Gå til innhold

Menn. Hvorfor sjekker ingen meg noensinne opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Altså, er ikke som om det er viktig at en enkeltjente liker oss om man sjekker dem opp. De er helt ubetydelige, og hadde de holdt det for seg selv hadde det vært NULL risiko ved sjekking. Problemet er når denne jenta på grunn av mentale problem og innflytelse fra feminisme som sier"våg å stå opp #metoo #vilbaresnakkelitt"  sier til andre hun blir trakassert og ikke får være i fred. Så blir det disiplinærsak, avissak og baksnakking. Kvinner er kjent for å lage problem ut av selv det å bli sett på når menn går forbi dem.

Du mener norske menn har så mye mer kjemikalier i maten enn sør europeiske?

Nei sosiale forhold virker definitivt inn

https://forskning.no/a/350151

Dette syns jeg var et sutrete innlegg. Du fremstår som et mannebarn og ingenting er verre enn det. 

Anonymkode: 2f962...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Dere jenter må innse at det er en gruppe kvinner vi bare er interessert i sex med, og en annen, langt mer innskrenket gruppe vi vil ha forhold med. Standarden som kreves her er MYE høyere

 

Jo takk for det tipset, men det var jeg klar over. Og jeg er forøvrig i den gjengen som innfrir til de standardene for å være i et forhold. Og skulle de likevel ikke ville ha et forhold er det synd for dem, for de mister meg og da får de ikke sex heller. Jeg ligger ikke rundt. Jeg vet hva jeg er ute etter. 

Anonymkode: 5bf6f...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år. 169 cm, 71 kilo. Kanskje på den overvektige bmi siden men fremstår med klær som normalvektig. Det jeg har ekstra har jeg på mage og bryst. Brystene er myke og kanskje ikke veldig spretne men de ser bra ut i bh og helt grei ut nakne synes jeg. Jeg har en ganske spretten rumpe. Og jeg har fått et titalls komplimenter for både øyne og munn av kvinner(aldri menn)de siste årene. Jeg har ikke et tjukt ansikt men det er kanskje litt rundt. Har langt bølgete hår. Synes selv at jeg ser gjennomsnittlig bra ut med sminke og Ok klær. Men jeg blir aldri sjekket opp på byen. Og jeg mener aldri. Selv når jeg drar ut alene skjer det ikke. Jeg styrer jo unna "fjortisstedene " men uansett om det er menn i tjueårene eller førtiårene blir jeg aldri tatt kontakt med.. jeg er renslig og sitter ikke med nesa i verken bøker eller telefon. Tror jeg fremstår ganske blid. Har muligens litt grov hud med litt synlige porer og en litt kraftig nese.. kan dette være grunnen? "Alle" klarer tydeligvis å få et flørt eller en seksuell opplevelse på byen.. men ingen tar kontakt med meg.. kan dere menn komme med noen forslag til hva som kan være feil? Jeg kler meg normalt, fks skinny jeans, boots og en skjorte eller topp med litt pynt. Og ja, jeg sminker meg sånn gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2f423...994

Kom deg på Tinder eller av de andre appene. 

Anonymkode: 75e95...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2019 at 4:01 AM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at menn idet hele tatt fortsetter å risikere #metoo...
 

Anonymkode: 2f35b...148

Jeg forstår ikke hvorfor menn er så redd for #metoo, med mindre man har noe å skjule eller veldig lav sosial intelligens.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Martin13 skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor menn er så redd for #metoo, med mindre man har noe å skjule eller veldig lav sosial intelligens.

Om du ikke forstår at 1 + 1 = 2 så gjør ikke det det til noe mindre sannhet for det. At en del menn har angst for å anklages for noe de ikke har gjort betyr ikke at det ikke skjer. At du ikke forstår at de har den angsten kommer av at du aldri har opplevd å bli anklaget for noe du ikke gjort. 

Anonymkode: 40fd5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du ikke forstår at 1 + 1 = 2 så gjør ikke det det til noe mindre sannhet for det. At en del menn har angst for å anklages for noe de ikke har gjort betyr ikke at det ikke skjer. At du ikke forstår at de har den angsten kommer av at du aldri har opplevd å bli anklaget for noe du ikke gjort. 

Anonymkode: 40fd5...a41

Det tar ikke lang tid å få fakta på bordet. Om anklageren ikke har noen bevis, så er det jo ikke sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Eh han hadde ikke blitt sammen med deg uansett. Han var ikke interessert i deg. Finner han ei han faller for personligheten nok er han mer enn villig til å slå seg ned

 

Dere jenter må innse at det er en gruppe kvinner vi bare er interessert i sex med, og en annen, langt mer innskrenket gruppe vi vil ha forhold med. Standarden som kreves her er MYE høyere

Det vet vi jo. Dere vil ligge med de 'stygge' og være med de perfekte. Dere forstår ikkje hvorfor det er hardt på Tinder men det er sånn det blir når 100% av menn bare vil være med 20% av damene.

Anonymkode: 47f8d...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du ikke forstår at 1 + 1 = 2 så gjør ikke det det til noe mindre sannhet for det. At en del menn har angst for å anklages for noe de ikke har gjort betyr ikke at det ikke skjer. At du ikke forstår at de har den angsten kommer av at du aldri har opplevd å bli anklaget for noe du ikke gjort. 

Anonymkode: 40fd5...a41

De fleste med sosial intelligens blir verken falskt eller genuint anklaget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 said:

De fleste med sosial intelligens blir verken falskt eller genuint anklaget.

