Gå til innhold

Menn som henter seg kvinner fra Thailand, Filippinene osv?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Da kaller jeg deg Incel. Om det ikke er krenkende iforhold det som var sagt, så godtar du dette. 

Du får kalle meg hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en fyr. Han spanderte nettopp silikonpupper på sin kommende thai. Snart reiser han ned for å se henne. Det er ikke ekte kjærlighet i mine øyne. Han må 'pusse' henne opp for å gjøre henne mer vestlig. Det er bare patetisk!

Anonymkode: 31c39...2c1

Mer vestlig? Plastisk kirurgi er mye mer vanlig i Asia enn her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Er det en spesifikt gruppe ment med dette uttrykket, i dette tilfelle menn som ikke tiltrekker seg kvinner mot sin vilje. 

"Incel" er ikke kjønnsbestemt. Faktisk så var opphavspersonen til uttrykket "incel" kvinne, som brukte det til å beskrive seg selv. Det betyr rett og slett at man lever i ufrivillig sølibat. Hverken mer eller mindre. 

Anonymkode: 8a9bc...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Er det en spesifikt gruppe ment med dette uttrykket, i dette tilfelle menn som ikke tiltrekker seg kvinner mot sin vilje. Jeg anser dette er langt mer krenkende enn del andre uttrykk som blir sagt til personer. Enten er alt greit, eller så er ingenting greit, vi ser ifra oppfordre til handlinger og reelle trusler.    

Er det greit å kalle kvinner jomfruer eller insin (involetary single)? 

Incels er en gruppe menn som kan få dame men som ikke vil legge noe innsats i det. 

Damene skal ta han "as he is" uansett hvor vondt han lukter eller hvor mange timer han bruker foran PC. 

De er også svært bortskjemte og mener at de FLESTE kvinner ikke er bra nok for dem. Problemet er ikke å få dame men å få den perfekte dama som seff heller går etter en oppgående og normalt Kjell fyr fremfor en selvhatende taper som lukter urin.

Anonymkode: b3405...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Incels er en gruppe menn [...]

Anonymkode: b3405...ba1

Så langt trengte jeg å lese før troverdigheten til hele innlegget forsvant.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så langt trengte jeg å lese før troverdigheten til hele innlegget forsvant.

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Greit det men det er jo sant. De synes synd på seg selv og det blir litt som vi tjukke på 120kg som vil bli tynn men som nekter å trene og som bare spiser junk for deretter å mene at alle tynne jenter er slemme jenter.

Samme opplegg her vettu. Alle menn som "får" dame er drittsekker, men seff ikke han selv....men å gidde å fikse seg, gå ut og faktisk møte jenter og finne på andre ting enn gaming og reddit, nei det er jo 100% uaktuelt.

Anonymkode: b3405...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er bare helt syk.

Det er noen helt ekstremt rasistiske og fordomsfulle folk som henger på KG, altså ...

Anonymkode: 63926...13b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2019 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Incels er en gruppe menn som kan få dame men som ikke vil legge noe innsats i det. 

Nei, en incel er en som ikke får pult selv om han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er bruk og kast mentaliteten til mange av disse mennene!

Anonymkode: c3bf0...5e8

Finnes det noen dokumentasjon på dette, eller er det synsing? (Spør kun av nysgjerrighet)

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Finnes det noen dokumentasjon på dette, eller er det synsing? (Spør kun av nysgjerrighet)

Anonymkode: 8a9bc...7c1

Les artikkelen du!

Anonymkode: c3bf0...5e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en norsk mann som er lykkelig gift med verdens beste kvinne, som tilfeldigvis er fra Filippinene, så blir jeg så jævlig forbanna over å lese slike nyheter. Jeg vet at veldig mange kommer til å tenke det samme om meg, fordi dem er fordomsfulle. Blir lei meg av slikt.

Anonymkode: 63926...13b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lets face it. Vi feministiske norske kvinner blir helt utkonkurrerte av disse mørke skjønnhetene. Menn gifter seg med Thaidamer - Norske kvinner ønsker de verken å gifte seg med eller å få barn med. Det sier jo noe om disse mennene. De tror de skal ha vakre føyelige kvinner fra andre verdenshjørner, som skal gjøre alt husarbeidet mens de selv sitter og later seg...

