Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Gjerne slaskete og vanskelige menn som har null sjans på norske kvinner, virker det som. Hvordan er det for disse damene, som gjerne er veldig attraktive og pene selv, å bo og leve sammen med norske menn?! Gjerne menn som er betydelig mye eldre enn dem selv også, som kunne vært deres far.. 

Blir de lykkelige selv av å dele livet sammen med slike menn her i Norge?!

Ja seff går kjærlighet på tvers av kulturer og lande grenser, men dette er gjerne damer som hadde hatt muligheten til å finne seg tusen ganger mere attraktive menn, som istedet havner bortgjemt på bygda, uten nettverk eller noe liv for deres egen del...

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk må få lov å ha hvilke kjærester de vil. Forhåpentligvis synes disse damene selv at deres ektemenn er attraktive. 

Det er et liv på bygda, selv om det kanskje ikke virker sånn i Oslo.

Anonymkode: 822f3...254

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid man "henter" kona. I en global verden der det er naturlig å jobbe og studere i andre land, mange møtes på en naturlig måte, akkurat som i Norge. Dere kan tro eller ikke, men vi ikke-vestlige kvinner har også evne til å bli forelsket i en mann, ikke fordi han er nordmann/franskmann/tysker, men fordi vi liker den mannen. Men dere skjærer alle under kam. Er du ikke-vestlig, er du hore/golddigger/nikkedukke. Bare norske kvinner er så tøffe og selvstendige, det finnes ikke slike kvinner i andre land i følge dere. Vi kan være bare underdanige sexdukker og gudene vet hvilke andre motbydelige ting dere sier om oss. At du tenker at par der dama er ikke fra Vesten må bestå av en gammel, stygg gubbe og ung og lydig husmor, skyldes din egen tunnelsyn.

Anonymkode: 952a7...8ec

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke alltid man "henter" kona. I en global verden der det er naturlig å jobbe og studere i andre land, mange møtes på en naturlig måte, akkurat som i Norge. Dere kan tro eller ikke, men vi ikke-vestlige kvinner har også evne til å bli forelsket i en mann, ikke fordi han er nordmann/franskmann/tysker, men fordi vi liker den mannen. Men dere skjærer alle under kam. Er du ikke-vestlig, er du hore/golddigger/nikkedukke. Bare norske kvinner er så tøffe og selvstendige, det finnes ikke slike kvinner i andre land i følge dere. Vi kan være bare underdanige sexdukker og gudene vet hvilke andre motbydelige ting dere sier om oss. At du tenker at par der dama er ikke fra Vesten må bestå av en gammel, stygg gubbe og ung og lydig husmor, skyldes din egen tunnelsyn.

Anonymkode: 952a7...8ec

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

Tenker heller ikke ;At du tenker at par der dama er ikke fra Vesten må bestå av en gammel, stygg gubbe og ung og lydig husmor, skyldes din egen tunnelsyn., men ser jo svært ofte akkurat det, i realiteten og på gata, at det er tilfellet!

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

Ikke bare tjukke og fæle, 30 år eldre og voldelige, men som også har diagnosen psykisk utviklingshemmet - (JA jeg vet om flere tilfeller) DA sier det seg selv hva som er greia. Penger. Penger. Penger.

trist som faen 

Anonymkode: 9099f...218

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen fordommer her overhodet, bare lurer på hva greia er, når f.eks nydelige asiatiske damer havner sammen med norske menn, tjukke og fæle, gjerne opptil 30 år eldre enn dem selv, og ofte voldelige menn som aldri får seg norske kvinner, hvor forelsket blir og er de egentlig i sånne menn?!

Blir det et lykkelig liv her i Norge da, blir det drømmen om et bedre liv, eller helt for jævlig bare?!

Anonymkode: 4479a...52d

Du vet jo dette selv, idiotisk at du later som om du ikke gjør det. De gjør det fordi de vil komme til et rikt land og skaffe seg et bedre liv. Jeg ville bare poengtere at lang i fra alle par er slik du prøver å skissere her (gammel, voldelig mann og ung, underdanig dame).

Anonymkode: 952a7...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke bare tjukke og fæle, 30 år eldre og voldelige, men som også har diagnosen psykisk utviklingshemmet - (JA jeg vet om flere tilfeller) DA sier det seg selv hva som er greia. Penger. Penger. Penger.

trist som faen 

Anonymkode: 9099f...218

Ja nitrist for disse kvinnene, som hadde fortjent så utrolig mye mer, og bedre!!

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du vet jo dette selv, idiotisk at du later som om du ikke gjør det. De gjør det fordi de vil komme til et rikt land og skaffe seg et bedre liv. Jeg ville bare poengtere at lang i fra alle par er slik du prøver å skissere her (gammel, voldelig mann og ung, underdanig dame).

Anonymkode: 952a7...8ec

Ja da vet du det samme selv i så fall!

Syns du ikke det er bare tragisk i så fall?!

Stakkars kvinner..

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig så handler det ofte om overlevelse for disse kvinnene. Stort sett kommer de fra lut fattige kår hvor de bor 6-10 stk på Max 20 kvadrat. 

