde ut?

Anonymkode: c3bf0...5e8

?

13 minutter siden, jabx skrev:

Søren, jævla synd at hun dro fra forumet. Hun var en ganske interessant dame.

Lurer på om noen vet hvor hun ble av...

Jeg har dessverre ingen anelse om hvem hun er eller hvor hun dro :)

Anonymkode: cfd16...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Du av såkalt høy sosialrang må nok regne med å finne som andre, ei fra laveste rang der nede. Det fordi ei av fra middelklasse og oppover får ikke du. Hun trenger ikke flytte til ett annet kontinent pga « kjærleiken» og alt det som hører med av kulturelle forskjeller etc.

Det forventes av fam hennes at hun ikke roter seg med eller helst sett med en farang. Fam rykte spiller mye inn og skal hun gifte seg med en av egen klasse eller høyere så sier det seg selv at en fyr på Asiatur på en bar ikke har sjanse. Hun trenger ikke ofre alt av venner og fam får såkalt ekte kjærlighet. Slik asiatisk jente kan du som sagt drømme om men aldri få. Du er regelrett ikke bra nok og heller ikke verdt alt det vil koste henne både i det korte og lengre løp. 

Dette er fakta basert på hvordan min bestevenninne har det der nede. Ingen vestlige menn kan hun bli sammen med, ikke hennes venninner heller. Dere vestlige menn blir sett ned på av disse jentene sin fam. Ref til hvordan dere menn da er der nede. Så slike jenter som dette ser du ikke ute på byen der det er sjanse får å møte mye hvite menn. 

Sjekk på nett eller reis ned. Uansett. Ser du mye rike asiatiske jenter med en vestligkar? Morsommere en gammel fyr? Nei er svaret da! 

Men estetisk vakker slit barjente etc kan du lett få. Hun elsker deg allerede. Usett til og med. Det fordi hun trenger penger. Dermed blir utseende ditt og veien til pengene er irrelevant. 

Grasiøs og elegant sier du? Du er clueless når det gjelder de skikkelig jentene der nede og ei. Ei av laveste rang er ikke i nærheten av å være verken det eller sofistikert. De derimot er vulgær, billig og lav moral if any at all. Flink på skuespill dermot er de. God tur 

Anonymkode: 6797a...0ee

Veldig mye sant du skriver her. 

Anonymkode: f458f...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med folk som trenger ¨kjøpedame¨ mener jeg. 

Edit... ER Dette definisjonen på Incel. ... 🤣

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Sliten&kjørt52 said:

Edit... ER Dette definisjonen på Incel. ... 🤣

Nei.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/19/2019 at 5:21 PM, AnonymBruker said:

Vel nå mister endelig de gamle norske grisene barnetillegget de gir sine 40 år yngre kvinner i Thailand/Filippinene osv..

Spørs hvor attraktive de blir for disse kvinnene da!😂

Anonymkode: c3bf0...5e8

Du kunne valgt å dele og kommentere dette på en ordentlig måte, men måtte i stedet velge å snakke nedsettende om en gruppe med mennesker. Det sier faktisk en del om deg også.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er helt enig med deg i at kvinner burde være mer feminine, og at mange kvinner (kanskje spesielt norske) har mistet disse kvalitetene i jakten på likestilling, MEN en ekte feminin kvinne ønsker sin motvekt. Jeg som en veldig feminin kvinne kan ikke ha hvilken som helst mann, jeg trenger en mann som tar sin oppgave som mann.Om han skal få min feminintet må han være min motvekt i maskulinitet. Og her kommer veldig mange norske menn til kort. Misforstå meg rett, det er mange flotte norske menn der ute, men mange mangler likevel det en feminin kvinne trenger.

Mannen min er overhodet i familien, alle hans avgjørelser er for at vi skal få det best mulig, han er sterk, smart, og gjør alt han kan for meg. Jeg er alltid støttende, ser på han som min konge, jeg har utrolig mye respekt for han. Jeg tar meg av det meste i huset og med barna, han hjelper til mye, men jeg ber han ofte ta det rolig og sier at jeg kan ordne det fordi han jobber så hardt for oss at jeg vil han skal kunne slappe av når han ikke holder på med noe. Jeg møter han alltid med ett smil i døren og med middagen klar. Om han må ekstra tidlig på jobb en morgen står jeg opp sammen med han for å lage han frokost og kaffe. Det er ikke mange norske menn jeg har møtt som jeg ville hatt denne respekten for. (Mannen min er fra USA, veldig maskulin og med gode tradisjonelle verdier/familieverdier). 

