Gå til innhold

Menn. Hvorfor sjekker ingen meg noensinne opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Ikke ts men må spør, hva kan være grunnen til at du holder en slik øyekontakt lenge og stirrer mye på en dame, men ikke tar kontakt? Spør fordi jeg opplever det ofte.

Anonymkode: b879e...a2a

Opplever du det ofte fra spesifikke personer, eller bare over hele linja?

Jeg holder som regel kun øyekontakten med de jeg finner attraktiv, uten at jeg nødvendigvis har mulighet/ønske om å ta kontakt. Stirrer aldri, dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Katten.2.0 said:

Opplever du det ofte fra spesifikke personer, eller bare over hele linja?

Jeg holder som regel kun øyekontakten med de jeg finner attraktiv, uten at jeg nødvendigvis har mulighet/ønske om å ta kontakt. Stirrer aldri, dog.

Ja, de siste gangene jeg har vært på byen har jeg opplevd det med 4 stk, de holdt blikket lenge og jeg så de kikket mye bort (slik at de måtte snu hodet for å se på meg), men skuffende nok kom ingen av de bort. 

Anonymkode: b879e...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Katten.2.0 said:

Jeg tar kontakt med de som har 'tatt kontakt' med meg først gjennom f.eks. blikkontakt. 

Ikke overrasket, du er litt snuskete

Anonymkode: a552f...030

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de siste gangene jeg har vært på byen har jeg opplevd det med 4 stk, de holdt blikket lenge og jeg så de kikket mye bort (slik at de måtte snu hodet for å se på meg), men skuffende nok kom ingen av de bort. 

Anonymkode: b879e...a2a

Gjorde du noe for å invitere til at de skulle komme bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke overrasket, du er litt snuskete

Anonymkode: a552f...030

Det er bare forbokstaven. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter ikke på drømmemannen. Jeg venter bare på en flørt eller et ONs...

Anonymkode: 2f423...994

Poenget er at du venter. Kanskje du skal gjøre noe aktivt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Gjorde du noe for å invitere til at de skulle komme bort?

Holdt blikket og smilt, ikke vært tvil der i gården.

Anonymkode: b879e...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun få menn som er på byen som sjekker damer i det hele tatt (merkelig nok), så vet ikke om jeg ville tatt det så personlig. Prøv Tinder:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Med eller uten smil?

Anonymkode: 2f423...994

Ja, send et bilde😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det alt, metoo og #villebareprate litt begynner å knekke selvtilliten til normale bra damer .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år. 169 cm, 71 kilo. Kanskje på den overvektige bmi siden men fremstår med klær som normalvektig. Det jeg har ekstra har jeg på mage og bryst. Brystene er myke og kanskje ikke veldig spretne men de ser bra ut i bh og helt grei ut nakne synes jeg. Jeg har en ganske spretten rumpe. Og jeg har fått et titalls komplimenter for både øyne og munn av kvinner(aldri menn)de siste årene. Jeg har ikke et tjukt ansikt men det er kanskje litt rundt. Har langt bølgete hår. Synes selv at jeg ser gjennomsnittlig bra ut med sminke og Ok klær. Men jeg blir aldri sjekket opp på byen. Og jeg mener aldri. Selv når jeg drar ut alene skjer det ikke. Jeg styrer jo unna "fjortisstedene " men uansett om det er menn i tjueårene eller førtiårene blir jeg aldri tatt kontakt med.. jeg er renslig og sitter ikke med nesa i verken bøker eller telefon. Tror jeg fremstår ganske blid. Har muligens litt grov hud med litt synlige porer og en litt kraftig nese.. kan dette være grunnen? "Alle" klarer tydeligvis å få et flørt eller en seksuell opplevelse på byen.. men ingen tar kontakt med meg.. kan dere menn komme med noen forslag til hva som kan være feil? Jeg kler meg normalt, fks skinny jeans, boots og en skjorte eller topp med litt pynt. Og ja, jeg sminker meg sånn gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2f423...994

Du trenger å vite hva du vil til enhver tid. Men det du gjør på jobb er en ting. Men hva du gjør i fritiden er en annen ting. Hvor ser jeg deg, og er du villig til å prate. Hva er din interesse? hvilke sko fyller du i din hverdag, hvor vil du og hva drømmer du om?