Synes veldig synd i kvinnene, det må være vanskelig å godta en sånn skjebne. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det som skal til for at de får damer, så. Jeg vet om slike par som virker veldig lykkelige, men da er snakk om jevnaldrende og ikke en fyr på 60 som finner ei på 25.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fornuftig-mann skrev:

Hvis det er det som skal til for at de får damer, så. Jeg vet om slike par som virker veldig lykkelige, men da er snakk om jevnaldrende og ikke en fyr på 60 som finner ei på 25.

Har du vurdert det?

Anonymkode: 344dd...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert det?

Anonymkode: 344dd...ec7

Nei, hvorfor spør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Bimle said:

Samtidig så handler det ofte om overlevelse for disse kvinnene. Stort sett kommer de fra lut fattige kår hvor de bor 6-10 stk på Max 20 kvadrat. 

Synes veldig synd i kvinnene, det må være vanskelig å godta en sånn skjebne. 

Ja tenker det samme, helt tragisk bare, de kvinnene hadde fortjent et helt annet liv, sammen med attraktive menn, som de selv er! Og ikke havne på bygda i Norge sammen med menn ingen andre kvinner vil ha..😔

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kvinner som er feminine, som er vakre, nettopp fordi de er og oppfører seg som kvinner. De elsker norske menn, fordi vi passer så godt sammen med de. Vi passer langt bedre sammen enn sammen med norske kvinner.

Norske kvinner er bare sure fordi de er utkonkurrert. Men om norske kvinner klarte å være feminine igjen så ville de også få seg en skikkelig norsk mann.

Anonymkode: eff5b...3a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja da vet du det samme selv i så fall!

Syns du ikke det er bare tragisk i så fall?!

Stakkars kvinner..

Anonymkode: 4479a...52d

Jeg har aldri nektet at det er noe merkelig med par der forskjellene er så store. Jeg er bare lei av hvordan enkelte tenker at hvis en nordmann/vestlig mann er sammen med ikke-vestlig dame, må det være noe galt med dem begge. Jeg er ikke sammen med en norsk mann forresten, så det er ikke slik at føler behov for å forsvare meg selv. Jeg bare kjenner en god del par som består av to likeverdige mennesker som møtes fordi de studerte/jobbet sammen, ble kjent gjennom felles venner osv. Ingen av de er slik du beskriver (gammel gubbe hentet en ung kvinne for å gjøre husarbeid for ham). Jeg vet selvfølgelig at det finnes slike par som du beskriver, men er bare lei meg at så mange nordmenn innbiler seg at 99% av par er slik. Fordi du ser bare slike par er ikke et bevis, fordi verden er mye større en hjembygda di. Og ikke skriv "stakkars kvinner", det er åpenbart at du opprettet tråd for å slenge dritt

Anonymkode: 952a7...8ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fornuftig-mann skrev:

Nei, hvorfor spør du?

Ingen grunn. Forstår ikke helt hvorfor du ikke har dame , du virker jo veldig som du har selvinnsikt og beina plantet på jorda!

Jeg synes du skriver gode svar her!

Anonymkode: 344dd...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid slik at mannen har «hentet dama hjem». Jeg kjenner flere menn som er gift med asiatiske damer, og de har alle møtt kona gjennom jobb i det aktuelle landet, eller kona har bodd i Norge siden hun var liten. En av disse damene er min gode venninne, og jeg syns det er tragisk med alle fordommene. 

Anonymkode: bee7f...8f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri nektet at det er noe merkelig med par der forskjellene er så store. Jeg er bare lei av hvordan enkelte tenker at hvis en nordmann/vestlig mann er sammen med ikke-vestlig dame, må det være noe galt med dem begge. Jeg er ikke sammen med en norsk mann forresten, så det er ikke slik at føler behov for å forsvare meg selv. Jeg bare kjenner en god del par som består av to likeverdige mennesker som møtes fordi de studerte/jobbet sammen, ble kjent gjennom felles venner osv. Ingen av de er slik du beskriver (gammel gubbe hentet en ung kvinne for å gjøre husarbeid for ham). Jeg vet selvfølgelig at det finnes slike par som du beskriver, men er bare lei meg at så mange nordmenn innbiler seg at 99% av par er slik. Fordi du ser bare slike par er ikke et bevis, fordi verden er mye større en hjembygda di. Og ikke skriv "stakkars kvinner", det er åpenbart at du opprettet tråd for å slenge dritt

Anonymkode: 952a7...8ec

Har ikke opprettet noen tråd for å slenge dritt,bor på bygda selv og ser hvordan disse kvinnene sliter på alle måter, kan ikke språket, blir utsatt for vold og fæle ting ingen norske kvinner hadde funnet seg i, og det er bare så nitrist å se!! Mange av de havner på Krisesenteret, dessverre med god grunn..

Anonymkode: 4479a...52d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn. Forstår ikke helt hvorfor du ikke har dame , du virker jo veldig som du har selvinnsikt og beina plantet på jorda!

Jeg synes du skriver gode svar her!

Anonymkode: 344dd...ec7

Takk takk! Snill du er😊

Ikke godt å si, det går nok mye på nettverk og mangel på det sosiale osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...