Anonymkode: cfd16...88b

Her bare antar jeg at du er hjemmeværende og ikke jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hatsumomo skrev:

Her bare antar jeg at du er hjemmeværende og ikke jobber?

Jeg jobber jeg :) Men jeg har flexitid, og mannen har en jobb der han ofte er borte lenge om gangen og jobber ikke helt normale tider, så da vil jeg gjøre mitt for at det skal være så enkelt som mulig for han her hjemme! I fremtiden blir jeg nok hjemmeværende/jobber deltid, vi ønsker oss flere barn snart, og han ønsker at jeg er hjemme etter det siden veldig mye faller på meg når han er borte på jobb. 

Anonymkode: cfd16...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Raven Emerald said:

Ryddet for krenkende uttalelser og svar til dette. 

Raven Emerald, mod. 

Er ikke "incel" et krenkende uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/20/2019 at 11:05 PM, AnonymBruker said:

Menn som henter seg kone på denne måten er menn som ikke klarer å relatere til kvinner, eller andre mennesker ordentlig, menn som ikke klarer nærhet, sårbarhet, som MÅ ha en viss distanse, men likevel ikke vil være alene. Hele 4 sånne i bygda mi og omkrets dro til Thailand/Brasil for å finne en jente, og de kom hjem med fine jenter som var både snille og koselige. Hun ene sa til meg på fest en gang at hun savnet mer nærhet og intimitet, men hun elsker sin mann. Han ble dessverre kaldere og kaldere, og nå ser begge ulykkelige ut. 

Anonymkode: 54474...8e3

Jepp, og antakelig har kvinnene som har oppdratt dem som har skapt mannens problemer med å reltatere seg til andre. Et typisk resultat av omsorgssvikt og/eller selvopptatt mødre. Synd norske kvinner forakter dem, men de liker vel å få ut aggresjonen på noen som tilsynelatende er mindre vellykket enn dem selv.

Anonymkode: c6664...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og antakelig har kvinnene som har oppdratt dem som har skapt mannens problemer med å reltatere seg til andre. Et typisk resultat av omsorgssvikt og/eller selvopptatt mødre. Synd norske kvinner forakter dem, men de liker vel å få ut aggresjonen på noen som tilsynelatende er mindre vellykket enn dem selv.

Anonymkode: c6664...099

Jeg er norsk kvinne og synes norske menn er de (objektivt sett) vakreste på jord.  Det som gjør at jeg ikke tror jeg kan finne en norsk mann er vel at jeg ikke drikker alkohol. Og da ønsker jeg heller ikke en kjæreste som gjør det. Jeg har aldri hatt kjæreste eller vært med noen og ser for meg at livet blir slik og det er greit .

 

Hvorfor dra alle under samme kam her?

Anonymkode: 344dd...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, jabx said:

Nei.

Da kaller jeg deg Incel. Om det ikke er krenkende iforhold det som var sagt, så godtar du dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror disse damene lever i vannskelige kår og når de får sjansen til å komme seg vekk tar de den. Det var det jeg så på det programet lille thailand de blir jo forelsket i disse mennene tror de er snille mot dem selvom de ikke er noen glansbilder. Jeg har også sett mange slike par og tenkte ofte hva ser hun i han,men jeg tror utseendet har lite å si for slike damer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Er ikke "incel" et krenkende uttrykk?

Det er et skjellsord på KG, men det er ikke et krenkende uttrykk nei. 

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en fyr. Han spanderte nettopp silikonpupper på sin kommende thai. Snart reiser han ned for å se henne. Det er ikke ekte kjærlighet i mine øyne. Han må 'pusse' henne opp for å gjøre henne mer vestlig. Det er bare patetisk!

Anonymkode: 31c39...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en fyr. Han spanderte nettopp silikonpupper på sin kommende thai. Snart reiser han ned for å se henne. Det er ikke ekte kjærlighet i mine øyne. Han må 'pusse' henne opp for å gjøre henne mer vestlig. Det er bare patetisk!

Anonymkode: 31c39...2c1

Puledukka var ikke fin nok som den var så da måtte han sette på et par store pupper først. Høres ut som ekte kjærlighet det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er et skjellsord på KG, men det er ikke et krenkende uttrykk nei. 

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Er det en spesifikt gruppe ment med dette uttrykket, i dette tilfelle menn som ikke tiltrekker seg kvinner mot sin vilje. Jeg anser dette er langt mer krenkende enn del andre uttrykk som blir sagt til personer. Enten er alt greit, eller så er ingenting greit, vi ser ifra oppfordre til handlinger og reelle trusler.    

Er det greit å kalle kvinner jomfruer eller insin (involetary single)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...