Hva kan man si? Dersom dette er norske menn - så får det bare være. Vi får leve uten menn. Litt trist - Men man kan ikke gi avkall på grunnleggende menneskerettigheter bare for å få seg en mann. 

Norske kvinner forventer jo noe av en mann - likestilling og respekt - Dersom man ikke får det, kan det jo være det samme. Da passer vi jo rett og slett ikke sammen med de norske mennene. Heldigvis er det jo god "to" i disse vakre, stolte utenlandske kvinnene også - Tror ikke det alltid blir som latsabbene (norske menn) har tenkt.

Unnskyld til norske menn som respekterer kvinner og setter oss på likefot. Dette handler ikke om dere - Men de mennene som ønsker å importere slave: sexslave, hushjelp, kokk osv.

Anonymkode: 6bdfe...cb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med menn som "henter" seg kvinner fra Thailand, Filippinene, Øst Europa?!

Gjerne slaskete og vanskelige menn som har null sjans på norske kvinner, virker det som. Hvordan er det for disse damene, som gjerne er veldig attraktive og pene selv, å bo og leve sammen med norske menn?! Gjerne menn som er betydelig mye eldre enn dem selv også, som kunne vært deres far.. 

Blir de lykkelige selv av å dele livet sammen med slike menn her i Norge?!

Ja seff går kjærlighet på tvers av kulturer og lande grenser, men dette er gjerne damer som hadde hatt muligheten til å finne seg tusen ganger mere attraktive menn, som istedet havner bortgjemt på bygda, uten nettverk eller noe liv for deres egen del...

Anonymkode: 4479a...52d

Pappa var en av disse. Hun er til og med yngre enn meg. Tenke seg til! Men han var på ferie der, og møtte henne. Han var en utrolig snill og god mann, og de delte mye av de samme tankene om livet og hva de ønsket å bruke livet på. De fikk 18 år sammen før han døde. Jeg, som mange andre, dømte forholdet nord og ned i starten. Så på henne som lykkejeger. Men det tok ikke lange tida før vi fikk respekten for henne fordi hun viste seg å være ei skikkelig fin dame. Pappa var langt fra en pen mann, men han var snill som dagen var lang og hun falt for det indre, ikke det ytre med han. Det skal sies at dette er ei veldig pen dame som den gangen bare var 21 år gammel. Men for mange av disse som har opplevd litt tøffere ting i livet, så er det ikke det ytre som teller, men det indre. 

Anonymkode: cb3c1...dd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Lets face it. Vi feministiske norske kvinner blir helt utkonkurrerte av disse mørke skjønnhetene. Menn gifter seg med Thaidamer - Norske kvinner ønsker de verken å gifte seg med eller å få barn med. Det sier jo noe om disse mennene. De tror de skal ha vakre føyelige kvinner fra andre verdenshjørner, som skal gjøre alt husarbeidet mens de selv sitter og later seg...

Hva kan man si? Dersom dette er norske menn - så får det bare være. Vi får leve uten menn. Litt trist - Men man kan ikke gi avkall på grunnleggende menneskerettigheter bare for å få seg en mann. 

Norske kvinner forventer jo noe av en mann - likestilling og respekt - Dersom man ikke får det, kan det jo være det samme. Da passer vi jo rett og slett ikke sammen med de norske mennene. Heldigvis er det jo god "to" i disse vakre, stolte utenlandske kvinnene også - Tror ikke det alltid blir som latsabbene (norske menn) har tenkt.

Unnskyld til norske menn som respekterer kvinner og setter oss på likefot. Dette handler ikke om dere - Men de mennene som ønsker å importere slave: sexslave, hushjelp, kokk osv.

Anonymkode: 6bdfe...cb0

Bare fordommer. De fleste forhold er ikke slik.

Anonymkode: 63926...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2019 den 21.24, jabx skrev:

Mer vestlig? Plastisk kirurgi er mye mer vanlig i Asia enn her.

Ja de må jo det for å bli lettere gift. Har de dårligere selvtillit i Asia da? Virker jo slik. Men å be daten kjøpe pupper til seg er ikke ekte kjærlighet i mine øyne. 

Anonymkode: 31c39...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordommer. De fleste forhold er ikke slik.

Anonymkode: 63926...13b

Rart tallene fra krisesentrene sier noe annet.

Anonymkode: 31c39...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...