Samme mener jeg. Jeg har aldri vært i nærheten å blitt anklaget for noe jeg ikke har gjort. Med mindre jeg var en type som holdt meg sammen med negative løgnere da, men da igjen så har man jo ikke noe særlig sosial intelligens uansett. Å være glad i seg selv, ha gode venner som er snille og som man som et minstemål kan stole på, er del i det å ha sosial intelligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

De fleste med sosial intelligens blir verken falskt eller genuint anklaget.

Vitenskapelig kilde?

Anonymkode: 40fd5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet vi jo. Dere vil ligge med de 'stygge' og være med de perfekte. Dere forstår ikkje hvorfor det er hardt på Tinder men det er sånn det blir når 100% av menn bare vil være med 20% av damene.

Anonymkode: 47f8d...89b

Nei, til forhold er personligheten i fokus. Jenta må bare være innenfor utseendemessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nei, til forhold er personligheten i fokus. Jenta må bare være innenfor utseendemessig

Og det er det svært få som er for dagens menn.

Anonymkode: 47f8d...89b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke forstår at 1 + 1 = 2 så gjør ikke det det til noe mindre sannhet for det. At en del menn har angst for å anklages for noe de ikke har gjort betyr ikke at det ikke skjer. At du ikke forstår at de har den angsten kommer av at du aldri har opplevd å bli anklaget for noe du ikke gjort. 

Anonymkode: 40fd5...a41

Da må de jo som med all annen angst, søke profesjonell hjelp slik at de slipper å kneble seg selv sosialt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er det svært få som er for dagens menn.

Anonymkode: 47f8d...89b

Feil. Du snakker om disse 20% damene som er de eneste menn vil ha, men det gjelder bare de 20% topp mennene. For å klare å komme med en sånn påstand må du overse de fleste, og det tyder på at du selv er problemet med at DU er for kresen

2 minutter siden, Arktis skrev:

Da må de jo som med all annen angst, søke profesjonell hjelp slik at de slipper å kneble seg selv sosialt. 

Burde jenter som ikke tør sjekke opp menn også sendes til psykolog? Da må jo nesten alle dra. Menn har i det minste mer begrunnet angst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Feil. Du snakker om disse 20% damene som er de eneste menn vil ha, men det gjelder bare de 20% topp mennene. For å klare å komme med en sånn påstand må du overse de fleste, og det tyder på at du selv er problemet med at DU er for kresen

Burde jenter som ikke tør sjekke opp menn også sendes til psykolog? Da må jo nesten alle dra. Menn har i det minste mer begrunnet angst

Lol. Jeg skal love deg at menn med utseende fra (navn på kjekk kjendis) til Marve Fleksnes bare går etter de topp 20%. Det har jeg sett gang på gang.

Anonymkode: 47f8d...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Vitenskapelig kilde?

Anonymkode: 40fd5...a41

Er bare å se på det rene antallet av metoo-anklager, voldtekter osv opp mot antallet menn. 

Den absolutte overvekten av menn er ikke anklaget, ei kritisert. De mennene som føler at det er en reell trussel eller risiko før at det kan skje, bør jobbe med sine sosiale ferdigheter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Burde jenter som ikke tør sjekke opp menn også sendes til psykolog? Da må jo nesten alle dra. Menn har i det minste mer begrunnet angst

 

Har de? Jeg spurte i tråden her tidligere om hva som var oddsen for at en søt jente kunne få en date med en pen gutt hvis hun tok intiativet til å spørre, og ble møtt med at man mest sannsynlig måtte regne med å bli brukt til å "døppe´n" før han stakk, bortimot. Altså, for meg er ikke det så veldig motiverende med tanke på at jeg er ute etter et forhold og er sjenert. 

Anonymkode: 5bf6f...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er bare å se på det rene antallet av metoo-anklager, voldtekter osv opp mot antallet menn. 

Den absolutte overvekten av menn er ikke anklaget, ei kritisert. De mennene som føler at det er en reell trussel eller risiko før at det kan skje, bør jobbe med sine sosiale ferdigheter. 

Ja, vitenskapelig kilde på det, Katten? I det hele tatt, hva har du for kilde til disse påstandene dine?

Anonymkode: 40fd5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de? Jeg spurte i tråden her tidligere om hva som var oddsen for at en søt jente kunne få en date med en pen gutt hvis hun tok intiativet til å spørre, og ble møtt med at man mest sannsynlig måtte regne med å bli brukt til å "døppe´n" før han stakk, bortimot. Altså, for meg er ikke det så veldig motiverende med tanke på at jeg er ute etter et forhold og er sjenert. 

Anonymkode: 5bf6f...f9f

det der er bare snakk om å ikke få det du vil ut av forholdet. Ikke ha sex om du ikke vil ha sex

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Jeg skal love deg at menn med utseende fra (navn på kjekk kjendis) til Marve Fleksnes bare går etter de topp 20%. Det har jeg sett gang på gang.

Anonymkode: 47f8d...89b

Dette er kona til fleksnes. Ikke spesielt fin.

f4959fcd-ab51-4407-ba43-483e929fa68f?fit

Ja de du nevner eksisterer, men gjelder ikke flertallet. 

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

"Hvis du har sosial intelligens så blir du ikke #metoo'et"

De historiene som har kommet ut i media har vært rettet mot menn med gode stillinger og høy sosial status. Er det riktig å hevde at disse menneskene ikke har god sosial intelligens?

Jeg får ikke regnestykket til å gå opp. Kan noen hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...