Den største feilen kvinner er at dem bruker 75 % av fritiden sin hjemme på en pc og nett dating. Da er du ikke attraktiv i min øyne. Uansett det er også årsaken at mange ikke ta kontakt siden mange virker å være så opptatt og ikke noe imøtekommende. 

Dessuten gjelder det å bo i en kultur der man kan prate. Det er visse kulturer i Norge der man ikke prater, da er du sjanseløs.

 

Anonymkode: 11409...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av MeToo kan du ikke lenger vente på at menn skal kontakte deg. Du er nesten nødt til å ta kontakt selv.

Endret av hocane
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har gjort jobben i år tusen, grensen nådde når meetoo skulle boltre seg i media.. Så du kan takke dine med søstre om du ikke blir flørtet på. Nå er det samtykke som gjelder. Og den blir kun skriftlig, og godt lagret i perm. 

Anonymkode: 11409...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Viser du at du har god selvtillit/selvbilde? Eller er det omvendt? 

Smiler du? Blikkontakt? Flørter du selv eller venter du at en mann skal gjøre det?

Virker du desperat etter å få kontakt eller et knull? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Kutt ut dette metoo tullet. Er ikke det som har skylden. Menn flørter fortsatt med kvinner og kvinner flørter også. Hvem er vel så feig at de lar seg styre av metoo greiene og ikke tørr å flørte med kvinner?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner som flørter har 100 % økning i potensiell kjæreste materiell. 

Anonymkode: 11409...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en observasjon gjort over 10-15 år: De av venninnene mine, eller de kvinnene jeg kjenner og har vært f.eks. på byen med, som oftest blir kontaktet av menn, er alltid de åpne og blide, og gjerne lite selvhøytidelige, i mangel på bedre ord. De som signaliserer med hele seg sjøl at de er tilnærmelige, de er observante på mennesker rundt seg, signaliserer på alle måter at de er lette å prate med. De har et åpent kroppsspråk, og denne "utstrålinga". Dette gjør noe positivt med framtoninga, og sånn jeg ser det, har dette mye mer å si enn utseende. Det kommer faktisk i andre rekke. 

Jeg er forresten ikke en av disse sjøl :P 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite tiltalende å være så skråsikker på seg selv. 

Anonymkode: c7fc4...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år. 169 cm, 71 kilo. Kanskje på den overvektige bmi siden men fremstår med klær som normalvektig. Det jeg har ekstra har jeg på mage og bryst. Brystene er myke og kanskje ikke veldig spretne men de ser bra ut i bh og helt grei ut nakne synes jeg. Jeg har en ganske spretten rumpe. Og jeg har fått et titalls komplimenter for både øyne og munn av kvinner(aldri menn)de siste årene. Jeg har ikke et tjukt ansikt men det er kanskje litt rundt. Har langt bølgete hår. Synes selv at jeg ser gjennomsnittlig bra ut med sminke og Ok klær. Men jeg blir aldri sjekket opp på byen. Og jeg mener aldri. Selv når jeg drar ut alene skjer det ikke. Jeg styrer jo unna "fjortisstedene " men uansett om det er menn i tjueårene eller førtiårene blir jeg aldri tatt kontakt med.. jeg er renslig og sitter ikke med nesa i verken bøker eller telefon. Tror jeg fremstår ganske blid. Har muligens litt grov hud med litt synlige porer og en litt kraftig nese.. kan dette være grunnen? "Alle" klarer tydeligvis å få et flørt eller en seksuell opplevelse på byen.. men ingen tar kontakt med meg.. kan dere menn komme med noen forslag til hva som kan være feil? Jeg kler meg normalt, fks skinny jeans, boots og en skjorte eller topp med litt pynt. Og ja, jeg sminker meg sånn gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2f423...994

Du mangler vel utstråling, og fokuserer feil. Selv med ditt utseende så har folk masse mannfolk flyvende etter seg. Må være noe ved din personligheten som "skremmer" mannfolk bort. 

Anonymkode: a7fcc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2019 at 12:29 AM, AnonymBruker said:

Holdt blikket og smilt, ikke vært tvil der i gården.

Anonymkode: b879e...a2a

Hmh. Det er jo ikke alltid man vil gjøre noe annet enn flørte med blikkontakt. Jeg er som regel ute med venner, og mitt fokus ligger på dem - ikke å sjekke opp kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...