Gå til innhold

Menn. Hvorfor sjekker ingen meg noensinne opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år. 169 cm, 71 kilo. Kanskje på den overvektige bmi siden men fremstår med klær som normalvektig. Det jeg har ekstra har jeg på mage og bryst. Brystene er myke og kanskje ikke veldig spretne men de ser bra ut i bh og helt grei ut nakne synes jeg. Jeg har en ganske spretten rumpe. Og jeg har fått et titalls komplimenter for både øyne og munn av kvinner(aldri menn)de siste årene. Jeg har ikke et tjukt ansikt men det er kanskje litt rundt. Har langt bølgete hår. Synes selv at jeg ser gjennomsnittlig bra ut med sminke og Ok klær. Men jeg blir aldri sjekket opp på byen. Og jeg mener aldri. Selv når jeg drar ut alene skjer det ikke. Jeg styrer jo unna "fjortisstedene " men uansett om det er menn i tjueårene eller førtiårene blir jeg aldri tatt kontakt med.. jeg er renslig og sitter ikke med nesa i verken bøker eller telefon. Tror jeg fremstår ganske blid. Har muligens litt grov hud med litt synlige porer og en litt kraftig nese.. kan dette være grunnen? "Alle" klarer tydeligvis å få et flørt eller en seksuell opplevelse på byen.. men ingen tar kontakt med meg.. kan dere menn komme med noen forslag til hva som kan være feil? Jeg kler meg normalt, fks skinny jeans, boots og en skjorte eller topp med litt pynt. Og ja, jeg sminker meg sånn gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sitter med hendene i fanget og venter på at drømmeprinsen skal komme og plukke deg opp på sin hvite hest.

☝️ Fant feilen!

Anonymkode: 40fd5...a41

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du mangler noen hormoner og har ikke sex appeal av den grunn

Anonymkode: a552f...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sitter med hendene i fanget og venter på at drømmeprinsen skal komme og plukke deg opp på sin hvite hest.

☝️ Fant feilen!

Anonymkode: 40fd5...a41

Jeg venter ikke på drømmemannen. Jeg venter bare på en flørt eller et ONs...

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt øyenkontakt. Smil og vis at du er tilgjengelig, men ikke sånn at du sitter og gliser og virker desperat. Men det er lettere å komme bort og slå av en prat at du har signalisert at du kan være åpen for det. 

Anonymkode: 7ebdd...e04

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kontaktsøkende er du ovenfor andre på byen? Selv om du ikke sitter med telefonen eller med en bok, så kan det hende du oppfattes som opptatt/utilgjengelig dersom du f. eks. sitter i baren eller ved bordet med venner. 

Anonymkode: fdf84...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørter du? Blikkkontakt? Viser du interesse for noen? Prøvd tinder? Prøv kjole og leppestift. 

Anonymkode: 16d89...e44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flørter du? Blikkkontakt? Viser du interesse for noen? Prøvd tinder? Prøv kjole og leppestift. 

Anonymkode: 16d89...e44

Hvor lenge skal man holde blikkontakt?

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk hormonbalanse

Anonymkode: a552f...030

Jeg har ikke unormal hårvekst og jeg har  normal sexlyst da

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ikke unormal hårvekst og jeg har  normal sexlyst da

Anonymkode: 2f423...994

Uansett

Anonymkode: a552f...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter ikke på drømmemannen. Jeg venter bare på en flørt eller et ONs...

Anonymkode: 2f423...994

Du sitter med hendene i fanget.

(Jeg burde ha satt punktum der, beklager)

Anonymkode: 40fd5...a41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du observant nok på mulig flørting?

Oppleves du som naturlig tilgjengelig eller ubevisst avvisende?

Hvordan responderer du på menn? 

Flørter du selv eller går du bare å venter på å bli sjekket opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du har for høye forventninger. Vil tro du har få timer på byen og vært for passiv. 

Send PM med bilde om du vil få et oppriktig svar på utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du åpen for en-natts-knull da?

Anonymkode: 8eb02...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Juks skrev:

Er du observant nok på mulig flørting?

Oppleves du som naturlig tilgjengelig eller ubevisst avvisende?

Hvordan responderer du på menn? 

Flørter du selv eller går du bare å venter på å bli sjekket opp?

Jeg vet ikke hvordan jeg responderer for jeg får ikke sjansen til å respondere :( 

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, artigmedsex skrev:

Jeg tror du har for høye forventninger. Vil tro du har få timer på byen og vært for passiv. 

Send PM med bilde om du vil få et oppriktig svar på utseende.

Med eller uten smil?

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva som skjer om hu selv begynner å sjekke opp menn; de vil løpe og gå ut ifra at hu er desperat. Dårlig gjort å gi slike råd. Når menn ikke kommer bort vil det ikke hjelpe at hu tar initiativ, tvert imot vil det skremme dem slik at hu får dårligere selvtillit.

Stemmer for en sexy men elegant kjole, det gir meg vanvittig mye oppmerksomhet de få gangene jeg ønsker det. Litt sexy øyesminke (catliner) og en myk og sensuell attitude hvis du mestrer det.  

Anonymkode: b879e...a2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se deg selv i speilet, ser du hyggelig og smilende ut? Mange har et naturlig surt uttrykk uten at de egentlig er sure. Se på bilder av deg selv der du har blitt fotografert uten å være klar over det. Du må prøve å være smilende og glad.

Ellers som mann kan jeg si at jeg har aldri blitt sjekka opp på byen heller om det er en trøst. Jeg er ikke spesielt kjekk, og det er jo grunnen. De få gangene jeg har prøvd å sjekke opp har det ikke akkurat vært suksess, og jeg skal aldri prøve å sjekke opp noen på byen igjen. Gidder ikke flere sure og frekke avvisninger og hån. Har fått dame uten sjekking på byen. Bysjekking krever at man har et visst utseende, men ikke for damer da i like stor grad. Så du får være litt ærlig med deg selv, og kanskje prøve tinder i stedet for et ligg. 

Anonymkode: e9141...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg responderer for jeg får ikke sjansen til å respondere :( 

Anonymkode: 2f423...994

Det er vanskelig å forstå, ut ifra beskrivelsen din. Så med andre ord (en antakelse):

Du er ikke observant nok. 
Du oppleves som ubevisst avvisende.
Du responderer ikke i det hele tatt.
Du flørter ikke selv.

Kan det tenkes at dette er riktig?

Har du prøvd Tinder? Hvordan fungerer det der? 

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...